Nee dan is iedereen in Nederland Moslim en dan gaan die zitten klagen dat Nederland zo'n Nederlands land wordt en dan gaan ze roepen dat er een tsunami aan Nederlanders dit mooie landje overspoelt en dan krijgen we een klompenverbod.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:00 schreef n0ir het volgende:
Joh na een paar generaties is toch helemaal niemand nog Moslim.
nou wil ik het zeker niet voor de PVV gaan opnemen, maar iemand die vindt dat Marianne Thieme president moet worden kan en mag niet serieus genomen wordenquote:Op woensdag 13 april 2011 23:02 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
TS slaat barmannen in elkaar en pist door brievenbussen en mishandelt vrouwen en is voorstander van een caviapolitie.
Veel moslims werken in de zorg manquote:
Iemand die vinden niet kan vervoegen mag niet serieus genomen worden.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:04 schreef Shispeed het volgende:
[..]
nou wil ik het zeker niet voor de PVV gaan opnemen, maar iemand die vind dat Marianne Thieme president moet worden kan en mag niet serieus genomen worden
fixedquote:Op woensdag 13 april 2011 23:05 schreef Dastan het volgende:
[..]
Iemand die vinden niet kan vervoegen mag niet serieus genomen worden.
Het is wel storend maar als je op Fok iedereen die werkwoordvervoeging niet beheerst niet meer serieus neemt blijft er weinig over..quote:Op woensdag 13 april 2011 23:05 schreef Dastan het volgende:
[..]
Iemand die vinden niet kan vervoegen mag niet serieus genomen worden.
Op FOK! is de spelling in het algemeen best te pruimen ten opzichte van de rest van het wereldweb.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:07 schreef n0ir het volgende:
[..]
Het is wel storend maar als je op Fok iedereen die werkwoordvervoeging niet beheerst niet meer serieus neemt blijft er weinig over..
Ik snap eigenlijk sowieso niet zo waar je je druk over maakt, je begrijpt toch wat ik bedoel. Bovendien weet ik heus wel hoe het moet, alleen soms sluipt er laat op de avond wel eens een foutje inquote:Op woensdag 13 april 2011 23:08 schreef Dastan het volgende:
[..]
Op FOK! is de spelling in het algemeen best te pruimen ten opzichte van de rest van het wereldweb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |