Haha, nee. Maar toen jij zei een 'normalere' studie te doen aan de tu, moest ik al snel aan TB denken.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:17 schreef FedExpress het volgende:
goedemorgen!
AT, ik bedoel je opmerking dat TB de rechtenstudie is van de TU of zoiets
Maar is dat niet bij elke andere studie waar je geen interesse in hebt? Mijn lijkt technische bedrijfskunde of medicijnen e.d. erg saai. Rechten en economie vind ik dan weer een van de meest interessante vakken die er zijnquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:00 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Trouwens, rechten lijkt mij vooral erg saai. Als ik die mensen soms zie in de studiezaal, dikke wetbundels.. lijkt me erg droge stof. Neemt niet weg dat je er idd een prima baan mee kan krijgen. Als je geen advocaat wordt, word je wel notaris, adviseur, beleidsmedewerker.. genoeg te doen.
Wel gisteravond eentje die superlaag voorbij vloogquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:09 schreef Flepke het volgende:
Meer mensen dat vliegtuig net gehoord?
Waddafack was dat?
Nee.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:09 schreef Flepke het volgende:
Meer mensen dat vliegtuig net gehoord?
Waddafack was dat?
Daar heb je zeker gelijk inquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar is dat niet bij elke andere studie waar je geen interesse in hebt? Mijn lijkt technische bedrijfskunde of medicijnen e.d. erg saai. Rechten en economie vind ik dan weer een van de meest interessante vakken die er zijn
Te tof... die gozer is echt geniaal (als je van zijn stijl houdt).quote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:02 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ik kende die hele dude niet overigens, maar de vriend van mijn huisgenote is gastmuzikant in het voorprogramma dus zij mag backstage en een +1 meenemen en ik ben de gelukkige.
Ja preciesquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:00 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Haha, nee. Maar toen jij zei een 'normalere' studie te doen aan de tu, moest ik al snel aan TB denken.
Daar zitten tog de wat minder wereldvreemde mensen:P. Plus, kan moeilijk een collega bedrijfskundige afvallen.
Trouwens, rechten lijkt mij vooral erg saai. Als ik die mensen soms zie in de studiezaal, dikke wetbundels.. lijkt me erg droge stof. Neemt niet weg dat je er idd een prima baan mee kan krijgen. Als je geen advocaat wordt, word je wel notaris, adviseur, beleidsmedewerker.. genoeg te doen.
Die baardjes zijn viesquote:
Ik wil eigenlijk zeggen dat jij vies bent, maar dat klopt niet.quote:
Slijmbalquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk zeggen dat jij vies bent, maar dat klopt niet.
quote:
I love thatquote:
Big momma's film.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:28 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Heb zin in de bios, maar er draait niks leuks
quote:
Ik weet ineens weer waarom ik je heb verkocht aan Barrie.quote:
Is niet mijn humor denk ikquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik weet ineens weer waarom ik je heb verkocht aan Barrie.
quote:
Aan de recensies te zien is die niet bepaald sterkquote:
Voor niemand boven de 12...quote:
IQ of leeftijd?quote:
quote:
Je loopt tegenwoordig eerder achter als je helemaal geen foon hebt waar je op kan internetten..quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:04 schreef kutkabouter het volgende:
Mensen die een telefoon hebben waarmee je kan fokken.
Zal best. Ik vind het nogal falend. Waar is de tijd dat een telefoon nog was om te bellen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:06 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Je loopt tegenwoordig eerder achter als je helemaal geen foon hebt waar je op kan internetten..
Suckerpunch? Volgens mij niet goed, maar wel vermakelijk.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:07 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ha, gaat waarschijnlijk 'the adjustment bureau' worden.
Die film lijkt nog wel enigzins te doen, de rest is helemaal niks momenteel..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:08 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik ging al bijna huilend m'n moeder bellen dat ik alweer een ban had opgelopen.Ik heb biogarde ge-pm'd of dat ik een ban had en zo ja, waarvoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
Waar is de tijd dat je telefoonnummer uit 3 cijfers bestond?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:07 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Zal best. Ik vind het nogal falend. Waar is de tijd dat een telefoon nog was om te bellen.
Ik ookquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:09 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik heb biogarde ge-pm'd of dat ik een ban had en zo ja, waarvoor.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:07 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Zal best. Ik vind het nogal falend. Waar is de tijd dat een telefoon nog was om te bellen.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:08 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik ging al bijna huilend m'n moeder bellen dat ik alweer een ban had opgelopen.Omg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
quote:
't is toch een zure zak die ventquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:12 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Die gast is sowieso helemaal doodgespamd door alle bagger/trollverslaafden.
tozzzquote:
Waarom komen je ouders daar nouquote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:44 schreef kutkabouter het volgende:
Hoi. Mijn ouders staan hier zo op de stoep om heel de dag mee te gaan zuipen op de vereniging.Ik ben echt heel bang voor de escalatie die gaat komen.
![]()
WTFquote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:44 schreef kutkabouter het volgende:
Hoi. Mijn ouders staan hier zo op de stoep om heel de dag mee te gaan zuipen op de vereniging.Ik ben echt heel bang voor de escalatie die gaat komen.
![]()
Ouders horen daar helemaal niet te zijnquote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:44 schreef kutkabouter het volgende:
![]()
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:45 schreef Augustus_Thijs het volgende:
scharrels waren altijd in de kast verstopt en bier was naar huis gestuurd (of was het nou andersom) las mn ouders langskwamen.
A_T en ik vragen ons hoe zoiets in godsnaam in de tweede kamer kan komen..quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:15 schreef Ceased2Be het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)statistiek_niet.html
Da's toch wel het toppunt van romantiek, naast elkaar fokken.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:21 schreef VulpesVulpes het volgende:
[..]
A_T en ik vragen ons hoe zoiets in godsnaam in de tweede kamer kan komen..
Ik had even een "quote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:15 schreef Ceased2Be het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)statistiek_niet.html
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:45 schreef Augustus_Thijs het volgende:
lol, serieus
je gaat je ouders toch niet combineren met je studentenleven?
scharrels waren altijd in de kast verstopt en bier was naar huis gestuurd (of was het nou andersom) las mn ouders langskwamen.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:10 schreef VulpesVulpes het volgende:
[..]
Ouders horen daar helemaal niet te zijnkun je ze niet beter meenemen voor een kopje koffie ergens
Omg dat wil moet je toch niet willen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:49 schreef kutkabouter het volgende:
Het is ouderdag op de vereniging. De enige keer in hun hele leven dat ouders op de vereniging mogen komen. Tenzij ze oud-lid zijn natuurlijk.
Ik ben nu even thuis om oude schoenen aan te trekken, m'n ouders zijn nog met m'n club en ouders van hen op de prinsenhof (waar die gast is neergeschoten, die van oranje). Dalijk begint de borrel en kunnen we gaan lachen (of huilen).
Dit dus. Echt om te janken, met je ouders kansloos gaan zuipen op een studentenverenigingquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:02 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Omg dat wil moet je toch niet willen.
Net een soort ouderavond maar dan nog zo'n 100x erger.
Da's hetzelfde als met seks. Er hoeft niks mis mee te zijn, maar het is altijd fout als je ouders erbij zijn en meedoen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:29 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ach, studentenvereniging hoeft niks mis mee te zijn hoor
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Da's hetzelfde als met seks. Er hoeft niks mis mee te zijn, maar het is altijd fout als je ouders erbij zijn en meedoen.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Da's hetzelfde als met seks. Er hoeft niks mis mee te zijn, maar het is altijd fout als je ouders erbij zijn en meedoen.
Waarvoor dankquote:
Mijn ouders doen altijd mee als ik seks heb, ik zie het probleem niet.quote:
Ik krijg dan altijd last van derecties.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Mijn ouders doen altijd mee als ik seks heb, ik zie het probleem niet.
Dan doen je ouders niet goed hun best.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik krijg dan altijd last van derecties.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:19 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dan doen je ouders niet goed hun best.
Ik niet. En die zal ik ook nooit krijgenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik heb mental images van bdh die van z'n moeder een blowjob krijgt.
Ieuw.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik heb mental images van bdh die van z'n moeder een blowjob krijgt.
Wat is er m'n Thijsje.quote:
Voor ST wel... die ligt nu te soppenquote:
Sopsopsopsopsopsop....quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Voor ST wel... die ligt nu te soppen
Zo ken ik je weerquote:
quote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:53 schreef kutkabouter het volgende:
Kankergrappig.Dronken ouders.
Gelukkig waren ze met de trein en hoeven ze niet hier te blijven tukken.
Ik ben zelf ook echt wer naar de klote. Mijn moeder zat heel de tijd: "Oh, ik had echt niet verwacht dat jij zoveel zou drinken, ik dacht dat je veel sneller dronken zou zijn." WTF!quote:
Je moeder denkt zeker ook dat je nooit uitgaat en elke avond netjes na Sesamstraat gaat slapen?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:58 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook echt wer naar de klote. Mijn moeder zat heel de tijd: "Oh, ik had echt niet verwacht dat jij zoveel zou drinken, ik dacht dat je veel sneller dronken zou zijn." WTF!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |