Een stukje ervan zie je in d'r fotoboek, ik zeg doen!quote:
Heb gekeken en het valt tegen.quote:Op maandag 8 november 2010 17:06 schreef svefn het volgende:
[..]
Een stukje ervan zie je in d'r fotoboek, ik zeg doen!
Tevens doorzichte OP voor zo'n uitgewerkte troll
hihihi gequote voor het nageslachtquote:Op maandag 8 november 2010 17:06 schreef bijdehand het volgende:
ja, ooit gedaan. Maar het is nou niet dat ik zeg van: WOW![]()
Alleen de vrouw voor de cam is wel beter
dan ben ik wel errug goedkoop, hehequote:Op maandag 8 november 2010 17:09 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Zin om ff te sexcammen via de fokroulette?
Ja, maar dat was je toch al.quote:Op maandag 8 november 2010 17:10 schreef Radhika het volgende:
[..]
dan ben ik wel errug goedkoop, hehe
haha, ja dat is het altijd in het begin.quote:Op maandag 8 november 2010 17:10 schreef Olment het volgende:
Nog nooit gedaan,, lijkt me spannend aan de ene kant maar misschien ook wat "raar"
no comment!quote:Op maandag 8 november 2010 17:12 schreef smegmanus het volgende:
TS ga zo een showje voor me doen.
Hij hangt al uit de broek. Beetje spuug erop en gaan!
zeer verstandig op dit soort postsquote:
Nou ja zeg, kom maar terug als je jezelf anaal hebt gepenetreerd voor de webcamquote:Op maandag 8 november 2010 17:02 schreef Radhika het volgende:
hiiiiiiii!
ik vroeg mij af zijn er hier mannen/vrouwen die weleens cammen en hier ook van kicken ?
ik heb een keertje in hele stoute bui wat uitgetrokken, hehe. wat is jullie mening hierop en ervaren jullie hetzelfde zoals ik :-) ?
eh, niet bepaald! maar ik vroeg ernaar in het algemeen.quote:Op maandag 8 november 2010 17:13 schreef Olment het volgende:
[..]
zeer verstandig op dit soort posts
Hihi jij hebt een WoW UI.quote:Op maandag 8 november 2010 17:13 schreef Olment het volgende:
[..]
zeer verstandig op dit soort posts
wie zegt dat ik dat nooit doequote:Op maandag 8 november 2010 17:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nou ja zeg, kom maar terug als je jezelf anaal hebt gepenetreerd voor de webcam
ZET HET IN JE OP DAN!quote:
Dat blijkt, elke vrouw moet tietenpics posten alvorens ze ook maar iets posten.quote:Op maandag 8 november 2010 17:18 schreef Radhika het volgende:
hallo, ik zit hier nog niet zo heel lang hoor.
sommige mensen zijn zo slecht sarcastisch.quote:Op maandag 8 november 2010 17:19 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Dat blijkt, elke vrouw moet tietenpics posten alvorens ze ook maar iets posten.
Sommige klonen zijn zo ongeloofwaardig.quote:Op maandag 8 november 2010 17:19 schreef Radhika het volgende:
[..]
sommige mensen zijn zo slecht sarcastisch.
quote:Op maandag 8 november 2010 17:21 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Sommige klonen zijn zo ongeloofwaardig.
Post dan een naaktfoto met de tekst "Smegmanus neukte mijn 450x dat was echt fantastisch". Pas dan geloven we dat je geen kloon bent.
klopt, zo doen wij vrouwen dat, haha! de complimenten zijn erg leuk altijd. maar je moet zeker uitkijken dat je niet gefilmd word o.d.quote:Op maandag 8 november 2010 17:40 schreef Pox het volgende:
Vaak genoeg. Heel dom, maar goed.
Eerst wat verlegen spulletjes uittrekken tot een tijdje later tot het "echt" camseks werd. Hij rukken voor de cam, ik naakt lang uit op een stoel vingerend.
't Probleem is dat je er niet moe van word en de vent graag extra lang de cam op je edele delen gericht houd. Terwijl jij rustig op een forum zit te spammen over bloemetjes en bijtjes.
wow jeetje, goed dat je dat zegt! nee dat doe ik ook nooit. bah, wat zijn mannen erg!quote:Op maandag 8 november 2010 17:46 schreef Pox het volgende:
Inderdaad, maar hij heeft niets gefilmd/rondgestuurd. Hij heeft enkel eens een screenshot uit een zelfgeschoten amateurfilmpje genomen, en die is wél rondgegaan. Ik sta alleen nooit op dergelijke tapes met mijn hoofd erbij, zo slim ben ik nog nét wel.
ik haat ze niet allemaal neequote:Op maandag 8 november 2010 17:49 schreef Pox het volgende:
Je bent toch geen mannenhaatster, Radhika?
De geur van warm zaad is genoeg.quote:
precies!quote:Op maandag 8 november 2010 17:54 schreef smegmanus het volgende:
[..]
De geur van warm zaad is genoeg.
De TS.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |