Zo ziet het er in windows 7 ook echt uit.quote:Op maandag 11 april 2011 22:52 schreef kutkabouter het volgende:
[ afbeelding ]
Kunnen ze nou echt niks beters bedenken dan dit?Denken ze nou echt dat mijn doorgewinterde arendsoog dit niet ziet? Dat mijn scherpzinnig vernuft hierin zou trappen?
Treurig dat ik gewoon weet dat er dus wel mensen zijn die hierin trappen.
? hoe had jij het willen aanpakken dan?quote:Op maandag 11 april 2011 22:54 schreef Ikbenserieus het volgende:
Geef je met deze OP weinig kans dat het lang blijft staan.
Waarom? Het is gewoon een terechte klacht.quote:Op maandag 11 april 2011 22:54 schreef Ikbenserieus het volgende:
Geef je met deze OP weinig kans dat het lang blijft staan.
Gewoon op vorige geramd. No way dat ik ook maar een van die 2 knoppen ga aanklikken.quote:
geen kk, staat niet zo mooi op een net forum als fok.quote:Op maandag 11 april 2011 22:55 schreef poqpoq het volgende:
[..]
? hoe had jij het willen aanpakken dan?
Een xs4all medewerkerquote:Op maandag 11 april 2011 22:58 schreef Saisai het volgende:
mn ouders trappen hierin. 3x raden wie de boel mag fixen.
Ja! Die zijn Zóóóó, tjah, Zóóóóó, uhm. ja.quote:Op maandag 11 april 2011 22:58 schreef Sapstengel het volgende:
Sowieso mensen die alleen een C-schijf hebben.
Sowieso mensen die nog firefox 3 gebruikenquote:Op maandag 11 april 2011 22:58 schreef Sapstengel het volgende:
Sowieso mensen die alleen een C-schijf hebben.
Heb je vandaag vanwege het mooie weer je grapjurk aangetrokken?quote:Op maandag 11 april 2011 22:57 schreef yosander het volgende:
TS is te pauper om Windows 7 te kopen en heeft daarom een halfwerkende Windows 7 skin voor z'n XP.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |