Tante Tuxquote:Op maandag 8 november 2010 22:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Toch weer wat geleerd van Tante Tux he.
Ja ik ben toch al zo oud.quote:
Precies.quote:Op maandag 8 november 2010 22:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Toch weer wat geleerd van Tante Tux he.
Oud en stoutquote:
niet doenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
Ik zat er vanmiddag ook ineens aan te denken dat ze er nu wonen.quote:Op maandag 8 november 2010 22:06 schreef FedExpress het volgende:
Zouden Thijs en V V lekker in hun nieuwe huisje zitten?![]()
Sinds het echte Bosschenaren zijn hebben ze niet meer gepost
quote:Op maandag 8 november 2010 22:09 schreef FedExpress het volgende:
[..]
niet doendas zonde joh
Zonde waarvan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Out of sentimental gain I wanted you to feel my pain, but it came back in return to sender.
quote:Op maandag 8 november 2010 22:09 schreef FedExpress het volgende:
[..]
niet doendas zonde joh
Ga haar doen dan ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
quote:
Eens.quote:
ik ga morgen maar eens die smaken halen, want ben wel benieuwdquote:Op maandag 8 november 2010 22:17 schreef fairytalessuck het volgende:
GADVERDAMME.
Ik heb hier die limited edition van lays voor me liggen.
Mango Red Chili.
Die ruikt echt naar kots.
Die Babi Pangang is nog viezer. Serieusquote:Op maandag 8 november 2010 22:17 schreef fairytalessuck het volgende:
GADVERDAMME.
Mango Red Chili.
Dit is ook de eerste die ik van die 3 probeer.quote:Op maandag 8 november 2010 22:19 schreef DuTank het volgende:
[..]
ik ga morgen maar eens die smaken halen, want ben wel benieuwd
heb toevallig het weekend de mango red chili en babi pangpang op.quote:Op maandag 8 november 2010 22:17 schreef fairytalessuck het volgende:
GADVERDAMME.
Mango Red Chili.
Nog erger?quote:Op maandag 8 november 2010 22:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die Babi Pangang is nog viezer. Serieus
Ik vind deze echt stinken, bahbah.quote:Op maandag 8 november 2010 22:21 schreef FedExpress het volgende:
[..]
heb toevallig het weekend de mango red chili en babi pangpang op.
vond ze allebei niet vies, maar ook niet echt lekker
Zoveel chips eet ik nietquote:Op maandag 8 november 2010 22:21 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Nog erger?
En die Patatje Joppie, is die wel te eten?
ja, lekker ruiken ze niet inderdaadquote:Op maandag 8 november 2010 22:21 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik vind deze echt stinken, bahbah.
Ik dacht dat je hem misschien al geprobeerd had.quote:Op maandag 8 november 2010 22:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zoveel chips eet ik nietVrijdag koop ik patatje joppie (HET IS FRIET!)
Ja dan is heel je trek toch in een keer weg.quote:Op maandag 8 november 2010 22:22 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ja, lekker ruiken ze niet inderdaad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |