Die ga ik iig niet kopenquote:Op maandag 8 november 2010 22:22 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ja, lekker ruiken ze niet inderdaad
ik rook het niet heel goed, ben wat verkouden. Denk dat ik blij ben dat ik het niet zo goed kon ruiken als ik jou zo hoorquote:Op maandag 8 november 2010 22:23 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ja dan is heel je trek toch in een keer weg.
Bij mij wel in ieder geval.
Ja zou ik ook zijn als ik jou was.quote:Op maandag 8 november 2010 22:24 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ik rook het niet heel goed, ben wat verkouden. Denk dat ik blij ben dat ik het niet zo goed kon ruiken als ik jou zo hoor
ik leef met je meequote:Op maandag 8 november 2010 22:24 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ja zou ik ook zijn als ik jou was.
Het ruikt echt naar kots.
inderdaadquote:Op maandag 8 november 2010 22:25 schreef DuTank het volgende:
FE, als je zo verkouden bent, dan snap ik ook wel waarom ze niet lekker, maar ook niet vies waren.
Okee ik ga wel honger lijden, moet bijna kotsen, gadverdamme.quote:Op maandag 8 november 2010 22:27 schreef fairytalessuck het volgende:
Ja inderdaad pfft.
Ik heb echt een dilemma nu.
Ik heb honger maar alleen de beschikking over naar kotsruikende chips, die ook niet veel beter smaakt.
Er ligt vast iets anders te vreten in huis hoor... Uuhm ik noem maar iets, een asbak.quote:Op maandag 8 november 2010 22:27 schreef fairytalessuck het volgende:
Ja inderdaad pfft.
Ik heb echt een dilemma nu.
Ik heb honger maar alleen de beschikking over naar kotsruikende chips, die ook niet veel beter smaakt.
Ja of crackers of brood, bah.quote:Op maandag 8 november 2010 22:28 schreef DuTank het volgende:
[..]
Er ligt vast iets anders te vreten in huis hoor... Uuhm ik noem maar iets, een asbak.
073-6449644quote:Op maandag 8 november 2010 22:29 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ja of crackers of brood, bah.
Ik wil een pizza.
quote:
Ik heb geen geld.quote:
Herkenbaar +1quote:
Ik denk dat ik maar een boek ga lezen ofzo, ik weet het anders ook niet.quote:
en wat voor boek gaat het worden?quote:Op maandag 8 november 2010 22:56 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar een boek ga lezen ofzo, ik weet het anders ook niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
quote:Op maandag 8 november 2010 22:58 schreef FedExpress het volgende:
[..]
en wat voor boek gaat het worden?
Pretty Little Liars deel 5.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of een tijdschrift, ik weet het nog niet.
Aah eten, ik wil een pizzaaaa.
Out of sentimental gain I wanted you to feel my pain, but it came back in return to sender.
Sorry, het spijt me.quote:Op maandag 8 november 2010 22:57 schreef BarrieButsers het volgende:
Chips en pizza. Ik krijg honger van dit topic.
haha okeequote:Op maandag 8 november 2010 23:00 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Pretty Little Liars deel 5.
Ja geeft niet, ik heb toch wel honger.quote:
Hier ligt er nog een in de vriezerquote:Op maandag 8 november 2010 23:00 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Pretty Little Liars deel 5.
Kom brengen.quote:Op maandag 8 november 2010 23:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hier ligt er nog een in de vriezer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |