UI Pleasequote:Op woensdag 2 maart 2011 17:28 schreef 16meter het volgende:
Brennan Heart live!!! VETtt op emporiumm ;d:D:D
edit: Zit nu Feestfabriek DVD te kijken, toch wel lekker die Qlubtempo Parade.
Waarom moet ik altijd lachen om dit soort opmerkingen van jou ?quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:28 schreef 16meter het volgende:
Brennan Heart live!!! VETtt op emporiumm ;d:D:D
edit: Zit nu Feestfabriek DVD te kijken, toch wel lekker die Qlubtempo Parade.
Hoe dan?! Knock Out is van B2S....quote:Naam begunstigde ING Bank inzake ID&T / Qdance
B2S is een zusterbedrijf van Q-Dance. Dus klopt gewoon.quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:32 schreef -Menn0- het volgende:
Huh?!![]()
Ga ik kaartje kopen voor Knock Out, staat er bij de betaling dit:
[..]
Hoe dan?! Knock Out is van B2S....
Oow ok dat wist ik nietquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:35 schreef ElDani het volgende:
[..]
B2S is een zusterbedrijf van Q-Dance. Dus klopt gewoon.
Ik weet geen leuk plaatje.quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:44 schreef 16meter het volgende:
Niels op de Feestfabriek DVD
[..]
Ik weet geen leuk plaatje.![]()
Zown vettuh pl4tuh daarinnN alemaahl, aleeenN du porphecY sn4p ick nieeutquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:14 schreef 16meter het volgende:
Gansturr in hardstyle top 25______!!!!
Tot zover mijn beschouwingen m.b.t. de Feestfabriek DVD.
Bietsj.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:17 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Zown vettuh pl4tuh daarinnN alemaahl, aleeenN du porphecY sn4p ick nieeut![]()
Oke genoeg gekkigheid...wie was boerenlater ook alweer? heb dat setje ook maar eens gedownload. Mixwerk is niet super maar platenkeus is dan weer wel vet
This music makes me drunk, this music, this music makes me drunk, drunk, drunk, makes me drunkquote:
Thanks Koep en Boerenlater!quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:59 schreef Koepert het volgende:
Rike. had ik je al props gegeven voor je set? En onze boerenlater ook nog niet dacht ik??
Bij deze beide.. Props.. Rike lekkere knetterset.. overgangen prima, alleen na Ultimate Prject wat lomp.. Knallen ook wel keer lekker.
Boerenlater heerlijke platen keuze, nergens storende overgangen, allemaal wel soepel eigenlijk, niks negatiefs op aan te merken iig..
Neophyte & Tha Playah feat. Mc Alee - The Ultimate Projectquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:07 schreef RiKe het volgende:
[..]
Thanks Koep en Boerenlater!
Hoe bedoel je "alleen na Ultimate Prject wat lomp.." ?
Ik snap, het lijkt alleen zo, maar is niet zoquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:09 schreef Koepert het volgende:
[..]
Neophyte & Tha Playah feat. Mc Alee - The Ultimate Project
Catscan - Be Unforgettable
tussen deze 2 platen valt ie "stil" waarna BU begint.. lijkt stukje tussenuit geknipt ipv ingemixt..snappu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |