och gerumquote:Op maandag 8 november 2010 15:26 schreef fairytalessuck het volgende:
Het is ook weer een saaie maandag vandaag.
Mwaah dat is niet waar, bij mij niet in ieder geval.quote:
Jaquote:
Buenos dias.quote:
Idem dito.quote:Op maandag 8 november 2010 15:50 schreef fairytalessuck het volgende:
Ik zit al 2 uur moed te verzamelen om m'n zaakjes voor school eens op orde te brengen.
Maar ik wil niet.
Vervelend is dat he. Ik verveel me echt dood, maar kan me er ook niet toe zetten om iets voor school te doen. Pfft. Morgen begint het allemaal weer.quote:
hier hetzelfdequote:Op maandag 8 november 2010 16:03 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Vervelend is dat he. Ik verveel me echt dood, maar kan me er ook niet toe zetten om iets voor school te doen. Pfft. Morgen begint het allemaal weer.
Een voorbeeldquote:Op maandag 8 november 2010 16:25 schreef fairytalessuck het volgende:
Wat zijn we toch ook een stelletje ijverige leerlingen.
Ja inderdaad.quote:
ja, komt helemaal goed met onsquote:Op maandag 8 november 2010 16:25 schreef fairytalessuck het volgende:
Wat zijn we toch ook een stelletje ijverige leerlingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Pizzaaaaaa.quote:
quote:Op maandag 8 november 2010 17:05 schreef DuTank het volgende:
krijg ook allemaal maar de tering ook, ik moet het ook altijd zelf uitzoekenIk help je al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Out of sentimental gain I wanted you to feel my pain, but it came back in return to sender.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |