Dat is wel te hopen ja.quote:Op maandag 8 november 2010 16:37 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ja, komt helemaal goed met ons
STquote:
jaa, wel lekker, maar dacht meer aan iets gezonds, aangezien ik me echt voel van: DuTank, je hebt iets met vitaminen enzo nodigquote:
dankje dushiquote:
Wie de neuk is Mickey?quote:
quote:
kut eind voor een frietjequote:Op maandag 8 november 2010 17:16 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Beste cafetaria van maaspoort/den bosch
Ik dacht die uit de kluiten gewassen muisquote:Op maandag 8 november 2010 17:16 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Beste cafetaria van maaspoort/den bosch
Hmm. Wat dacht je dan van een ovenschotel? Of is dat ook al niks.quote:Op maandag 8 november 2010 17:16 schreef DuTank het volgende:
[..]
jaa, wel lekker, maar dacht meer aan iets gezonds, aangezien ik me echt voel van: DuTank, je hebt iets met vitaminen enzo nodig
Geen dank hoor.quote:
?quote:
laten we het simpel houdenquote:Op maandag 8 november 2010 17:17 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Hmm. Wat dacht je dan van een ovenschotel? Of is dat ook al niks.
Of aardappelen met broccoli en een stuk vlees.
[..]
Geen dank hoor.
Mexicaanse is lekkerquote:Op maandag 8 november 2010 17:18 schreef DuTank het volgende:
[..]
laten we het simpel houdenik ga denk ik een maaltijdsalade halen dan
quote:
Probeer ik te helpen is het weer niet goed.quote:Op maandag 8 november 2010 17:18 schreef DuTank het volgende:
[..]
laten we het simpel houdenik ga denk ik een maaltijdsalade halen dan
jawel, heel fijn, maar ik ben geen jamie oliverquote:Op maandag 8 november 2010 17:19 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Probeer ik te helpen is het weer niet goed.
van de appie?quote:
wok to go is ook goed spul. Tenminste, een keer in Eindhoven op en zat behoorlijk veel in zo'n bakkie.quote:Op maandag 8 november 2010 17:20 schreef DuTank het volgende:
[..]
jawel, heel fijn, maar ik ben geen jamie oliver
[..]
van de appie?
Ja. Vieze beflapquote:
Zelfs ik kan dat maken.quote:Op maandag 8 november 2010 17:20 schreef DuTank het volgende:
[..]
jawel, heel fijn, maar ik ben geen jamie oliver
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |