quote:Op woensdag 27 april 2011 22:40 schreef 9611Niels het volgende:
Je moet nog wat meer van plaatje 2 wegpoetsen, Jaap.
haha dat had ik al verwacht, maar dit heb ik van iemands anders wall gehaald, ik heet namelijk geen jaap, Nielsquote:Op woensdag 27 april 2011 22:40 schreef 9611Niels het volgende:
Je moet nog wat meer van plaatje 2 wegpoetsen, Jaap.
Fixedquote:Op woensdag 27 april 2011 22:40 schreef 9611Niels het volgende:
Je moet nog wat meer van plaatje 2 wegpoetsen, Jaap Huisman.
Het zet je aan het denkenquote:Op woensdag 27 april 2011 22:42 schreef Gary_Oak het volgende:
Wat is er met die social mediatopics vanavond?
Dan is het goed Henk, veiligheid boven alles hè.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:42 schreef Letstalk het volgende:
[..]
haha dat had ik al verwacht, maar dit heb ik van iemands anders wall gehaald, ik heet namelijk geen jaap, Niels
Preciesquote:Op woensdag 27 april 2011 22:43 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Dan is het goed Henk, veiligheid boven alles hè.
Ik denk dat hij Henny heet.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:43 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Dan is het goed Henk, veiligheid boven alles hè.
Dus je bent er zo één met FB vrienden die hij niet kent.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:43 schreef Letstalk het volgende:
[..]
I dont care, ik heet geen Jaap Huisman, ken die gast niet eens
Nope, kwam zijn wall tegen via, via en zijn wall stond mooi vol met die spam shit, ik verwijder het namelijk meteen.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:45 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Dus je bent er zo één met FB vrienden die hij niet kent.
Een echte internetheld!quote:Op woensdag 27 april 2011 22:46 schreef Drinky het volgende:
ik heb laatst nog iemand gespamd met zo'n "wie heeft je pagina gezien" ding en hij heeft anderhalf uur handmatig berichten zitten verwijderen
Huh, je klaagt zelf ook over Facebook en ik ben het met je eens. Terechte klacht, hoor.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:46 schreef Letstalk het volgende:
Als je niets zinnigs te melden hebt blijf dan gewoon weg bvd
Lees de klacht nog eens, je faaltquote:Op woensdag 27 april 2011 22:47 schreef Socios het volgende:
[..]
Huh, je klaagt zelf ook over Facebook en ik ben het met je eens. Terechte klacht, hoor.
laat je niet gek maken socios laat ze maar praten jij zit straks weer lekker in de trein chimies te spotten en hun in te loggen op fok!quote:Op woensdag 27 april 2011 22:47 schreef Socios het volgende:
[..]
Huh, je klaagt zelf ook over Facebook en ik ben het met je eens. Terechte klacht, hoor.
Er is zoveel mis met deze zin dat ik niet weet waar eerst te beginnen met pretentieus Fokgezeik.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:49 schreef NightBoulevard het volgende:
[..]
laat je niet gek maken socios laat ze maar praten jij zit straks weer lekker in de trein chimies te spotten en hun in te loggen op fok!
opgelostquote:Op woensdag 27 april 2011 22:42 schreef Gary_Oak het volgende:
Wat is er met die social mediatopics vanavond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |