Helaas ben ik geen programmeur.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Duh. KK gaat robotjes ontwerpen die Ceased gaat programmeren om ons koffie te brengen

Daar kunnen we dan mooi de logging in bij houden.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 07:04 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Helaas ben ik geen programmeur.
Kan wel de database ontwerpen om bij te houden wie wat in zijn koffie wil en wanneer hij voor het laatst heeft gehad

*jaloers*quote:Op vrijdag 25 maart 2011 07:15 schreef DustPuppy het volgende:
Morguh mede Bosschenaren.
Dinsdag de hele crew van Devin Townsend eens trakteren op Bossche Bollen in in de 013

Ik kende die hele dude niet overigens, maar de vriend van mijn huisgenote is gastmuzikant in het voorprogramma dus zij mag backstage en een +1 meenemen en ik ben de gelukkige.quote:

Haha, nee. Maar toen jij zei een 'normalere' studie te doen aan de tu, moest ik al snel aan TB denken.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:17 schreef FedExpress het volgende:
goedemorgen!
AT, ik bedoel je opmerking dat TB de rechtenstudie is van de TU of zoiets

Maar is dat niet bij elke andere studie waar je geen interesse in hebt? Mijn lijkt technische bedrijfskunde of medicijnen e.d. erg saai. Rechten en economie vind ik dan weer een van de meest interessante vakken die er zijnquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:00 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Trouwens, rechten lijkt mij vooral erg saai. Als ik die mensen soms zie in de studiezaal, dikke wetbundels.. lijkt me erg droge stof. Neemt niet weg dat je er idd een prima baan mee kan krijgen. Als je geen advocaat wordt, word je wel notaris, adviseur, beleidsmedewerker.. genoeg te doen.

Wel gisteravond eentje die superlaag voorbij vloogquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:09 schreef Flepke het volgende:
Meer mensen dat vliegtuig net gehoord?
Waddafack was dat?

Nee.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:09 schreef Flepke het volgende:
Meer mensen dat vliegtuig net gehoord?
Waddafack was dat?

Daar heb je zeker gelijk inquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar is dat niet bij elke andere studie waar je geen interesse in hebt? Mijn lijkt technische bedrijfskunde of medicijnen e.d. erg saai. Rechten en economie vind ik dan weer een van de meest interessante vakken die er zijn

Te tof... die gozer is echt geniaal (als je van zijn stijl houdt).quote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:02 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ik kende die hele dude niet overigens, maar de vriend van mijn huisgenote is gastmuzikant in het voorprogramma dus zij mag backstage en een +1 meenemen en ik ben de gelukkige.

Ja preciesquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:00 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Haha, nee. Maar toen jij zei een 'normalere' studie te doen aan de tu, moest ik al snel aan TB denken.
Daar zitten tog de wat minder wereldvreemde mensen:P. Plus, kan moeilijk een collega bedrijfskundige afvallen.
Trouwens, rechten lijkt mij vooral erg saai. Als ik die mensen soms zie in de studiezaal, dikke wetbundels.. lijkt me erg droge stof. Neemt niet weg dat je er idd een prima baan mee kan krijgen. Als je geen advocaat wordt, word je wel notaris, adviseur, beleidsmedewerker.. genoeg te doen.

Die baardjes zijn viesquote:

Ik wil eigenlijk zeggen dat jij vies bent, maar dat klopt niet.quote:

Slijmbalquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk zeggen dat jij vies bent, maar dat klopt niet.

quote:

I love thatquote:

Big momma's film.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:28 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Heb zin in de bios, maar er draait niks leuks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |