Ah, dat is wat duidelijker. Alleen hoe kan ik de eerste vraag adequaat beantwoorden: 'Wat sta je te praten', moet ik dan de tekst herhalen? Ik weet niet wat een passend antwoord is.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:00 schreef BaasBarend het volgende:
Wat sta je te praten? Ben je een gefrustreerde Hollander ofzo, dat je gaat praten? Man, op de straat ben je een flikker en op FOK! doe je stoer. Vriend, doe gewoon normaal. Hier doe je stoer, snap je. Je moet gewoon jezelf blijven, snap je. Doe gewoon rustig, of doe het op de straat ook zo. Of kijk je dan laf naar de grond als er een paar Turken voorbij lopen? Doe gewoon rustig, snap je.
Als jij het normaal vindt om 5 uur op te staan om de koeien te melken en de varkens te stallen dan heb je gelijkquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:04 schreef HSG het volgende:
[..]
Liever dat dan een Hollander. Dan ben ik tenminste normaal.
Oh sorry, dat wist ik niet, maar als jij het zegt zal het zeker zo zijn! Gelukkig heb jij een goede gewoonte van posten in kuttopics.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:09 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dat het gewoon een kuttopic is, gast.
Wat wil je daar mee opschieten?quote:
Oorspronkelijk was ik op zoek naar betekenisgeving. Inmiddels niet meer, graag slotjequote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:13 schreef LudoSanders het volgende:
Wat wil je precies bereiken met dit topic dan?
Natuurlijk! Van hard werken wordt je een echte kerel. Dat is goed voor de mens. Dat zie ik niet terug in Holland, waar de verwende kindertjes van Nederland rondlopen die geen zin hebben om een poot uit te steken omdat ze denken dat alles maar vanzelf op hun af komt.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:11 schreef Chicha het volgende:
[..]
Als jij het normaal vindt om 5 uur op te staan om de koeien te melken en de varkens te stallen dan heb je gelijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |