Als jij en je partner geen AIDS hebben krijg je ook echt niet spontaan AIDS van anale seks.quote:Op zaterdag 11 september 2010 17:13 schreef Radhika het volgende:
Oh ok ?
Is dat echt zo ? Vandaar dat sommige zich er liever niet mee bezig houden!
X
Sommigen hebben het als hobbyquote:Op zaterdag 11 september 2010 17:13 schreef Radhika het volgende:
Oh ok ?
Is dat echt zo ? Vandaar dat sommige zich er liever niet mee bezig houden!
X
Ja, anale seks is echt lekker, mits juiste voorbereiding. Dus eerst vingeren, veel glijmiddel en dan voorzichtig beginnen. Na een minuutje is de boel al aardig opgerekt en daarna kun je dus echt keihard van bil gaan. Oh, doggystyle is echt niet prettig anaal.quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:55 schreef Radhika het volgende:
Hi!
ik had een vraagje over anale sex. Mijn ex is weleens achterin geweest met zijn top alleen.
Maar is anale sex echt lekker ? Ik heb weleens wat anders in gestopt, en dat beviel.
Maar is anale sex eerste keer wennen of niet ? Of valt het mee daar ik weleens heb geoefend zegmaar ?
Dank jullie!
Hoe dan wel?quote:Op zaterdag 11 september 2010 18:23 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ja, anale seks is echt lekker, mits juiste voorbereiding. Dus eerst vingeren, veel glijmiddel en dan voorzichtig beginnen. Na een minuutje is de boel al aardig opgerekt en daarna kun je dus echt keihard van bil gaan. Oh, doggystyle is echt niet prettig anaal.
Missionaris met ass van de dame zo hoog mogelijk de lucht in. Kan zij zichzelf vingeren en dan kun je tegelijkertijd klaarkomen.quote:
Toch maar 's gaan proberen danquote:Op zaterdag 11 september 2010 18:26 schreef Seven. het volgende:
[..]
Missionaris met ass van de dame zo hoog mogelijk de lucht in. Kan zij zichzelf vingeren en dan kun je tegelijkertijd klaarkomen.![]()
Of door op je zij te liggen, ook altijd goed. Of dame bovenopmaar dan wel met tieten naar zijn gezicht, met mijn kont richting zijn gezicht nog niet geprobeerd eigenlijk omdat ik vermoed dat dat net zo oncomfortabel gaat zijn als doggy.
Dan nu de vraag wie anatomisch correct is.quote:Op zaterdag 11 september 2010 18:36 schreef wendy79 het volgende:
ben ik het niet mee eens, doggystyle anaal vind ik echt wel het fijnste
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |