oh. dat is minderquote:Op zondag 7 november 2010 21:17 schreef fairytalessuck het volgende:
Ik ben blij dat de zondag bijna voorbij is juist.
Wat een saaie kutdag. Heb me echt dood verveeld.
Jij wel iets leuks gedaan nog ?
Oh dat klinkt al een stuk gezelliger haha.quote:Op zondag 7 november 2010 21:26 schreef FedExpress het volgende:
[..]
oh. dat is minder![]()
Ik ben de bijna hele dag op de tennisbaan geweest. 2 wedstrijden en nog met heel stel wat gegeten. Was wel leuk
oh, hoe komt het? das ook niet leukquote:Op zondag 7 november 2010 21:31 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Oh dat klinkt al een stuk gezelliger haha.
Ik heb echt een hekel aan zondagen, die zijn bij mij altijd even saai.
Iedereen is dan altijd brak en lam en heeft geen zin om wat te gaan doen, dus zit ik me thuis te vervelen.quote:Op zondag 7 november 2010 21:32 schreef FedExpress het volgende:
[..]
oh, hoe komt het? das ook niet leuk
quote:Op zondag 7 november 2010 21:35 schreef BarrieButsers het volgende:
ZondagenEen van de twee leukste dagen van de week.
Ik ben het hier niet mee eens.quote:Op zondag 7 november 2010 21:35 schreef BarrieButsers het volgende:
ZondagenEen van de twee leukste dagen van de week.
Dan kom je op zondag toch gewoon naar Rosmalenquote:Op zondag 7 november 2010 21:39 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik ben het hier niet mee eens.
Betaal jij m'n treinkaartje? Ik ben maar een arme studente.quote:Op zondag 7 november 2010 21:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan kom je op zondag toch gewoon naar Rosmalen
Okquote:Op zondag 7 november 2010 21:40 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Betaal jij m'n treinkaartje? Ik ben maar een arme studente.
Deal.quote:
Tof! Wat gaan we doen?quote:Op zondag 7 november 2010 21:42 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Deal.
Tot volgende week dan.
Verzin maar iets leuks, ik heb zo'n voorgevoel dat jij Rosmalen beter kent dan ik.quote:
Ik kan niets verzinnen.quote:Op zondag 7 november 2010 21:43 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Verzin maar iets leuks, ik heb zo'n voorgevoel dat jij Rosmalen beter kent dan ik.
Nee niet zwemmen.quote:
Nog beterquote:Op zondag 7 november 2010 21:45 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Nee niet zwemmen.
Picknicken
Dan nemen we een draagbaar kacheltje mee.quote:
Of we gaan heeeeeel dicht naast elkaar zittenquote:Op zondag 7 november 2010 21:46 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Dan nemen we een draagbaar kacheltje mee.
Op de eerste 10 dates houd ik altijd minstens 2 meter afstand.quote:Op zondag 7 november 2010 21:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Of we gaan heeeeeel dicht naast elkaar zitten
Ooooooooooooooooeeeei pijnlijkquote:Op zondag 7 november 2010 21:48 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Op de eerste 10 dates houd ik altijd minstens 2 meter afstand.
quote:Op zondag 7 november 2010 21:51 schreef FedExpress het volgende:
Den Bosch is beter dan Rosmalen, dus weet waar je aan begint fairy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |