NIETS!quote:
Hm... nu gebruik ik chloroform...quote:Op zondag 7 november 2010 23:22 schreef DuTank het volgende:
ik heb trouwens wel een goede tip bdh: GHB
Wat moet ik met jouw fleshlight?quote:Op zondag 7 november 2010 23:23 schreef FedExpress het volgende:
[..]
nee, maar dat moet ook niet. Anders pikt hij al mijn chickies in
quote:Op zondag 7 november 2010 23:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wat moet ik met jouw fleshlight?
ook dat werkt primaquote:Op zondag 7 november 2010 23:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hm... nu gebruik ik chloroform...
Dat klopt ja.quote:
zal het niet meer doenquote:Op zondag 7 november 2010 23:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Toen ik wakker werd kon ik een paar dagen niet lopen.
Ik had het niet over jou.quote:
quote:
Is wel lache man ;Dquote:Op maandag 8 november 2010 00:53 schreef Roflpantoffel het volgende:
Wat een kut slowchat is dit geworden zeg.
Zuurpruim.quote:Op maandag 8 november 2010 00:53 schreef Roflpantoffel het volgende:
Wat een kut slowchat is dit geworden zeg.
Ich bin dabeiquote:DEN BOSCH - Alle sportverenigingen in de gemeente Den Bosch zijn door de gemeente uitgenodigd voor een avondje basketbal.
Per vereniging mogen tien leden komende donderdag naar de wedstrijd EiffelTowers Den Bosch - Amsterdam. "We willen de leden van de sportverenigingen bedanken dat we mede dankzij hen sportgemeente van het jaar zijn geworden", licht een woordvoerder van de gemeente toe. Den Bosch telt ruim tweehonderd sportverenigingen. De kaarten voor donderdag zijn beschikbaar gesteld door EiffelTowers Den Bosch.
http://www.brabantsdagbla(...)op-basketbalduel.ece
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |