Nee, dat zijn arbeiders.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:08 schreef das_phantom het volgende:
Niet haten op studenten, ze zijn de toekomst van het land.
Maar het is toch ook oneerlijk dat hij het wel mochtquote:Op woensdag 13 april 2011 16:08 schreef Juicyhil het volgende:
Ja en kom niet met dat het nergens op slaat dat Rutte wel langer over zijn studie mocht doen.
Arbeiders, de toekomst van dit land?quote:
Die betalen belastingquote:Op woensdag 13 april 2011 16:10 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Arbeiders, de toekomst van dit land?Wat hebben die nog toe te voegen aan de maatschappij?
Tot die tijd kost de student het vijfvoudige.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:11 schreef themole het volgende:
[..]
Een student betaalt meestal meer belasting als hij is afgestudeerd.
Kortom, dan is hij een arbeider. En iemand die meer dan zes jaar nodig heeft om de benodigde kennis in bezit te krijgen die nodig is, is gewoon domquote:Op woensdag 13 april 2011 16:11 schreef themole het volgende:
[..]
Een student betaalt meestal meer belasting als hij is afgestudeerd.
Jij bent of aan het trollen of je bent gewoon ontzettend domquote:Op woensdag 13 april 2011 16:13 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Kortom, dan is hij een arbeider. En iemand die meer dan zes jaar nodig heeft om de benodigde kennis in bezit te krijgen die nodig is, is gewoon dom
Ah, een VVD'er gespot. Waar kortetermijndenken de standaard is!quote:Op woensdag 13 april 2011 16:12 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Tot die tijd kost de student het vijfvoudige.
huh?quote:Op woensdag 13 april 2011 16:07 schreef Juicyhil het volgende:
En van alle bezuinigingen vond ik deze toch wel een van de beste. Het is toch hartstikke stom dat ik ff 3000 mag dokken voor een luie bierdrinkende feut die een jaartje langer niks wil blijven doen. Ga lekker zelf werken voor die centen![]()
Doe jij het rekensommetje of moet ik het voor je doen?quote:Op woensdag 13 april 2011 16:12 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Alle bètastudenten zijn dom, de gemiddelde bètastudenten studeert tussen de 6 en 7 jaar. Echt achterlijke mensen die bètastudenten.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:13 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Kortom, dan is hij een arbeider. En iemand die meer dan zes jaar nodig heeft om de benodigde kennis in bezit te krijgen die nodig is, is gewoon dom
Doe jij dat maar ff, ben benieuwd.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:17 schreef Zith het volgende:
[..]
Doe jij het rekensommetje of moet ik het voor je doen?
bewijs?quote:Op woensdag 13 april 2011 16:12 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
idd dom volk beetje gaan bikkelen om dan gecommandeerd te worden door een opstaand kraagje met blaatstudie die veeel meer verdient.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:17 schreef themole het volgende:
[..]
Alle bètastudenten zijn dom, de gemiddelde bètastudenten studeert tussen de 6 en 7 jaar. Echt achterlijke mensen die bètastudenten.
Je bent veel te lief voor KLB.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:19 schreef laffer het volgende:
ik ga geen posts verwijderen, ik ga er vanuit dat jullie zonder trollen en beledigend te zijn verder on topic gaan reageren
Een 'langstudeerder' kost nauwelijks iets extra. Als hij/zij voortijdig stopt vanwege stompzinnige maatregels, kost dat de maatschappij veel meer.....quote:Op woensdag 13 april 2011 16:07 schreef Juicyhil het volgende:
En van alle bezuinigingen vond ik deze toch wel een van de beste. Het is toch hartstikke stom dat ik ff 3000 mag dokken voor een luie bierdrinkende feut die een jaartje langer niks wil blijven doen. Ga lekker zelf werken voor die centen![]()
7 jaar over civiel doen.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:17 schreef themole het volgende:
[..]
Alle bètastudenten zijn dom, de gemiddelde bètastudenten studeert tussen de 6 en 7 jaar. Echt achterlijke mensen die bètastudenten.
Terechte klacht.quote:
http://www.lr.tudelft.nl/(...)d8aedaa8c66d&lang=nlquote:In het regeerakkoord worden de langstudeerders en hun universiteiten hard aangepakt: Als studenten meer dan een jaar vertraging hebben, moeten ze als boete 3000 euro extra collegegeld betalen, wat in totaal neerkomt op bijna 5000 euro collegegeld per jaar. Als voornaamste reden voor deze maatregel wordt gesteld dat studenten, die langer over hun studie doen, de maatschappij te veel kosten. Is dat wel zo?
Dat zijn dan ook de enigste die dat verdienen. Geen controle over dingen hebbenquote:Op woensdag 13 april 2011 16:27 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Ze moeten belasting heffen op vette mensen
totaal off topic en een onnodige aanval op de TS, open er een ander topic over ofzo, zonder aannames maar met een goede onderbouwingquote:Op woensdag 13 april 2011 16:28 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel vrij relevant. Waarom moet ik betalen voor de op handen zijnde ziekenhuisopname van iemand die zich volvreet als diegene zelf te beroerd is om een beetje bij te dragen aan de toekomst van ons land?
Kneuzen die denken dat een persoon die langer over z'n studie doet daadwerkelijk meer belastinggeld kostquote:Op woensdag 13 april 2011 16:07 schreef Juicyhil het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
Als ze alleen maar irriteren, patsen, zuipen, en weet ik veel wat...quote:Op woensdag 13 april 2011 16:08 schreef das_phantom het volgende:
Niet haten op studenten, ze zijn de toekomst van het land.
Je had je klacht beter moeten definiëren.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:13 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
En MBO/HBO'ers zijn minder erg?quote:Op woensdag 13 april 2011 17:04 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Als ze alleen maar irriteren, patsen, zuipen, en weet ik veel wat...
Tja...
Mooie MBO-redenatie weer.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:13 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 april 2011 17:12 schreef Bombvis het volgende:
Het word maar een jaar uitgesteld, hopelijk gaat het helemaal weg, kansloze bezuiniging was het
Die zijn nog erger.quote:
Wat voor test dan?quote:Op woensdag 13 april 2011 17:13 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Die zijn nog erger.
Niet allemaal, maar het zijn de echte uitvreters die hun studiegenoten een slechte naam aansmeren.
Eigenlijk zou je als aankomende student een sollicitatiegesprek en een test moeten volgen. Mocht je er niet doorkomen, tja...
Zijlstra had het dit jaar mogen invoeren.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:12 schreef DeLuna het volgende:
Oke, dan anders:
Niet alle studenten zijn lui, onder deze regeling gaan ook "onschuldige" studenten vallen en het spreekt een aantal andere ambities van NL tegen.
Een algemene kennistest. Dit om te voorkomen dat stomkoppen binnen één ruk aan hun studie beginnen (mits deze niet afgeregeld is met een numerus fixus)...quote:
Ondanks dat algemene kennis belangrijk is, zie ik niet in waarom je die per se nodig hebt bij het succesvol afronden van een studie.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:16 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Een algemene kennistest. Dit om te voorkomen dat stomkoppen binnen één ruk aan hun studie beginnen (mits deze niet afgeregeld is met een numerus fixus)...
Nee, ik ken ook iemand die Cum Laude gaat slagen voor het vwo, maar toch algemene kennis van 0,0 heeft. Zij wist bijvoorbeeld niet dat je maar 120 mag op de snelweg.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:17 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ondanks dat algemene kennis belangrijk is, zie ik niet in waarom je die per se nodig hebt bij het succesvol afronden van een studie.
*proest*quote:Op woensdag 13 april 2011 16:25 schreef laffer het volgende:
*mogen posts over overgewicht achterwege blijven, dat is onnodig beledigend en off topic*
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |