SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Mind.Illusion op 26-02-2011 14:01:44 ]
AL-TIJD als ik die naam lees moet ik denken aan "Nu jij nog, maatje"quote:
Die snap ik nietquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:43 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
AL-TIJD als ik die naam lees moet ik denken aan "Nu jij nog, maatje"
Ik vind het wel meevallen qua "kinderdisco"quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:39 schreef Levitas het volgende:
Vanavond Zatox in de Time-Out. Jammer dat er nooit iemand mee wilt naar de Time-Out, omdat het een kinderdisco is. Had er eigenlijk wel naartoe gewillen
Ik vind het ook wel meevallen. In die andere zalen heb ik wel wat 16-jarigen gezien, maar in de zaal waar altijd hardstyle wordt gedraaid vind ik het wel meevallen. Moet daarbij wel vermelden dat ik nog niet in de Time Out ben geweest als er een feestje was met meerdere grote namen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:56 schreef Treces het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen qua "kinderdisco". Was eigenlijk vanavond ook gegaan, echter zijn er wat maten ziek.
what the fuck?!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:25 schreef Baronpilsener het volgende:
SpeedPwnerz
SpeedPwnerz, wE P0wnZ ZhE sPe¤d!
Veel plezier, mooi feestje! Beetje te weinig animo in onze groep + andere verplichtingen vanavond.quote:
Nieuwe doet het niet..quote:
Hehe van mij gaan echt zoveel bekenden en vrienden... Bizar eigenlijkquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:28 schreef 16meter het volgende:
[..]
Veel plezier, mooi feestje! Beetje te weinig animo in onze groep + andere verplichtingen vanavond.
[..]
Nieuwe doet het niet..
Jah... is al aantal weken bekend ook hoor volgens mijquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:55 schreef ReMcOrE het volgende:
http://twitter.com/2sideznl
"Jaimy & Remco"
2 Sidez is nu alleen Pulse & MC Rems?
wist alleen dat ze gestopt waren en toen daarna toch weer aan het optreden waren... wist de reden van stoppen ook wel een beetje, maar wist dus niet dat ze zonder Bob nu verder zijn gegaan.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:07 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Jah... is al aantal weken bekend ook hoor volgens mij
Tsjah opzich wel logisch als je ziet hoe Bob zijn solocarriere gaat eigenlijk...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:08 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wist alleen dat ze gestopt waren en toen daarna toch weer aan het optreden waren... wist de reden van stoppen ook wel een beetje, maar wist dus niet dat ze zonder Bob nu verder zijn gegaan.
true, true... maar het was wel eenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:10 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Tsjah opzich wel logisch als je ziet hoe Bob zijn solocarriere gaat eigenlijk...
Zeker vette platen onder uitgekomen idd. Magic spell, Listen... etc. etc. Ach hopelijk komen der in de toekomst ook dikke tracks onder uitquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
true, true... maar het was wel een![]()
duo!
hopelijk komt de rest van de (oude) 2 Sidez ook in de toekomst beschikbaarquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:13 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Zeker vette platen onder uitgekomen idd. Magic spell, Listen... etc. etc. Ach hopelijk komen der in de toekomst ook dikke tracks onder uit
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:15 schreef T_Killer het volgende:
Mijn suggestie voor DJ naam voor baron: 'The Sosnifter'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:27 schreef Beach het volgende:
Mijn artiestennaam wordt altijd belachelijk gemaaktWat is die dan? Gewoon boerenlater?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:27 schreef Beach het volgende:
Mijn artiestennaam wordt altijd belachelijk gemaaktIk vond hem wel zo vreemd dat ik hem heb onthouden, dus ergens is ie toch goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(boerenlater dus)
Net als M.I met dat puntje
[ Bericht 3% gewijzigd door Deeltjesversneller op 26-02-2011 20:51:16 ]
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:28 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Wat is die dan? Gewoon boerenlater?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.verzonnen door de baas van Gearbox
[ Bericht 6% gewijzigd door Beach op 26-02-2011 20:43:17 ]fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:37 schreef Beach het volgende:
[..]
Vind dat meer een artiestennaam voor in de house of technoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.verzonnen door de baas van Gearbox![]()
Sterkte en dan dus have funquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:01 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Als mijn stem meewerkt vanavond ff hardstyle hosten in de Fox
Dat was ook het eerste wat ze gingen veranderen toen Headhunterz bij Scantraxx tekende toch? Vind het ook niet zo heel gek eigenlijk, de naam van het "product" is heel belangrijk, moet blijven hangen enzo. Genoeg gezever voor een zaterdagavond, ik ga slapen. Houdoe!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:20 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
![]()
@Baronpilsener...
Als je er wat meer mee wilt gaan doen zou ik niet een humorvolle naam ofzoiets kiezen, maar meer een naam die gewoon goed "in de bek" ligt en commercieel/ marketingtechnisch gezien gewoon een goeie, pakkende naam is. Heb namelijk ook weleens vernomen dat DJ's die een, in dat opzicht, "gare" artiestennaam hebben niet worden geboekt omdat 't geen porum is op een poster etc. etc.
Achter mijn naam zit verder ook niet heel erg een diepere betekenis achter ofzo, maar heb er wel enige tijd over nagedacht en vind het imo wel een sterke/ pakkende naam... En het heeft denk ik wel iets origineels door niet gewoon een simpele spatie tussen mind en illusion maar een . (punt)![]()
Just my 2 cents
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door em-dee-em-aa op 27-02-2011 17:08:25 ]-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
Ik ben alweer even wakker jongens!quote:
Wow ben jaloers, dat is toch wel een heerlijke plaat. Laatste keer op de Feestfabriek gehoordquote:Op zondag 27 februari 2011 07:02 schreef Koepert het volgende:
D.O.N.K.E.Y.Style (of hoe heet die plaat ook..)
Again We Will Rise van Mean Machine? Werd ook op Hard Bass gedraaid, origineel is van Lamb of Godquote:Op zondag 27 februari 2011 07:02 schreef Koepert het volgende:
Tracks...
Die plaat met die "metal"-vocals en iets van Bitch...
You should be...quote:Op zondag 27 februari 2011 09:40 schreef T_Killer het volgende:
Wow ben jaloers, dat is toch wel een heerlijke plaat. Laatste keer op de Feestfabriek gehoord
Die idd..die gaat goed door zeg..quote:Op zondag 27 februari 2011 09:51 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Again We Will Rise van Mean Machine? Werd ook op Hard Bass gedraaid, origineel is van Lamb of God
QFT.quote:
Hehe idd. Ik was na afgelopen IQ ook nog een keer in de RAI geweest en dan loop je zo door de IGI en dan zie je al die dingen in je hoofd weer terug. Van dat decor dat instortte en dat Crypsis toen zo half onder het decor stond te draaien.quote:Op zondag 27 februari 2011 09:49 schreef eQuaL het volgende:
Op weg naar de RAI, maar helaas niet voor een feestje
Toch wel maf, loop je daar rond terwijl je weet dat je daar een jaar geleden met duizenden lotgenoten aan het stampen was
Klinkt vet.quote:Op zondag 27 februari 2011 13:56 schreef Krulliewullie het volgende:
Zooo, Hard Classics was echt heeeeel vet!! Een van m'n beste feestjes ooit!!! Alleen maar dikke nummers nonstop achter elkaar doorgeknalt!! Sfeer was ook suuuper!! Ik had vantevoren de dvd van Sensation Black 2005 zitten kijken en had echt het gevoel dat ik in de minversie van dit feest zat
Pluspunten: Bijna alles
Minpunten:
-Kon geen normale gesprekken voeren want steeds die knallers en dan kon ik niet meer stilstaan
- Ze gaven me geen kans om naar even rustig naar de wc te gaan, want: dikke nummers nonstop:(
- Ik kon niet van mijn Cola genieten; moest deze steeds atten anders viel alles op de grond met dansen
- Het duurde te kort, ik had nog wel ff doorgekunt, had suuperveel energie![]()
- Voelde me af en toe zwaar klote voor alle mensen die er niet waren...
Wie niet waagt hé....quote:Op zondag 27 februari 2011 14:21 schreef ElDani het volgende:
Ik weet niet of ik een hele avond early aankan zeg maar. Ik vind het allemaal lekker klinken en dergelijke, maar een hele avond?
Vet nummer!!quote:Op zondag 27 februari 2011 09:51 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Again We Will Rise van Mean Machine? Werd ook op Hard Bass gedraaid, origineel is van Lamb of God
Die is hier thuis ook vet hoorquote:Op zondag 27 februari 2011 16:16 schreef Koepert het volgende:
Ik ben erachter !!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Dankjewel Chantal!
![]()
Die is in Zak (lees: hard, goede install) zoooooo vet!!!
Thanks! Hosten is het niet geworden, na 2 shows was mijn stem dood. Nog steeds trouwens.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:31 schreef Koepert het volgende:
[..]
Sterkte en dan dus have fun
en nog gefeliciteerd zie ik net!!
quote:Best track of the year: Headhunterz - Psychedelic
Best european DJ: Headhunterz
best international DJ: Headhunterz
Best label: Scantraxx
Best resident: Brian M vs McBunn
Best new face: Psyko Punkz
Best club night: Bionic
Best One-Off Event/Festival: Defqon 1
Waarom heb je ze dan op hyves?quote:Op zondag 27 februari 2011 18:49 schreef Beach het volgende:
[..]
Showtek die me spamt om op hun te stemmen
Niks gezegdquote:Op zondag 27 februari 2011 18:57 schreef robuust89 het volgende:
Is de Digital Age site op zwart?
http://digitalage.nl/
Verander februari wel ff in february (A)quote:Op zondag 27 februari 2011 18:52 schreef Mind.Illusion het volgende:
Avond!![]()
http://www.mindillusion.nl/?p=1144 Vind dit echt zwaar mooie foto's geworden![]()
Wat moet ik ook zonder jullie....quote:Op zondag 27 februari 2011 19:25 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Verander februari wel ff in february (A)
quote:Op zondag 27 februari 2011 17:30 schreef mstx het volgende:
Geinig, ik wist heul niet dat Adaro ook bij Driftwood zat, lees ik net pas.![]()
![]()
Freeloaderquote:Op zondag 27 februari 2011 17:30 schreef mstx het volgende:
Geinig, ik wist heul niet dat Adaro ook bij Driftwood zat, lees ik net pas.![]()
![]()
wel herkenbaar dat het ook van Driftwoord isquote:
Oh absoluut.. maar op n goed systeem is t nog vetter..quote:
Dat wist ik heulemaal niet. Leuk om te weten.quote:Op zondag 27 februari 2011 17:30 schreef mstx het volgende:
![]()
Inderdaad! Ik ben net klaar met mijn fantastische radioshow.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gr gr
YOquote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 23:02 schreef T-Force het volgende:
[..]
YO![]()
Mag ik even vragen...zijn hier mensen die naar XQ Holland zijn geweest? Weten jullie je nog iets te herinneren over de sfeer toen?
Klinkt goed, dat wordt dus een kaartje kopen voor 30 juli.quote:Nou, PRECIES dezelfde sfeer was er op Hard Classics. Echt de hele massa (paar uitzonderigen daar gelatenMI) ging van 22-05.30 echt aan 1 stuk door los. Gelukkig zaten Claudia en ik zelf ook vol energie. Ik ben bijna sprakeloos over dit feest, WAT een gezelligheid, WAT een muziek, WAT EEN GELUID
Luna kreeg aan het eind van zijn set nog mooi ff kippevel, mijn god. Dit is absoluut het beste feest waar ik ooit ben geweest
![]()
Ik heb mezelf de hele tijd afgevraagd waarom ik niet 10 jaar eerder geboren was! Ik heb echt heel veel medelijden met degene van FOK! die hier niet waren (iedereen behalve M.I. dus)
Ik plant hier zo nog ff wat filmpjes die ik kan vinden op YT
Edit: KIJK DIE REACTIES OP PF![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 27 februari 2011 23:02 schreef T-Force het volgende:
[..]
YO![]()
Echt de hele massa (paar uitzonderigen daar gelatenMI) ging van 22-05.30 echt aan 1 stuk door los.
Ik die van Mondello denk. Maar die draaide veel te hard, waardoor isaac echt in het niet viel...quote:Op zondag 27 februari 2011 23:16 schreef T-Force het volgende:
Oohja, verder vond ik de set van Gizmo vs. Trilok denk ik het leukste![]()
Vanaf 1.20die lasers! Weet iemand toevallig dat nummer?
Nee ik bedoel de plaat met die lyrics van "Introducing the sound of hard bass" en die die vrolijke toontjes! En ik hoor inderdaad dat Wreck thiz place daarna wordt ingemixt, maar ik bedoel dus die plaat ervoorquote:Op zondag 27 februari 2011 23:20 schreef Mind.Illusion het volgende:
T-Force bedoel je niet Hardheadz - Wreck this place...?!?!
Hmm geen idee danquote:Op zondag 27 februari 2011 23:33 schreef T-Force het volgende:
[..]
Nee ik bedoel de plaat met die lyrics van "Introducing the sound of hard bass" en die die vrolijke toontjes! En ik hoor inderdaad dat Wreck thiz place daarna wordt ingemixt, maar ik bedoel dus die plaat ervoor![]()
Trouwens, nog een beste tijd met Geck-O daar staan stampen, die gaat me toch ook een partij los
Ik zie net dat Max Enforcer op de poster staat ipv Luna...quote:Op maandag 28 februari 2011 00:01 schreef Quyxz_ het volgende:
Euphoria line-up:
Euphoria stage
Wildstylez
Coone
The Pitcher
Crypsis
Luna
Brennan Heart
MC Villain
Italian hardstyle stage
Zatox
Vamper
Tatanka
The R3bels
Wild Motherfuckers
MC Renegade
Op zich wel nice.
quote:
Fuck! Zou er heen gaan maar dacht dat het te soft zou zijn met hard dance enzo niet dus. Aardig spijti dat ik niet gegaan was als k dit zo lees.quote:Op zondag 27 februari 2011 13:56 schreef Krulliewullie het volgende:
Zooo, Hard Classics was echt heeeeel vet!! Een van m'n beste feestjes ooit!!! Alleen maar dikke nummers nonstop achter elkaar doorgeknalt!! Sfeer was ook suuuper!! Ik had vantevoren de dvd van Sensation Black 2004 zitten kijken en had echt het gevoel dat ik in de minversie van dit feest zat
Pluspunten: Bijna alles
Minpunten:
-Kon geen normale gesprekken voeren want steeds die knallers en dan kon ik niet meer stilstaan
- Ze gaven me geen kans om naar even rustig naar de wc te gaan, want: dikke nummers nonstop:(
- Ik kon niet van mijn Cola genieten; moest deze steeds atten anders viel alles op de grond met dansen
- Het duurde te kort, ik had nog wel ff doorgekunt, had suuperveel energie![]()
- Voelde me af en toe zwaar klote voor alle mensen die er niet waren...
Hoe kom je daar nou bij dan?quote:Op maandag 28 februari 2011 00:25 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Fuck! Zou er heen gaan maar dacht dat het te soft zou zijn met hard dance enzo niet dus. Aardig spijti dat ik niet gegaan was als k dit zo lees.
Geen idee. Ik kwam op m'n dooie gemakkie om 23.45 binnen wandelenquote:Op maandag 28 februari 2011 00:59 schreef stoeltafel het volgende:
Bij hard dance denk ik meer aan bitte ein beat maar ze begonnen toch met hard dance/trance en toen early hardstyle? Ach ja feestje gemist. Me eerste feest is nu Scantraxx Swat tour, locatie schijnt echt vet te zijn.
Zeker vet, vooral Wild MF, die draaide lekker op Hardbass en het is maar 22,5equote:Op maandag 28 februari 2011 00:01 schreef Quyxz_ het volgende:
Euphoria line-up:
Euphoria stage
Wildstylez
Coone
The Pitcher
Crypsis
Luna
Brennan Heart
MC Villain
Italian hardstyle stage
Zatox
Vamper
Tatanka
The R3bels
Wild Motherfuckers
MC Renegade
Op zich wel nice.
quote:
Bestaan al legio artiestennamen daarop gebasseerdquote:Op maandag 28 februari 2011 09:46 schreef Baronpilsener het volgende:
Wat vinden jullie van D-Stortion (of D!stortion) als naam?
quote:
Gewoon niet origineel, en als het niet origineel is blijft het minder goed hangenquote:Op maandag 28 februari 2011 10:04 schreef Baronpilsener het volgende:
Mwa op discogs en google niet echt veel gevonden? Fok werkt lekker vanaf telefoon btw :p
Ook de felicitaties vanaf deze kant!quote:
Oh.. die heb k dus niet op PF... scuzi... JSU ook congrats!!quote:
Dikke hardtrance namenquote:Op maandag 28 februari 2011 10:30 schreef ElDani het volgende:
Trouwens: Fusion Of Dance is ook een aardig dik feestje aan het worden!
Megabase
Zany
Noisecontrollers
Tatanka
Avio
The Pitcher
Chain Reaction
Zentiments
Frequencerz
Beat Providers
ArmenianBoy
Solutio & The I's
MC Renegade
Harddefinition
Tom Harding
A*S*Y*S
Fausto
Phil York
Luca Antolini
JP
Charly & Nazzz
Shock: force
MC: Marxman
Staan verder nog wat dikke house en trance-namen. Ook de Techno line-up is smullen met oa Rauwkost en Secret Cinema.
Snap niet hoe je daarbij komt, want het feest heet Hard Classics, en op partyflock kun je vinden dat de stijl 'early hardstyle' is. Ze begonnen en eindigden dus ook gewoon met dikke earlyquote:Op maandag 28 februari 2011 00:59 schreef stoeltafel het volgende:
Bij hard dance denk ik meer aan bitte ein beat maar ze begonnen toch met hard dance/trance en toen early hardstyle
Ik zal het eens op Harderstate vragen...quote:Op zondag 27 februari 2011 23:16 schreef T-Force het volgende:
Vanaf 1.20die lasers! Weet iemand toevallig dat nummer?
Leuk dat er weer 's een feestje komt met goede hard trance stage.quote:Op maandag 28 februari 2011 10:30 schreef ElDani het volgende:
Trouwens: Fusion Of Dance is ook een aardig dik feestje aan het worden!
Zie het, had volgens mij echt gelezen dat er hard dance/trance stond maar misschien had ik het mis, ach ja maakt niet meer uit. 30 Juni is weer hetzelfde feest las ik.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:08 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Snap niet hoe je daarbij komt, want het feest heet Hard Classics, en op partyflock kun je vinden dat de stijl 'early hardstyle' is. Ze begonnen en eindigden dus ook gewoon met dikke early
Owh, En Just_Shut_Up ook jarig? WistiknietOok gefeliciteerd!!
quote:Op maandag 28 februari 2011 13:40 schreef Mind.Illusion het volgende:
De nieuwe Wake you from your boredom is er weer![]()
01. D-Block & S-Te-Fan Keep It ComingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
03. Antifact Path Of Righteousness
04. Hunter I Shot The Blender (Technoboy Remix)
05. A-Lusion Veritas
07. Ado Montorsi Give Me All Your Money (Zatox Remix)
08. The Machine Renaissance
hell yeah![]()
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Yeah!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zoek even een stil en donker hoekje op...It starts with a shiver, an itch, a slow boil
Ik hou der altijd wel van om wat meer de harde tracks te draaien zeker op bookingen, maar vind de wat minder harde/ melodieuzere tracks ook heel vet. Aangezien iedereen die tegenwoordig maar een set online gooit alleen maar de "raw" scheisse draait omdat dat in is, kies ik er juist voor om vaak in ieder geval 50% van me set te vullen met minder harde tracksquote:Op maandag 28 februari 2011 14:18 schreef 16meter het volgende:
Lekkere lijst weer. Ook vrij hard voor jouw doen, of niet? Vanaf nr. 11 beukt het goed door.
Volgende keer graag Save your scrap voor victory en Live the moment erin.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:27 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Ik hou der altijd wel van om wat meer de harde tracks te draaien zeker op bookingen, maar vind de wat minder harde/ melodieuzere tracks ook heel vet. Aangezien iedereen die tegenwoordig maar een set online gooit alleen maar de "raw" scheisse draait omdat dat in is, kies ik er juist voor om vaak in ieder geval 50% van me set te vullen met minder harde tracks
Je hebt het ene & het andere uiterste hequote:Op maandag 28 februari 2011 14:32 schreef Beach het volgende:
[..]
Volgende keer graag Save your scrap voor victory en Live the moment erin.
quote:Op maandag 28 februari 2011 14:32 schreef Beach het volgende:
[..]
Volgende keer graag Save your scrap voor victory en Live the moment In Our Memories erin.
DAMN wat baal ik dat ik hier niet bij was .......quote:Op zondag 27 februari 2011 23:02 schreef T-Force het volgende:
[..]
YO![]()
Mag ik even vragen...zijn hier mensen die naar XQ Holland zijn geweest? Weten jullie je nog iets te herinneren over de sfeer toen? Nou, PRECIES dezelfde sfeer was er op Hard Classics. Echt de hele massa (paar uitzonderigen daar gelatenMI) ging van 22-05.30 echt aan 1 stuk door los. Gelukkig zaten Claudia en ik zelf ook vol energie. Ik ben bijna sprakeloos over dit feest, WAT een gezelligheid, WAT een muziek, WAT EEN GELUID
Luna kreeg aan het eind van zijn set nog mooi ff kippevel, mijn god. Dit is absoluut het beste feest waar ik ooit ben geweest
![]()
Ik heb mezelf de hele tijd afgevraagd waarom ik niet 10 jaar eerder geboren was! Ik heb echt heel veel medelijden met degene van FOK! die hier niet waren (iedereen behalve M.I. dus)
Ik plant hier zo nog ff wat filmpjes die ik kan vinden op YT
Edit: KIJK DIE REACTIES OP PF![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Ik blijf het jammer vinden dat je dit soort kostelijke setjes gewoon op een forum zet (en op nog een aantal plekken natuurlijk)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat moet hij er anders mee?quote:Op maandag 28 februari 2011 14:58 schreef StM het volgende:
[..]
Ik blijf het jammer vinden dat je dit soort kostelijke setjes gewoon op een forum zet (en op nog een aantal plekken natuurlijk)
Voordeel hiervan is dat de geluidskwaliteit wél hoog is, ipv de standaard streams...quote:Op maandag 28 februari 2011 15:17 schreef StM het volgende:
Mwua iets als uitzenden op een radio zou toch veel leuker zijn?![]()
Maar volgens mij zit dat in het geval van MI een beetje lastiger als gewoon aanbieden
Ach heb bij Fear FM & RHR gezeten, maar op gegeven moment waren die allebei dood. Toen besloten gewoon zelf verder te gaan. Heb alle vrijheid hoe lang ik de mix wil laten duren en daarnaast heb ik per week meer downloads dan dat ik luisteraars had bij die stations. Zie niet echt een reden om ergens naartoe terug te gaan.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:17 schreef StM het volgende:
Mwua iets als uitzenden op een radio zou toch veel leuker zijn?![]()
Maar volgens mij zit dat in het geval van MI een beetje lastiger als gewoon aanbieden
Niet sinds kort hoor... Al sinds de 1e week dat de show bestondquote:Op maandag 28 februari 2011 17:01 schreef eQuaL het volgende:
Overigens is M.I toch ook een resident bij de Magic Show sinds kort?
Ow nouja, sinds al heul lang danquote:Op maandag 28 februari 2011 17:43 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Niet sinds kort hoor... Al sinds de 1e week dat de show bestond
quote:
[ Bericht 7% gewijzigd door Krulliewullie op 28-02-2011 19:29:16 ]Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
quote:Op maandag 28 februari 2011 18:29 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ennnnn, de Ground Zero Line up is bekend!! En serieus, zo vet![]()
![]()
![]()
Gaaaaaast!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een line up!
Wanneer is dat?
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
Den elfden juni! Ze zijn echt helemaal gek geworden met die lijn *Mega-kwijlreflex* Dat gaat zoo vet wordenquote:Op maandag 28 februari 2011 19:04 schreef robuust89 het volgende:
[..]
GaaaaaastVrooouw!Wat een line up!
Wanneer is dat?
Fuck yeah! Dat wordt mezelf 9x klonen en alles tegelijk meemaken, na het feest weer 1 worden en alle ervaringen hebbenquote:Op maandag 28 februari 2011 18:29 schreef Krulliewullie het volgende:
![]()
![]()
![]()
Vorig jaar nog geweest, vond hèt niet super maar ach, het is dichtbij en dikke line up. Wel apart dat het vanaf 16 jaar is.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:23 schreef Mind.Illusion het volgende:
Twee keer naar GZ geweest. 2x ook best kak
Het uit elkaar halen van dingen is nooit mijn probleem geweest, het weer terug in elkaar zetten daarentegen...quote:
Ik vind hem eerlijk gezegd niet zo boeiend, hardstyle mainstage is grotendeels kut (het feit dat Showtek daar staat zegt eigenlijk al genoeg over het feest), en die Theracords stage is ook niet super geweldig ofzoquote:Op maandag 28 februari 2011 18:29 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tsjah, ik ben gewoon een mega-fan van Theracords, en ik vind de andere muziekstijlen ook heel leuk, dat scheelt wellicht in de beoordelingquote:Op maandag 28 februari 2011 19:43 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ik vind hem eerlijk gezegd niet zo boeiend, hardstyle mainstage is grotendeels kut (het feit dat Showtek daar staat zegt eigenlijk al genoeg over het feest), en die Theracords stage is ook niet super geweldig ofzo![]()
Misschien ben ik wel iets te vaak naar feesten geweest het afgelopen jaar
We hebben een deal als je belooft dat je hem weer terug in elkaar zet zoals ie hoort maar je 2 dingen anders doet dan eerst, namelijk:quote:Op maandag 28 februari 2011 19:33 schreef Krulliewullie het volgende:
Ik kan ineens niet meer quoten???![]()
Maar ik ken hem, dus ik weet waar alle onderdelen horen, ik zet em wel weer in elkaar
![]()
Dus, deal?
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:35 schreef Tha_Bartman het volgende:
We hebben een deal als je belooft dat je hem weer terug in elkaar zet zoals ie hoort maar je 2 dingen anders doet dan eerst, namelijk:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oohja, en Isaac, held dat ie is draaide gewoon Cosmic Gate - Exploration of Space![]()
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:35 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
We hebben een deal als je belooft dat je hem weer terug in elkaar zet zoals ie hoort maar je 2 dingen anders doet dan eerst, namelijk:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Waarom? gewoon omdat het me leuk lijkt om iemand zo rond te zien lopen
Niks aan toe te voegen.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:59 schreef Koepert het volgende:
Die GroundZero Line-up![]()
Fokking Hell!!
Godverdomme dat had mij ook wel leuk geleken *feestfabriek qlubtempo flashback krijgen doet*quote:Op maandag 28 februari 2011 20:01 schreef T-Force het volgende:
Sfeertje @ Hard Classics! OMG ik wil echt terug!
Maar dan veel veel veel en VEEL vetterquote:Op maandag 28 februari 2011 21:14 schreef T_Killer het volgende:
Godverdomme dat had mij ook wel leuk geleken *feestfabriek qlubtempo flashback krijgen doet*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mix komt er zo aanfan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op maandag 28 februari 2011 21:35 schreef Beach het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mix komt er zo aanquote:Op maandag 28 februari 2011 14:32 schreef Beach het volgende:
[..]
Volgende keer graag Save your scrap voor victory en Live the moment erin.Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
Inderdaad heerlijkquote:Op maandag 28 februari 2011 22:27 schreef T-Force het volgende:
When you think of me...you should think like fire...burning brightly like the sun...I am the fenix![]()
Daar krijg ik nou echt een grote grijns van op mijn gezicht
Keep it coming, B-B-B-B-Bombs Away!! Tutuututututuuuttutuututuututquote:Op maandag 28 februari 2011 22:37 schreef T_Killer het volgende:
Inderdaad heerlijk![]()
, maar ik luister liever de set: Mind.Illusion @ Wake you from your boredom #22
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:37 schreef T-Force het volgende:
[..]
Dat is wel baas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oohja, en Isaac, held dat ie is draaide gewoon Cosmic Gate - Exploration of Space![]()
Frequencerz wel een beetje een vreemde eend bij de 'raw hardstyle' op Ground Zero.
Theracords + hardtrance stages
[ Bericht 0% gewijzigd door 16meter op 01-03-2011 07:52:00 ]
Het is wel een bijzondere line-up inderdaad. Big up voor Thera dat hij een zo goed als eigen stage heeft!quote:Op maandag 28 februari 2011 23:10 schreef 16meter het volgende:
[..]
Dat is wel baas.![]()
Frequencerz wel een beetje een vreemde eend in bij de 'raw hardstyle' op Ground Zero.
Theracords + hardtrance
Bedankt iedereenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It starts with a shiver, an itch, a slow boil
Jaaa... die HHZ kon nog wel wat back in da day .. (en ja nu ook nog wel)quote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:35 schreef 16meter het volgende:
Path of Righteousness.. wat een zieke plaat blijft dat ook. Super melodie, heerlijke kick, vette vocals.
Zorg nu eens voor een nieuwe UI, ziet er niet uit zoquote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:41 schreef 16meter het volgende:
In potentie een van de allerbeste producers, helaas heeft hij er voor gekozen om zich op een zo breed mogelijk publiek te richten..
Als ik zijn laatste tracks hoor, gewoon jammer.
3 vocalisten, moghe..quote:thx to Nikkita ,Ran D and Mc Ruffian for help me to make this vocal!!!
3 vocalisten, hmm waar heb ik dat vaker gezien..Ow ja!quote:
Z'n kicks zijn ook veel te soft nu.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:41 schreef 16meter het volgende:
In potentie een van de allerbeste producers, helaas heeft hij er voor gekozen om zich op een zo breed mogelijk publiek te richten..
Als ik zijn laatste tracks hoor, gewoon jammer.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:56 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
3 vocalisten, hmm waar heb ik dat vaker gezien..Ow ja!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And er is weer een filmpje te bekijken van zaterdagDaaniiiiieeelee Mondellooooooo
[ Bericht 7% gewijzigd door Krulliewullie op 01-03-2011 13:15:39 ]Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
Net te laatquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:50 schreef Tha_Bartman het volgende:
http://soundcloud.com/zatox-2/zatox-another-level-rawstyle
Nieuwe versie van Another Level van Zatox, nu inclusief stukje rap van Rufian (beetje 2-unlimited feel) . Maar het blijft een heerlijke plaat.
Dat stukje rap klinkt niet als Ruffian, meer als Ran-D imo.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:50 schreef Tha_Bartman het volgende:
http://soundcloud.com/zatox-2/zatox-another-level-rawstyle
Nieuwe versie van Another Level van Zatox, nu inclusief stukje rap van Rufian (beetje 2-unlimited feel) . Maar het blijft een heerlijke plaat.
Dacht ik eigenlijk ook meteen aan toen ik het hoorde.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:58 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Dat stukje rap klinkt niet als Ruffian, meer als Ran-D imo.
Is het dan Ran-D maar geschreven door Ruffian ofzo? want ze worden allebei genoemd door zatox..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:58 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Dat stukje rap klinkt niet als Ruffian, meer als Ran-D imo.
Ik hoor Nikita ook nog niet. Misschien dat het er later bij gaat komen?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:29 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Is het dan Ran-D maar geschreven door Ruffian ofzo? want ze worden allebei genoemd door zatox..
Dat zijn die vocals in het begin en op het einde toch, duidelijk niet Ran-Dquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:32 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ik hoor Nikita ook nog niet. Misschien dat het er later bij gaat komen?
balen, heb net overal glasweefsel geplakt en alles ook al 2 keer gesausdquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:33 schreef Baronpilsener het volgende:
Nog iemand scantraxx behang?
[ afbeelding ]
Ziet er zeker wel vet uit, jammer dat het Scantraxx isquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:33 schreef Baronpilsener het volgende:
Nog iemand scantraxx behang?
[ afbeelding ]
Het meeste reloaded spul kan ik prima waarderen hoorquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:16 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ziet er zeker wel vet uit, jammer dat het Scantraxx is
Je lijkt wel een wijf met zoveel kussens op je bedquote:
Nee, diegene achter de Bass Events movies ( en later ook defqon en q-base dacht ik?? ) heet Stijn.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:24 schreef Levitas het volgende:
Hmm.. Die aftermovies van Bass Events hebben vrijwel exact dezelfde (geluids)effecten als die aftermovie van Energy gemaakt door Ruud van Eijk. Zou hij degene zijn achter deze geweldig gemonteerde aftermovies?
(Of was deze naam al eens eerder genoemd?)
Ah oke.. Die effecten lijken er in ieder geval heel veel op. Maar dan istie misschien gewoon geinspireerd door de held Stijnquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:33 schreef Sethje het volgende:
[..]
Nee, diegene achter de Bass Events movies ( en later ook defqon en q-base dacht ik?? ) heet Stijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Outside Agency
Haha, soms geven jullie me echt het idee dat het slim is te gaan investeren in bedrijven die veren verkopenquote:
Bedoel je niet die crypsis remix ervan gewoon?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:48 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Hoe heet dat ene nummer ook alweer met dezelfde lyrics als Tatanka - Don't Move? (do not fucking move... wow wow wow bam bam bam bam bam) Is van de Minus is More stal...
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:11 schreef haakon het volgende:
Line-up Fantasy Island 2011:Muah, niet heel boeiendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
Hij doet eigenlijk allesquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:52 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Darkraver dirty-house set??![]()
dacht dat hij meer van de oldschool was.
Heb hem ooit op Sneakerz een "Dirty-House set" horen draaien, hij begint dan inderdaad met house, maar eindigt met oldskool hitjes, was best aardig eigenlijkquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:52 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Darkraver dirty-house set??![]()
dacht dat hij meer van de oldschool was.
House is wel breed, house kan ik nog best leuk vinden maar dirty house vind ik toch wel een dieptepuntjequote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:57 schreef T-Force het volgende:
[..]
Heb hem ooit op Sneakerz een "Dirty-House set" horen draaien, hij begint dan inderdaad met house, maar eindigt met oldskool hitjes, was best aardig eigenlijk
Ik heb Dirty House 3 jaar terug echt helemaal te gek gevonden, fan van Vato Gonzalez jwtquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:14 schreef Deeltjesversneller het volgende:
House is wel breed, house kan ik nog best leuk vinden maar dirty house vind ik toch wel een dieptepuntje
Uhm....IK ben degene die Krullie heeft heropgevoed, zij heeft me juist overgehaald die troep te luisterenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:29 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Gelukkig heeft krullie je goed aangepakt en heropgevoed dan
Uuuh, NEE!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:32 schreef T-Force het volgende:
[..]
Uhm....IK ben degene die Krullie heeft heropgevoed, zij heeft me juist overgehaald die troep te luisteren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* ReMcOrE is present, thuiswedstrijd en toffe lijn![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:11 schreef haakon het volgende:
Line-up Fantasy Island 2011:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die is net zo gruwelijkquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:24 schreef haakon het volgende:
Fantasy Island en Freshtival zijn maar 20km bij me vandaan, dus die pak ik mooi mee, AVIO LIVE![]()
Altijd goed.
Waarschijnlijk sta ik de rest van de dag in de Hardporn![]()
en slechts een week na Freshtival
dat wordt druk!
![]()
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Pfff... je bent gewoon jaloers dat jij niet geboekt bent!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:38 schreef Mind.Illusion het volgende:
Vind al die line ups maar weinig boeiend...
Haha nee hoorquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:41 schreef Koepert het volgende:
[..]
Pfff... je bent gewoon jaloers dat jij niet geboekt bent!
psst... ben t wel n beetje met je eens. alleen GZ dan... en supertof dat anagenetic @ main staat..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:44 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Haha nee hoorMaar zowat alle namen al zo vaak gehoord
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:03 schreef Baronpilsener het volgende:
Hij staat nog op verborgen, dus jullie hebben de primeur... (Ookal weet ik dat veel van jullie de stijl waarschijnlijk niet zal bevallen.. Achja, blijft hard dance)
Klinkt totaal niet verkeerd hoor! Niet te hardquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:03 schreef Baronpilsener het volgende:
Hij staat nog op verborgen, dus jullie hebben de primeur... (Ookal weet ik dat veel van jullie de stijl waarschijnlijk niet zal bevallen.. Achja, blijft hard dance)
Ligt maybe aan dat ik hem via movie maker heb ge-export... (HOOP IKquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:15 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
![]()
Voor het melodietje (die me wel érg bekend voorkomt!)
Ik schrik alleen van die kick, vind hem best wat vern**id klinken (sorry maar ik moet natuurlijk eerlijk commentaar geven). Past voor mijn gevoel niet bij de rest, klinkt te afgeplat ofzo, te ruw, ik weet niet hoe ik het moet noemen. Misschien klinkt het anders op een goed systeem.. Maar de rest is echt heel fijn
K vermoedt dat t door export komt... hij klinkt nu alsof hij te hard is afgespeeld (dus gaat kraken) en dan te zacht opgenomen tov de rest... snap je hoe k dat bedoel? (meer dan voldoende 2.1setje hier..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:19 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Ligt maybe aan dat ik hem via movie maker heb ge-export... (HOOP IKAnders moet ik godverdomme alweer 'n nieuwe kick maken
) Maar, met eerlijk commentaar ben ik natuurlijk alleen maar blij
While we're at it, waar luister je op? Doorsnee 2.1 setje neem ik aan?
Naja, gewoon 24-bit harman kardon stereo speakertjes van m'n laptopquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:19 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Ligt maybe aan dat ik hem via movie maker heb ge-export... (HOOP IKAnders moet ik godverdomme alweer 'n nieuwe kick maken
) Maar, met eerlijk commentaar ben ik natuurlijk alleen maar blij
While we're at it, waar luister je op? Doorsnee 2.1 setje neem ik aan?
Puik werk! Ik vind die kick op sich juist wel lekker, er zit een aparte (eigen) draai aan. Daar hou ik wel van.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:03 schreef Baronpilsener het volgende:
ik welquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:03 schreef Baronpilsener het volgende:
Nice, doe moet ik zeker hebbenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:02 schreef RiKe het volgende:
Dames en heren, een nieuwe tracklist!
Ik moet even zeggen, ik had gewoon zin om een ram set in elkaar te draaien.
Het zijn dus vooral nieuwe nummers, en hoort hier maar voor de helft thuis
18 nummers in 59min
*knip*
Klinkt goed!!!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:03 schreef Baronpilsener het volgende:
Kijk vanaf 2.30 en verder, hoe mooi de bewegingen van Frontliner samenvallen met de muziek.. Fucking perfectquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:45 schreef Koepert het volgende:
Best vet samengesteld filmpje eigenlijk weer...(lipDJ doet vaker leuke dingen in die richting..)
Deze knalde behoorlijk hard afgelopen zaterdagquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:15 schreef T-Force het volgende:
Outside the box thinking WHOAOAAA!!!![]()
Wat gaat die toch onvoorstelbaar hard![]()
Degos & Re-Done zijn echt goed bezig de laatste tijd
Ik vond tracks als Cause Chaos en Evolve toch veel meer hebben dat dit.quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:15 schreef T-Force het volgende:
I always thought there was a clear line between Hardstyle & Hardcore and now you are telling me its a grey area?.quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:15 schreef T-Force het volgende:
Klinkt zeer vet! Je moet hem alleen niet na Stardust horenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:03 schreef Baronpilsener het volgende:
JAquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:40 schreef Levitas het volgende:
Misschien een leuk idee voor je volgende filmpje om je ook echt aan het werk te zien, melodie inspelen op dat mooie keyboard (of synthesizer?) wat je daar hebt staan, bijvoorbeeld.
Haha, opzich zie ik de humor er wel van in om gewoon keihard nederhop op mn fiets te draaien (pompe met die subwoofer!), en vervolgens de studio in te duiken met een kop alsof ik net god heb gezienquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:39 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
JAen begin het filmpje hoe je aan komt rijden op je fiets en vergeet niet af en toe over je gezicht te wrijven
Thnx manquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:17 schreef NLS04 het volgende:
Ik vind het niet echt een harddance-track maar wel enorm goed in elkaar zitten baron.Die hardstyle track vond ik ook erg goed en deed me zelfs een beetje denken aan de sound die de noisecontrollers hadden rond de tijd dat ze die 8 tracker uitbrachten. (half 2009 geloof ik?)
Weet niet of je het al eens hebt verteld hier maar is dit allemaal het resultaat van zelf oefenen of zit er ook nog een studie, cursus oid bij?
The Joker was inderdaad geweldig vorig jaarquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:37 schreef Levitas het volgende:
Laat die Emporium line-up maar komen. Heb er alle vertrouwen in dat er dit jaar wederom(!) een goede line-up komt.
Vorig jaar was de early tent zo godsgruwelijk gigantisch vet! Lekker op de oude beats beuken. En als je dat even genoeg was, kon je op de nieuwste hardstyle tracks tekeer of op de nieuwste hardcore tracks je he-le-maal naar de klote werken in de hardcore tent.![]()
Hey, toffe plaat!quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:33 schreef Baronpilsener het volgende:
Erg soft (zeker als je weet dat het van een van die gasten van the R3bels komt), maar erg lekker
Was een leuke tent ja.. nog effe wezen buurten bij Mental Theo toen met een paar fokkerts.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:51 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
The Joker was inderdaad geweldig vorig jaar![]()
daar langer gestaan dan bij de hardstyle, al die oude kneiters kwam voorbij! en als je dan Mental Theo boekt, weet je gewoon dat er wat meezingers komen zoals Wonderful Days
quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:39 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
JAen begin het filmpje hoe je aan komt rijden op je fiets en vergeet niet af en toe over je gezicht te wrijven
verder geen opbouwende kritiek, nadeel van mobiel inet; lees veel - check/reageer weinig
uh, nee!quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:07 schreef JochemVerwoerd het volgende:
http://hardcorelive.webs.com/stream.htm
Luister Op Deze Stream Harstyle/Hardcore Live !
Je kan 24/7 Gratis Tracks Aanvragen!
Ik wil graag Nobody Said It Was Easy, Live The Moment, Party Lover en FTS aanvragenquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:07 schreef JochemVerwoerd het volgende:
http://hardcorelive.webs.com/stream.htm
Luister Op Deze Stream Harstyle/Hardcore Live !
Je kan 24/7 Gratis Tracks Aanvragen!
quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:29 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik wil graag Nobody Said It Was Easy, Live The Moment, Party Lover en FTS aanvragen
Vind het wel een standaard lineup, beetje zelfde als Qlimax of niet? Maar ik zie zo wel een aantal leuke namen staan dus kans zit er in dat ik er wel heen gaquote:
Zany & B-Frontquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:44 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Vind het wel een standaard lineup, beetje zelfde als Qlimax of niet? Maar ik zie zo wel een aantal leuke namen staan dus kans zit er in dat ik er wel heen ga
Promo (Files set) zou iedereen eens moeten horenquote:
UI Pleasequote:Op woensdag 2 maart 2011 17:28 schreef 16meter het volgende:
Brennan Heart live!!! VETtt op emporiumm ;d:D:D
edit: Zit nu Feestfabriek DVD te kijken, toch wel lekker die Qlubtempo Parade.
Waarom moet ik altijd lachen om dit soort opmerkingen van jou ?quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:28 schreef 16meter het volgende:
Brennan Heart live!!! VETtt op emporiumm ;d:D:D
edit: Zit nu Feestfabriek DVD te kijken, toch wel lekker die Qlubtempo Parade.
Hoe dan?! Knock Out is van B2S....quote:Naam begunstigde ING Bank inzake ID&T / Qdance
B2S is een zusterbedrijf van Q-Dance. Dus klopt gewoon.quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:32 schreef -Menn0- het volgende:
Huh?!![]()
Ga ik kaartje kopen voor Knock Out, staat er bij de betaling dit:
[..]
Hoe dan?! Knock Out is van B2S....
Oow ok dat wist ik nietquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:35 schreef ElDani het volgende:
[..]
B2S is een zusterbedrijf van Q-Dance. Dus klopt gewoon.
Ik weet geen leuk plaatje.quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:44 schreef 16meter het volgende:
Niels op de Feestfabriek DVD
[..]
Ik weet geen leuk plaatje.![]()
Zown vettuh pl4tuh daarinnN alemaahl, aleeenN du porphecY sn4p ick nieeutquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:14 schreef 16meter het volgende:
Gansturr in hardstyle top 25______!!!!
Tot zover mijn beschouwingen m.b.t. de Feestfabriek DVD.
Bietsj.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:17 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Zown vettuh pl4tuh daarinnN alemaahl, aleeenN du porphecY sn4p ick nieeut![]()
Oke genoeg gekkigheid...wie was boerenlater ook alweer? heb dat setje ook maar eens gedownload. Mixwerk is niet super maar platenkeus is dan weer wel vet
This music makes me drunk, this music, this music makes me drunk, drunk, drunk, makes me drunkquote:
Thanks Koep en Boerenlater!quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:59 schreef Koepert het volgende:
Rike. had ik je al props gegeven voor je set? En onze boerenlater ook nog niet dacht ik??
Bij deze beide.. Props.. Rike lekkere knetterset.. overgangen prima, alleen na Ultimate Prject wat lomp.. Knallen ook wel keer lekker.
Boerenlater heerlijke platen keuze, nergens storende overgangen, allemaal wel soepel eigenlijk, niks negatiefs op aan te merken iig..
Neophyte & Tha Playah feat. Mc Alee - The Ultimate Projectquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:07 schreef RiKe het volgende:
[..]
Thanks Koep en Boerenlater!
Hoe bedoel je "alleen na Ultimate Prject wat lomp.." ?
Ik snap, het lijkt alleen zo, maar is niet zoquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:09 schreef Koepert het volgende:
[..]
Neophyte & Tha Playah feat. Mc Alee - The Ultimate Project
Catscan - Be Unforgettable
tussen deze 2 platen valt ie "stil" waarna BU begint.. lijkt stukje tussenuit geknipt ipv ingemixt..snappu?
Klinkt inderdaad echt niet slecht!quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:27 schreef Levitas het volgende:
Episode 2 van Coone's challenge. Ik vind de track tot nu eigenlijk verrassend goed klinken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |