quote:
Jawel, die heb ik weleens bij de Appie in Tilburg gehaaldquote:Op maandag 8 november 2010 18:33 schreef DuTank het volgende:
[..]
Maaruh, ik heb heel de Appie afgezocht naar die Mexicaanse salade van je, maar die bestaat zeker niet
Jep dat klopt... En ik heb niet eens een achterover gekamd kapselquote:Op maandag 8 november 2010 18:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jawel, die heb ik weleens bij de Appie in Tilburg gehaald![]()
En iedereen met een overhemd is al een economiestudent he
Nee maar wel redelijk lang haarquote:Op maandag 8 november 2010 18:36 schreef DuTank het volgende:
[..]
Jep dat klopt... En ik heb niet eens een achterover gekamd kapsel
Valt mee de laatste tijdquote:Op maandag 8 november 2010 18:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee maar wel redelijk lang haarEn mij haar staat omhoog, net als mijn worst
quote:Op maandag 8 november 2010 18:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee maar wel redelijk lang haarEn mij haar staat omhoog, net als mijn worst
Da's lang geleden, dat weet ik allemaal niet meerquote:Op maandag 8 november 2010 18:41 schreef DuTank het volgende:
[..]
Valt mee de laatste tijdIk moet echt weer naar de kapper.. Het is nu zelfs korter dan ik normaal op het stedelijk had
baasquote:Op maandag 8 november 2010 18:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Da's lang geleden, dat weet ik allemaal niet meerIk laat me over 2 maanden millimeteren
Hehe, weet niet of het me staatquote:
daar kom je maar op één manier achterquote:Op maandag 8 november 2010 18:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hehe, weet niet of het me staat
Ja klopt. Haar groeit toch snel he.quote:Op maandag 8 november 2010 18:46 schreef DuTank het volgende:
[..]
daar kom je maar op één manier achter
Schaamhaar ook ja.quote:Op maandag 8 november 2010 18:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja klopt. Haar groeit toch snel he.
ik wil niet weten hoe het er bij jou uit ziet danquote:
Ooooh okee, ik dacht al hahah.quote:Op maandag 8 november 2010 18:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Neeee dat waren 2 verschillende vrouwen.
Ik woon in m'n eigen oerwoud.quote:Op maandag 8 november 2010 18:49 schreef DuTank het volgende:
[..]
ik wil niet weten hoe het er bij jou uit ziet dan
Mijn piemel ook.quote:
Dus als ik op mijn fluit blaas dan groeit jouw piemel? Tofquote:
Huh?quote:Op maandag 8 november 2010 18:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dus als ik op mijn fluit blaas dan groeit jouw piemel? Tof
Ben ik niet de enigequote:
Ik dacht dat je een andere fluit bedoeldequote:
Dat was ook zo bedoeld.quote:Op maandag 8 november 2010 19:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een andere fluit bedoelde![]()
Jaja. Ik zie het al voor mequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |