Nee want ik ben 'maar' een studentquote:
Geen sex voor jou vanavond.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee want ik ben 'maar' een student
Da's al een tijdje zoquote:
Overdag werken en 's avonds niksen. Als ik weer les heb dan ben ik hier minderquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:19 schreef fairytalessuck het volgende:
Dat jij altijd de lapo hebt.. Heb jij niks beters te doen dan hier te zitten?
Ik ben geen hoer!quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Da's al een tijdje zoBarrie wil maar niet hierheen komen
Goh gek he.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Da's al een tijdje zoBarrie wil maar niet hierheen komen
Dat weet ik. Als je een hoer was dan had ik je al ingewisseld. Maar mijn liefde voor jou is oprecht dus ik wacht gewoonquote:
Waarom heb je nu geen les dan?quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Overdag werken en 's avonds niksen. Als ik weer les heb dan ben ik hier minder
Ah zo is tie braaf.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat weet ik. Als je een hoer was dan had ik je al ingewisseld. Maar mijn liefde voor jou is oprecht dus ik wacht gewoon
Afwisseling is leuk denk ik.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:23 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Waarom heb je nu geen les dan?
En waarom wil jij met mij daten als jij van Barrie houdt
Wat een playertje is het ook he.quote:
Geef 'm maar een extra koekje.quote:
Tentamens. Ik ken de stof alquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:23 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Waarom heb je nu geen les dan?
En waarom wil jij met mij daten als jij van Barrie houdt
quote:
Nee dat kan ik niet gebruikenquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Geef 'm maar een extra koekje.
Zal ik doen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Geef 'm maar een extra koekje.
Oh dat is wel makkelijk dan. ja.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Tentamens. Ik ken de stof al![]()
En van Barrie mag ik met andere meisjes daten zodat ik weet hoe geweldig Barrie zelf is
Je ben wel echt een vrouw, of niet?quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:26 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Oh dat is wel makkelijk dan. ja.
En oh, dus ik ben een of ander mislukt meisje die jouw liefde voor Barrie moet bevestigen? Dacht het niet he. (
Nee, ik ben heel goed in staat dat zelf te bepalen, heb ik geen mening van een ander voor nodig.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je ben wel echt een vrouw, of niet?
Vraag jij aan je toekomstige vriend:
'Ben ik dik in deze broek?'
Nu voel ik me geen echte vrouw.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je ben wel echt een vrouw, of niet?
Vraag jij aan je toekomstige vriend:
'Ben ik dik in deze broek?'
Jawel hoor.quote:
Daarom hou ik toch van je schatjequote:Op donderdag 24 maart 2011 22:28 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nu voel ik me geen echte vrouw.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:28 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Nee, ik ben heel goed in staat dat zelf te bepalen, heb ik geen mening van een ander voor nodig.
Zak ik zo door het bedquote:
Nee ik ook niet, als dat bepalend is voor of je een echte vrouw bent of niet.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:28 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nu voel ik me geen echte vrouw.
Wel het stereotypequote:Op donderdag 24 maart 2011 22:29 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, als dat bepalend is voor of je een echte vrouw bent of niet.
Het is bij werk in mijn toekomstige sector geen kwestie van mazzel hebben. Het ligt eraan hoe je presteert en hoe je producten presteren. Als jij tijdens je bachelor een of ander baanbrekend product bedenkt en het succesvol ontwikkeld, dan ben je nog voordat je je BSc binnen hebt weggekocht door een groot bedrijf, en dan wordt je vrijwel zeker op een awesome project gezet.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja je moet echt mazzel hebben met dat soort dingen lijkt me
Ja precies.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:29 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, als dat bepalend is voor of je een echte vrouw bent of niet.
Misschien is ze wel een feeder.quote:
Oh, dan is er nog hoop dat ik wel een echte vrouw ben, al dan niet stereotype.quote:
Inderdaad, wij begrijpen elkaar.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:31 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja precies.
Dan maar geen echte vrouw hoor.
Die mensen moeten echt dood.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Misschien is ze wel een feeder.
Barbie is een echte vrouw. Zo eentje waardoor heel veel mannen homo zijn en waardoor gelovigen vrouwen minderwaardig achttenquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:31 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja precies.
Dan maar geen echte vrouw hoor.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:30 schreef kutkabouter het volgende:
Het topic net had zo'n goed niveau. En nu is het weer compleet naar de klote.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Even naar beneden kijken, dan zie je het wss alquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:32 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Oh, dan is er nog hoop dat ik wel een echte vrouw ben, al dan niet stereotype.
Barbie is geen echte vrouw.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Barbie is een echte vrouw. Zo eentje waardoor heel veel mannen homo zijn en waardoor gelovigen vrouwen minderwaardig achtten![]()
Vrouwen waar ik op val zijn de anti-barbie, dus echt awesome
Je wil eigenlijk gewoon voelen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Even naar beneden kijken, dan zie je het wss al
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Even naar beneden kijken, dan zie je het wss al
Het valt me wel altijd op. Zodra de vrouwen het topic overnemen...quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:35 schreef BarrieButsers het volgende:
Op fok een bepaald niveau willen halen.Ga naar je school ofzo.
Zegt de nerd.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:35 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Het valt me wel altijd op. Zodra de vrouwen het topic overnemen...
Ik ga de wereld overnemen man, let maar op!quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:35 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan FTS maar aan mij man zijn en dat heeft verder niets te maken met dit onderwerpquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je wil eigenlijk gewoon voelen.
Dan krijg jij iig geen heteroseks meerquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:35 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Beter dan dat technische gelul van jullie.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:35 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Dat zou best tof worden denk ik.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik ga de wereld overnemen man, let maar op!
Je weet toch dat dat mijn ambitie is?quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:37 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat zou best tof worden denk ik.
Zekers!quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:37 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat zou best tof worden denk ik.
Owja.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je weet toch dat dat mijn ambitie is?
Mijn First Lady.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:39 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Owja.Dan werd ik je koffiebrengster.
Duh. KK gaat robotjes ontwerpen die Ceased gaat programmeren om ons koffie te brengenquote:
Dat moet ik nog ff bedenken en uitwerken.quote:
Alleen koffie is niet veel.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Duh. KK gaat robotjes ontwerpen die Ceased gaat programmeren om ons koffie te brengen
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:43 schreef kutkabouter het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ontwerp die gewoon, en dan zullen jullie wel weten binnen de kortste keer!
Je bouwt de spanning op.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat moet ik nog ff bedenken en uitwerken.
Zelfs mijn laptop krijg het er bloedheet van, dat ding zit te blazen als een malle.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:44 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je bouwt de spanning op.
Ben benieuwd.
Je krijgt nu toch geen warme ballen he.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zelfs mijn laptop krijg het er bloedheet van, dat ding zit te blazen als een malle.
Als die gaat zuigen bel dan ffquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zelfs mijn laptop krijg het er bloedheet van, dat ding zit te blazen als een malle.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:46 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je krijgt nu toch geen warme ballen he.
Nee hoor.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:46 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je krijgt nu toch geen warme ballen he.
quote:
Zou wat zijn ja op je laptop.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wel handig, een ei bakken zonder gas.
Ja gewoon FLATS!! Zou die dat leuk vinden denk je?quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:54 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zou wat zijn ja op je laptop.
Dat jij zoveel zuipt dat je vanzelf als een in staat van ontbinding zijnde lijk gaat ruiken....quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:54 schreef kutkabouter het volgende:
Als je je eigen gas gebruikt heb je geen ei nodig om het naar ei te laten stinken.
Hij misschien wel, jij alleen minder gok ik zo.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja gewoon FLATS!! Zou die dat leuk vinden denk je?
Dat jij denkt dat scheten naar rottende lijken ruiken zegt meer over jouw scheten dan over mij. Oh nee, mooie vrouwen poepen niet he? Oh wacht...quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat jij zoveel zuipt dat je vanzelf als een in staat van ontbinding zijnde lijk gaat ruiken....
De temp is nu 10 graden gezakt, hij wordt bang denk ik.....quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:56 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hij misschien wel, jij alleen minder gok ik zo.
Al is het, het proberen waard.
Nie zo wauwelenquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:00 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Dat jij denkt dat scheten naar rottende lijken ruiken zegt meer over jouw scheten dan over mij. Oh nee, mooie vrouwen poepen niet he? Oh wacht...
Niet zo zeuren dan.quote:
Ah arm ding.quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
De temp is nu 10 graden gezakt, hij wordt bang denk ik.....
Ja iemand moet de baas zijn he.quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:07 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ah arm ding.Je hebt 'm wel goed gekalmeerd.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja iemand moet de baas zijn he.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:10 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En wie zou dat bij jou thuis toch zijn. Al die concurrentie.
De muizen en ratten en ander ongedierte.quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:10 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En wie zou dat bij jou thuis toch zijn. Al die concurrentie.
Jij bent helemaal niet hier!quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:28 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
De muizen en ratten en ander ongedierte.
quote:
huh, wattes?quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:41 schreef FedExpress het volgende:
AT, wat bedoelde je nou precies met die opmerking?
Hij bedoelt waarschijnlijk een van je opmerkingen van een paar uur geleden, toen het topic nog op niveau was.quote:
Helaas ben ik geen programmeur.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Duh. KK gaat robotjes ontwerpen die Ceased gaat programmeren om ons koffie te brengen
Daar kunnen we dan mooi de logging in bij houden.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 07:04 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Helaas ben ik geen programmeur.
Kan wel de database ontwerpen om bij te houden wie wat in zijn koffie wil en wanneer hij voor het laatst heeft gehad
*jaloers*quote:Op vrijdag 25 maart 2011 07:15 schreef DustPuppy het volgende:
Morguh mede Bosschenaren.
Dinsdag de hele crew van Devin Townsend eens trakteren op Bossche Bollen in in de 013
Ik kende die hele dude niet overigens, maar de vriend van mijn huisgenote is gastmuzikant in het voorprogramma dus zij mag backstage en een +1 meenemen en ik ben de gelukkige.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |