Ik weet ineens weer waarom ik je heb verkocht aan Barrie.quote:
Is niet mijn humor denk ikquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik weet ineens weer waarom ik je heb verkocht aan Barrie.
quote:
Aan de recensies te zien is die niet bepaald sterkquote:
Voor niemand boven de 12...quote:
IQ of leeftijd?quote:
quote:
Je loopt tegenwoordig eerder achter als je helemaal geen foon hebt waar je op kan internetten..quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:04 schreef kutkabouter het volgende:
Mensen die een telefoon hebben waarmee je kan fokken.
Zal best. Ik vind het nogal falend. Waar is de tijd dat een telefoon nog was om te bellen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:06 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Je loopt tegenwoordig eerder achter als je helemaal geen foon hebt waar je op kan internetten..
Suckerpunch? Volgens mij niet goed, maar wel vermakelijk.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:07 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ha, gaat waarschijnlijk 'the adjustment bureau' worden.
Die film lijkt nog wel enigzins te doen, de rest is helemaal niks momenteel..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:08 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik ging al bijna huilend m'n moeder bellen dat ik alweer een ban had opgelopen.Ik heb biogarde ge-pm'd of dat ik een ban had en zo ja, waarvoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
Waar is de tijd dat je telefoonnummer uit 3 cijfers bestond?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:07 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Zal best. Ik vind het nogal falend. Waar is de tijd dat een telefoon nog was om te bellen.
Ik ookquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:09 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik heb biogarde ge-pm'd of dat ik een ban had en zo ja, waarvoor.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:07 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Zal best. Ik vind het nogal falend. Waar is de tijd dat een telefoon nog was om te bellen.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:08 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik ging al bijna huilend m'n moeder bellen dat ik alweer een ban had opgelopen.Omg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
quote:
't is toch een zure zak die ventquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:12 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Die gast is sowieso helemaal doodgespamd door alle bagger/trollverslaafden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |