abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94583756
Ja dat ga ik lekker bijhouden :')
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_94586484
:O :W
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_94586515
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 22:41 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Duh. KK gaat robotjes ontwerpen die Ceased gaat programmeren om ons koffie te brengen 8-)
Helaas ben ik geen programmeur.
Kan wel de database ontwerpen om bij te houden wie wat in zijn koffie wil en wanneer hij voor het laatst heeft gehad ;)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  vrijdag 25 maart 2011 @ 07:15:39 #94
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_94586572
Morguh mede Bosschenaren.

Dinsdag de hele crew van Devin Townsend eens trakteren op Bossche Bollen in in de 013 :9
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  vrijdag 25 maart 2011 @ 07:16:06 #95
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_94586575
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 07:04 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Helaas ben ik geen programmeur.
Kan wel de database ontwerpen om bij te houden wie wat in zijn koffie wil en wanneer hij voor het laatst heeft gehad ;)
Daar kunnen we dan mooi de logging in bij houden.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_94586683
moggel liefjes :D
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_94586898
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 07:15 schreef DustPuppy het volgende:
Morguh mede Bosschenaren.

Dinsdag de hele crew van Devin Townsend eens trakteren op Bossche Bollen in in de 013 :9
*jaloers*
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  vrijdag 25 maart 2011 @ 08:02:57 #98
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_94586949
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 07:57 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

*jaloers*
Ik kende die hele dude niet overigens, maar de vriend van mijn huisgenote is gastmuzikant in het voorprogramma dus zij mag backstage en een +1 meenemen en ik ben de gelukkige. :)
pi_94587080
goedemorgen!

AT, ik bedoel je opmerking dat TB de rechtenstudie is van de TU of zoiets :P
~Si vis amari, ama~
pi_94587573
Goedemorgen, kletsmajoors ;)
The things that scare you the most are often the most rewarding!
pi_94587626
quote:
Op vrijdag 25 maart 2011 08:17 schreef FedExpress het volgende:
goedemorgen!

AT, ik bedoel je opmerking dat TB de rechtenstudie is van de TU of zoiets :P
Haha, nee. Maar toen jij zei een 'normalere' studie te doen aan de tu, moest ik al snel aan TB denken.
Daar zitten tog de wat minder wereldvreemde mensen:P. Plus, kan moeilijk een collega bedrijfskundige afvallen ;).

Trouwens, rechten lijkt mij vooral erg saai. Als ik die mensen soms zie in de studiezaal, dikke wetbundels.. lijkt me erg droge stof. Neemt niet weg dat je er idd een prima baan mee kan krijgen. Als je geen advocaat wordt, word je wel notaris, adviseur, beleidsmedewerker.. genoeg te doen.
pi_94587689
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 09:00 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Trouwens, rechten lijkt mij vooral erg saai. Als ik die mensen soms zie in de studiezaal, dikke wetbundels.. lijkt me erg droge stof. Neemt niet weg dat je er idd een prima baan mee kan krijgen. Als je geen advocaat wordt, word je wel notaris, adviseur, beleidsmedewerker.. genoeg te doen.
Maar is dat niet bij elke andere studie waar je geen interesse in hebt? Mijn lijkt technische bedrijfskunde of medicijnen e.d. erg saai. Rechten en economie vind ik dan weer een van de meest interessante vakken die er zijn :)
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_94587800
Meer mensen dat vliegtuig net gehoord?
Waddafack was dat?
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
pi_94588173
quote:
11s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 09:09 schreef Flepke het volgende:
Waddafack was dat?
Wel gisteravond eentje die superlaag voorbij vloog :P
  vrijdag 25 maart 2011 @ 09:34:24 #105
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_94588323
quote:
11s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 09:09 schreef Flepke het volgende:
Waddafack was dat?
Nee.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_94588899
quote:
Op vrijdag 25 maart 2011 09:03 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Maar is dat niet bij elke andere studie waar je geen interesse in hebt? Mijn lijkt technische bedrijfskunde of medicijnen e.d. erg saai. Rechten en economie vind ik dan weer een van de meest interessante vakken die er zijn :)
Daar heb je zeker gelijk in :Y .
Ieder zn smaak natuurlijk. De enige ervaring met rechten die ik heb, zijn een paar vakken business law.
En dat vond ik iig erg saai :P
pi_94591013
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 08:02 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Ik kende die hele dude niet overigens, maar de vriend van mijn huisgenote is gastmuzikant in het voorprogramma dus zij mag backstage en een +1 meenemen en ik ben de gelukkige. :)
Te tof... die gozer is echt geniaal (als je van zijn stijl houdt).

Ziltoid!

en MTV natuurlijk:

[ Bericht 12% gewijzigd door Ceased2Be op 25-03-2011 11:01:11 ]
pi_94597772
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 09:00 schreef Augustus_Thijs het volgende:

[..]

Haha, nee. Maar toen jij zei een 'normalere' studie te doen aan de tu, moest ik al snel aan TB denken.
Daar zitten tog de wat minder wereldvreemde mensen:P. Plus, kan moeilijk een collega bedrijfskundige afvallen ;).

Ja precies :P
Rechten lijkt mij ook niks inderdaad.
~Si vis amari, ama~
pi_94606387
Echooooo
~Si vis amari, ama~
pi_94608310
Yoyoyoyooo
pi_94608469
w/
  vrijdag 25 maart 2011 @ 18:25:27 #112
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_94608648
(8>
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
pi_94608658
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 18:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
(8>
Die baardjes zijn vies ;(
  vrijdag 25 maart 2011 @ 18:28:07 #114
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_94608733
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 18:25 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Die baardjes zijn vies ;(
Ik wil eigenlijk zeggen dat jij vies bent, maar dat klopt niet. :')
pi_94608734
Heb zin in de bios, maar er draait niks leuks -O-
pi_94608767
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 18:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ik wil eigenlijk zeggen dat jij vies bent, maar dat klopt niet. :')
Slijmbal :D
  vrijdag 25 maart 2011 @ 18:30:13 #117
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_94608798
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 18:29 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Slijmbal :D
:'(
pi_94608818
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 18:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

:'(
I love that :')
pi_94608821
quote:
Op vrijdag 25 maart 2011 18:28 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Heb zin in de bios, maar er draait niks leuks -O-
Big momma's film. :D
pi_94608844
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 18:31 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Big momma's film. :D
:|W
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')