nooit geprobeerd, dus zou het niet wetenquote:
Ja, ST.quote:Op maandag 8 november 2010 17:26 schreef fairytalessuck het volgende:
Is er iemand van jullie heel toevallig misschien afgelopen vrijdag ook naar Sum 41 geweest in 013?
waarom zou ik?quote:Op maandag 8 november 2010 17:26 schreef fairytalessuck het volgende:
Is er iemand van jullie heel toevallig misschien afgelopen vrijdag ook naar Sum 41 geweest in 013?
ikke niet in ieder geval. Jij wel? Leuk gehad?quote:Op maandag 8 november 2010 17:26 schreef fairytalessuck het volgende:
quote:Op maandag 8 november 2010 17:28 schreef DuTank het volgende:
Ik werd vandaag trouwens uitgescholden voor economie-student
1 uur 's nachts, dan begint mijn dag netquote:Op maandag 8 november 2010 17:28 schreef fairytalessuck het volgende:
Waarom zou je? Omdat het supervet was.
Dus ja, ik heb het echt naar m'n zin gehad.
Alleen na het concert was het wat minder, vechtpartij tussen een jongen die ik ken en een goede vriend van me. Politie bij geweest en alles, getuigenverklaring af moeten leggen, nog naar de spoedeisende hulp gemoeten om 1 uur 's nachts blablabla.
Zo zie je er ook uit, knuppelquote:Op maandag 8 november 2010 17:28 schreef DuTank het volgende:
Ik werd vandaag trouwens uitgescholden voor economie-student
Ja ikke ikke ikkequote:Op maandag 8 november 2010 17:26 schreef fairytalessuck het volgende:
quote:
Ja concert was vroeg afgelopen he.quote:Op maandag 8 november 2010 17:32 schreef DuTank het volgende:
[..]
1 uur 's nachts, dan begint mijn dag netDat zou dus een drama zijn....
HET WAS VET HE!quote:
JA!! Je gaat me toch niet vertellen dat jij van die knuffel bent he.quote:
Haha nee dat was ik niet.quote:Op maandag 8 november 2010 18:05 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
JA!! Je gaat me toch niet vertellen dat jij van die knuffel bent he.![]()
* SuperrrTuxxx is jaloers
Ik stond op de trap. Tegen elkaar aangeplakt staan is niks voor mij.quote:Op maandag 8 november 2010 18:06 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Haha nee dat was ik niet.
Ik stond toen helemaal bovenaan op het balkon op dat moment.
* fairytalessuck was ook echt ontzettend jaloers.
Oh kijk ik wel altijd, is wel leuk om te lezen. Dat meisje durfde alleen geen handtekening te vragen.quote:Op maandag 8 november 2010 18:15 schreef fairytalessuck het volgende:
Jaa ik had ook gehoord dat het uitverkocht was?
Ik stond in het begin ook op de trap, als je de zaal inkwam meteen rechts.
Later ben ik boven gaan staan, dan kon je over de hele zaal uitkijken dat was echt gaaf.
En haha nee die reactie heb ik niet gezien, heb helemaal niet op die site gekeken zelfs.
Ohmijngodddddddd wat een doos.quote:Op maandag 8 november 2010 18:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Oh kijk ik wel altijd, is wel leuk om te lezen. Dat meisje durfde alleen geen handtekening te vragen.![]()
Ik stond aan de linkerkant.
En ik heb leuke foto's en m'n filmpjes staan op Youtube.
quote:Op maandag 8 november 2010 00:53 schreef Roflpantoffel het volgende:
Wat een kut slowchat is dit geworden zeg.
Neeee dat waren 2 verschillende vrouwen.quote:Op maandag 8 november 2010 18:30 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ohmijngodddddddd wat een doos.
Als je die gast een knuffel mag geven dan vraag je toch ook gewoon een handtekening???!!
Haha ik heb een paar foto's gemaakt, maar die zijn nogal onduidelijk helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |