Nee want ik ben 'maar' een studentquote:
Geen sex voor jou vanavond.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee want ik ben 'maar' een student
Da's al een tijdje zoquote:
Overdag werken en 's avonds niksen. Als ik weer les heb dan ben ik hier minderquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:19 schreef fairytalessuck het volgende:
Dat jij altijd de lapo hebt.. Heb jij niks beters te doen dan hier te zitten?
Ik ben geen hoer!quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Da's al een tijdje zoBarrie wil maar niet hierheen komen
Goh gek he.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Da's al een tijdje zoBarrie wil maar niet hierheen komen
Dat weet ik. Als je een hoer was dan had ik je al ingewisseld. Maar mijn liefde voor jou is oprecht dus ik wacht gewoonquote:
Waarom heb je nu geen les dan?quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Overdag werken en 's avonds niksen. Als ik weer les heb dan ben ik hier minder
Ah zo is tie braaf.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat weet ik. Als je een hoer was dan had ik je al ingewisseld. Maar mijn liefde voor jou is oprecht dus ik wacht gewoon
Afwisseling is leuk denk ik.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:23 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Waarom heb je nu geen les dan?
En waarom wil jij met mij daten als jij van Barrie houdt
Wat een playertje is het ook he.quote:
Geef 'm maar een extra koekje.quote:
Tentamens. Ik ken de stof alquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:23 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Waarom heb je nu geen les dan?
En waarom wil jij met mij daten als jij van Barrie houdt
quote:
Nee dat kan ik niet gebruikenquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Geef 'm maar een extra koekje.
Zal ik doen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Geef 'm maar een extra koekje.
Oh dat is wel makkelijk dan. ja.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Tentamens. Ik ken de stof al![]()
En van Barrie mag ik met andere meisjes daten zodat ik weet hoe geweldig Barrie zelf is
Je ben wel echt een vrouw, of niet?quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:26 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Oh dat is wel makkelijk dan. ja.
En oh, dus ik ben een of ander mislukt meisje die jouw liefde voor Barrie moet bevestigen? Dacht het niet he. (
Nee, ik ben heel goed in staat dat zelf te bepalen, heb ik geen mening van een ander voor nodig.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je ben wel echt een vrouw, of niet?
Vraag jij aan je toekomstige vriend:
'Ben ik dik in deze broek?'
Nu voel ik me geen echte vrouw.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je ben wel echt een vrouw, of niet?
Vraag jij aan je toekomstige vriend:
'Ben ik dik in deze broek?'
Jawel hoor.quote:
Daarom hou ik toch van je schatjequote:Op donderdag 24 maart 2011 22:28 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nu voel ik me geen echte vrouw.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:28 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Nee, ik ben heel goed in staat dat zelf te bepalen, heb ik geen mening van een ander voor nodig.
Zak ik zo door het bedquote:
Nee ik ook niet, als dat bepalend is voor of je een echte vrouw bent of niet.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:28 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nu voel ik me geen echte vrouw.
Wel het stereotypequote:Op donderdag 24 maart 2011 22:29 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, als dat bepalend is voor of je een echte vrouw bent of niet.
Het is bij werk in mijn toekomstige sector geen kwestie van mazzel hebben. Het ligt eraan hoe je presteert en hoe je producten presteren. Als jij tijdens je bachelor een of ander baanbrekend product bedenkt en het succesvol ontwikkeld, dan ben je nog voordat je je BSc binnen hebt weggekocht door een groot bedrijf, en dan wordt je vrijwel zeker op een awesome project gezet.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja je moet echt mazzel hebben met dat soort dingen lijkt me
Ja precies.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:29 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, als dat bepalend is voor of je een echte vrouw bent of niet.
Misschien is ze wel een feeder.quote:
Oh, dan is er nog hoop dat ik wel een echte vrouw ben, al dan niet stereotype.quote:
Inderdaad, wij begrijpen elkaar.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:31 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja precies.
Dan maar geen echte vrouw hoor.
Die mensen moeten echt dood.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Misschien is ze wel een feeder.
Barbie is een echte vrouw. Zo eentje waardoor heel veel mannen homo zijn en waardoor gelovigen vrouwen minderwaardig achttenquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:31 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja precies.
Dan maar geen echte vrouw hoor.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:30 schreef kutkabouter het volgende:
Het topic net had zo'n goed niveau. En nu is het weer compleet naar de klote.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Even naar beneden kijken, dan zie je het wss alquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:32 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Oh, dan is er nog hoop dat ik wel een echte vrouw ben, al dan niet stereotype.
Barbie is geen echte vrouw.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Barbie is een echte vrouw. Zo eentje waardoor heel veel mannen homo zijn en waardoor gelovigen vrouwen minderwaardig achtten![]()
Vrouwen waar ik op val zijn de anti-barbie, dus echt awesome
Je wil eigenlijk gewoon voelen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Even naar beneden kijken, dan zie je het wss al
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Even naar beneden kijken, dan zie je het wss al
Het valt me wel altijd op. Zodra de vrouwen het topic overnemen...quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:35 schreef BarrieButsers het volgende:
Op fok een bepaald niveau willen halen.Ga naar je school ofzo.
Zegt de nerd.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:35 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Het valt me wel altijd op. Zodra de vrouwen het topic overnemen...
Ik ga de wereld overnemen man, let maar op!quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:35 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan FTS maar aan mij man zijn en dat heeft verder niets te maken met dit onderwerpquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je wil eigenlijk gewoon voelen.
Dan krijg jij iig geen heteroseks meerquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:35 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Beter dan dat technische gelul van jullie.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:35 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Dat zou best tof worden denk ik.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik ga de wereld overnemen man, let maar op!
Je weet toch dat dat mijn ambitie is?quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:37 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat zou best tof worden denk ik.
Zekers!quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:37 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat zou best tof worden denk ik.
Owja.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je weet toch dat dat mijn ambitie is?
Mijn First Lady.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:39 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Owja.Dan werd ik je koffiebrengster.
Duh. KK gaat robotjes ontwerpen die Ceased gaat programmeren om ons koffie te brengenquote:
Dat moet ik nog ff bedenken en uitwerken.quote:
Alleen koffie is niet veel.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Duh. KK gaat robotjes ontwerpen die Ceased gaat programmeren om ons koffie te brengen
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:43 schreef kutkabouter het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ontwerp die gewoon, en dan zullen jullie wel weten binnen de kortste keer!
Je bouwt de spanning op.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat moet ik nog ff bedenken en uitwerken.
Zelfs mijn laptop krijg het er bloedheet van, dat ding zit te blazen als een malle.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:44 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je bouwt de spanning op.
Ben benieuwd.
Je krijgt nu toch geen warme ballen he.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zelfs mijn laptop krijg het er bloedheet van, dat ding zit te blazen als een malle.
Als die gaat zuigen bel dan ffquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zelfs mijn laptop krijg het er bloedheet van, dat ding zit te blazen als een malle.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:46 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je krijgt nu toch geen warme ballen he.
Nee hoor.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:46 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je krijgt nu toch geen warme ballen he.
quote:
Zou wat zijn ja op je laptop.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wel handig, een ei bakken zonder gas.
Ja gewoon FLATS!! Zou die dat leuk vinden denk je?quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:54 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zou wat zijn ja op je laptop.
Dat jij zoveel zuipt dat je vanzelf als een in staat van ontbinding zijnde lijk gaat ruiken....quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:54 schreef kutkabouter het volgende:
Als je je eigen gas gebruikt heb je geen ei nodig om het naar ei te laten stinken.
Hij misschien wel, jij alleen minder gok ik zo.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja gewoon FLATS!! Zou die dat leuk vinden denk je?
Dat jij denkt dat scheten naar rottende lijken ruiken zegt meer over jouw scheten dan over mij. Oh nee, mooie vrouwen poepen niet he? Oh wacht...quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat jij zoveel zuipt dat je vanzelf als een in staat van ontbinding zijnde lijk gaat ruiken....
De temp is nu 10 graden gezakt, hij wordt bang denk ik.....quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:56 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hij misschien wel, jij alleen minder gok ik zo.
Al is het, het proberen waard.
Nie zo wauwelenquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:00 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Dat jij denkt dat scheten naar rottende lijken ruiken zegt meer over jouw scheten dan over mij. Oh nee, mooie vrouwen poepen niet he? Oh wacht...
Niet zo zeuren dan.quote:
Ah arm ding.quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
De temp is nu 10 graden gezakt, hij wordt bang denk ik.....
Ja iemand moet de baas zijn he.quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:07 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ah arm ding.Je hebt 'm wel goed gekalmeerd.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja iemand moet de baas zijn he.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:10 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En wie zou dat bij jou thuis toch zijn. Al die concurrentie.
De muizen en ratten en ander ongedierte.quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:10 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En wie zou dat bij jou thuis toch zijn. Al die concurrentie.
Jij bent helemaal niet hier!quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:28 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
De muizen en ratten en ander ongedierte.
quote:
huh, wattes?quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:41 schreef FedExpress het volgende:
AT, wat bedoelde je nou precies met die opmerking?
Hij bedoelt waarschijnlijk een van je opmerkingen van een paar uur geleden, toen het topic nog op niveau was.quote:
Helaas ben ik geen programmeur.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Duh. KK gaat robotjes ontwerpen die Ceased gaat programmeren om ons koffie te brengen
Daar kunnen we dan mooi de logging in bij houden.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 07:04 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Helaas ben ik geen programmeur.
Kan wel de database ontwerpen om bij te houden wie wat in zijn koffie wil en wanneer hij voor het laatst heeft gehad
*jaloers*quote:Op vrijdag 25 maart 2011 07:15 schreef DustPuppy het volgende:
Morguh mede Bosschenaren.
Dinsdag de hele crew van Devin Townsend eens trakteren op Bossche Bollen in in de 013
Ik kende die hele dude niet overigens, maar de vriend van mijn huisgenote is gastmuzikant in het voorprogramma dus zij mag backstage en een +1 meenemen en ik ben de gelukkige.quote:
Haha, nee. Maar toen jij zei een 'normalere' studie te doen aan de tu, moest ik al snel aan TB denken.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:17 schreef FedExpress het volgende:
goedemorgen!
AT, ik bedoel je opmerking dat TB de rechtenstudie is van de TU of zoiets
Maar is dat niet bij elke andere studie waar je geen interesse in hebt? Mijn lijkt technische bedrijfskunde of medicijnen e.d. erg saai. Rechten en economie vind ik dan weer een van de meest interessante vakken die er zijnquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:00 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Trouwens, rechten lijkt mij vooral erg saai. Als ik die mensen soms zie in de studiezaal, dikke wetbundels.. lijkt me erg droge stof. Neemt niet weg dat je er idd een prima baan mee kan krijgen. Als je geen advocaat wordt, word je wel notaris, adviseur, beleidsmedewerker.. genoeg te doen.
Wel gisteravond eentje die superlaag voorbij vloogquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:09 schreef Flepke het volgende:
Meer mensen dat vliegtuig net gehoord?
Waddafack was dat?
Nee.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:09 schreef Flepke het volgende:
Meer mensen dat vliegtuig net gehoord?
Waddafack was dat?
Daar heb je zeker gelijk inquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar is dat niet bij elke andere studie waar je geen interesse in hebt? Mijn lijkt technische bedrijfskunde of medicijnen e.d. erg saai. Rechten en economie vind ik dan weer een van de meest interessante vakken die er zijn
Te tof... die gozer is echt geniaal (als je van zijn stijl houdt).quote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:02 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ik kende die hele dude niet overigens, maar de vriend van mijn huisgenote is gastmuzikant in het voorprogramma dus zij mag backstage en een +1 meenemen en ik ben de gelukkige.
Ja preciesquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:00 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Haha, nee. Maar toen jij zei een 'normalere' studie te doen aan de tu, moest ik al snel aan TB denken.
Daar zitten tog de wat minder wereldvreemde mensen:P. Plus, kan moeilijk een collega bedrijfskundige afvallen.
Trouwens, rechten lijkt mij vooral erg saai. Als ik die mensen soms zie in de studiezaal, dikke wetbundels.. lijkt me erg droge stof. Neemt niet weg dat je er idd een prima baan mee kan krijgen. Als je geen advocaat wordt, word je wel notaris, adviseur, beleidsmedewerker.. genoeg te doen.
Die baardjes zijn viesquote:
Ik wil eigenlijk zeggen dat jij vies bent, maar dat klopt niet.quote:
Slijmbalquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk zeggen dat jij vies bent, maar dat klopt niet.
quote:
I love thatquote:
Big momma's film.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:28 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Heb zin in de bios, maar er draait niks leuks
quote:
Ik weet ineens weer waarom ik je heb verkocht aan Barrie.quote:
Is niet mijn humor denk ikquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik weet ineens weer waarom ik je heb verkocht aan Barrie.
quote:
Aan de recensies te zien is die niet bepaald sterkquote:
Voor niemand boven de 12...quote:
IQ of leeftijd?quote:
quote:
Je loopt tegenwoordig eerder achter als je helemaal geen foon hebt waar je op kan internetten..quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:04 schreef kutkabouter het volgende:
Mensen die een telefoon hebben waarmee je kan fokken.
Zal best. Ik vind het nogal falend. Waar is de tijd dat een telefoon nog was om te bellen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:06 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Je loopt tegenwoordig eerder achter als je helemaal geen foon hebt waar je op kan internetten..
Suckerpunch? Volgens mij niet goed, maar wel vermakelijk.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:07 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ha, gaat waarschijnlijk 'the adjustment bureau' worden.
Die film lijkt nog wel enigzins te doen, de rest is helemaal niks momenteel..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:08 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik ging al bijna huilend m'n moeder bellen dat ik alweer een ban had opgelopen.Ik heb biogarde ge-pm'd of dat ik een ban had en zo ja, waarvoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
Waar is de tijd dat je telefoonnummer uit 3 cijfers bestond?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:07 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Zal best. Ik vind het nogal falend. Waar is de tijd dat een telefoon nog was om te bellen.
Ik ookquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:09 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik heb biogarde ge-pm'd of dat ik een ban had en zo ja, waarvoor.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:07 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Zal best. Ik vind het nogal falend. Waar is de tijd dat een telefoon nog was om te bellen.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:08 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik ging al bijna huilend m'n moeder bellen dat ik alweer een ban had opgelopen.Omg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
quote:
't is toch een zure zak die ventquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:12 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Die gast is sowieso helemaal doodgespamd door alle bagger/trollverslaafden.
tozzzquote:
Waarom komen je ouders daar nouquote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:44 schreef kutkabouter het volgende:
Hoi. Mijn ouders staan hier zo op de stoep om heel de dag mee te gaan zuipen op de vereniging.Ik ben echt heel bang voor de escalatie die gaat komen.
![]()
WTFquote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:44 schreef kutkabouter het volgende:
Hoi. Mijn ouders staan hier zo op de stoep om heel de dag mee te gaan zuipen op de vereniging.Ik ben echt heel bang voor de escalatie die gaat komen.
![]()
Ouders horen daar helemaal niet te zijnquote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:44 schreef kutkabouter het volgende:
![]()
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:45 schreef Augustus_Thijs het volgende:
scharrels waren altijd in de kast verstopt en bier was naar huis gestuurd (of was het nou andersom) las mn ouders langskwamen.
A_T en ik vragen ons hoe zoiets in godsnaam in de tweede kamer kan komen..quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:15 schreef Ceased2Be het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)statistiek_niet.html
Da's toch wel het toppunt van romantiek, naast elkaar fokken.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:21 schreef VulpesVulpes het volgende:
[..]
A_T en ik vragen ons hoe zoiets in godsnaam in de tweede kamer kan komen..
Ik had even een "quote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:15 schreef Ceased2Be het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)statistiek_niet.html
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:45 schreef Augustus_Thijs het volgende:
lol, serieus
je gaat je ouders toch niet combineren met je studentenleven?
scharrels waren altijd in de kast verstopt en bier was naar huis gestuurd (of was het nou andersom) las mn ouders langskwamen.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:10 schreef VulpesVulpes het volgende:
[..]
Ouders horen daar helemaal niet te zijnkun je ze niet beter meenemen voor een kopje koffie ergens
Omg dat wil moet je toch niet willen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:49 schreef kutkabouter het volgende:
Het is ouderdag op de vereniging. De enige keer in hun hele leven dat ouders op de vereniging mogen komen. Tenzij ze oud-lid zijn natuurlijk.
Ik ben nu even thuis om oude schoenen aan te trekken, m'n ouders zijn nog met m'n club en ouders van hen op de prinsenhof (waar die gast is neergeschoten, die van oranje). Dalijk begint de borrel en kunnen we gaan lachen (of huilen).
Dit dus. Echt om te janken, met je ouders kansloos gaan zuipen op een studentenverenigingquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:02 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Omg dat wil moet je toch niet willen.
Net een soort ouderavond maar dan nog zo'n 100x erger.
Da's hetzelfde als met seks. Er hoeft niks mis mee te zijn, maar het is altijd fout als je ouders erbij zijn en meedoen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:29 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ach, studentenvereniging hoeft niks mis mee te zijn hoor
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Da's hetzelfde als met seks. Er hoeft niks mis mee te zijn, maar het is altijd fout als je ouders erbij zijn en meedoen.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Da's hetzelfde als met seks. Er hoeft niks mis mee te zijn, maar het is altijd fout als je ouders erbij zijn en meedoen.
Waarvoor dankquote:
Mijn ouders doen altijd mee als ik seks heb, ik zie het probleem niet.quote:
Ik krijg dan altijd last van derecties.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Mijn ouders doen altijd mee als ik seks heb, ik zie het probleem niet.
Dan doen je ouders niet goed hun best.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik krijg dan altijd last van derecties.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:19 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dan doen je ouders niet goed hun best.
Ik niet. En die zal ik ook nooit krijgenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik heb mental images van bdh die van z'n moeder een blowjob krijgt.
Ieuw.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik heb mental images van bdh die van z'n moeder een blowjob krijgt.
Wat is er m'n Thijsje.quote:
Voor ST wel... die ligt nu te soppenquote:
Sopsopsopsopsopsop....quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Voor ST wel... die ligt nu te soppen
Zo ken ik je weerquote:
quote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:53 schreef kutkabouter het volgende:
Kankergrappig.Dronken ouders.
Gelukkig waren ze met de trein en hoeven ze niet hier te blijven tukken.
Ik ben zelf ook echt wer naar de klote. Mijn moeder zat heel de tijd: "Oh, ik had echt niet verwacht dat jij zoveel zou drinken, ik dacht dat je veel sneller dronken zou zijn." WTF!quote:
Je moeder denkt zeker ook dat je nooit uitgaat en elke avond netjes na Sesamstraat gaat slapen?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:58 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook echt wer naar de klote. Mijn moeder zat heel de tijd: "Oh, ik had echt niet verwacht dat jij zoveel zou drinken, ik dacht dat je veel sneller dronken zou zijn." WTF!
Volgens mij wel. Ze denkt ook dat ik niet rook en blow.quote:Op zondag 27 maart 2011 00:00 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je moeder denkt zeker ook dat je nooit uitgaat en elke avond netjes na Sesamstraat gaat slapen?
Omg.quote:Op zondag 27 maart 2011 00:01 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Ze denkt ook dat ik niet rook en blow.
Ik vind het niet erg.quote:Op zondag 27 maart 2011 00:03 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Omg.Van het blowen snap ik dan nog maar het roken.
Heeeeeeeeeeel veel succes!!quote:Op zondag 27 maart 2011 00:06 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg.Maargoed, ik ga nu weer terug en chickies regelen.
![]()
Door je handen niet voor je gezicht te houden toen je naar buiten liep?quote:Op zondag 27 maart 2011 03:05 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ben net terug van 't Plein, maar heb mezelf wel voor lul gezet.
Pure jaloezie!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Da's toch wel het toppunt van romantiek, naast elkaar fokken.Doen Ceased en mjan ook altijd.
quote:
Niet gelukt deze keer.quote:
Krijg kanker ofzo.quote:
Oh dit is wel vet grappig ja.quote:Op zondag 27 maart 2011 08:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Door je handen niet voor je gezicht te houden toen je naar buiten liep?
Het is dat het gisteravond tegen mij werd gezegd anders had ik het nieteens geweten.quote:Op zondag 27 maart 2011 11:21 schreef BarrieButsers het volgende:
Is het nu eigenlijk rond 11:20 of 12:20?Snap er werkelijk helemaal niks.
Ook handig.quote:Op zondag 27 maart 2011 11:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het is dat het gisteravond tegen mij werd gezegd anders had ik het nieteens geweten.
Ja normaal lees ik het wel ergens maar dat was nu niet het geval.quote:
Het is nu rond half 12quote:Op zondag 27 maart 2011 11:21 schreef BarrieButsers het volgende:
Is het nu eigenlijk rond 11:20 of 12:20?Snap er werkelijk helemaal niks.
Gelukkig dat je moeder dan nog kwam zuipen.quote:
Hilarisch man.quote:Op zondag 27 maart 2011 11:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Gelukkig dat je moeder dan nog kwam zuipen.
Ik snap de hilariteit even niet van iemand kanker toewensen, maar dat kan aan mij liggenquote:
tuxxx komt stiekem uit Den Haag.quote:Op zondag 27 maart 2011 11:52 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik snap de hilariteit even niet van iemand kanker toewensen, maar dat kan aan mij liggen
Humor/tumor. Die dingen worden vaak door elkaar gehaald. Vandaar dat we cliniclowns ook wel kankerpipo's mogen noemen.quote:Op zondag 27 maart 2011 11:52 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik snap de hilariteit even niet van iemand kanker toewensen, maar dat kan aan mij liggen
Oke dankje.quote:Op zondag 27 maart 2011 11:37 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Het is nu rond half 12
Maar ik dacht ook echt van wtf, hoezo ben ik zo vroeg wakker na een avond zuipen, maar dat was dus weer niet vroeg door die kutklok.
Ik was er om 9 uur al uit.quote:Op zondag 27 maart 2011 12:06 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oke dankje.
Half 12 is toch nog best vroeg.Helemaal als je het naar gisteren omrekend.
Jeetje, dat is en blijft vroeg.quote:Op zondag 27 maart 2011 12:08 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik was er om 9 uur al uit.Wat dus 10 uur was.
Wij moeten blijkbaar nog veel lerenquote:Op zondag 27 maart 2011 11:52 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Echte mannen staan toch niet voor half 11 op?quote:Op zondag 27 maart 2011 12:08 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik was er om 9 uur al uit.Wat dus 10 uur was.
quote:Op zondag 27 maart 2011 12:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Echte mannen staan toch niet voor half 11 op?
Dat gold alleen voor die betreffende dag.quote:Op zondag 27 maart 2011 12:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Echte mannen staan toch niet voor half 11 op?
Ik ben altijd een vent. Zelfs zonder ballen zou ik nog meer vent zijn dan de meeste 'mannen' die ik tegenkomquote:Op zondag 27 maart 2011 17:33 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Dat gold alleen voor die betreffende dag.
En daarbij: 's-avonds een vent, 's-ochtends een vent (en soms lekker uitslapen).
Dag schatquote:
Hehe, daar heb ik ook "last" van.quote:Op zondag 27 maart 2011 17:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ben altijd een vent. Zelfs zonder ballen zou ik nog meer vent zijn dan de meeste 'mannen' die ik tegenkom
Lang verhaal. PM vanavondquote:Op zondag 27 maart 2011 17:56 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Mevrouw kutwijf heeft je laten zitten?
Scheren is alleen voor al je moet werken. Voor de rest rockt de baard!quote:Op zondag 27 maart 2011 18:20 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Hehe, daar heb ik ook "last" van.Net ook weer in de supermarkt. Al die gasten gladgeschoren en tiptop verzorgd naar de supermarkt. Kom ik daar aan met m'n houthakkersbaard en oude kleren met gaten erin.
![]()
Ik heb geen bakkebaarden.quote:Op zondag 27 maart 2011 18:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Scheren is alleen voor al je moet werken. Voor de rest rockt de baard!Maar bakkebaarden zijn tof, altijd!
Serieus niet?quote:
Ik heb nu wel echt een goeie baard (mag me al 3 weken niet scherenquote:Op zondag 27 maart 2011 19:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Serieus niet?Ik had al een baard in de tweede
quote:Op zondag 27 maart 2011 21:05 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik heb nu wel echt een goeie baard (mag me al 3 weken niet scheren), maar dus geen bakkebaarden. Het is dus meer een soort oversized sik met snor.
Dat heb je zelf gedaan hoor.quote:Op zondag 27 maart 2011 20:58 schreef bijdehand het volgende:
I'm looking for a murderer. Somebody killed this topic
Hoezo, wijze topicoudste?quote:
Snorren.quote:Op zondag 27 maart 2011 21:05 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik heb nu wel echt een goeie baard (mag me al 3 weken niet scheren), maar dus geen bakkebaarden. Het is dus meer een soort oversized sik met snor.
Nogal ja.quote:
Elke goede dictator had er eentjequote:
Je vindt het zelf leuk want je laat het staan dus.quote:
Ooit in je opgekomen dat ik me niet mag scheren vanwege die infectie?quote:Op zondag 27 maart 2011 21:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je vindt het zelf leuk want je laat het staan dus.
En harsen?quote:Op zondag 27 maart 2011 21:19 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ooit in je opgekomen dat ik me niet mag scheren vanwege die infectie?
ST onthoudt dat soort dingen nietquote:Op zondag 27 maart 2011 21:19 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ooit in je opgekomen dat ik me niet mag scheren vanwege die infectie?
quote:
Er is gewoon geen verband.quote:
Nee met een snor lopen terwijl je dat niet eens wilt.quote:
Nee, iemand mag zich niet scheren omdat hij allemaal puisten en bulten in zijn nek heeft daardoor en laat een snor groeien. Ik zie geen verband.quote:
Ik zou cool zijn met een snorquote:Op zondag 27 maart 2011 21:23 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee met een snor lopen terwijl je dat niet eens wilt.
Het zijn geen puisten en bulten.quote:Op zondag 27 maart 2011 21:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, iemand mag zich niet scheren omdat hij allemaal puisten en bulten in zijn nek heeft daardoor en laat een snor groeien. Ik zie geen verband.
Iemand mag geen seks hebben en heeft geen armen, hij heeft wel blauwe ballen. Verband?
o ik dacht van puisten enzo, maar is wel hetzelfde principe: je kan je niet scheren. erg lullig maar om daar iemand mee uit te lachenquote:Op zondag 27 maart 2011 21:26 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Het zijn geen puisten en bulten.Het zijn gewoon dikke open wonden waar vocht uit stroomt. Als ik me scheer sloop ik elke keer heel mijn huid. Als dat vocht in die wondjes van het scheren komt, dan heb ik over 2 dagen een baard van enorme vieze wonden in plaats van een baard van haar. Snap je het verband nu, tuxxx?
Ken je Ron Jeremy?quote:
Als ik een snor had zou ik op hem lijkenquote:Op zondag 27 maart 2011 21:30 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee. Google wel.Wat is er met hem dan?
Sowieso niet.quote:Op zondag 27 maart 2011 21:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als ik een snor had zou ik op hem lijken
hoezo niet?quote:
Tuurlijkquote:Op zondag 27 maart 2011 21:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als ik een snor had zou ik op hem lijken
Leuk man. Op jezelf.quote:Op zondag 27 maart 2011 21:32 schreef kutkabouter het volgende:
Ik ga nu, om half 10, eten. Het is een magnetron-rijstmaaltijd die ik 2 minuten voor sluitingstijd heb gehaald in de supermarkt en het is eigenlijk veel te weinig en ik eet het van een bord dat ik al eerder gebruikt heb omdat onze vaatwasser kapot is. Ontzettende kutstudent dat ik ben.
Iddquote:
Oneindig veel leuker dan bij je ouders wonen.quote:
Heb alleen niet van zulke goddelijke manenquote:
Correctie: oneindig veel leuker dan bij jouw ouders wonen. De meeste ouders vallen echt wel meequote:Op zondag 27 maart 2011 21:41 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Oneindig veel leuker dan bij je ouders wonen.
Verder ben je wel porno acteur enzo?quote:Op zondag 27 maart 2011 21:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Heb alleen niet van zulke goddelijke manen
Zal vast inderdaad.quote:Op zondag 27 maart 2011 21:41 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Oneindig veel leuker dan bij je ouders wonen.
Nee porno dient nl geil te zijnquote:Op zondag 27 maart 2011 21:42 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Verder ben je wel porno acteur enzo?
Daarom snap ik niet dat hij wel succesvol is.quote:
Ik ook niet.quote:Op zondag 27 maart 2011 21:44 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Daarom snap ik niet dat hij wel succesvol is.
Jij woont nog bij je ouders dus jij hebt geen vergelijkingsmateriaal en kan er dus niks over zeggen. Het is gewoon leuker om op jezelf te wonen. Je moet misschien wel net wat meer doen, maar je kan verder ALLES doen wat je wil. Je kan, als je daar zin in hebt bijvoorbeeld heel de dag naakt door je huis gaan lopen en een beetje aan je pik lopen trekken. Niemand die er wat van zegt.quote:Op zondag 27 maart 2011 21:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Correctie: oneindig veel leuker dan bij jouw ouders wonen. De meeste ouders vallen echt wel mee
Dat kan ik thuis ook manquote:Op zondag 27 maart 2011 21:45 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Jij woont nog bij je ouders dus jij hebt geen vergelijkingsmateriaal en kan er dus niks over zeggen. Het is gewoon leuker om op jezelf te wonen. Je moet misschien wel net wat meer doen, maar je kan verder ALLES doen wat je wil. Je kan, als je daar zin in hebt bijvoorbeeld heel de dag naakt door je huis gaan lopen en een beetje aan je pik lopen trekken. Niemand die er wat van zegt.
Ja, behalve je huisgenoten misschien, maar dat is een detail.
Sop sop sop sopquote:
Is daar serieus een pornofilm van?quote:
Mensen die denken dat een studentenkamer viezer is ofzo dan een "normaal" huis.quote:Op zondag 27 maart 2011 21:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat kan ik thuis ook manEn het gaat er me niet om of ik mee moet doen maar meer dat ik geen zin heb dat ze ratten in m'n eten poepen enzo
Ik zou dat wel willen zienquote:Op zondag 27 maart 2011 21:51 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Is daar serieus een pornofilm van?Dat zou dan gewoon nog erger zijn dan seks in een konijnenpak ofzo.
Ik vind het smeriger ja. Vooral de keuken/badkamerquote:Op zondag 27 maart 2011 21:51 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Mensen die denken dat een studentenkamer viezer is ofzo dan een "normaal" huis.
Het is zo schoon/vies als je het zelf maakt. Bij mij is het schoon. Dat zo iemand als Arma er nou zo'n smerige kankerzooi van maakt.
Van Mario of dieren? Dat laatste heeft zo'n speciale naam namelijk.quote:
Marioquote:Op zondag 27 maart 2011 21:53 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Van Mario of dieren? Dat laatste heeft zo'n speciale naam namelijk.
Doe ik een snorretje op, pakje aan en dan ga ik naar jou toequote:
Dat is dus niet.quote:Op zondag 27 maart 2011 21:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik vind het smeriger ja. Vooral de keuken/badkamer
Ik durf iig niet met een uvlamp jouw kamer binnen te lopenquote:
Mensen met smetvrees.quote:Op zondag 27 maart 2011 21:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik durf iig niet met een uvlamp jouw kamer binnen te lopen
Zullen mn ouders ook grappig vinden ja.quote:Op zondag 27 maart 2011 21:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Doe ik een snorretje op, pakje aan en dan ga ik naar jou toe
Er is een verschil tussen viezigheid en overal sperma zien zitten.quote:
Dit dusquote:Op zondag 27 maart 2011 22:09 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen viezigheid en overal sperma zien zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |