abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93521892
Outside the box thinking WHOAOAAA!!! :9~
Wat gaat die toch onvoorstelbaar hard :D

Degos & Re-Done zijn echt goed bezig de laatste tijd :Y
  woensdag 2 maart 2011 @ 00:58:59 #252
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_93523317
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 00:15 schreef T-Force het volgende:

Deze knalde behoorlijk hard afgelopen zaterdag :9~
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
pi_93526756
quote:

Ik vond tracks als Cause Chaos en Evolve toch veel meer hebben dat dit.
Mixes onder de naam Khadber
  woensdag 2 maart 2011 @ 09:13:46 #254
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_93527876
quote:

I always thought there was a clear line between Hardstyle & Hardcore and now you are telling me its a grey area?.

Damn idd heerlijke ramplaat... vanaf ong 1.50 heerlijk afwijkende melodie..
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
  woensdag 2 maart 2011 @ 09:33:11 #255
301430 Baronpilsener
twitter.com/black_outmedia
pi_93528362
Erg soft (zeker als je weet dat het van een van die gasten van the R3bels komt), maar erg lekker :D
Aka Black/Out
http://twitter.com/black_outmedia
Zany | B-Front | Titan | Chris One | Zatox | Donkey Rollers | Noisecontrollers | Digital Punk | Ran-D | The Machine | 4v10 | Max Enforcer | Beholder | Alpha² | Crypsis | A-lusion
pi_93530282
Laat die Emporium line-up maar komen. Heb er alle vertrouwen in dat er dit jaar wederom(!) een goede line-up komt.
Vorig jaar was de early tent zo godsgruwelijk gigantisch vet! Lekker op de oude beats beuken. En als je dat even genoeg was, kon je op de nieuwste hardstyle tracks tekeer of op de nieuwste hardcore tracks je he-le-maal naar de klote werken in de hardcore tent. O+ O+
pi_93530347
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 22:03 schreef Baronpilsener het volgende:

Hij staat nog op verborgen, dus jullie hebben de primeur... (Ookal weet ik dat veel van jullie de stijl waarschijnlijk niet zal bevallen.. Achja, blijft hard dance :) )
Klinkt zeer vet! Je moet hem alleen niet na Stardust horen :P

Vind het overigens geen track die vocals nodig heeft... (wat je in je youtube commentaar zegt)
  woensdag 2 maart 2011 @ 10:39:43 #258
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_93530357
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 22:40 schreef Levitas het volgende:
Misschien een leuk idee voor je volgende filmpje om je ook echt aan het werk te zien, melodie inspelen op dat mooie keyboard (of synthesizer?) wat je daar hebt staan, bijvoorbeeld.
JA :D en begin het filmpje hoe je aan komt rijden op je fiets en vergeet niet af en toe over je gezicht te wrijven :+

verder geen opbouwende kritiek, nadeel van mobiel inet; lees veel - check/reageer weinig
Wat je vindt, ...
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:17:00 #259
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_93531528
Ik vind het niet echt een harddance-track maar wel enorm goed in elkaar zitten baron. ^O^ Die hardstyle track vond ik ook erg goed en deed me zelfs een beetje denken aan de sound die de noisecontrollers hadden rond de tijd dat ze die 8 tracker uitbrachten. (half 2009 geloof ik?)

Weet niet of je het al eens hebt verteld hier maar is dit allemaal het resultaat van zelf oefenen of zit er ook nog een studie, cursus oid bij?
Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:34:22 #260
301430 Baronpilsener
twitter.com/black_outmedia
pi_93532122
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:39 schreef Da_Ripper het volgende:

[..]

JA :D en begin het filmpje hoe je aan komt rijden op je fiets en vergeet niet af en toe over je gezicht te wrijven :+
Haha, opzich zie ik de humor er wel van in om gewoon keihard nederhop op mn fiets te draaien (pompe met die subwoofer!), en vervolgens de studio in te duiken met een kop alsof ik net god heb gezien :P

quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:17 schreef NLS04 het volgende:
Ik vind het niet echt een harddance-track maar wel enorm goed in elkaar zitten baron. ^O^ Die hardstyle track vond ik ook erg goed en deed me zelfs een beetje denken aan de sound die de noisecontrollers hadden rond de tijd dat ze die 8 tracker uitbrachten. (half 2009 geloof ik?)

Weet niet of je het al eens hebt verteld hier maar is dit allemaal het resultaat van zelf oefenen of zit er ook nog een studie, cursus oid bij?
Thnx man ^O^. Nee, alles zelf geleerd. Wat het een beetje is, ik ga niet mijn hele toekomst op 't spel zetten voor muziek. Daarom heb ik ook besloten er geen opleiding o.i.d. aan te gaan wijden. (overigens nu nog geen idee wat ik wil gaan doen na HAVO) 't Belangrijkste voor mij is later gewoon m'n gezinnetje eten te kunnen geven, en mocht dat met muziek gaan lukken ben ik er blij mee, als het met een baan is die ik vet vind, ben ik er ook blij mee :D
Aka Black/Out
http://twitter.com/black_outmedia
Zany | B-Front | Titan | Chris One | Zatox | Donkey Rollers | Noisecontrollers | Digital Punk | Ran-D | The Machine | 4v10 | Max Enforcer | Beholder | Alpha² | Crypsis | A-lusion
pi_93532221
En je gebruikt Cubase als ik het goed zie?
pi_93532776
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:37 schreef Levitas het volgende:
Laat die Emporium line-up maar komen. Heb er alle vertrouwen in dat er dit jaar wederom(!) een goede line-up komt.
Vorig jaar was de early tent zo godsgruwelijk gigantisch vet! Lekker op de oude beats beuken. En als je dat even genoeg was, kon je op de nieuwste hardstyle tracks tekeer of op de nieuwste hardcore tracks je he-le-maal naar de klote werken in de hardcore tent. O+ O+
The Joker was inderdaad geweldig vorig jaar _O_ :9~ daar langer gestaan dan bij de hardstyle, al die oude kneiters kwam voorbij! en als je dan Mental Theo boekt, weet je gewoon dat er wat meezingers komen zoals Wonderful Days :D
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_93534646
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 09:33 schreef Baronpilsener het volgende:
Erg soft (zeker als je weet dat het van een van die gasten van the R3bels komt), maar erg lekker :D
Hey, toffe plaat! :D Nice!
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_93538158
http://hardcorelive.webs.com/stream.htm

Luister Op Deze Stream Harstyle/Hardcore Live !
Je kan 24/7 Gratis Tracks Aanvragen!
pi_93538412
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:51 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

The Joker was inderdaad geweldig vorig jaar _O_ :9~ daar langer gestaan dan bij de hardstyle, al die oude kneiters kwam voorbij! en als je dan Mental Theo boekt, weet je gewoon dat er wat meezingers komen zoals Wonderful Days :D
Was een leuke tent ja.. nog effe wezen buurten bij Mental Theo toen met een paar fokkerts. :P Wel bloedjeheet! Hardstyle was wel ok.. maar toch minder vet dan vorige jaren om een of andere reden. Thema kwam ook niet helemaal tot z'n recht daar, vond ik.

quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:39 schreef Da_Ripper het volgende:

[..]

verder geen opbouwende kritiek, nadeel van mobiel inet; lees veel - check/reageer weinig
:')
  woensdag 2 maart 2011 @ 14:19:48 #266
21616 Boy_Snakeye
Bass-Shifter
pi_93538584
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 14:07 schreef JochemVerwoerd het volgende:

uh, nee! :{w

Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  woensdag 2 maart 2011 @ 14:29:49 #267
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_93538962
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 14:07 schreef JochemVerwoerd het volgende:

Ik wil graag Nobody Said It Was Easy, Live The Moment, Party Lover en FTS aanvragen O+
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_93541823
...with ghooouuuuulish deliiigght...(are you ready to party party party?)
This is the magic show, and you are listening to Adairow!

Tis weer genieten in de trein 8-)
pi_93544399
Die line-up van Emporium! O+ O+
  woensdag 2 maart 2011 @ 16:34:23 #270
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_93544425
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 14:29 schreef mstx het volgende:

[..]

Ik wil graag Nobody Said It Was Easy, Live The Moment, Party Lover en FTS aanvragen O+
:')
The Outside Agency
pi_93544758
Hoohaa! :D Hardbass CD gekocht! :D *O*
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_93544909
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 16:33 schreef Levitas het volgende:
Vind het wel een standaard lineup, beetje zelfde als Qlimax of niet? Maar ik zie zo wel een aantal leuke namen staan dus kans zit er in dat ik er wel heen ga :Y
pi_93545380
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 16:44 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

Vind het wel een standaard lineup, beetje zelfde als Qlimax of niet? Maar ik zie zo wel een aantal leuke namen staan dus kans zit er in dat ik er wel heen ga :Y
Zany & B-Front
Ran-D & Alpha twins
Noisecontrollers (Digital age O+ )
Wildstylez (Digital age O+ )
Crypsis, altijd lekker
Zatox

En zo zijn er nog een aantal die gewoon O+ zijn. Daarnaast is de early en hardcore ook niet slecht vertegenwoordigd imo. Matrixx heeft wat mij betreft weer goed haar best gedaan!
  woensdag 2 maart 2011 @ 16:57:23 #274
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_93545586
Ground Zero line-up ook bekend..

Vind hem beetje tegenvallen.
The Outside Agency
pi_93545889
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 16:33 schreef Levitas het volgende:
Promo (Files set) zou iedereen eens moeten horen _O_ . Wat een knallers heeft deze man vroeger gemaakt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')