Als jij en je partner geen AIDS hebben krijg je ook echt niet spontaan AIDS van anale seks.quote:Op zaterdag 11 september 2010 17:13 schreef Radhika het volgende:
Oh ok ?
Is dat echt zo ? Vandaar dat sommige zich er liever niet mee bezig houden!
X
Sommigen hebben het als hobbyquote:Op zaterdag 11 september 2010 17:13 schreef Radhika het volgende:
Oh ok ?
Is dat echt zo ? Vandaar dat sommige zich er liever niet mee bezig houden!
X
Ja, anale seks is echt lekker, mits juiste voorbereiding. Dus eerst vingeren, veel glijmiddel en dan voorzichtig beginnen. Na een minuutje is de boel al aardig opgerekt en daarna kun je dus echt keihard van bil gaan. Oh, doggystyle is echt niet prettig anaal.quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:55 schreef Radhika het volgende:
Hi!
ik had een vraagje over anale sex. Mijn ex is weleens achterin geweest met zijn top alleen.
Maar is anale sex echt lekker ? Ik heb weleens wat anders in gestopt, en dat beviel.
Maar is anale sex eerste keer wennen of niet ? Of valt het mee daar ik weleens heb geoefend zegmaar ?
Dank jullie!
Hoe dan wel?quote:Op zaterdag 11 september 2010 18:23 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ja, anale seks is echt lekker, mits juiste voorbereiding. Dus eerst vingeren, veel glijmiddel en dan voorzichtig beginnen. Na een minuutje is de boel al aardig opgerekt en daarna kun je dus echt keihard van bil gaan. Oh, doggystyle is echt niet prettig anaal.
Missionaris met ass van de dame zo hoog mogelijk de lucht in. Kan zij zichzelf vingeren en dan kun je tegelijkertijd klaarkomen.quote:
Toch maar 's gaan proberen danquote:Op zaterdag 11 september 2010 18:26 schreef Seven. het volgende:
[..]
Missionaris met ass van de dame zo hoog mogelijk de lucht in. Kan zij zichzelf vingeren en dan kun je tegelijkertijd klaarkomen.![]()
Of door op je zij te liggen, ook altijd goed. Of dame bovenopmaar dan wel met tieten naar zijn gezicht, met mijn kont richting zijn gezicht nog niet geprobeerd eigenlijk omdat ik vermoed dat dat net zo oncomfortabel gaat zijn als doggy.
Dan nu de vraag wie anatomisch correct is.quote:Op zaterdag 11 september 2010 18:36 schreef wendy79 het volgende:
ben ik het niet mee eens, doggystyle anaal vind ik echt wel het fijnste
Trek je er maar niets van aan. De mensen die zo reageren hebben alleen maar seks met hun rechterhandje dus écht: ga er maar vanuit dat jij ze in het echte leven geen blik waardig zou gunnen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:17 schreef Radhika het volgende:
Dus mijn profielfoto wordt niet gewaardeerd ?
Ten eerste, NEE, ik ben geen neger, ik ben indiaas, ik kom uit Sri lanka.
Ten tweede, heb ik geen duckface. dat meisje op die foto leek er wel op, met haar dikke kop.
Vind ik ook, maar om eerlijk te zijn is topicstarter wel wat ongeloofwaardig. Ze schrijft in een topic op 11 september dat ze haar relatie met haar vriend verbroken heeft en in een ander topic schrijft ze dat zie die dag heerlijke sex met een jongen gehad heeft.quote:Op zaterdag 11 september 2010 22:04 schreef Adolecens het volgende:
Kap ff met die profiel foto's en de discussie daaromheen.![]()
Ontopic verder aub.
bustedquote:Op zondag 12 september 2010 10:59 schreef kahlanamnell het volgende:
[..]
Vind ik ook, maar om eerlijk te zijn is topicstarter wel wat ongeloofwaardig. Ze schrijft in een topic op 11 september dat ze haar relatie met haar vriend verbroken heeft en in een ander topic schrijft ze dat zie die dag heerlijke sex met een jongen gehad heeft.
Tja, daar gaat dan je geloofwaardigheid en dan krijg je dit soort reacties over een fotoboek. Of wil je nu dat we serieus ingaan op een mannelijke fokker die zich voordoet als hitsige vrouw die anale sex wilt?
Hier haakte ik dus afquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:17 schreef Radhika het volgende:
ik ben indiaas, ik kom uit Sri lanka.
Vraag het Radhika eens?quote:Op zondag 12 september 2010 13:16 schreef hidaho het volgende:
wat me ook wel een keer lekker lijkt is om door een vrouw met voorbinddildo genomen te worden.
maar vraag dat maar eens
Dat is ook lekker jaquote:Op zondag 12 september 2010 13:16 schreef hidaho het volgende:
wat me ook wel een keer lekker lijkt is om door een vrouw met voorbinddildo genomen te worden.
maar vraag dat maar eens
Ik ben gelijk op fobo gaan lurkenquote:Op zaterdag 11 september 2010 16:56 schreef wendy79 het volgende:
Ik vind het nu helemaal geweldig, maar de eerste paar keren was het toch echt wennen.. het voelde wel lekker, maar omdat het vreemd was ontspande ik niet genoeg. Dus moest het heel voorzichtig..
ik kan het ook niet altijd, maar alleen als ik echt super mega geil ben
en ik bij jou nuquote:Op zondag 12 september 2010 20:52 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik ben gelijk op fobo gaan lurken![]()
Neucken..quote:
ik bedoelde dus; indiaas - india, sri lankees - sri lanka (toch?)quote:
Vind doggystyle heerlijk voor anaal, maar meestal niet als beginstandjequote:Op zaterdag 11 september 2010 18:23 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ja, anale seks is echt lekker, mits juiste voorbereiding. Dus eerst vingeren, veel glijmiddel en dan voorzichtig beginnen. Na een minuutje is de boel al aardig opgerekt en daarna kun je dus echt keihard van bil gaan. Oh, doggystyle is echt niet prettig anaal.
wanna try Vikash?quote:Op zaterdag 11 september 2010 17:00 schreef Radhika het volgende:
Ja, ik hoor ook van zoveel dat het lekker is. En het is ook lekker.
Moet er wel even aan wennen, ook toen ik iets anders zegmaar in stopte, haha.
Het kan wel lekker zijn, denk ik, maar krijg je geen last of zo ?
Mijn vriendinnen vinden anaal allemaal te ver gaan.
Maar ik vind het echt super geil. Ik ben daar nog niet echt ontmaagd. Nog niet echt anale sex gehad.
X
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |