Ik denk het niet, want we gaan van tevoren bij een chickie drinken en ik zie alweer helemaal gebeuren dat er een fles wodka naar binnen gaatquote:Op dinsdag 9 november 2010 00:23 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Veel plezier alvast haha.
Nou moet je nog zien dat je het een en ander scoort.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:05 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik denk het niet, want we gaan van tevoren bij een chickie drinken en ik zie alweer helemaal gebeuren dat er een fles wodka naar binnen gaat
Pas op voor tunneltjesquote:Op dinsdag 9 november 2010 10:05 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik denk het niet, want we gaan van tevoren bij een chickie drinken en ik zie alweer helemaal gebeuren dat er een fles wodka naar binnen gaat
Dan neem je dat "chickie" (quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:05 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ben je daar niet tante Tux voor?quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dan neem je dat "chickie" () toch.
Ik moet ook alles voorkauwen.![]()
Nee, zij is gewoon een vriendinquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:11 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ben je daar niet tante Tux voor?
Dat maakt toch niks uit.quote:
Oei, kauwen doet pijnquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
weet ikquote:Op dinsdag 9 november 2010 17:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
![]()
[..]
Dat maakt toch niks uit.
Een fles maar?quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:05 schreef DuTank het volgende:
[..]
Gaaf!quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:00 schreef VulpesVulpes het volgende:
Goh A_T en ik waren gisteren een bank aan het sjouwen (via marktplaats aangeschaft) was maar een paar straten verder waar we nu wonen (jaa eindelijk in den bosch!).. even een pauze ingelast want tja zo'n bank is toch wel een beetje zwaar..
Stopt er opeens een busje langs ons.. draait zijn raampje open.. vraagt hij waar we heen moeten met de bankwij een beetje verbaasd en zeggen naar welke straat we moeten.. zegt die man gooi hem maar achterin
gewoon spontaan uit het niets.. hij zei dat hij ons zag tobben met de bank en we kregen dus een lift..
Goh wie zegt dat dat niet meer kanDen Bosch blijft dan toch een gastvrije stad moet ik zeggen
Gisteren. Waar was jij?quote:
dus er was toch iemand door ons huis aan het snuffelenquote:
Ja er waren wel veel dozen zeg. BB was er dus wel.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:13 schreef VulpesVulpes het volgende:
[..]
dus er was toch iemand door ons huis aan het snuffelen![]()
haha zal vast niet zo gezellig zijn geweest tussen alle dozen nog
quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja er waren wel veel dozen zeg. BB was er dus wel.
Nee je houdt van mij.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:15 schreef bijdehand het volgende:
Sorry BB, dat was zo niet bedoeld. Loveyou
Sorry het spijt mij ik ben gewoon heel stoer en normaal verberg ik dat maar net ging het even niet sorry het spijt mij ontzettend.quote:
Noujaquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja er waren wel veel dozen zeg. BB was er dus wel.
Dan moet je ook niet je pilletjes vergeten he, want dan gaat het mis.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:20 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Sorry het spijt mij ik ben gewoon heel stoer en normaal verberg ik dat maar net ging het even niet sorry het spijt mij ontzettend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |