Inderdaad heerlijkquote:Op maandag 28 februari 2011 22:27 schreef T-Force het volgende:
When you think of me...you should think like fire...burning brightly like the sun...I am the fenix![]()
Daar krijg ik nou echt een grote grijns van op mijn gezicht
Keep it coming, B-B-B-B-Bombs Away!! Tutuututututuuuttutuututuututquote:Op maandag 28 februari 2011 22:37 schreef T_Killer het volgende:
Inderdaad heerlijk![]()
, maar ik luister liever de set: Mind.Illusion @ Wake you from your boredom #22
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:37 schreef T-Force het volgende:
[..]
Dat is wel baas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oohja, en Isaac, held dat ie is draaide gewoon Cosmic Gate - Exploration of Space![]()
Frequencerz wel een beetje een vreemde eend bij de 'raw hardstyle' op Ground Zero.
Theracords + hardtrance stages
[ Bericht 0% gewijzigd door 16meter op 01-03-2011 07:52:00 ]
Het is wel een bijzondere line-up inderdaad. Big up voor Thera dat hij een zo goed als eigen stage heeft!quote:Op maandag 28 februari 2011 23:10 schreef 16meter het volgende:
[..]
Dat is wel baas.![]()
Frequencerz wel een beetje een vreemde eend in bij de 'raw hardstyle' op Ground Zero.
Theracords + hardtrance
Bedankt iedereenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It starts with a shiver, an itch, a slow boil
Jaaa... die HHZ kon nog wel wat back in da day .. (en ja nu ook nog wel)quote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:35 schreef 16meter het volgende:
Path of Righteousness.. wat een zieke plaat blijft dat ook. Super melodie, heerlijke kick, vette vocals.
Zorg nu eens voor een nieuwe UI, ziet er niet uit zoquote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:41 schreef 16meter het volgende:
In potentie een van de allerbeste producers, helaas heeft hij er voor gekozen om zich op een zo breed mogelijk publiek te richten..
Als ik zijn laatste tracks hoor, gewoon jammer.
3 vocalisten, moghe..quote:thx to Nikkita ,Ran D and Mc Ruffian for help me to make this vocal!!!
3 vocalisten, hmm waar heb ik dat vaker gezien..Ow ja!quote:
Z'n kicks zijn ook veel te soft nu.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:41 schreef 16meter het volgende:
In potentie een van de allerbeste producers, helaas heeft hij er voor gekozen om zich op een zo breed mogelijk publiek te richten..
Als ik zijn laatste tracks hoor, gewoon jammer.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:56 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
3 vocalisten, hmm waar heb ik dat vaker gezien..Ow ja!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And er is weer een filmpje te bekijken van zaterdagDaaniiiiieeelee Mondellooooooo
[ Bericht 7% gewijzigd door Krulliewullie op 01-03-2011 13:15:39 ]Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
Net te laatquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:50 schreef Tha_Bartman het volgende:
http://soundcloud.com/zatox-2/zatox-another-level-rawstyle
Nieuwe versie van Another Level van Zatox, nu inclusief stukje rap van Rufian (beetje 2-unlimited feel) . Maar het blijft een heerlijke plaat.
Dat stukje rap klinkt niet als Ruffian, meer als Ran-D imo.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:50 schreef Tha_Bartman het volgende:
http://soundcloud.com/zatox-2/zatox-another-level-rawstyle
Nieuwe versie van Another Level van Zatox, nu inclusief stukje rap van Rufian (beetje 2-unlimited feel) . Maar het blijft een heerlijke plaat.
Dacht ik eigenlijk ook meteen aan toen ik het hoorde.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:58 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Dat stukje rap klinkt niet als Ruffian, meer als Ran-D imo.
Is het dan Ran-D maar geschreven door Ruffian ofzo? want ze worden allebei genoemd door zatox..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:58 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Dat stukje rap klinkt niet als Ruffian, meer als Ran-D imo.
Ik hoor Nikita ook nog niet. Misschien dat het er later bij gaat komen?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:29 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Is het dan Ran-D maar geschreven door Ruffian ofzo? want ze worden allebei genoemd door zatox..
Dat zijn die vocals in het begin en op het einde toch, duidelijk niet Ran-Dquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:32 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ik hoor Nikita ook nog niet. Misschien dat het er later bij gaat komen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |