sushi eten maakt je hip en KFC eten maakt je zwart..quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:49 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Maar de Doutzens vallen juist weer op negers.
Ik wist niet dat ik hip was? Nouja, mooi meegenomenquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:54 schreef linpunt het volgende:
[..]
sushi eten maakt je hip en KFC eten maakt je zwart..
ik zeg dan ook niet dat je niet meer naar de KFC moet.. Ik zeg dat je voor mooiere vrouwen moet gaan..
Dan is het goed.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:54 schreef linpunt het volgende:
[..]
sushi eten maakt je hip en KFC eten maakt je zwart..
ik zeg dan ook niet dat je niet meer naar de KFC moet.. Ik zeg dat je voor mooiere vrouwen moet gaan..
Net of ze jouw wel moeten...quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:53 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Klopt, maar die moeten jou niet.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:13 schreef Gary_Oak het volgende:
Hij fixt die chick wel, in tegenstelling tot TS.
Alsof jij beter zou kunnen krijgenquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:42 schreef Drinky het volgende:
[..]
dan heb je gewoon een heel lage standaard en een heel slecht uiterlijk
Met gemak zonder moeitequote:
Zegt wiequote:Op zaterdag 16 april 2011 22:40 schreef linpunt het volgende:
[..]
denken dat ik dik ben..
doutzens, dat soort meisjes hoor je te aanbidden. Geen negerts, zeker niet bij een KFC..
Maakt niet uit, hij ziet er nog steeds uit alsquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:13 schreef Gary_Oak het volgende:
Hij fixt die chick wel, in tegenstelling tot TS.
jamie oliverquote:
wings bestellen bij NYP,quote:
Pizza ergens anders bestellen dan bij de Italiaanquote:Op zondag 17 april 2011 20:19 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
wings bestellen bij NYP,
NYP sowieso10 euro voor een 20cm pizzatje die 2 uur later pas bezorgd wordt en niet te vreten is
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |