balen, heb net overal glasweefsel geplakt en alles ook al 2 keer gesausdquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:33 schreef Baronpilsener het volgende:
Nog iemand scantraxx behang?
[ afbeelding ]
Ziet er zeker wel vet uit, jammer dat het Scantraxx isquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:33 schreef Baronpilsener het volgende:
Nog iemand scantraxx behang?
[ afbeelding ]
Het meeste reloaded spul kan ik prima waarderen hoorquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:16 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ziet er zeker wel vet uit, jammer dat het Scantraxx is
Je lijkt wel een wijf met zoveel kussens op je bedquote:
Nee, diegene achter de Bass Events movies ( en later ook defqon en q-base dacht ik?? ) heet Stijn.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:24 schreef Levitas het volgende:
Hmm.. Die aftermovies van Bass Events hebben vrijwel exact dezelfde (geluids)effecten als die aftermovie van Energy gemaakt door Ruud van Eijk. Zou hij degene zijn achter deze geweldig gemonteerde aftermovies?
(Of was deze naam al eens eerder genoemd?)
Ah oke.. Die effecten lijken er in ieder geval heel veel op. Maar dan istie misschien gewoon geinspireerd door de held Stijnquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:33 schreef Sethje het volgende:
[..]
Nee, diegene achter de Bass Events movies ( en later ook defqon en q-base dacht ik?? ) heet Stijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Outside Agency
Haha, soms geven jullie me echt het idee dat het slim is te gaan investeren in bedrijven die veren verkopenquote:
Bedoel je niet die crypsis remix ervan gewoon?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:48 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Hoe heet dat ene nummer ook alweer met dezelfde lyrics als Tatanka - Don't Move? (do not fucking move... wow wow wow bam bam bam bam bam) Is van de Minus is More stal...
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:11 schreef haakon het volgende:
Line-up Fantasy Island 2011:Muah, niet heel boeiendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
Hij doet eigenlijk allesquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:52 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Darkraver dirty-house set??![]()
dacht dat hij meer van de oldschool was.
Heb hem ooit op Sneakerz een "Dirty-House set" horen draaien, hij begint dan inderdaad met house, maar eindigt met oldskool hitjes, was best aardig eigenlijkquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:52 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Darkraver dirty-house set??![]()
dacht dat hij meer van de oldschool was.
House is wel breed, house kan ik nog best leuk vinden maar dirty house vind ik toch wel een dieptepuntjequote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:57 schreef T-Force het volgende:
[..]
Heb hem ooit op Sneakerz een "Dirty-House set" horen draaien, hij begint dan inderdaad met house, maar eindigt met oldskool hitjes, was best aardig eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |