tozzzquote:
Waarom komen je ouders daar nouquote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:44 schreef kutkabouter het volgende:
Hoi. Mijn ouders staan hier zo op de stoep om heel de dag mee te gaan zuipen op de vereniging.Ik ben echt heel bang voor de escalatie die gaat komen.
![]()
WTFquote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:44 schreef kutkabouter het volgende:
Hoi. Mijn ouders staan hier zo op de stoep om heel de dag mee te gaan zuipen op de vereniging.Ik ben echt heel bang voor de escalatie die gaat komen.
![]()
Ouders horen daar helemaal niet te zijnquote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:44 schreef kutkabouter het volgende:
![]()
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:45 schreef Augustus_Thijs het volgende:
scharrels waren altijd in de kast verstopt en bier was naar huis gestuurd (of was het nou andersom) las mn ouders langskwamen.
A_T en ik vragen ons hoe zoiets in godsnaam in de tweede kamer kan komen..quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:15 schreef Ceased2Be het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)statistiek_niet.html
Da's toch wel het toppunt van romantiek, naast elkaar fokken.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:21 schreef VulpesVulpes het volgende:
[..]
A_T en ik vragen ons hoe zoiets in godsnaam in de tweede kamer kan komen..
Ik had even een "quote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:15 schreef Ceased2Be het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)statistiek_niet.html
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:45 schreef Augustus_Thijs het volgende:
lol, serieus
je gaat je ouders toch niet combineren met je studentenleven?
scharrels waren altijd in de kast verstopt en bier was naar huis gestuurd (of was het nou andersom) las mn ouders langskwamen.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:10 schreef VulpesVulpes het volgende:
[..]
Ouders horen daar helemaal niet te zijnkun je ze niet beter meenemen voor een kopje koffie ergens
Omg dat wil moet je toch niet willen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:49 schreef kutkabouter het volgende:
Het is ouderdag op de vereniging. De enige keer in hun hele leven dat ouders op de vereniging mogen komen. Tenzij ze oud-lid zijn natuurlijk.
Ik ben nu even thuis om oude schoenen aan te trekken, m'n ouders zijn nog met m'n club en ouders van hen op de prinsenhof (waar die gast is neergeschoten, die van oranje). Dalijk begint de borrel en kunnen we gaan lachen (of huilen).
Dit dus. Echt om te janken, met je ouders kansloos gaan zuipen op een studentenverenigingquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:02 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Omg dat wil moet je toch niet willen.
Net een soort ouderavond maar dan nog zo'n 100x erger.
Da's hetzelfde als met seks. Er hoeft niks mis mee te zijn, maar het is altijd fout als je ouders erbij zijn en meedoen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:29 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ach, studentenvereniging hoeft niks mis mee te zijn hoor
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Da's hetzelfde als met seks. Er hoeft niks mis mee te zijn, maar het is altijd fout als je ouders erbij zijn en meedoen.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Da's hetzelfde als met seks. Er hoeft niks mis mee te zijn, maar het is altijd fout als je ouders erbij zijn en meedoen.
Waarvoor dankquote:
Mijn ouders doen altijd mee als ik seks heb, ik zie het probleem niet.quote:
Ik krijg dan altijd last van derecties.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Mijn ouders doen altijd mee als ik seks heb, ik zie het probleem niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |