Ik heb nu wel echt een goeie baard (mag me al 3 weken niet scherenquote:Op zondag 27 maart 2011 19:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Serieus niet?Ik had al een baard in de tweede
quote:Op zondag 27 maart 2011 21:05 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik heb nu wel echt een goeie baard (mag me al 3 weken niet scheren), maar dus geen bakkebaarden. Het is dus meer een soort oversized sik met snor.
Dat heb je zelf gedaan hoor.quote:Op zondag 27 maart 2011 20:58 schreef bijdehand het volgende:
I'm looking for a murderer. Somebody killed this topic
Hoezo, wijze topicoudste?quote:
Snorren.quote:Op zondag 27 maart 2011 21:05 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik heb nu wel echt een goeie baard (mag me al 3 weken niet scheren), maar dus geen bakkebaarden. Het is dus meer een soort oversized sik met snor.
Nogal ja.quote:
Elke goede dictator had er eentjequote:
Je vindt het zelf leuk want je laat het staan dus.quote:
Ooit in je opgekomen dat ik me niet mag scheren vanwege die infectie?quote:Op zondag 27 maart 2011 21:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je vindt het zelf leuk want je laat het staan dus.
En harsen?quote:Op zondag 27 maart 2011 21:19 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ooit in je opgekomen dat ik me niet mag scheren vanwege die infectie?
ST onthoudt dat soort dingen nietquote:Op zondag 27 maart 2011 21:19 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ooit in je opgekomen dat ik me niet mag scheren vanwege die infectie?
quote:
Er is gewoon geen verband.quote:
Nee met een snor lopen terwijl je dat niet eens wilt.quote:
Nee, iemand mag zich niet scheren omdat hij allemaal puisten en bulten in zijn nek heeft daardoor en laat een snor groeien. Ik zie geen verband.quote:
Ik zou cool zijn met een snorquote:Op zondag 27 maart 2011 21:23 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee met een snor lopen terwijl je dat niet eens wilt.
Het zijn geen puisten en bulten.quote:Op zondag 27 maart 2011 21:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, iemand mag zich niet scheren omdat hij allemaal puisten en bulten in zijn nek heeft daardoor en laat een snor groeien. Ik zie geen verband.
Iemand mag geen seks hebben en heeft geen armen, hij heeft wel blauwe ballen. Verband?
o ik dacht van puisten enzo, maar is wel hetzelfde principe: je kan je niet scheren. erg lullig maar om daar iemand mee uit te lachenquote:Op zondag 27 maart 2011 21:26 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Het zijn geen puisten en bulten.Het zijn gewoon dikke open wonden waar vocht uit stroomt. Als ik me scheer sloop ik elke keer heel mijn huid. Als dat vocht in die wondjes van het scheren komt, dan heb ik over 2 dagen een baard van enorme vieze wonden in plaats van een baard van haar. Snap je het verband nu, tuxxx?
Ken je Ron Jeremy?quote:
Als ik een snor had zou ik op hem lijkenquote:Op zondag 27 maart 2011 21:30 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee. Google wel.Wat is er met hem dan?
Sowieso niet.quote:Op zondag 27 maart 2011 21:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als ik een snor had zou ik op hem lijken
hoezo niet?quote:
Tuurlijkquote:Op zondag 27 maart 2011 21:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als ik een snor had zou ik op hem lijken
Leuk man. Op jezelf.quote:Op zondag 27 maart 2011 21:32 schreef kutkabouter het volgende:
Ik ga nu, om half 10, eten. Het is een magnetron-rijstmaaltijd die ik 2 minuten voor sluitingstijd heb gehaald in de supermarkt en het is eigenlijk veel te weinig en ik eet het van een bord dat ik al eerder gebruikt heb omdat onze vaatwasser kapot is. Ontzettende kutstudent dat ik ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |