Dan gaat gij dat toch doen jongeman, er zijn meerdere die dat ook danquote:Op vrijdag 29 april 2011 16:38 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Helemaal geen zin in, liever Fok!ken op de zolderkamer en malt bier drinken voor webcam!!
Onze onderdrukking vieren!quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:39 schreef Pipo1234 het volgende:
Ik ontken het koningshuis en doe derhalve niet aan Koninginnedag. Dat zal ze leren!
Herkenbaar, maar wat ik die nacht gedaan heb dat ik zo comateus was...quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:42 schreef Sapstengel het volgende:
Twee jaar geleden werd ik wakker en toen was koninginnedag alweer voorbij door die "aanslag".
Jup..die worden in een vrachtvliegtuig gezet.quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:44 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
nooit gehoord van vliegende treinen?
je kan ze ook onder een helikopter hangen maar dan kan je maar wagon per keer meenemen denk ikquote:Op vrijdag 29 april 2011 16:44 schreef HSG het volgende:
[..]
Jup..die worden in een vrachtvliegtuig gezet.
Dan moet je een hele grote helikopter hebben.quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:45 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
je kan ze ook onder een helikopter hangen maar dan kan je maar wagon per keer meenemen denk ik
ja gewoon een chinook ofzo of zo'n gare transporthelikopter ofzoquote:Op vrijdag 29 april 2011 16:46 schreef HSG het volgende:
[..]
Dan moet je een hele grote helikopter hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |