abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94628845
:N
Out of sentimental gain I wanted you to feel my pain, but it came back in return to sender.
  zaterdag 26 maart 2011 @ 03:40:24 #152
278838 kutkabouter
stroef en a-relaxt
pi_94629315
quote:
2s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 02:42 schreef fairytalessuck het volgende:
:N
tozzz
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
pi_94630045
moggel
~Si vis amari, ama~
pi_94630068
mogge!
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_94631386
goeiesmorgens
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_94631395
Goedemorgen deze morgen.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
  zaterdag 26 maart 2011 @ 10:44:49 #157
278838 kutkabouter
stroef en a-relaxt
pi_94632233
Hoi. Mijn ouders staan hier zo op de stoep om heel de dag mee te gaan zuipen op de vereniging. :') Ik ben echt heel bang voor de escalatie die gaat komen. :'( :')
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
pi_94633013
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 10:44 schreef kutkabouter het volgende:
Hoi. Mijn ouders staan hier zo op de stoep om heel de dag mee te gaan zuipen op de vereniging. :') Ik ben echt heel bang voor de escalatie die gaat komen. :'( :')
Waarom komen je ouders daar nou :')
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_94634306
quote:
WTF :')
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_94635594
lol, serieus :')

je gaat je ouders toch niet combineren met je studentenleven?

scharrels waren altijd in de kast verstopt en bier was naar huis gestuurd (of was het nou andersom) las mn ouders langskwamen.
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_94635632
Moguh trouwens :W

Adjustment bureau was best aardige film. Leuk gegeven, hou wel van zulke verhalen :) .
Alleen het plot was nogal zwak uitgewerkt. Ach ja, kan nie talles hebben :9
pi_94636475
quote:
Ouders horen daar helemaal niet te zijn c_/ kun je ze niet beter meenemen voor een kopje koffie ergens :9
The things that scare you the most are often the most rewarding!
pi_94636596
quote:
99s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 12:45 schreef Augustus_Thijs het volgende:

scharrels waren altijd in de kast verstopt en bier was naar huis gestuurd (of was het nou andersom) las mn ouders langskwamen.
_O-
~Si vis amari, ama~
pi_94636629
pi_94636837
quote:
A_T en ik vragen ons hoe zoiets in godsnaam in de tweede kamer kan komen.. ;(
pi_94636875
Maar persoon a is toch ook niet met persoon b te vergelijken? :') :9
  zaterdag 26 maart 2011 @ 13:26:30 #167
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_94637018
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 13:21 schreef VulpesVulpes het volgende:

[..]

A_T en ik vragen ons hoe zoiets in godsnaam in de tweede kamer kan komen.. ;(
Da's toch wel het toppunt van romantiek, naast elkaar fokken. :') Doen Ceased en mjan ook altijd. :')
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_94637160
lol, ja ik was het filmpje aan het kijken en toen kwam A_T ook meeluisteren ;)
pi_94642867
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 03:40 schreef kutkabouter het volgende:

[..]

tozzz
Ik had even een " :N " moment.
Out of sentimental gain I wanted you to feel my pain, but it came back in return to sender.
pi_94643177
quote:
_O- _O- _O-
Wat een dom wicht zeg :')
~Si vis amari, ama~
  zaterdag 26 maart 2011 @ 16:49:18 #171
278838 kutkabouter
stroef en a-relaxt
pi_94643203
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 11:13 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Waarom komen je ouders daar nou :')
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 11:59 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

WTF :')
quote:
99s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 12:45 schreef Augustus_Thijs het volgende:
lol, serieus :')

je gaat je ouders toch niet combineren met je studentenleven?

quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 13:10 schreef VulpesVulpes het volgende:

[..]

Ouders horen daar helemaal niet te zijn c_/ kun je ze niet beter meenemen voor een kopje koffie ergens :9
:')

Het is ouderdag op de vereniging. De enige keer in hun hele leven dat ouders op de vereniging mogen komen. Tenzij ze oud-lid zijn natuurlijk. :9

Ik ben nu even thuis om oude schoenen aan te trekken, m'n ouders zijn nog met m'n club en ouders van hen op de prinsenhof (waar die gast is neergeschoten, die van oranje). Dalijk begint de borrel en kunnen we gaan lachen (of huilen). :')
pi_94643586
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 16:49 schreef kutkabouter het volgende:
Het is ouderdag op de vereniging. De enige keer in hun hele leven dat ouders op de vereniging mogen komen. Tenzij ze oud-lid zijn natuurlijk. :9

Ik ben nu even thuis om oude schoenen aan te trekken, m'n ouders zijn nog met m'n club en ouders van hen op de prinsenhof (waar die gast is neergeschoten, die van oranje). Dalijk begint de borrel en kunnen we gaan lachen (of huilen). :')
Omg dat wil moet je toch niet willen. :')
Net een soort ouderavond maar dan nog zo'n 100x erger. :{
pi_94646184
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 17:02 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Omg dat wil moet je toch niet willen. :')
Net een soort ouderavond maar dan nog zo'n 100x erger. :{
Dit dus. Echt om te janken, met je ouders kansloos gaan zuipen op een studentenvereniging :')
pi_94646473
Ach, studentenvereniging hoeft niks mis mee te zijn hoor :9
pi_94646539
quote:
99s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 18:29 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ach, studentenvereniging hoeft niks mis mee te zijn hoor :9
Da's hetzelfde als met seks. Er hoeft niks mis mee te zijn, maar het is altijd fout als je ouders erbij zijn en meedoen.
  zaterdag 26 maart 2011 @ 18:32:43 #176
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_94646582
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 18:31 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Da's hetzelfde als met seks. Er hoeft niks mis mee te zijn, maar het is altijd fout als je ouders erbij zijn en meedoen.
_O-
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
pi_94646638
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 18:31 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Goede vergelijking.
pi_94647182
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 18:34 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Goede vergelijking.
Waarvoor dank :P
  zaterdag 26 maart 2011 @ 18:51:01 #179
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_94647295
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 18:48 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Waarvoor dank :P
Mijn ouders doen altijd mee als ik seks heb, ik zie het probleem niet. :?
pi_94647337
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 18:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Mijn ouders doen altijd mee als ik seks heb, ik zie het probleem niet. :?
Ik krijg dan altijd last van derecties.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')