quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Krulliewullie op 28-02-2011 19:29:16 ]Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
quote:Op maandag 28 februari 2011 18:29 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ennnnn, de Ground Zero Line up is bekend!! En serieus, zo vet![]()
![]()
![]()
Gaaaaaast!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een line up!
Wanneer is dat?
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
Den elfden juni! Ze zijn echt helemaal gek geworden met die lijn *Mega-kwijlreflex* Dat gaat zoo vet wordenquote:Op maandag 28 februari 2011 19:04 schreef robuust89 het volgende:
[..]
GaaaaaastVrooouw!Wat een line up!
Wanneer is dat?
Fuck yeah! Dat wordt mezelf 9x klonen en alles tegelijk meemaken, na het feest weer 1 worden en alle ervaringen hebbenquote:Op maandag 28 februari 2011 18:29 schreef Krulliewullie het volgende:
![]()
![]()
![]()
Vorig jaar nog geweest, vond hèt niet super maar ach, het is dichtbij en dikke line up. Wel apart dat het vanaf 16 jaar is.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:23 schreef Mind.Illusion het volgende:
Twee keer naar GZ geweest. 2x ook best kak
Het uit elkaar halen van dingen is nooit mijn probleem geweest, het weer terug in elkaar zetten daarentegen...quote:
Ik vind hem eerlijk gezegd niet zo boeiend, hardstyle mainstage is grotendeels kut (het feit dat Showtek daar staat zegt eigenlijk al genoeg over het feest), en die Theracords stage is ook niet super geweldig ofzoquote:Op maandag 28 februari 2011 18:29 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tsjah, ik ben gewoon een mega-fan van Theracords, en ik vind de andere muziekstijlen ook heel leuk, dat scheelt wellicht in de beoordelingquote:Op maandag 28 februari 2011 19:43 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ik vind hem eerlijk gezegd niet zo boeiend, hardstyle mainstage is grotendeels kut (het feit dat Showtek daar staat zegt eigenlijk al genoeg over het feest), en die Theracords stage is ook niet super geweldig ofzo![]()
Misschien ben ik wel iets te vaak naar feesten geweest het afgelopen jaar
We hebben een deal als je belooft dat je hem weer terug in elkaar zet zoals ie hoort maar je 2 dingen anders doet dan eerst, namelijk:quote:Op maandag 28 februari 2011 19:33 schreef Krulliewullie het volgende:
Ik kan ineens niet meer quoten???![]()
Maar ik ken hem, dus ik weet waar alle onderdelen horen, ik zet em wel weer in elkaar
![]()
Dus, deal?
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:35 schreef Tha_Bartman het volgende:
We hebben een deal als je belooft dat je hem weer terug in elkaar zet zoals ie hoort maar je 2 dingen anders doet dan eerst, namelijk:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oohja, en Isaac, held dat ie is draaide gewoon Cosmic Gate - Exploration of Space![]()
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:35 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
We hebben een deal als je belooft dat je hem weer terug in elkaar zet zoals ie hoort maar je 2 dingen anders doet dan eerst, namelijk:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Waarom? gewoon omdat het me leuk lijkt om iemand zo rond te zien lopen
Niks aan toe te voegen.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:59 schreef Koepert het volgende:
Die GroundZero Line-up![]()
Fokking Hell!!
Godverdomme dat had mij ook wel leuk geleken *feestfabriek qlubtempo flashback krijgen doet*quote:Op maandag 28 februari 2011 20:01 schreef T-Force het volgende:
Sfeertje @ Hard Classics! OMG ik wil echt terug!
Maar dan veel veel veel en VEEL vetterquote:Op maandag 28 februari 2011 21:14 schreef T_Killer het volgende:
Godverdomme dat had mij ook wel leuk geleken *feestfabriek qlubtempo flashback krijgen doet*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mix komt er zo aanfan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op maandag 28 februari 2011 21:35 schreef Beach het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mix komt er zo aanquote:Op maandag 28 februari 2011 14:32 schreef Beach het volgende:
[..]
Volgende keer graag Save your scrap voor victory en Live the moment erin.Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
Inderdaad heerlijkquote:Op maandag 28 februari 2011 22:27 schreef T-Force het volgende:
When you think of me...you should think like fire...burning brightly like the sun...I am the fenix![]()
Daar krijg ik nou echt een grote grijns van op mijn gezicht
Keep it coming, B-B-B-B-Bombs Away!! Tutuututututuuuttutuututuututquote:Op maandag 28 februari 2011 22:37 schreef T_Killer het volgende:
Inderdaad heerlijk![]()
, maar ik luister liever de set: Mind.Illusion @ Wake you from your boredom #22
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:37 schreef T-Force het volgende:
[..]
Dat is wel baas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oohja, en Isaac, held dat ie is draaide gewoon Cosmic Gate - Exploration of Space![]()
Frequencerz wel een beetje een vreemde eend bij de 'raw hardstyle' op Ground Zero.
Theracords + hardtrance stages
[ Bericht 0% gewijzigd door 16meter op 01-03-2011 07:52:00 ]
Het is wel een bijzondere line-up inderdaad. Big up voor Thera dat hij een zo goed als eigen stage heeft!quote:Op maandag 28 februari 2011 23:10 schreef 16meter het volgende:
[..]
Dat is wel baas.![]()
Frequencerz wel een beetje een vreemde eend in bij de 'raw hardstyle' op Ground Zero.
Theracords + hardtrance
Bedankt iedereenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It starts with a shiver, an itch, a slow boil
Jaaa... die HHZ kon nog wel wat back in da day .. (en ja nu ook nog wel)quote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:35 schreef 16meter het volgende:
Path of Righteousness.. wat een zieke plaat blijft dat ook. Super melodie, heerlijke kick, vette vocals.
Zorg nu eens voor een nieuwe UI, ziet er niet uit zoquote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:41 schreef 16meter het volgende:
In potentie een van de allerbeste producers, helaas heeft hij er voor gekozen om zich op een zo breed mogelijk publiek te richten..
Als ik zijn laatste tracks hoor, gewoon jammer.
3 vocalisten, moghe..quote:thx to Nikkita ,Ran D and Mc Ruffian for help me to make this vocal!!!
3 vocalisten, hmm waar heb ik dat vaker gezien..Ow ja!quote:
Z'n kicks zijn ook veel te soft nu.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:41 schreef 16meter het volgende:
In potentie een van de allerbeste producers, helaas heeft hij er voor gekozen om zich op een zo breed mogelijk publiek te richten..
Als ik zijn laatste tracks hoor, gewoon jammer.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:56 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
3 vocalisten, hmm waar heb ik dat vaker gezien..Ow ja!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And er is weer een filmpje te bekijken van zaterdagDaaniiiiieeelee Mondellooooooo
[ Bericht 7% gewijzigd door Krulliewullie op 01-03-2011 13:15:39 ]Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
Net te laatquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:50 schreef Tha_Bartman het volgende:
http://soundcloud.com/zatox-2/zatox-another-level-rawstyle
Nieuwe versie van Another Level van Zatox, nu inclusief stukje rap van Rufian (beetje 2-unlimited feel) . Maar het blijft een heerlijke plaat.
Dat stukje rap klinkt niet als Ruffian, meer als Ran-D imo.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:50 schreef Tha_Bartman het volgende:
http://soundcloud.com/zatox-2/zatox-another-level-rawstyle
Nieuwe versie van Another Level van Zatox, nu inclusief stukje rap van Rufian (beetje 2-unlimited feel) . Maar het blijft een heerlijke plaat.
Dacht ik eigenlijk ook meteen aan toen ik het hoorde.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:58 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Dat stukje rap klinkt niet als Ruffian, meer als Ran-D imo.
Is het dan Ran-D maar geschreven door Ruffian ofzo? want ze worden allebei genoemd door zatox..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:58 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Dat stukje rap klinkt niet als Ruffian, meer als Ran-D imo.
Ik hoor Nikita ook nog niet. Misschien dat het er later bij gaat komen?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:29 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Is het dan Ran-D maar geschreven door Ruffian ofzo? want ze worden allebei genoemd door zatox..
Dat zijn die vocals in het begin en op het einde toch, duidelijk niet Ran-Dquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:32 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ik hoor Nikita ook nog niet. Misschien dat het er later bij gaat komen?
balen, heb net overal glasweefsel geplakt en alles ook al 2 keer gesausdquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:33 schreef Baronpilsener het volgende:
Nog iemand scantraxx behang?
[ afbeelding ]
Ziet er zeker wel vet uit, jammer dat het Scantraxx isquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:33 schreef Baronpilsener het volgende:
Nog iemand scantraxx behang?
[ afbeelding ]
Het meeste reloaded spul kan ik prima waarderen hoorquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:16 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ziet er zeker wel vet uit, jammer dat het Scantraxx is
Je lijkt wel een wijf met zoveel kussens op je bedquote:
Nee, diegene achter de Bass Events movies ( en later ook defqon en q-base dacht ik?? ) heet Stijn.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:24 schreef Levitas het volgende:
Hmm.. Die aftermovies van Bass Events hebben vrijwel exact dezelfde (geluids)effecten als die aftermovie van Energy gemaakt door Ruud van Eijk. Zou hij degene zijn achter deze geweldig gemonteerde aftermovies?
(Of was deze naam al eens eerder genoemd?)
Ah oke.. Die effecten lijken er in ieder geval heel veel op. Maar dan istie misschien gewoon geinspireerd door de held Stijnquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:33 schreef Sethje het volgende:
[..]
Nee, diegene achter de Bass Events movies ( en later ook defqon en q-base dacht ik?? ) heet Stijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Outside Agency
Haha, soms geven jullie me echt het idee dat het slim is te gaan investeren in bedrijven die veren verkopenquote:
Bedoel je niet die crypsis remix ervan gewoon?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:48 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Hoe heet dat ene nummer ook alweer met dezelfde lyrics als Tatanka - Don't Move? (do not fucking move... wow wow wow bam bam bam bam bam) Is van de Minus is More stal...
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:11 schreef haakon het volgende:
Line-up Fantasy Island 2011:Muah, niet heel boeiendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
Hij doet eigenlijk allesquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:52 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Darkraver dirty-house set??![]()
dacht dat hij meer van de oldschool was.
Heb hem ooit op Sneakerz een "Dirty-House set" horen draaien, hij begint dan inderdaad met house, maar eindigt met oldskool hitjes, was best aardig eigenlijkquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:52 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Darkraver dirty-house set??![]()
dacht dat hij meer van de oldschool was.
House is wel breed, house kan ik nog best leuk vinden maar dirty house vind ik toch wel een dieptepuntjequote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:57 schreef T-Force het volgende:
[..]
Heb hem ooit op Sneakerz een "Dirty-House set" horen draaien, hij begint dan inderdaad met house, maar eindigt met oldskool hitjes, was best aardig eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |