Ik kan echt niet tegen die grote praatjes van fokkers, jij zou ook bang voor haar zijn.quote:Op maandag 8 november 2010 18:12 schreef Jonathan1989 het volgende:
Je bent bang voor je zusje van 12?
Want?quote:Op maandag 8 november 2010 18:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik kan echt niet tegen die grote praatjes van fokkers, jij zou ook bang voor haar zijn.
Watquote:Op maandag 8 november 2010 18:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik kan echt niet tegen die grote praatjes van fokkers, jij zou ook bang voor haar zijn.
Of gewoon geld.quote:
Sst. het zijn getallen, geeft niet per se aan waar een persoon toe in staat is. Soms komt ze zelfs met een mes m'n kamer in, dan raak je in paniek. 6, 12, 18 jaar, maakt niet uit.quote:Op maandag 8 november 2010 18:15 schreef 9611Niels het volgende:
Je bent 21 en bang voor je zusje van 12?
Ik neem aan dat jij ook wel groter en sterker bent. Sla je zusje, hard.quote:Op maandag 8 november 2010 18:17 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Sst. het zijn getallen, geeft niet per se aan waar een persoon toe in staat is. Soms komt ze zelfs met een mes m'n kamer in, dan raak je in paniek. 6, 12, 18 jaar, maakt niet uit.
Terwijl ze slaapt, dan?quote:Op maandag 8 november 2010 18:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ja joh. Ga jij maar slaan als iemand met een mes achter je aankomt.
Pics!quote:Op maandag 8 november 2010 18:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
Daarom 9mmquote:Op maandag 8 november 2010 18:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
Wat een watje ben jij zeg. Zeg tegen de personen die haar op moet voeden dat ze eens van hun luie gat afkomen en dat kind eens wat manieren leren.quote:Op maandag 8 november 2010 18:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
Als je haar goed slaat komt ze niet meer met een mes achter je aan.quote:Op maandag 8 november 2010 18:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
quote:Op maandag 8 november 2010 18:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
dan kan ze überhaupt niet meer lopen.quote:Op maandag 8 november 2010 18:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als je haar goed slaat komt ze niet meer met een mes achter je aan.
èn guarde!quote:Op maandag 8 november 2010 18:21 schreef Joosterd het volgende:
[..]
![]()
Ga haar bedreigen met een vork dan
In tegenstelling tot Nederlanders, geven wij WEL om onze familie.quote:Op maandag 8 november 2010 18:31 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Ben je nou echt serieus? Laat je je echt treiteren door je 12jarige zusje?
En als je dan echt zo bang bent: Je kan het werkstuk toch rechtstreeks van internet halen, wat maakt het jou nou weer uit wat ze haalt?
Nope.quote:Op maandag 8 november 2010 18:34 schreef RockNijntje het volgende:
Er is geen moeder/vader aanwezig?
Ja wat geeft je zusje veel om jequote:Op maandag 8 november 2010 18:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
In tegenstelling tot Nederlanders, geven wij WEL om onze familie.
Jij woont samen met je zusje en verder niemand? Oke...quote:
Ja, we bedreigen onze zussen met messen en dwingen ze werkstukken voor ons te maken.quote:Op maandag 8 november 2010 18:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
"Vanaf deze tijd tot de jaren 1950, toen op last van de regering deze holwoningen verlaten werden, woonden hier mensen. Millennium na millennium. En vandaag de dag zien sommige rotswanden en kegels er dan ook uit als gatenkaas."quote:Op maandag 8 november 2010 18:12 schreef Salamando het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Cappadoci%C3%AB
graag gedaan TS.
Ja ze zit met een mes achter je aan omdat ze van je houdt.quote:Op maandag 8 november 2010 18:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 november 2010 18:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
We uiten onze liefde nou eenmaal extremer dan andere volkeren.
Wazig mens met verzonnen OTquote:
Zulke marginalen en overbodigen zou ik pas helpen als ze hun toon milderden. Eerder niet...quote:Op maandag 8 november 2010 18:10 schreef Bilmiyorem het volgende:
TS is 21 en zusje 12, ik moet een spreekbeurt voor haar maken. Dit heb ik een keer beloofd toen ik te moe was om in discussie met haar te gaan. Komt ze gisteravond m'n kamer binnen: heb je het nog steeds niet af? ik kill je!
Nou het volgende. Spreekbeurt moet over Cappadocie gaan. Ik weet bij God niet wat ik hierover in haar spreekbeurt kan zetten. Ik vroeg haar waar ze met haar hoofd zat toen ze dit als onderwerp had opgegeven in de klas. Zeker bij haar stomme Turkse series, TS noemde een specifieke serie. Zegt ze: ik kijk niet alleen die, ook andere hoor!
Nu heb ik een excuus verzonnen: Zeg dat je caap.. zei en alle Turken je gingen onderbreken en het aanvulden met Cappadocie, waardoor jij niet meer durfde te zeggen dat je het eigenlijk over Kaapstad wilde houden, omdat alle Turken je voor nepturk zouden uitmaken. Ze durft dit excuus niet te gebruiken, maar wel mij te slaan.
Wat te doen? Wil iemand me helpen met haar spreekbeurt maken?
Typisch Turks dit. Het kind helemaal vertroetelen, een ongegronde arrogantie inprenten (je bent mooi, je bent slim), helemaal verkeerd opvoeden door het kind haar zin te geven op de verkeerde momenten.quote:Op maandag 8 november 2010 18:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
Sorry schatjes. M'n zusje is te mooi voor fok.
quote:Op maandag 8 november 2010 18:11 schreef Sam-x het volgende:
Ik zou het haar echt zelf laten maken. Goed recht toch?
quote:
quote:
Dit vond ikquote:Op maandag 8 november 2010 18:12 schreef Jonathan1989 het volgende:
Je bent bang voor je zusje van 12?
quote:Op maandag 8 november 2010 19:46 schreef Levolution het volgende:
[..]
Typisch Turks dit. Het kind helemaal vertroetelen, een ongegronde arrogantie inprenten (je bent mooi, je bent slim), helemaal verkeerd opvoeden door het kind haar zin te geven op de verkeerde momenten.
Het kind denkt (leert) dat ze alles mag doen en kan maken en dat ze met zeuren, schreeuwen of geweld alles kan krijgen wat ze wil.
Vervolgens dwingt een kind van 12 je om haar spreekbeurt te schrijven en kijk je raar op. Je schrijft ook daadwerkelijk deze spreekbeurt, waardoor je haar nog meer verwent. Niet alleen ben jij geen slaaf van het kind, het kind moet ook potverdomme zelf haar spreekbeurt schrijven, anders leert ze niks en denkt ze dat alles vanzelf komt aanwaaien.
Maar nee, het kind kijkt liever naar oppervlakkige Turkse series, die allemaal hetzelfde zijn (namelijk "vrouwen moeten mooi zijn en zich zo Paris Hilton-achtig mogelijk gedragen zodat ze zich onderwerpen aan sexy snorrenmannen, maar intussen zijn de zelfde vrouwen schreeuwerig en denken ze daarmee geëmancipeerd te zijn", denk maar goed na, dit is de boodschap die verkondigd wordt in elke Turkse serie, maar dezelfde boodschap verkondig jij haar ook door haar 'te mooi' te noemen, daardoor denkt ze dat mooi zijn het belangrijkste in het leven is), dan dat ze bezig is voor haar school. Intussen zegt moederlief: "maar maak haar spreekbeurt toch gewoon, jij bent de grote zus, jij weet meer, help je zusje". Niet beseffende dat dit geen helpen is maar verwennen.
En dan kijk je raar op omdat het 12-jarige kind zo respectloos is dat ze oudere mensen slaat?
Wie ben jij om haar opvoeding als verkeerd te bestempelen? Idioot. Je kind mooi noemen, is niets mis mee. Ze voelt zich zeker niet beter dan anderen. Maar dit is wat ik gewend ben van je, een topic van een Turk zien en meteen afkraken.quote:Op maandag 8 november 2010 19:46 schreef Levolution het volgende:
[..]
Typisch Turks dit. Het kind helemaal vertroetelen, een ongegronde arrogantie inprenten (je bent mooi, je bent slim), helemaal verkeerd opvoeden door het kind haar zin te geven op de verkeerde momenten.
Het kind denkt (leert) dat ze alles mag doen en kan maken en dat ze met zeuren, schreeuwen of geweld alles kan krijgen wat ze wil.
Vervolgens dwingt een kind van 12 je om haar spreekbeurt te schrijven en kijk je raar op. Je schrijft ook daadwerkelijk deze spreekbeurt, waardoor je haar nog meer verwent. Niet alleen ben jij geen slaaf van het kind, het kind moet ook potverdomme zelf haar spreekbeurt schrijven, anders leert ze niks en denkt ze dat alles vanzelf komt aanwaaien.
Maar nee, het kind kijkt liever naar oppervlakkige Turkse series, die allemaal hetzelfde zijn (namelijk "vrouwen moeten mooi zijn en zich zo Paris Hilton-achtig mogelijk gedragen zodat ze zich onderwerpen aan sexy snorrenmannen, maar intussen zijn de zelfde vrouwen schreeuwerig en denken ze daarmee geëmancipeerd te zijn", denk maar goed na, dit is de boodschap die verkondigd wordt in elke Turkse serie, maar dezelfde boodschap verkondig jij haar ook door haar 'te mooi' te noemen, daardoor denkt ze dat mooi zijn het belangrijkste in het leven is), dan dat ze bezig is voor haar school. Intussen zegt moederlief: "maar maak haar spreekbeurt toch gewoon, jij bent de grote zus, jij weet meer, help je zusje". Niet beseffende dat dit geen helpen is maar verwennen.
En dan kijk je raar op omdat het 12-jarige kind zo respectloos is dat ze oudere mensen slaat?
Turken die over plaatsvervangende schaamte praten zijn meestal aparte gevallen. En dat is niet positief in dit geval. Kontenlikker.quote:Op maandag 8 november 2010 19:58 schreef MeLiSh... het volgende:
Plaatsvervangende schaamte van/voor deze Turk....
Gewoon een beuk geven en klaar...
Als jij nu eerst even correct Turks leert schrijven, zal ik overwegen je een gepast antwoord te geven. BilmiyorUm ipv BilmiyorEm.quote:Op maandag 8 november 2010 20:03 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Turken die over plaatsvervangende schaamte praten zijn meestal aparte gevallen. En dat is niet positief in dit geval. Kontenlikker.
Jij opent een topic dus ik geef mijn mening en n.a.v. je OP bestempel ik haar opvoeding als verkeerd.quote:Op maandag 8 november 2010 20:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Wie ben jij om haar opvoeding als verkeerd te bestempelen? Idioot. Je kind mooi noemen, is niets mis mee. Ze voelt zich zeker niet beter dan anderen. Maar dit is wat ik gewend ben van je, een topic van een Turk zien en meteen afkraken.
Ik heb zelf een totaal andere opvoeding genoten dan jij hier boven hebt beschreven. Geen idee waar je deze onzin vandaan haalt. Zullen vast Turken zo zijn, maar hetzelfde geldt voor Nederlanders.
Turkse series zijn bla ja, geef ik toe. Mijn zusje vindt mooi zijn inderdaad belangrijk, echter niet het belangrijkste. Ik begrijp dat personen zoals jij daar minder waarde aan hechten, als het uiterlijk en de inhoud niet voldoende is, ga je je toch alleen op de inhoud richten. Duh. En niet denken te weten wat m'n moeder zegt. Niets verzinnen in het vervolg aub.
Jij vindt dit normaal? :quote:Op maandag 8 november 2010 20:17 schreef Bilmiyorem het volgende:
Grappig dat jij de enige bent die het serieus neemt.
Je schetst een totaal verkeerd beeld. We gaan misschien harder met elkaar om dan andere zussen en zusjes. Maar beter ook. Ben niet zo van dat droge en afstandelijke. Verder niets mis mee. We leren genoeg.
M'n ouders zijn er juist tegen dat ik het maak. Dit is een probleempje tussen ons, maar minder extreem dan jij in gedachte hebt.
Ik geloof het niet, anders open je er ook geen topic over. Beetje je TT van 'zusje commandeert en bedreigt' verdraaien naar 'ben niet zo van dat droge en afstandelijke'.quote:Op maandag 8 november 2010 20:11 schreef Levolution het volgende:
Als een zusje van 12 haar eigen spreekbeurt niet maakt, is dat m.i. bij voorbaat al een verkeerde opvoeding. Helpen is een ander verhaal, maar ze moet haar huiswerk zelf maken.
Als hetzelfde kind haar oudere zus commandeert ("heb je het nog steeds niet af? ik kill je!") is dat teken van een nog slechtere opvoeding.
Als tenslotte het kind haar 21-jarige zus ook nog eens durft te slaan en jij haar spreekbeurt nog steeds schrijft, dan is de opvoeding finaal mislukt.
Broertjesquote:Op maandag 8 november 2010 18:37 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Ja, we bedreigen onze zussen met messen en dwingen ze werkstukken voor ons te maken.
En dan ook nog deze opmerking.quote:Op maandag 8 november 2010 18:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
De enige reden dat jij de godin des Rede nog niet hebt uitgewoond, is omdat ze meerjarig is.quote:Op maandag 8 november 2010 20:24 schreef RickoKun het volgende:
Oh Levolution, het lijkt of je woorden rechtstreeks uit de godin des Rede komen.
Of een kwak.quote:Op maandag 8 november 2010 18:13 schreef Pakspul het volgende:
Gooi wat kwik door haar drinken heen 14.gif
*ril*quote:Op maandag 8 november 2010 20:33 schreef Levolution het volgende:
[..]
De enige reden dat jij de godin des Rede nog niet hebt uitgewoond, is omdat ze meerjarig is.
Als je in plaats van de gebeten hond er inhoudelijk op in gaat wordt zou dit topic nog ergens heen gaan .....quote:Op maandag 8 november 2010 20:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Wie ben jij om haar opvoeding als verkeerd te bestempelen? Idioot. Je kind mooi noemen, is niets mis mee. Ze voelt zich zeker niet beter dan anderen. Maar dit is wat ik gewend ben van je, een topic van een Turk zien en meteen afkraken.
Ik heb zelf een totaal andere opvoeding genoten dan jij hier boven hebt beschreven. Geen idee waar je deze onzin vandaan haalt. Zullen vast Turken zo zijn, maar hetzelfde geldt voor Nederlanders.
Turkse series zijn bla ja, geef ik toe. Mijn zusje vindt mooi zijn inderdaad belangrijk, echter niet het belangrijkste. Ik begrijp dat personen zoals jij daar minder waarde aan hechten, als het uiterlijk en de inhoud niet voldoende is, ga je je toch alleen op de inhoud richten. Duh. En niet denken te weten wat m'n moeder zegt. Niets verzinnen in het vervolg aub.
Dat, en TS is dom om zoiets toe te zeggen aan dr zusje.quote:
Tegenwoordig gaat dit niet meer op hoor, prinsen en prinsessen mogen alles doen hierquote:Op maandag 8 november 2010 20:31 schreef Levolution het volgende:
[..]
En dan ook nog deze opmerking.
Kijk, je mag zeggen wat je wil over de opvoeding van Nederlanders - net zoals ik zojuist heb zitten zeiken over de opvoeding van Turken (wat dan weer niet mag van jou) - en ik weet dat Turken daar veel op aan te merken hebben, maar het zal niet toeval zijn dat Nederlandse kinderen proportioneel beter terechtkomen dan Turkse kinderen.
Neen, ik heb beide culturen eens goed gezien en ik ben van mening dat Nederlanders over het algemeen toch beter met kinderen om kunnen gaan en betere opvoedingsmethoden hanteren.
Ja okee, het wordt steeds erger inderdaad.quote:Op dinsdag 9 november 2010 09:31 schreef Skonk het volgende:
[..]
Tegenwoordig gaat dit niet meer op hoor, prinsen en prinsessen mogen alles doen hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |