quote:
Omdat het een slechte tip isquote:Op zondag 7 november 2010 22:54 schreef fairytalessuck het volgende:
Waarom reageert iedereen zo sarcastisch op mijn tip.
Ik was nog bezig.quote:Op zondag 7 november 2010 22:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
OP is niet volledig terwijl ik 'm wel heb bijgewerkt heur!
Oh, dat wist ik niet.quote:Op zondag 7 november 2010 22:58 schreef FedExpress het volgende:
[..]
![]()
[..]
Omdat het een slechte tip is
Hoe hossel ik het best chicks?quote:
Welquote:Op zondag 7 november 2010 22:58 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik was nog bezig.
Maar deel 75 staat er niet bij.
Niet in de OP van het vorige deel!quote:Op zondag 7 november 2010 23:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wel![]()
's-Hertogenbosch #75: Me eige aftrekke voor st's raam @boschveld
De OP in de wikiquote:Op zondag 7 november 2010 23:01 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Niet in de OP van het vorige deel!
Nu wel ja.
Dat snap ik niet, dus die gebruik ik nooit.quote:
quote:Op zondag 7 november 2010 23:02 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Dat snap ik niet, dus die gebruik ik nooit.
Ligt vast aan Helmond.quote:
Hel mondquote:
Zou zomaar kunnen, domme tokkies daar poepoe.quote:
quote:Op zondag 7 november 2010 23:08 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen, domme tokkies daar poepoe.
quote:
Niet denken dat ik het wel met jou wilde ofzoquote:
Ja iedereen wil met mij, jeweettog.quote:Op zondag 7 november 2010 23:11 schreef DuTank het volgende:
[..]
Niet denken dat ik het wel met jou wilde ofzo
NIETS!quote:
Hm... nu gebruik ik chloroform...quote:Op zondag 7 november 2010 23:22 schreef DuTank het volgende:
ik heb trouwens wel een goede tip bdh: GHB
Wat moet ik met jouw fleshlight?quote:Op zondag 7 november 2010 23:23 schreef FedExpress het volgende:
[..]
nee, maar dat moet ook niet. Anders pikt hij al mijn chickies in
quote:Op zondag 7 november 2010 23:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wat moet ik met jouw fleshlight?
ook dat werkt primaquote:Op zondag 7 november 2010 23:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hm... nu gebruik ik chloroform...
Dat klopt ja.quote:
zal het niet meer doenquote:Op zondag 7 november 2010 23:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Toen ik wakker werd kon ik een paar dagen niet lopen.
Ik had het niet over jou.quote:
quote:
Is wel lache man ;Dquote:Op maandag 8 november 2010 00:53 schreef Roflpantoffel het volgende:
Wat een kut slowchat is dit geworden zeg.
Zuurpruim.quote:Op maandag 8 november 2010 00:53 schreef Roflpantoffel het volgende:
Ich bin dabeiquote:DEN BOSCH - Alle sportverenigingen in de gemeente Den Bosch zijn door de gemeente uitgenodigd voor een avondje basketbal.
Per vereniging mogen tien leden komende donderdag naar de wedstrijd EiffelTowers Den Bosch - Amsterdam. "We willen de leden van de sportverenigingen bedanken dat we mede dankzij hen sportgemeente van het jaar zijn geworden", licht een woordvoerder van de gemeente toe. Den Bosch telt ruim tweehonderd sportverenigingen. De kaarten voor donderdag zijn beschikbaar gesteld door EiffelTowers Den Bosch.
http://www.brabantsdagbla(...)op-basketbalduel.ece
och gerumquote:Op maandag 8 november 2010 15:26 schreef fairytalessuck het volgende:
Het is ook weer een saaie maandag vandaag.
Mwaah dat is niet waar, bij mij niet in ieder geval.quote:
Jaquote:
Buenos dias.quote:
Idem dito.quote:Op maandag 8 november 2010 15:50 schreef fairytalessuck het volgende:
Ik zit al 2 uur moed te verzamelen om m'n zaakjes voor school eens op orde te brengen.
Maar ik wil niet.
Vervelend is dat he. Ik verveel me echt dood, maar kan me er ook niet toe zetten om iets voor school te doen. Pfft. Morgen begint het allemaal weer.quote:
hier hetzelfdequote:Op maandag 8 november 2010 16:03 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Vervelend is dat he. Ik verveel me echt dood, maar kan me er ook niet toe zetten om iets voor school te doen. Pfft. Morgen begint het allemaal weer.
Een voorbeeldquote:Op maandag 8 november 2010 16:25 schreef fairytalessuck het volgende:
Wat zijn we toch ook een stelletje ijverige leerlingen.
Ja inderdaad.quote:
ja, komt helemaal goed met onsquote:Op maandag 8 november 2010 16:25 schreef fairytalessuck het volgende:
Wat zijn we toch ook een stelletje ijverige leerlingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Pizzaaaaaa.quote:
quote:Op maandag 8 november 2010 17:05 schreef DuTank het volgende:
krijg ook allemaal maar de tering ook, ik moet het ook altijd zelf uitzoekenIk help je al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Out of sentimental gain I wanted you to feel my pain, but it came back in return to sender.
Dat is wel te hopen ja.quote:Op maandag 8 november 2010 16:37 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ja, komt helemaal goed met ons
STquote:
jaa, wel lekker, maar dacht meer aan iets gezonds, aangezien ik me echt voel van: DuTank, je hebt iets met vitaminen enzo nodigquote:
dankje dushiquote:
Wie de neuk is Mickey?quote:
quote:
kut eind voor een frietjequote:Op maandag 8 november 2010 17:16 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Beste cafetaria van maaspoort/den bosch
Ik dacht die uit de kluiten gewassen muisquote:Op maandag 8 november 2010 17:16 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Beste cafetaria van maaspoort/den bosch
Hmm. Wat dacht je dan van een ovenschotel? Of is dat ook al niks.quote:Op maandag 8 november 2010 17:16 schreef DuTank het volgende:
[..]
jaa, wel lekker, maar dacht meer aan iets gezonds, aangezien ik me echt voel van: DuTank, je hebt iets met vitaminen enzo nodig
Geen dank hoor.quote:
?quote:
laten we het simpel houdenquote:Op maandag 8 november 2010 17:17 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Hmm. Wat dacht je dan van een ovenschotel? Of is dat ook al niks.
Of aardappelen met broccoli en een stuk vlees.
[..]
Geen dank hoor.
Mexicaanse is lekkerquote:Op maandag 8 november 2010 17:18 schreef DuTank het volgende:
[..]
laten we het simpel houdenik ga denk ik een maaltijdsalade halen dan
quote:
Probeer ik te helpen is het weer niet goed.quote:Op maandag 8 november 2010 17:18 schreef DuTank het volgende:
[..]
laten we het simpel houdenik ga denk ik een maaltijdsalade halen dan
jawel, heel fijn, maar ik ben geen jamie oliverquote:Op maandag 8 november 2010 17:19 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Probeer ik te helpen is het weer niet goed.
van de appie?quote:
wok to go is ook goed spul. Tenminste, een keer in Eindhoven op en zat behoorlijk veel in zo'n bakkie.quote:Op maandag 8 november 2010 17:20 schreef DuTank het volgende:
[..]
jawel, heel fijn, maar ik ben geen jamie oliver
[..]
van de appie?
Ja. Vieze beflapquote:
Zelfs ik kan dat maken.quote:Op maandag 8 november 2010 17:20 schreef DuTank het volgende:
[..]
jawel, heel fijn, maar ik ben geen jamie oliver
quote:
nooit geprobeerd, dus zou het niet wetenquote:
Ja, ST.quote:Op maandag 8 november 2010 17:26 schreef fairytalessuck het volgende:
Is er iemand van jullie heel toevallig misschien afgelopen vrijdag ook naar Sum 41 geweest in 013?
waarom zou ik?quote:Op maandag 8 november 2010 17:26 schreef fairytalessuck het volgende:
Is er iemand van jullie heel toevallig misschien afgelopen vrijdag ook naar Sum 41 geweest in 013?
ikke niet in ieder geval. Jij wel? Leuk gehad?quote:Op maandag 8 november 2010 17:26 schreef fairytalessuck het volgende:
quote:Op maandag 8 november 2010 17:28 schreef DuTank het volgende:
Ik werd vandaag trouwens uitgescholden voor economie-student
1 uur 's nachts, dan begint mijn dag netquote:Op maandag 8 november 2010 17:28 schreef fairytalessuck het volgende:
Waarom zou je? Omdat het supervet was.
Dus ja, ik heb het echt naar m'n zin gehad.
Alleen na het concert was het wat minder, vechtpartij tussen een jongen die ik ken en een goede vriend van me. Politie bij geweest en alles, getuigenverklaring af moeten leggen, nog naar de spoedeisende hulp gemoeten om 1 uur 's nachts blablabla.
Zo zie je er ook uit, knuppelquote:Op maandag 8 november 2010 17:28 schreef DuTank het volgende:
Ik werd vandaag trouwens uitgescholden voor economie-student
Ja ikke ikke ikkequote:Op maandag 8 november 2010 17:26 schreef fairytalessuck het volgende:
quote:
Ja concert was vroeg afgelopen he.quote:Op maandag 8 november 2010 17:32 schreef DuTank het volgende:
[..]
1 uur 's nachts, dan begint mijn dag netDat zou dus een drama zijn....
HET WAS VET HE!quote:
JA!! Je gaat me toch niet vertellen dat jij van die knuffel bent he.quote:
Haha nee dat was ik niet.quote:Op maandag 8 november 2010 18:05 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
JA!! Je gaat me toch niet vertellen dat jij van die knuffel bent he.![]()
* SuperrrTuxxx is jaloers
Ik stond op de trap. Tegen elkaar aangeplakt staan is niks voor mij.quote:Op maandag 8 november 2010 18:06 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Haha nee dat was ik niet.
Ik stond toen helemaal bovenaan op het balkon op dat moment.
* fairytalessuck was ook echt ontzettend jaloers.
Oh kijk ik wel altijd, is wel leuk om te lezen. Dat meisje durfde alleen geen handtekening te vragen.quote:Op maandag 8 november 2010 18:15 schreef fairytalessuck het volgende:
Jaa ik had ook gehoord dat het uitverkocht was?
Ik stond in het begin ook op de trap, als je de zaal inkwam meteen rechts.
Later ben ik boven gaan staan, dan kon je over de hele zaal uitkijken dat was echt gaaf.
En haha nee die reactie heb ik niet gezien, heb helemaal niet op die site gekeken zelfs.
Ohmijngodddddddd wat een doos.quote:Op maandag 8 november 2010 18:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Oh kijk ik wel altijd, is wel leuk om te lezen. Dat meisje durfde alleen geen handtekening te vragen.![]()
Ik stond aan de linkerkant.
En ik heb leuke foto's en m'n filmpjes staan op Youtube.
quote:Op maandag 8 november 2010 00:53 schreef Roflpantoffel het volgende:
Neeee dat waren 2 verschillende vrouwen.quote:Op maandag 8 november 2010 18:30 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ohmijngodddddddd wat een doos.
Als je die gast een knuffel mag geven dan vraag je toch ook gewoon een handtekening???!!
Haha ik heb een paar foto's gemaakt, maar die zijn nogal onduidelijk helaas.
Als het over tetten gaat mag het zeker wel.quote:
quote:
Jawel, die heb ik weleens bij de Appie in Tilburg gehaaldquote:Op maandag 8 november 2010 18:33 schreef DuTank het volgende:
[..]
Maaruh, ik heb heel de Appie afgezocht naar die Mexicaanse salade van je, maar die bestaat zeker niet
Jep dat klopt... En ik heb niet eens een achterover gekamd kapselquote:Op maandag 8 november 2010 18:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jawel, die heb ik weleens bij de Appie in Tilburg gehaald![]()
En iedereen met een overhemd is al een economiestudent he
Nee maar wel redelijk lang haarquote:Op maandag 8 november 2010 18:36 schreef DuTank het volgende:
[..]
Jep dat klopt... En ik heb niet eens een achterover gekamd kapsel
Valt mee de laatste tijdquote:Op maandag 8 november 2010 18:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee maar wel redelijk lang haarEn mij haar staat omhoog, net als mijn worst
quote:Op maandag 8 november 2010 18:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee maar wel redelijk lang haarEn mij haar staat omhoog, net als mijn worst
Da's lang geleden, dat weet ik allemaal niet meerquote:Op maandag 8 november 2010 18:41 schreef DuTank het volgende:
[..]
Valt mee de laatste tijdIk moet echt weer naar de kapper.. Het is nu zelfs korter dan ik normaal op het stedelijk had
baasquote:Op maandag 8 november 2010 18:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Da's lang geleden, dat weet ik allemaal niet meerIk laat me over 2 maanden millimeteren
Hehe, weet niet of het me staatquote:
daar kom je maar op één manier achterquote:Op maandag 8 november 2010 18:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hehe, weet niet of het me staat
Ja klopt. Haar groeit toch snel he.quote:Op maandag 8 november 2010 18:46 schreef DuTank het volgende:
[..]
daar kom je maar op één manier achter
Schaamhaar ook ja.quote:Op maandag 8 november 2010 18:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja klopt. Haar groeit toch snel he.
ik wil niet weten hoe het er bij jou uit ziet danquote:
Ooooh okee, ik dacht al hahah.quote:Op maandag 8 november 2010 18:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Neeee dat waren 2 verschillende vrouwen.
Ik woon in m'n eigen oerwoud.quote:Op maandag 8 november 2010 18:49 schreef DuTank het volgende:
[..]
ik wil niet weten hoe het er bij jou uit ziet dan
Mijn piemel ook.quote:
Dus als ik op mijn fluit blaas dan groeit jouw piemel? Tofquote:
Huh?quote:Op maandag 8 november 2010 18:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dus als ik op mijn fluit blaas dan groeit jouw piemel? Tof
Ben ik niet de enigequote:
Ik dacht dat je een andere fluit bedoeldequote:
Dat was ook zo bedoeld.quote:Op maandag 8 november 2010 19:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een andere fluit bedoelde![]()
Jaja. Ik zie het al voor mequote:
Ja zoiets.quote:Op maandag 8 november 2010 19:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jaja. Ik zie het al voor meJij met twee vlechtjes en een fluit huppelend aan het dansen en dan kijken of ie omhoog gaat
Ik zal je iets verklappen:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op maandag 8 november 2010 19:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik zal je iets verklappen:NietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Nee. Is mij te kinkyquote:
Kinky is leuk joh.quote:
Ik laat alles op me afkomen, ben niet zo creatiefquote:
Da's saai.quote:Op maandag 8 november 2010 19:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik laat alles op me afkomen, ben niet zo creatief
Teach mequote:
quote:
Had deze post over het hoofd gezien. Ik heb dus weer wat gemist daarzo.quote:Op maandag 8 november 2010 17:28 schreef fairytalessuck het volgende:
Waarom zou je? Omdat het supervet was.
Dus ja, ik heb het echt naar m'n zin gehad.
Alleen na het concert was het wat minder, vechtpartij tussen een jongen die ik ken en een goede vriend van me. Politie bij geweest en alles, getuigenverklaring af moeten leggen, nog naar de spoedeisende hulp gemoeten om 1 uur 's nachts blablabla.
quote:
Was rond half 12 geloof ik, recht voor de ingang.quote:Op maandag 8 november 2010 19:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Had deze post over het hoofd gezien. Ik heb dus weer wat gemist daarzo.
Toen ik net 10 minuten DB uit was op de heenweg is er hier in de straat iemand gearresteerd. Ik mis ook altijd alles he pfffff
quote:
Toen was ik nog bij de garderobe denk ik. Zat er nog aan te denken een jas mee te nemen die ik bij kon houden, maar dan moest ik buiten kou lijden.quote:Op maandag 8 november 2010 20:06 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Was rond half 12 geloof ik, recht voor de ingang.
Was echt niet leuk.Had zelf ook nog bijna een klap gekregen, was helemaal overstuur.
Wat is er?quote:
Bij de garderobe was het drukkkk, niet normaal.quote:Op maandag 8 november 2010 20:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Toen was ik nog bij de garderobe denk ik. Zat er nog aan te denken een jas mee te nemen die ik bij kon houden, maar dan moest ik buiten kou lijden.![]()
Maar da's wel kut ja.
Haha ja dat heb je dan he die andere tijdsbeleving, maar ik was tegen 12 uur alweer op het station. Maar ik moet toch iig iets hebben gezien zou je zeggen dan want ik ging nog ff kijken aan de zijkant waar ze spullen aan het inladen waren en daarnaast stond nog een tourbus.quote:Op maandag 8 november 2010 20:19 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Bij de garderobe was het drukkkk, niet normaal.
Ja kan ook wat later zijn geweest trouwens, ik weet alleen dat mijn verklaring rond 10 voor 12 opgeschreven werd.
Voor mijn gevoel duurde die vechtpartij eeuwen, maar kan ook 2 minuten geweest zijn.
Nouja we zullen het nooit weten.quote:Op maandag 8 november 2010 20:25 schreef fairytalessuck het volgende:
Ja het was echt recht voor de ingang.
Maarja misschien dat je toen al weg was, zou ook nog kunnen.
Ik heb iig geen tourbus gezien en dat ze spullen in aan het laden waren?
Enige wat ik ingeladen heb zien worden was die jongen die die vriend van me aanviel.
Hm ja toen ik hem net teruglas kwam ie inderdaad nogal stom over, dus ik kan het je niet kwalijk nemen.quote:Op maandag 8 november 2010 20:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nouja we zullen het nooit weten.![]()
Ik moest lachen om je laatste zin.
Ik wil nog een keer, het was zo snel voorbij.quote:Op maandag 8 november 2010 20:36 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Hm ja toen ik hem net teruglas kwam ie inderdaad nogal stom over, dus ik kan het je niet kwalijk nemen.
Dat hoor ik vaker.quote:Op maandag 8 november 2010 20:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik wil nog een keer, het was zo snel voorbij.
Eind november zijn ze in Düsseldorf, daar ga ik misschien weer heen.quote:Op maandag 8 november 2010 20:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik wil nog een keer, het was zo snel voorbij.
Ik was al alleen in 013, dus ik heb al helemáál niemand om daarheen te gaan.quote:Op maandag 8 november 2010 20:54 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Eind november zijn ze in Düsseldorf, daar ga ik misschien weer heen.![]()
Alleen? Respect, echt.quote:Op maandag 8 november 2010 20:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik was al alleen in 013, dus ik heb al helemáál niemand om daarheen te gaan.![]()
![]()
quote:Op maandag 8 november 2010 21:03 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Alleen? Respect, echt.
Ik zou nog niet in m'n eentje naar een concert gaan.
zo, inderdaad ja. Lijkt me ook niet echt leuk op de een of andere manierquote:Op maandag 8 november 2010 21:03 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Alleen? Respect, echt.
Ik zou nog niet in m'n eentje naar een concert gaan.
Nee, mij ook niet echt..quote:Op maandag 8 november 2010 21:08 schreef FedExpress het volgende:
[..]
[..]
zo, inderdaad ja. Lijkt me ook niet echt leuk op de een of andere manier
Thnx, Ja hoor ik vaker.quote:Op maandag 8 november 2010 21:23 schreef fairytalessuck het volgende:
Wel top dat je dat toch gedaan hebt, dat vind ik echt!
Wat was je in Helmond doen dan eigenlijk?quote:Op maandag 8 november 2010 21:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Thnx, Ja hoor ik vaker.En ik heb het ook al vaker gedaan en volgende maand weer. Alleen Eindhoven en Tilburg doe ik alleen. En een paar maanden terug dan Helmond, dat was ook nog wel te doen, alleen was de treinreis even duur als het kaartje.
Sleeze Beez in Lakei.quote:Op maandag 8 november 2010 21:38 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Wat was je in Helmond doen dan eigenlijk?
Het zegt me allebei niks.quote:
Weet je dat nietquote:Op maandag 8 november 2010 21:42 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Het zegt me allebei niks.
Zou niet weten waar dat is.
Nee.quote:
Doe ik ook pas sinds 2 jaar.quote:Op maandag 8 november 2010 21:43 schreef BarrieButsers het volgende:
Echt tof dat je dan gewoon alleen gaat.
Maakt toch niet uit? Beter wat later dan nooit.quote:Op maandag 8 november 2010 21:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Doe ik ook pas sinds 2 jaar.
Dat was eerst Plato.quote:
Ja idd, ik laat niet meer een leuke band voorbij gaan omdat ik alleen moet, maarja het moet het liefst wel makkelijk zijn met OV en niet te ver weg, maar mss ga ik ooit nog wel verder ofzo, ik zie wel.quote:Op maandag 8 november 2010 21:50 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit? Beter wat later dan nooit.Je kan ook niet gaan en iets leuks missen..
Ooooooooooh daar.quote:
Sinds eind vorig jaar is dat veranderd.quote:Op maandag 8 november 2010 21:52 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ooooooooooh daar.
Ja wij noemen dat nog steeds Plato, ik wist niet dat dat hetzelfde was.
Dat wist ik helemaal niet.quote:Op maandag 8 november 2010 21:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Sinds eind vorig jaar is dat veranderd.
Groot gelijk.quote:Op maandag 8 november 2010 21:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja idd, ik laat niet meer een leuke band voorbij gaan omdat ik alleen moet, maarja het moet het liefst wel makkelijk zijn met OV en niet te ver weg, maar mss ga ik ooit nog wel verder ofzo, ik zie wel.
Ja ach, kleinigheidjes blijf je houden he.quote:Op maandag 8 november 2010 21:54 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Dat wist ik helemaal niet.
Wat een domme naam, Lakei.
Plato klinkt veel leuker.
Nooit geweten.quote:Op maandag 8 november 2010 21:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja ach, kleinigheidjes blijf je houden he.![]()
http://www.ed.nl/regio/he(...)naam-Plato-Lakei.ece
Toch weer wat geleerd van Tante Tux he.quote:Op maandag 8 november 2010 21:59 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Nooit geweten.
Bedankt voor de informatie.
Tante Tuxquote:Op maandag 8 november 2010 22:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Toch weer wat geleerd van Tante Tux he.
Ja ik ben toch al zo oud.quote:
Precies.quote:Op maandag 8 november 2010 22:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Toch weer wat geleerd van Tante Tux he.
Oud en stoutquote:
niet doenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
Ik zat er vanmiddag ook ineens aan te denken dat ze er nu wonen.quote:Op maandag 8 november 2010 22:06 schreef FedExpress het volgende:
Zouden Thijs en V V lekker in hun nieuwe huisje zitten?![]()
Sinds het echte Bosschenaren zijn hebben ze niet meer gepost
quote:Op maandag 8 november 2010 22:09 schreef FedExpress het volgende:
[..]
niet doendas zonde joh
Zonde waarvan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Out of sentimental gain I wanted you to feel my pain, but it came back in return to sender.
quote:Op maandag 8 november 2010 22:09 schreef FedExpress het volgende:
[..]
niet doendas zonde joh
Ga haar doen dan ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
quote:
Eens.quote:
ik ga morgen maar eens die smaken halen, want ben wel benieuwdquote:Op maandag 8 november 2010 22:17 schreef fairytalessuck het volgende:
GADVERDAMME.
Ik heb hier die limited edition van lays voor me liggen.
Mango Red Chili.
Die ruikt echt naar kots.
Die Babi Pangang is nog viezer. Serieusquote:Op maandag 8 november 2010 22:17 schreef fairytalessuck het volgende:
GADVERDAMME.
Mango Red Chili.
Dit is ook de eerste die ik van die 3 probeer.quote:Op maandag 8 november 2010 22:19 schreef DuTank het volgende:
[..]
ik ga morgen maar eens die smaken halen, want ben wel benieuwd
heb toevallig het weekend de mango red chili en babi pangpang op.quote:Op maandag 8 november 2010 22:17 schreef fairytalessuck het volgende:
GADVERDAMME.
Mango Red Chili.
Nog erger?quote:Op maandag 8 november 2010 22:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die Babi Pangang is nog viezer. Serieus
Ik vind deze echt stinken, bahbah.quote:Op maandag 8 november 2010 22:21 schreef FedExpress het volgende:
[..]
heb toevallig het weekend de mango red chili en babi pangpang op.
vond ze allebei niet vies, maar ook niet echt lekker
Zoveel chips eet ik nietquote:Op maandag 8 november 2010 22:21 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Nog erger?
En die Patatje Joppie, is die wel te eten?
ja, lekker ruiken ze niet inderdaadquote:Op maandag 8 november 2010 22:21 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik vind deze echt stinken, bahbah.
Ik dacht dat je hem misschien al geprobeerd had.quote:Op maandag 8 november 2010 22:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zoveel chips eet ik nietVrijdag koop ik patatje joppie (HET IS FRIET!)
Ja dan is heel je trek toch in een keer weg.quote:Op maandag 8 november 2010 22:22 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ja, lekker ruiken ze niet inderdaad
Die ga ik iig niet kopenquote:Op maandag 8 november 2010 22:22 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ja, lekker ruiken ze niet inderdaad
ik rook het niet heel goed, ben wat verkouden. Denk dat ik blij ben dat ik het niet zo goed kon ruiken als ik jou zo hoorquote:Op maandag 8 november 2010 22:23 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ja dan is heel je trek toch in een keer weg.
Bij mij wel in ieder geval.
Ja zou ik ook zijn als ik jou was.quote:Op maandag 8 november 2010 22:24 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ik rook het niet heel goed, ben wat verkouden. Denk dat ik blij ben dat ik het niet zo goed kon ruiken als ik jou zo hoor
ik leef met je meequote:Op maandag 8 november 2010 22:24 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ja zou ik ook zijn als ik jou was.
Het ruikt echt naar kots.
inderdaadquote:Op maandag 8 november 2010 22:25 schreef DuTank het volgende:
FE, als je zo verkouden bent, dan snap ik ook wel waarom ze niet lekker, maar ook niet vies waren.
Okee ik ga wel honger lijden, moet bijna kotsen, gadverdamme.quote:Op maandag 8 november 2010 22:27 schreef fairytalessuck het volgende:
Ja inderdaad pfft.
Ik heb echt een dilemma nu.
Ik heb honger maar alleen de beschikking over naar kotsruikende chips, die ook niet veel beter smaakt.
Er ligt vast iets anders te vreten in huis hoor... Uuhm ik noem maar iets, een asbak.quote:Op maandag 8 november 2010 22:27 schreef fairytalessuck het volgende:
Ja inderdaad pfft.
Ik heb echt een dilemma nu.
Ik heb honger maar alleen de beschikking over naar kotsruikende chips, die ook niet veel beter smaakt.
Ja of crackers of brood, bah.quote:Op maandag 8 november 2010 22:28 schreef DuTank het volgende:
[..]
Er ligt vast iets anders te vreten in huis hoor... Uuhm ik noem maar iets, een asbak.
073-6449644quote:Op maandag 8 november 2010 22:29 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ja of crackers of brood, bah.
Ik wil een pizza.
quote:
Ik heb geen geld.quote:
Herkenbaar +1quote:
Ik denk dat ik maar een boek ga lezen ofzo, ik weet het anders ook niet.quote:
en wat voor boek gaat het worden?quote:Op maandag 8 november 2010 22:56 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar een boek ga lezen ofzo, ik weet het anders ook niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
quote:Op maandag 8 november 2010 22:58 schreef FedExpress het volgende:
[..]
en wat voor boek gaat het worden?
Pretty Little Liars deel 5.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of een tijdschrift, ik weet het nog niet.
Aah eten, ik wil een pizzaaaa.
Sorry, het spijt me.quote:Op maandag 8 november 2010 22:57 schreef BarrieButsers het volgende:
Chips en pizza. Ik krijg honger van dit topic.
haha okeequote:Op maandag 8 november 2010 23:00 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Pretty Little Liars deel 5.
Ja geeft niet, ik heb toch wel honger.quote:
Hier ligt er nog een in de vriezerquote:Op maandag 8 november 2010 23:00 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Pretty Little Liars deel 5.
Kom brengen.quote:Op maandag 8 november 2010 23:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hier ligt er nog een in de vriezer
Kom halenquote:
Dan kan ik niet meer met de laatste trein terug.quote:
Dat vindt hij vast niet erg.quote:Op maandag 8 november 2010 23:11 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Dan kan ik niet meer met de laatste trein terug.
Oh noesquote:Op maandag 8 november 2010 23:11 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Dan kan ik niet meer met de laatste trein terug.
Ik heb mijn zinnen niet gezet op haarquote:Op maandag 8 november 2010 23:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat vindt hij vast niet erg.
Op wie dan?quote:Op maandag 8 november 2010 23:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb mijn zinnen niet gezet op haar
Op niemandquote:
Ik wel.quote:Op maandag 8 november 2010 23:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat vindt hij vast niet erg.
Valt wel mee. Nu neem ik de keuze om te gaan slapenquote:Op maandag 8 november 2010 23:17 schreef FedExpress het volgende:
keuzes, keuzes... het valt ook niet mee allemaal
trustenquote:Op maandag 8 november 2010 23:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Valt wel mee. Nu neem ik de keuze om te gaan slapenTruste lieve schatjes
Het is een Ebook geworden.quote:Op maandag 8 november 2010 23:24 schreef FedExpress het volgende:
[..]
en? al een keuze gemaakt tussen boek/tijdschrift?
Oh, dat kan ookquote:Op maandag 8 november 2010 23:29 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Het is een Ebook geworden.
Ik download die gewoon ergens vandaan en dan lees ik ze op m'n laptop.quote:Op maandag 8 november 2010 23:31 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Oh, dat kan ook![]()
E-reader is hier nog niet in huisVind je dat wel fijn lezen?
o zo, okee! Dan heb ik wel een E-readerquote:Op maandag 8 november 2010 23:32 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik download die gewoon ergens vandaan en dan lees ik ze op m'n laptop.
Beetje hetzelfde als films downloaden is dat.
Ik weet niet eens wat dat is.quote:Op maandag 8 november 2010 23:34 schreef FedExpress het volgende:
[..]
o zo, okee! Dan heb ik wel een E-reader
Je hebt tegenwoordig van die apparaten waarmee je die Ebooks dus kan lezen.quote:Op maandag 8 november 2010 23:36 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat dat is.
Is wel goed voor m'n Engels dit, die boeken kon ik in het Nederlands niet illegaal vinden.
Ah zo'n ding lijkt me echt drie keer niks.quote:Op maandag 8 november 2010 23:39 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Je hebt tegenwoordig van die apparaten waarmee je die Ebooks dus kan lezen.
Zoals dit:
http://www.google.nl/imag(...)=wi&biw=1680&bih=957
Is inderdaad goed voor je Engels dan, haha.
Ik ga ook maar eens slapen. Veel plezier nog met lezen en alvast welterusten
Veel plezier alvast haha.quote:Op maandag 8 november 2010 23:57 schreef DuTank het volgende:
Klopt, want woensdag loopt er wel het een en ander rond in de Sugar Factory te Damskoweetoch.
hoiquote:
Ik denk het niet, want we gaan van tevoren bij een chickie drinken en ik zie alweer helemaal gebeuren dat er een fles wodka naar binnen gaatquote:Op dinsdag 9 november 2010 00:23 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Veel plezier alvast haha.
Nou moet je nog zien dat je het een en ander scoort.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:05 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik denk het niet, want we gaan van tevoren bij een chickie drinken en ik zie alweer helemaal gebeuren dat er een fles wodka naar binnen gaat
Pas op voor tunneltjesquote:Op dinsdag 9 november 2010 10:05 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik denk het niet, want we gaan van tevoren bij een chickie drinken en ik zie alweer helemaal gebeuren dat er een fles wodka naar binnen gaat
Dan neem je dat "chickie" (quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:05 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ben je daar niet tante Tux voor?quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dan neem je dat "chickie" () toch.
Ik moet ook alles voorkauwen.![]()
Nee, zij is gewoon een vriendinquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:11 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ben je daar niet tante Tux voor?
Dat maakt toch niks uit.quote:
Oei, kauwen doet pijnquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
weet ikquote:Op dinsdag 9 november 2010 17:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
![]()
[..]
Dat maakt toch niks uit.
Een fles maar?quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:05 schreef DuTank het volgende:
[..]
Gaaf!quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:00 schreef VulpesVulpes het volgende:
Goh A_T en ik waren gisteren een bank aan het sjouwen (via marktplaats aangeschaft) was maar een paar straten verder waar we nu wonen (jaa eindelijk in den bosch!).. even een pauze ingelast want tja zo'n bank is toch wel een beetje zwaar..
Stopt er opeens een busje langs ons.. draait zijn raampje open.. vraagt hij waar we heen moeten met de bankwij een beetje verbaasd en zeggen naar welke straat we moeten.. zegt die man gooi hem maar achterin
gewoon spontaan uit het niets.. hij zei dat hij ons zag tobben met de bank en we kregen dus een lift..
Goh wie zegt dat dat niet meer kanDen Bosch blijft dan toch een gastvrije stad moet ik zeggen
Gisteren. Waar was jij?quote:
dus er was toch iemand door ons huis aan het snuffelenquote:
Ja er waren wel veel dozen zeg. BB was er dus wel.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:13 schreef VulpesVulpes het volgende:
[..]
dus er was toch iemand door ons huis aan het snuffelen![]()
haha zal vast niet zo gezellig zijn geweest tussen alle dozen nog
quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja er waren wel veel dozen zeg. BB was er dus wel.
Nee je houdt van mij.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:15 schreef bijdehand het volgende:
Sorry BB, dat was zo niet bedoeld. Loveyou
Sorry het spijt mij ik ben gewoon heel stoer en normaal verberg ik dat maar net ging het even niet sorry het spijt mij ontzettend.quote:
Noujaquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja er waren wel veel dozen zeg. BB was er dus wel.
Dan moet je ook niet je pilletjes vergeten he, want dan gaat het mis.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:20 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Sorry het spijt mij ik ben gewoon heel stoer en normaal verberg ik dat maar net ging het even niet sorry het spijt mij ontzettend.
Bedankt voor de tip, Tante Tux.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet je pilletjes vergeten he, want dan gaat het mis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |