Dan doen je ouders niet goed hun best.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik krijg dan altijd last van derecties.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:19 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dan doen je ouders niet goed hun best.
Ik niet. En die zal ik ook nooit krijgenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik heb mental images van bdh die van z'n moeder een blowjob krijgt.
Ieuw.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik heb mental images van bdh die van z'n moeder een blowjob krijgt.
Wat is er m'n Thijsje.quote:
Voor ST wel... die ligt nu te soppenquote:
Sopsopsopsopsopsop....quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Voor ST wel... die ligt nu te soppen
Zo ken ik je weerquote:
quote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:53 schreef kutkabouter het volgende:
Kankergrappig.Dronken ouders.
Gelukkig waren ze met de trein en hoeven ze niet hier te blijven tukken.
Ik ben zelf ook echt wer naar de klote. Mijn moeder zat heel de tijd: "Oh, ik had echt niet verwacht dat jij zoveel zou drinken, ik dacht dat je veel sneller dronken zou zijn." WTF!quote:
Je moeder denkt zeker ook dat je nooit uitgaat en elke avond netjes na Sesamstraat gaat slapen?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:58 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook echt wer naar de klote. Mijn moeder zat heel de tijd: "Oh, ik had echt niet verwacht dat jij zoveel zou drinken, ik dacht dat je veel sneller dronken zou zijn." WTF!
Volgens mij wel. Ze denkt ook dat ik niet rook en blow.quote:Op zondag 27 maart 2011 00:00 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je moeder denkt zeker ook dat je nooit uitgaat en elke avond netjes na Sesamstraat gaat slapen?
Omg.quote:Op zondag 27 maart 2011 00:01 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Ze denkt ook dat ik niet rook en blow.
Ik vind het niet erg.quote:Op zondag 27 maart 2011 00:03 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Omg.Van het blowen snap ik dan nog maar het roken.
Heeeeeeeeeeel veel succes!!quote:Op zondag 27 maart 2011 00:06 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg.Maargoed, ik ga nu weer terug en chickies regelen.
![]()
Door je handen niet voor je gezicht te houden toen je naar buiten liep?quote:Op zondag 27 maart 2011 03:05 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ben net terug van 't Plein, maar heb mezelf wel voor lul gezet.
Pure jaloezie!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Da's toch wel het toppunt van romantiek, naast elkaar fokken.Doen Ceased en mjan ook altijd.
quote:
Niet gelukt deze keer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |