abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 februari 2011 @ 11:24:58 #126
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_93432692
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 23:16 schreef T-Force het volgende:

Vanaf 1.20 *; die lasers! Weet iemand toevallig dat nummer?
Ik zal het eens op Harderstate vragen...

Daar zegt iemand: Da Tekno Warriors - The Sound Of Hardbass

Maar als ik die terug luister op hardstyle.com, herken ik eigenlijk alleen de vocal, dat vrolijke melodietje is anders...

[ Bericht 9% gewijzigd door Tha_Bartman op 28-02-2011 12:38:14 ]
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_93435892
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 10:30 schreef ElDani het volgende:
Trouwens: Fusion Of Dance is ook een aardig dik feestje aan het worden!
Leuk dat er weer 's een feestje komt met goede hard trance stage.
pi_93436307
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 11:08 schreef Krulliewullie het volgende:

[..]

Snap niet hoe je daarbij komt, want het feest heet Hard Classics, en op partyflock kun je vinden dat de stijl 'early hardstyle' is. Ze begonnen en eindigden dus ook gewoon met dikke early :)

Owh, En Just_Shut_Up ook jarig? Wistikniet :9 Ook gefeliciteerd!! ;)
Zie het, had volgens mij echt gelezen dat er hard dance/trance stond maar misschien had ik het mis, ach ja maakt niet meer uit. 30 Juni is weer hetzelfde feest las ik.
pi_93437720
De nieuwe Wake you from your boredom is er weer w/ *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_93437865
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 13:40 schreef Mind.Illusion het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
01. D-Block & S-Te-Fan Keep It Coming
03. Antifact Path Of Righteousness
04. Hunter I Shot The Blender (Technoboy Remix)
05. A-Lusion Veritas
07. Ado Montorsi Give Me All Your Money (Zatox Remix)
08. The Machine Renaissance

hell yeah _O_ :9~
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_93437883
quote:

SPOILER
Yeah! *O*
  maandag 28 februari 2011 @ 13:47:24 #132
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_93438027
quote:

SPOILER
:9~

Ik zoek even een stil en donker hoekje op...
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_93438421
Het is ff tijd vinden om 't op te nemen... maar dan heb je ook wat :9
pi_93439324
Lekkere lijst weer. Ook vrij hard voor jouw doen, of niet? Vanaf nr. 11 beukt het goed door. :)
pi_93439694
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 14:18 schreef 16meter het volgende:
Lekkere lijst weer. Ook vrij hard voor jouw doen, of niet? Vanaf nr. 11 beukt het goed door. :)
Ik hou der altijd wel van om wat meer de harde tracks te draaien zeker op bookingen, maar vind de wat minder harde/ melodieuzere tracks ook heel vet. Aangezien iedereen die tegenwoordig maar een set online gooit alleen maar de "raw" scheisse draait omdat dat in is, kies ik er juist voor om vaak in ieder geval 50% van me set te vullen met minder harde tracks :Y)
pi_93439867
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 14:27 schreef Mind.Illusion het volgende:

[..]

Ik hou der altijd wel van om wat meer de harde tracks te draaien zeker op bookingen, maar vind de wat minder harde/ melodieuzere tracks ook heel vet. Aangezien iedereen die tegenwoordig maar een set online gooit alleen maar de "raw" scheisse draait omdat dat in is, kies ik er juist voor om vaak in ieder geval 50% van me set te vullen met minder harde tracks :Y)
Volgende keer graag Save your scrap voor victory en Live the moment erin.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_93439999
quote:
7s.gif Op maandag 28 februari 2011 14:32 schreef Beach het volgende:

[..]

Volgende keer graag Save your scrap voor victory en Live the moment erin.
Je hebt het ene & het andere uiterste he _O-
  maandag 28 februari 2011 @ 14:37:46 #138
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_93440079
Ik ben sinds zaterdag weer terug fan van Hardstyle... ik miste gewoon n feestje denk ik (nu was dit ook wel n erg goeie)... maar k was gewoon n beetje moe van zoveel t zelfde... weinig vernieuwingen, als artiesten n trucje hadden dat werkte, BAM 20 tracks in die style, BAM 5 copycats... pff... maar gelukkig zaterdag weer gerealiseerd dat er nog genoeg gevarieerde en toffe platen zijn... en mede daarom juich ik Traktor nu helemaal toe.. Zany zn set was weer n ouderwetse van vroeger, allerlei tracks inleggen en dan gaan klooien met de plaat zelf... heerlijk..

En M.I..Wildstylez & Noisecontrollers - A Different Story mag erin.. en och.. kijk mn posts over zak maar na, dan weet je wel welke hoek ik zit :P
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_93440385
quote:
7s.gif Op maandag 28 februari 2011 14:32 schreef Beach het volgende:

[..]

Volgende keer graag Save your scrap voor victory en Live the moment In Our Memories erin.
:9 :9
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_93440543
Gefeliciteerd NLS! :D *O*
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_93440810
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 23:02 schreef T-Force het volgende:

[..]

YO :D

Mag ik even vragen...zijn hier mensen die naar XQ Holland zijn geweest? Weten jullie je nog iets te herinneren over de sfeer toen? Nou, PRECIES dezelfde sfeer was er op Hard Classics. Echt de hele massa (paar uitzonderigen daar gelaten ;) MI) ging van 22-05.30 echt aan 1 stuk door los. Gelukkig zaten Claudia en ik zelf ook vol energie. Ik ben bijna sprakeloos over dit feest, WAT een gezelligheid, WAT een muziek, WAT EEN GELUID O+ Luna kreeg aan het eind van zijn set nog mooi ff kippevel, mijn god. Dit is absoluut het beste feest waar ik ooit ben geweest _O_

Ik heb mezelf de hele tijd afgevraagd waarom ik niet 10 jaar eerder geboren was! Ik heb echt heel veel medelijden met degene van FOK! die hier niet waren (iedereen behalve M.I. dus _O- )

Ik plant hier zo nog ff wat filmpjes die ik kan vinden op YT :D

Edit: KIJK DIE REACTIES OP PF :D :D :D :D
DAMN wat baal ik dat ik hier niet bij was ....... :(

Maar goed een weekendje Ardennen met vrienden is op zich een prima alternatief :P Mocht het commercieel gezien ook een succes zijn geweest zal er echt wel een vervolg komen.

quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 08:08 schreef Da_Ripper het volgende:
Happy B-day @ NLS04 & Just_Shut_Up
:Y
  maandag 28 februari 2011 @ 14:57:30 #142
26374 made
..made by made..
pi_93440945
Geen idee of dit al eens langs geweest is hier, maar ik luister veel naar http://www.blitzradio.fm/
En dan de winamp stream.

Nadeel er wordt af en toe duits gepraat ertussen door :(
Lurkt !
pi_93440993
quote:

SPOILER
Ik blijf het jammer vinden dat je dit soort kostelijke setjes gewoon op een forum zet (en op nog een aantal plekken natuurlijk) :)
pi_93441490
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 14:58 schreef StM het volgende:

[..]

Ik blijf het jammer vinden dat je dit soort kostelijke setjes gewoon op een forum zet (en op nog een aantal plekken natuurlijk) :)
Wat moet hij er anders mee?
pi_93441526
quote:
11s.gif Op maandag 28 februari 2011 15:10 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Wat moet hij er anders mee?
Je haalt me de woorden uit de mond :D
pi_93441764
Mwua iets als uitzenden op een radio zou toch veel leuker zijn? ;)

Maar volgens mij zit dat in het geval van MI een beetje lastiger als gewoon aanbieden :)
pi_93446455
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 15:17 schreef StM het volgende:

Maar volgens mij zit dat in het geval van MI een beetje lastiger als gewoon aanbieden :)
Voordeel hiervan is dat de geluidskwaliteit wél hoog is, ipv de standaard streams...

Vind het prima dat M.I op deze manier zichzelf promoot, zouden meer DJs moeten doen ^O^

Overigens is M.I toch ook een resident bij de Magic Show sinds kort?
pi_93448465
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 15:17 schreef StM het volgende:

Ach heb bij Fear FM & RHR gezeten, maar op gegeven moment waren die allebei dood. Toen besloten gewoon zelf verder te gaan. Heb alle vrijheid hoe lang ik de mix wil laten duren en daarnaast heb ik per week meer downloads dan dat ik luisteraars had bij die stations. Zie niet echt een reden om ergens naartoe terug te gaan.

quote:
11s.gif Op maandag 28 februari 2011 17:01 schreef eQuaL het volgende:

Overigens is M.I toch ook een resident bij de Magic Show sinds kort?
Niet sinds kort hoor... Al sinds de 1e week dat de show bestond :9
pi_93448654
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 17:43 schreef Mind.Illusion het volgende:

[..]

Niet sinds kort hoor... Al sinds de 1e week dat de show bestond :9
Ow nouja, sinds al heul lang dan :7
pi_93448807
Godver, zou ook naar Hardclassics gaan maar was ziek het hele weekend... ;(

Heb me godverdomme weer een fijn feestje gemist hoor ik al.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')