quote:Op zondag 27 februari 2011 17:30 schreef mstx het volgende:
Geinig, ik wist heul niet dat Adaro ook bij Driftwood zat, lees ik net pas.![]()
![]()
Freeloaderquote:Op zondag 27 februari 2011 17:30 schreef mstx het volgende:
Geinig, ik wist heul niet dat Adaro ook bij Driftwood zat, lees ik net pas.![]()
![]()
wel herkenbaar dat het ook van Driftwoord isquote:
Oh absoluut.. maar op n goed systeem is t nog vetter..quote:
Dat wist ik heulemaal niet. Leuk om te weten.quote:Op zondag 27 februari 2011 17:30 schreef mstx het volgende:
![]()
Inderdaad! Ik ben net klaar met mijn fantastische radioshow.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gr gr
YOquote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 23:02 schreef T-Force het volgende:
[..]
YO![]()
Mag ik even vragen...zijn hier mensen die naar XQ Holland zijn geweest? Weten jullie je nog iets te herinneren over de sfeer toen?
Klinkt goed, dat wordt dus een kaartje kopen voor 30 juli.quote:Nou, PRECIES dezelfde sfeer was er op Hard Classics. Echt de hele massa (paar uitzonderigen daar gelatenMI) ging van 22-05.30 echt aan 1 stuk door los. Gelukkig zaten Claudia en ik zelf ook vol energie. Ik ben bijna sprakeloos over dit feest, WAT een gezelligheid, WAT een muziek, WAT EEN GELUID
Luna kreeg aan het eind van zijn set nog mooi ff kippevel, mijn god. Dit is absoluut het beste feest waar ik ooit ben geweest
![]()
Ik heb mezelf de hele tijd afgevraagd waarom ik niet 10 jaar eerder geboren was! Ik heb echt heel veel medelijden met degene van FOK! die hier niet waren (iedereen behalve M.I. dus)
Ik plant hier zo nog ff wat filmpjes die ik kan vinden op YT
Edit: KIJK DIE REACTIES OP PF![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 27 februari 2011 23:02 schreef T-Force het volgende:
[..]
YO![]()
Echt de hele massa (paar uitzonderigen daar gelatenMI) ging van 22-05.30 echt aan 1 stuk door los.
Ik die van Mondello denk. Maar die draaide veel te hard, waardoor isaac echt in het niet viel...quote:Op zondag 27 februari 2011 23:16 schreef T-Force het volgende:
Oohja, verder vond ik de set van Gizmo vs. Trilok denk ik het leukste![]()
Vanaf 1.20die lasers! Weet iemand toevallig dat nummer?
Nee ik bedoel de plaat met die lyrics van "Introducing the sound of hard bass" en die die vrolijke toontjes! En ik hoor inderdaad dat Wreck thiz place daarna wordt ingemixt, maar ik bedoel dus die plaat ervoorquote:Op zondag 27 februari 2011 23:20 schreef Mind.Illusion het volgende:
T-Force bedoel je niet Hardheadz - Wreck this place...?!?!
Hmm geen idee danquote:Op zondag 27 februari 2011 23:33 schreef T-Force het volgende:
[..]
Nee ik bedoel de plaat met die lyrics van "Introducing the sound of hard bass" en die die vrolijke toontjes! En ik hoor inderdaad dat Wreck thiz place daarna wordt ingemixt, maar ik bedoel dus die plaat ervoor![]()
Trouwens, nog een beste tijd met Geck-O daar staan stampen, die gaat me toch ook een partij los
Ik zie net dat Max Enforcer op de poster staat ipv Luna...quote:Op maandag 28 februari 2011 00:01 schreef Quyxz_ het volgende:
Euphoria line-up:
Euphoria stage
Wildstylez
Coone
The Pitcher
Crypsis
Luna
Brennan Heart
MC Villain
Italian hardstyle stage
Zatox
Vamper
Tatanka
The R3bels
Wild Motherfuckers
MC Renegade
Op zich wel nice.
quote:
Fuck! Zou er heen gaan maar dacht dat het te soft zou zijn met hard dance enzo niet dus. Aardig spijti dat ik niet gegaan was als k dit zo lees.quote:Op zondag 27 februari 2011 13:56 schreef Krulliewullie het volgende:
Zooo, Hard Classics was echt heeeeel vet!! Een van m'n beste feestjes ooit!!! Alleen maar dikke nummers nonstop achter elkaar doorgeknalt!! Sfeer was ook suuuper!! Ik had vantevoren de dvd van Sensation Black 2004 zitten kijken en had echt het gevoel dat ik in de minversie van dit feest zat
Pluspunten: Bijna alles
Minpunten:
-Kon geen normale gesprekken voeren want steeds die knallers en dan kon ik niet meer stilstaan
- Ze gaven me geen kans om naar even rustig naar de wc te gaan, want: dikke nummers nonstop:(
- Ik kon niet van mijn Cola genieten; moest deze steeds atten anders viel alles op de grond met dansen
- Het duurde te kort, ik had nog wel ff doorgekunt, had suuperveel energie![]()
- Voelde me af en toe zwaar klote voor alle mensen die er niet waren...
Hoe kom je daar nou bij dan?quote:Op maandag 28 februari 2011 00:25 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Fuck! Zou er heen gaan maar dacht dat het te soft zou zijn met hard dance enzo niet dus. Aardig spijti dat ik niet gegaan was als k dit zo lees.
Geen idee. Ik kwam op m'n dooie gemakkie om 23.45 binnen wandelenquote:Op maandag 28 februari 2011 00:59 schreef stoeltafel het volgende:
Bij hard dance denk ik meer aan bitte ein beat maar ze begonnen toch met hard dance/trance en toen early hardstyle? Ach ja feestje gemist. Me eerste feest is nu Scantraxx Swat tour, locatie schijnt echt vet te zijn.
Zeker vet, vooral Wild MF, die draaide lekker op Hardbass en het is maar 22,5equote:Op maandag 28 februari 2011 00:01 schreef Quyxz_ het volgende:
Euphoria line-up:
Euphoria stage
Wildstylez
Coone
The Pitcher
Crypsis
Luna
Brennan Heart
MC Villain
Italian hardstyle stage
Zatox
Vamper
Tatanka
The R3bels
Wild Motherfuckers
MC Renegade
Op zich wel nice.
quote:
Bestaan al legio artiestennamen daarop gebasseerdquote:Op maandag 28 februari 2011 09:46 schreef Baronpilsener het volgende:
Wat vinden jullie van D-Stortion (of D!stortion) als naam?
quote:
Gewoon niet origineel, en als het niet origineel is blijft het minder goed hangenquote:Op maandag 28 februari 2011 10:04 schreef Baronpilsener het volgende:
Mwa op discogs en google niet echt veel gevonden? Fok werkt lekker vanaf telefoon btw :p
Ook de felicitaties vanaf deze kant!quote:
Oh.. die heb k dus niet op PF... scuzi... JSU ook congrats!!quote:
Dikke hardtrance namenquote:Op maandag 28 februari 2011 10:30 schreef ElDani het volgende:
Trouwens: Fusion Of Dance is ook een aardig dik feestje aan het worden!
Megabase
Zany
Noisecontrollers
Tatanka
Avio
The Pitcher
Chain Reaction
Zentiments
Frequencerz
Beat Providers
ArmenianBoy
Solutio & The I's
MC Renegade
Harddefinition
Tom Harding
A*S*Y*S
Fausto
Phil York
Luca Antolini
JP
Charly & Nazzz
Shock: force
MC: Marxman
Staan verder nog wat dikke house en trance-namen. Ook de Techno line-up is smullen met oa Rauwkost en Secret Cinema.
Snap niet hoe je daarbij komt, want het feest heet Hard Classics, en op partyflock kun je vinden dat de stijl 'early hardstyle' is. Ze begonnen en eindigden dus ook gewoon met dikke earlyquote:Op maandag 28 februari 2011 00:59 schreef stoeltafel het volgende:
Bij hard dance denk ik meer aan bitte ein beat maar ze begonnen toch met hard dance/trance en toen early hardstyle
Ik zal het eens op Harderstate vragen...quote:Op zondag 27 februari 2011 23:16 schreef T-Force het volgende:
Vanaf 1.20die lasers! Weet iemand toevallig dat nummer?
Leuk dat er weer 's een feestje komt met goede hard trance stage.quote:Op maandag 28 februari 2011 10:30 schreef ElDani het volgende:
Trouwens: Fusion Of Dance is ook een aardig dik feestje aan het worden!
Zie het, had volgens mij echt gelezen dat er hard dance/trance stond maar misschien had ik het mis, ach ja maakt niet meer uit. 30 Juni is weer hetzelfde feest las ik.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:08 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Snap niet hoe je daarbij komt, want het feest heet Hard Classics, en op partyflock kun je vinden dat de stijl 'early hardstyle' is. Ze begonnen en eindigden dus ook gewoon met dikke early
Owh, En Just_Shut_Up ook jarig? WistiknietOok gefeliciteerd!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 februari 2011 13:40 schreef Mind.Illusion het volgende:
De nieuwe Wake you from your boredom is er weer![]()
01. D-Block & S-Te-Fan Keep It ComingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
03. Antifact Path Of Righteousness
04. Hunter I Shot The Blender (Technoboy Remix)
05. A-Lusion Veritas
07. Ado Montorsi Give Me All Your Money (Zatox Remix)
08. The Machine Renaissance
hell yeah![]()
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Yeah!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zoek even een stil en donker hoekje op...It starts with a shiver, an itch, a slow boil
Ik hou der altijd wel van om wat meer de harde tracks te draaien zeker op bookingen, maar vind de wat minder harde/ melodieuzere tracks ook heel vet. Aangezien iedereen die tegenwoordig maar een set online gooit alleen maar de "raw" scheisse draait omdat dat in is, kies ik er juist voor om vaak in ieder geval 50% van me set te vullen met minder harde tracksquote:Op maandag 28 februari 2011 14:18 schreef 16meter het volgende:
Lekkere lijst weer. Ook vrij hard voor jouw doen, of niet? Vanaf nr. 11 beukt het goed door.
Volgende keer graag Save your scrap voor victory en Live the moment erin.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:27 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Ik hou der altijd wel van om wat meer de harde tracks te draaien zeker op bookingen, maar vind de wat minder harde/ melodieuzere tracks ook heel vet. Aangezien iedereen die tegenwoordig maar een set online gooit alleen maar de "raw" scheisse draait omdat dat in is, kies ik er juist voor om vaak in ieder geval 50% van me set te vullen met minder harde tracks
Je hebt het ene & het andere uiterste hequote:Op maandag 28 februari 2011 14:32 schreef Beach het volgende:
[..]
Volgende keer graag Save your scrap voor victory en Live the moment erin.
quote:Op maandag 28 februari 2011 14:32 schreef Beach het volgende:
[..]
Volgende keer graag Save your scrap voor victory en Live the moment In Our Memories erin.
DAMN wat baal ik dat ik hier niet bij was .......quote:Op zondag 27 februari 2011 23:02 schreef T-Force het volgende:
[..]
YO![]()
Mag ik even vragen...zijn hier mensen die naar XQ Holland zijn geweest? Weten jullie je nog iets te herinneren over de sfeer toen? Nou, PRECIES dezelfde sfeer was er op Hard Classics. Echt de hele massa (paar uitzonderigen daar gelatenMI) ging van 22-05.30 echt aan 1 stuk door los. Gelukkig zaten Claudia en ik zelf ook vol energie. Ik ben bijna sprakeloos over dit feest, WAT een gezelligheid, WAT een muziek, WAT EEN GELUID
Luna kreeg aan het eind van zijn set nog mooi ff kippevel, mijn god. Dit is absoluut het beste feest waar ik ooit ben geweest
![]()
Ik heb mezelf de hele tijd afgevraagd waarom ik niet 10 jaar eerder geboren was! Ik heb echt heel veel medelijden met degene van FOK! die hier niet waren (iedereen behalve M.I. dus)
Ik plant hier zo nog ff wat filmpjes die ik kan vinden op YT
Edit: KIJK DIE REACTIES OP PF![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Ik blijf het jammer vinden dat je dit soort kostelijke setjes gewoon op een forum zet (en op nog een aantal plekken natuurlijk)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat moet hij er anders mee?quote:Op maandag 28 februari 2011 14:58 schreef StM het volgende:
[..]
Ik blijf het jammer vinden dat je dit soort kostelijke setjes gewoon op een forum zet (en op nog een aantal plekken natuurlijk)
Voordeel hiervan is dat de geluidskwaliteit wél hoog is, ipv de standaard streams...quote:Op maandag 28 februari 2011 15:17 schreef StM het volgende:
Mwua iets als uitzenden op een radio zou toch veel leuker zijn?![]()
Maar volgens mij zit dat in het geval van MI een beetje lastiger als gewoon aanbieden
Ach heb bij Fear FM & RHR gezeten, maar op gegeven moment waren die allebei dood. Toen besloten gewoon zelf verder te gaan. Heb alle vrijheid hoe lang ik de mix wil laten duren en daarnaast heb ik per week meer downloads dan dat ik luisteraars had bij die stations. Zie niet echt een reden om ergens naartoe terug te gaan.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:17 schreef StM het volgende:
Mwua iets als uitzenden op een radio zou toch veel leuker zijn?![]()
Maar volgens mij zit dat in het geval van MI een beetje lastiger als gewoon aanbieden
Niet sinds kort hoor... Al sinds de 1e week dat de show bestondquote:Op maandag 28 februari 2011 17:01 schreef eQuaL het volgende:
Overigens is M.I toch ook een resident bij de Magic Show sinds kort?
Ow nouja, sinds al heul lang danquote:Op maandag 28 februari 2011 17:43 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Niet sinds kort hoor... Al sinds de 1e week dat de show bestond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |