Ik was al alleen in 013, dus ik heb al helemáál niemand om daarheen te gaan.quote:Op maandag 8 november 2010 20:54 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Eind november zijn ze in Düsseldorf, daar ga ik misschien weer heen.![]()
Alleen? Respect, echt.quote:Op maandag 8 november 2010 20:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik was al alleen in 013, dus ik heb al helemáál niemand om daarheen te gaan.![]()
![]()
quote:Op maandag 8 november 2010 21:03 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Alleen? Respect, echt.
Ik zou nog niet in m'n eentje naar een concert gaan.
zo, inderdaad ja. Lijkt me ook niet echt leuk op de een of andere manierquote:Op maandag 8 november 2010 21:03 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Alleen? Respect, echt.
Ik zou nog niet in m'n eentje naar een concert gaan.
Nee, mij ook niet echt..quote:Op maandag 8 november 2010 21:08 schreef FedExpress het volgende:
[..]
[..]
zo, inderdaad ja. Lijkt me ook niet echt leuk op de een of andere manier
Thnx, Ja hoor ik vaker.quote:Op maandag 8 november 2010 21:23 schreef fairytalessuck het volgende:
Wel top dat je dat toch gedaan hebt, dat vind ik echt!
Wat was je in Helmond doen dan eigenlijk?quote:Op maandag 8 november 2010 21:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Thnx, Ja hoor ik vaker.En ik heb het ook al vaker gedaan en volgende maand weer. Alleen Eindhoven en Tilburg doe ik alleen. En een paar maanden terug dan Helmond, dat was ook nog wel te doen, alleen was de treinreis even duur als het kaartje.
Sleeze Beez in Lakei.quote:Op maandag 8 november 2010 21:38 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Wat was je in Helmond doen dan eigenlijk?
Het zegt me allebei niks.quote:
Weet je dat nietquote:Op maandag 8 november 2010 21:42 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Het zegt me allebei niks.
Zou niet weten waar dat is.
Nee.quote:
Doe ik ook pas sinds 2 jaar.quote:Op maandag 8 november 2010 21:43 schreef BarrieButsers het volgende:
Echt tof dat je dan gewoon alleen gaat.
Maakt toch niet uit? Beter wat later dan nooit.quote:Op maandag 8 november 2010 21:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Doe ik ook pas sinds 2 jaar.
Dat was eerst Plato.quote:
Ja idd, ik laat niet meer een leuke band voorbij gaan omdat ik alleen moet, maarja het moet het liefst wel makkelijk zijn met OV en niet te ver weg, maar mss ga ik ooit nog wel verder ofzo, ik zie wel.quote:Op maandag 8 november 2010 21:50 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit? Beter wat later dan nooit.Je kan ook niet gaan en iets leuks missen..
Ooooooooooh daar.quote:
Sinds eind vorig jaar is dat veranderd.quote:Op maandag 8 november 2010 21:52 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ooooooooooh daar.
Ja wij noemen dat nog steeds Plato, ik wist niet dat dat hetzelfde was.
Dat wist ik helemaal niet.quote:Op maandag 8 november 2010 21:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Sinds eind vorig jaar is dat veranderd.
Groot gelijk.quote:Op maandag 8 november 2010 21:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja idd, ik laat niet meer een leuke band voorbij gaan omdat ik alleen moet, maarja het moet het liefst wel makkelijk zijn met OV en niet te ver weg, maar mss ga ik ooit nog wel verder ofzo, ik zie wel.
Ja ach, kleinigheidjes blijf je houden he.quote:Op maandag 8 november 2010 21:54 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Dat wist ik helemaal niet.
Wat een domme naam, Lakei.
Plato klinkt veel leuker.
Nooit geweten.quote:Op maandag 8 november 2010 21:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja ach, kleinigheidjes blijf je houden he.![]()
http://www.ed.nl/regio/he(...)naam-Plato-Lakei.ece
Toch weer wat geleerd van Tante Tux he.quote:Op maandag 8 november 2010 21:59 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Nooit geweten.
Bedankt voor de informatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |