quote:
Omdat het een slechte tip isquote:Op zondag 7 november 2010 22:54 schreef fairytalessuck het volgende:
Waarom reageert iedereen zo sarcastisch op mijn tip.
Ik was nog bezig.quote:Op zondag 7 november 2010 22:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
OP is niet volledig terwijl ik 'm wel heb bijgewerkt heur!
Oh, dat wist ik niet.quote:Op zondag 7 november 2010 22:58 schreef FedExpress het volgende:
[..]
![]()
[..]
Omdat het een slechte tip is
Hoe hossel ik het best chicks?quote:
Welquote:Op zondag 7 november 2010 22:58 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik was nog bezig.
Maar deel 75 staat er niet bij.
Niet in de OP van het vorige deel!quote:Op zondag 7 november 2010 23:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wel![]()
's-Hertogenbosch #75: Me eige aftrekke voor st's raam @boschveld
De OP in de wikiquote:Op zondag 7 november 2010 23:01 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Niet in de OP van het vorige deel!
Nu wel ja.
Dat snap ik niet, dus die gebruik ik nooit.quote:
quote:Op zondag 7 november 2010 23:02 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Dat snap ik niet, dus die gebruik ik nooit.
Ligt vast aan Helmond.quote:
Hel mondquote:
Zou zomaar kunnen, domme tokkies daar poepoe.quote:
quote:Op zondag 7 november 2010 23:08 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen, domme tokkies daar poepoe.
quote:
Niet denken dat ik het wel met jou wilde ofzoquote:
Ja iedereen wil met mij, jeweettog.quote:Op zondag 7 november 2010 23:11 schreef DuTank het volgende:
[..]
Niet denken dat ik het wel met jou wilde ofzo
NIETS!quote:
Hm... nu gebruik ik chloroform...quote:Op zondag 7 november 2010 23:22 schreef DuTank het volgende:
ik heb trouwens wel een goede tip bdh: GHB
Wat moet ik met jouw fleshlight?quote:Op zondag 7 november 2010 23:23 schreef FedExpress het volgende:
[..]
nee, maar dat moet ook niet. Anders pikt hij al mijn chickies in
quote:Op zondag 7 november 2010 23:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wat moet ik met jouw fleshlight?
ook dat werkt primaquote:Op zondag 7 november 2010 23:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hm... nu gebruik ik chloroform...
Dat klopt ja.quote:
zal het niet meer doenquote:Op zondag 7 november 2010 23:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Toen ik wakker werd kon ik een paar dagen niet lopen.
Ik had het niet over jou.quote:
quote:
Is wel lache man ;Dquote:Op maandag 8 november 2010 00:53 schreef Roflpantoffel het volgende:
Wat een kut slowchat is dit geworden zeg.
Zuurpruim.quote:Op maandag 8 november 2010 00:53 schreef Roflpantoffel het volgende:
Wat een kut slowchat is dit geworden zeg.
Ich bin dabeiquote:DEN BOSCH - Alle sportverenigingen in de gemeente Den Bosch zijn door de gemeente uitgenodigd voor een avondje basketbal.
Per vereniging mogen tien leden komende donderdag naar de wedstrijd EiffelTowers Den Bosch - Amsterdam. "We willen de leden van de sportverenigingen bedanken dat we mede dankzij hen sportgemeente van het jaar zijn geworden", licht een woordvoerder van de gemeente toe. Den Bosch telt ruim tweehonderd sportverenigingen. De kaarten voor donderdag zijn beschikbaar gesteld door EiffelTowers Den Bosch.
http://www.brabantsdagbla(...)op-basketbalduel.ece
och gerumquote:Op maandag 8 november 2010 15:26 schreef fairytalessuck het volgende:
Het is ook weer een saaie maandag vandaag.
Mwaah dat is niet waar, bij mij niet in ieder geval.quote:
Jaquote:
Buenos dias.quote:
Idem dito.quote:Op maandag 8 november 2010 15:50 schreef fairytalessuck het volgende:
Ik zit al 2 uur moed te verzamelen om m'n zaakjes voor school eens op orde te brengen.
Maar ik wil niet.
Vervelend is dat he. Ik verveel me echt dood, maar kan me er ook niet toe zetten om iets voor school te doen. Pfft. Morgen begint het allemaal weer.quote:
hier hetzelfdequote:Op maandag 8 november 2010 16:03 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Vervelend is dat he. Ik verveel me echt dood, maar kan me er ook niet toe zetten om iets voor school te doen. Pfft. Morgen begint het allemaal weer.
Een voorbeeldquote:Op maandag 8 november 2010 16:25 schreef fairytalessuck het volgende:
Wat zijn we toch ook een stelletje ijverige leerlingen.
Ja inderdaad.quote:
ja, komt helemaal goed met onsquote:Op maandag 8 november 2010 16:25 schreef fairytalessuck het volgende:
Wat zijn we toch ook een stelletje ijverige leerlingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Pizzaaaaaa.quote:
quote:Op maandag 8 november 2010 17:05 schreef DuTank het volgende:
krijg ook allemaal maar de tering ook, ik moet het ook altijd zelf uitzoekenIk help je al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Out of sentimental gain I wanted you to feel my pain, but it came back in return to sender.
Dat is wel te hopen ja.quote:Op maandag 8 november 2010 16:37 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ja, komt helemaal goed met ons
STquote:
jaa, wel lekker, maar dacht meer aan iets gezonds, aangezien ik me echt voel van: DuTank, je hebt iets met vitaminen enzo nodigquote:
dankje dushiquote:
Wie de neuk is Mickey?quote:
quote:
kut eind voor een frietjequote:Op maandag 8 november 2010 17:16 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Beste cafetaria van maaspoort/den bosch
Ik dacht die uit de kluiten gewassen muisquote:Op maandag 8 november 2010 17:16 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Beste cafetaria van maaspoort/den bosch
Hmm. Wat dacht je dan van een ovenschotel? Of is dat ook al niks.quote:Op maandag 8 november 2010 17:16 schreef DuTank het volgende:
[..]
jaa, wel lekker, maar dacht meer aan iets gezonds, aangezien ik me echt voel van: DuTank, je hebt iets met vitaminen enzo nodig
Geen dank hoor.quote:
?quote:
laten we het simpel houdenquote:Op maandag 8 november 2010 17:17 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Hmm. Wat dacht je dan van een ovenschotel? Of is dat ook al niks.
Of aardappelen met broccoli en een stuk vlees.
[..]
Geen dank hoor.
Mexicaanse is lekkerquote:Op maandag 8 november 2010 17:18 schreef DuTank het volgende:
[..]
laten we het simpel houdenik ga denk ik een maaltijdsalade halen dan
quote:
Probeer ik te helpen is het weer niet goed.quote:Op maandag 8 november 2010 17:18 schreef DuTank het volgende:
[..]
laten we het simpel houdenik ga denk ik een maaltijdsalade halen dan
jawel, heel fijn, maar ik ben geen jamie oliverquote:Op maandag 8 november 2010 17:19 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Probeer ik te helpen is het weer niet goed.
van de appie?quote:
wok to go is ook goed spul. Tenminste, een keer in Eindhoven op en zat behoorlijk veel in zo'n bakkie.quote:Op maandag 8 november 2010 17:20 schreef DuTank het volgende:
[..]
jawel, heel fijn, maar ik ben geen jamie oliver
[..]
van de appie?
Ja. Vieze beflapquote:
Zelfs ik kan dat maken.quote:Op maandag 8 november 2010 17:20 schreef DuTank het volgende:
[..]
jawel, heel fijn, maar ik ben geen jamie oliver
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |