quote:
Ik heb zelf ook een toy. Of is dat ding beter ofzoquote:Op zondag 7 november 2010 00:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
![]()
Mss kan je die Barrie cadeau doen op jullie date.
Geen idee, maar ik heb zelf liever ook een echte.quote:Op zondag 7 november 2010 00:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook een toy. Of is dat ding beter ofzo
Geen idee zegt ze dan. Heb je 'm nog niet gebruikt?quote:Op zondag 7 november 2010 00:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik heb zelf liever ook een echte.
Hij heeft moeite om uit m'n computer te komen.quote:Op zondag 7 november 2010 00:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Geen idee zegt ze dan. Heb je 'm nog niet gebruikt?
quote:Op zondag 7 november 2010 00:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hij heeft moeite om uit m'n computer te komen.
Je hebt vast andere spulletjes die je erin kan stoppenquote:Op zondag 7 november 2010 00:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hij heeft moeite om uit m'n computer te komen.
Ja allerlei keukengerei, erg handig.quote:Op zondag 7 november 2010 00:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je hebt vast andere spulletjes die je erin kan stoppen
Op die manier raak je de afstandbediening nooit kwijtquote:Op zondag 7 november 2010 00:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja allerlei keukengerei, erg handig.
quote:
Mij in ieder geval nietquote:Op zondag 7 november 2010 16:09 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Je raadt nooit. Wie ik vannacht in de stad zag.
Celesta wel.quote:
oh. dat is minderquote:Op zondag 7 november 2010 21:17 schreef fairytalessuck het volgende:
Ik ben blij dat de zondag bijna voorbij is juist.
Wat een saaie kutdag. Heb me echt dood verveeld.
Jij wel iets leuks gedaan nog ?
Oh dat klinkt al een stuk gezelliger haha.quote:Op zondag 7 november 2010 21:26 schreef FedExpress het volgende:
[..]
oh. dat is minder![]()
Ik ben de bijna hele dag op de tennisbaan geweest. 2 wedstrijden en nog met heel stel wat gegeten. Was wel leuk
oh, hoe komt het? das ook niet leukquote:Op zondag 7 november 2010 21:31 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Oh dat klinkt al een stuk gezelliger haha.
Ik heb echt een hekel aan zondagen, die zijn bij mij altijd even saai.
Iedereen is dan altijd brak en lam en heeft geen zin om wat te gaan doen, dus zit ik me thuis te vervelen.quote:Op zondag 7 november 2010 21:32 schreef FedExpress het volgende:
[..]
oh, hoe komt het? das ook niet leuk
quote:Op zondag 7 november 2010 21:35 schreef BarrieButsers het volgende:
ZondagenEen van de twee leukste dagen van de week.
Ik ben het hier niet mee eens.quote:Op zondag 7 november 2010 21:35 schreef BarrieButsers het volgende:
ZondagenEen van de twee leukste dagen van de week.
Dan kom je op zondag toch gewoon naar Rosmalenquote:Op zondag 7 november 2010 21:39 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik ben het hier niet mee eens.
Betaal jij m'n treinkaartje? Ik ben maar een arme studente.quote:Op zondag 7 november 2010 21:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan kom je op zondag toch gewoon naar Rosmalen
Okquote:Op zondag 7 november 2010 21:40 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Betaal jij m'n treinkaartje? Ik ben maar een arme studente.
Deal.quote:
Tof! Wat gaan we doen?quote:Op zondag 7 november 2010 21:42 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Deal.
Tot volgende week dan.
Verzin maar iets leuks, ik heb zo'n voorgevoel dat jij Rosmalen beter kent dan ik.quote:
Ik kan niets verzinnen.quote:Op zondag 7 november 2010 21:43 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Verzin maar iets leuks, ik heb zo'n voorgevoel dat jij Rosmalen beter kent dan ik.
Nee niet zwemmen.quote:
Nog beterquote:Op zondag 7 november 2010 21:45 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Nee niet zwemmen.
Picknicken
Dan nemen we een draagbaar kacheltje mee.quote:
Of we gaan heeeeeel dicht naast elkaar zittenquote:Op zondag 7 november 2010 21:46 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Dan nemen we een draagbaar kacheltje mee.
Op de eerste 10 dates houd ik altijd minstens 2 meter afstand.quote:Op zondag 7 november 2010 21:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Of we gaan heeeeeel dicht naast elkaar zitten
Ooooooooooooooooeeeei pijnlijkquote:Op zondag 7 november 2010 21:48 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Op de eerste 10 dates houd ik altijd minstens 2 meter afstand.
quote:Op zondag 7 november 2010 21:51 schreef FedExpress het volgende:
Den Bosch is beter dan Rosmalen, dus weet waar je aan begint fairy
Rosmalen ken ik niet, nooit geweest.quote:Op zondag 7 november 2010 21:51 schreef FedExpress het volgende:
Den Bosch is beter dan Rosmalen, dus weet waar je aan begint fairy
Principes he.quote:
quote:Op zondag 7 november 2010 21:54 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Rosmalen ken ik niet, nooit geweest.
Den Bosch is inderdaad leuk.
Waar jij woont is het precies hetzelfdequote:Op zondag 7 november 2010 21:54 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Precies hetzelfde als waar?quote:Op zondag 7 november 2010 21:56 schreef AwesomeFace het volgende:
[..]
Waar jij woont is het precies hetzelfde
Hoe weet jij datquote:Op zondag 7 november 2010 21:56 schreef AwesomeFace het volgende:
[..]
Waar jij woont is het precies hetzelfde
Tijd om Rosmalen te leren kennen.quote:Op zondag 7 november 2010 21:54 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik neuk niet op de eerste 20 datesquote:
Goedzo, vasthouden aan die principes.quote:Op zondag 7 november 2010 22:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Tijd om Rosmalen te leren kennen.![]()
[..]
Ik neuk niet op de eerste 20 dates
Ik ben bloedserieus.quote:Op zondag 7 november 2010 22:02 schreef DuTank het volgende:
preutse bedoeling hier, gelukkig is het sarcastisch
Ik geef pas een hand na 4 maanden. En aanraken is helemaal uit den boze.quote:Op zondag 7 november 2010 22:02 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Goedzo, vasthouden aan die principes.
Ik zoen pas na een half jaar.
Op de wang.
Als aanraken uit den boze is, moet je ook geen hand geven.quote:Op zondag 7 november 2010 22:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik geef pas een hand na 4 maanden. En aanraken is helemaal uit den boze.
quote:Op zondag 7 november 2010 22:06 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Als aanraken uit den boze is, moet je ook geen hand geven.
Dan raak je de ander aan enzo.
nou dan lig ik nog een kater te verwerken..quote:
Zitte gij nie meer in Amsterdam?quote:Op zondag 7 november 2010 22:08 schreef DuTank het volgende:
[..]
nou dan lig ik nog een kater te verwerken..
Ja maar na 4 maanden mag het dusquote:Op zondag 7 november 2010 22:06 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Als aanraken uit den boze is, moet je ook geen hand geven.
Dan raak je de ander aan enzo.
Ik niet, dan moet ik werken.quote:
Je zegt dat aanraken helemaal uit den boze is.quote:Op zondag 7 november 2010 22:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja maar na 4 maanden mag het dus
jawel, daarom juist, 10-11 psychologie feestquote:Op zondag 7 november 2010 22:09 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Zitte gij nie meer in Amsterdam?
Zund.quote:Op zondag 7 november 2010 22:09 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik niet, dan moet ik werken.
In de eerste 4 maandenquote:Op zondag 7 november 2010 22:09 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Je zegt dat aanraken helemaal uit den boze is.
Helemaal is ook na 4 maanden.
Dat gaat al niet meer, als ik het nu terugverf wordt het oranje.quote:Op zondag 7 november 2010 22:10 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Zund.
PS. Je moet je haren blond houden
Tja WK/EK duurt nog even, laat dan maar zo.quote:Op zondag 7 november 2010 22:11 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Dat gaat al niet meer, als ik het nu terugverf wordt het oranje.
Hehe.quote:Op zondag 7 november 2010 22:13 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Tja WK/EK duurt nog even, laat dan maar zo.
quote:
Eensquote:
Ik vind jou maar preuts, bah bah.quote:
Dat vind iedereen hierquote:Op zondag 7 november 2010 22:37 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik vind jou maar preuts, bah bah.
Misschien moet je dat imago dan eens gaan veranderen.quote:
Jij bent ook preuts tochquote:Op zondag 7 november 2010 22:42 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Misschien moet je dat imago dan eens gaan veranderen.
Jaquote:
Dan verander je het met behulp van een ander.quote:
Die kan ik niet vindenquote:Op zondag 7 november 2010 22:47 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Dan verander je het met behulp van een ander.
Vraag FE om een lesje chickies hosselen.quote:
Ja, dat zal werken.quote:Op zondag 7 november 2010 22:48 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Vraag FE om een lesje chickies hosselen.
quote:Op zondag 7 november 2010 22:48 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Sommige dingen zijn geen probleem, maatquote:
Maar niet met jou.quote:
quote:Op zondag 7 november 2010 22:48 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |