Dan kan ik niet meer met de laatste trein terug.quote:
Dat vindt hij vast niet erg.quote:Op maandag 8 november 2010 23:11 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Dan kan ik niet meer met de laatste trein terug.
Oh noesquote:Op maandag 8 november 2010 23:11 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Dan kan ik niet meer met de laatste trein terug.
Ik heb mijn zinnen niet gezet op haarquote:Op maandag 8 november 2010 23:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat vindt hij vast niet erg.
Op wie dan?quote:Op maandag 8 november 2010 23:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb mijn zinnen niet gezet op haar
Op niemandquote:
Ik wel.quote:Op maandag 8 november 2010 23:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat vindt hij vast niet erg.
Valt wel mee. Nu neem ik de keuze om te gaan slapenquote:Op maandag 8 november 2010 23:17 schreef FedExpress het volgende:
keuzes, keuzes... het valt ook niet mee allemaal
trustenquote:Op maandag 8 november 2010 23:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Valt wel mee. Nu neem ik de keuze om te gaan slapenTruste lieve schatjes
Het is een Ebook geworden.quote:Op maandag 8 november 2010 23:24 schreef FedExpress het volgende:
[..]
en? al een keuze gemaakt tussen boek/tijdschrift?
Oh, dat kan ookquote:Op maandag 8 november 2010 23:29 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Het is een Ebook geworden.
Ik download die gewoon ergens vandaan en dan lees ik ze op m'n laptop.quote:Op maandag 8 november 2010 23:31 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Oh, dat kan ook![]()
E-reader is hier nog niet in huisVind je dat wel fijn lezen?
o zo, okee! Dan heb ik wel een E-readerquote:Op maandag 8 november 2010 23:32 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik download die gewoon ergens vandaan en dan lees ik ze op m'n laptop.
Beetje hetzelfde als films downloaden is dat.
Ik weet niet eens wat dat is.quote:Op maandag 8 november 2010 23:34 schreef FedExpress het volgende:
[..]
o zo, okee! Dan heb ik wel een E-reader
Je hebt tegenwoordig van die apparaten waarmee je die Ebooks dus kan lezen.quote:Op maandag 8 november 2010 23:36 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat dat is.
Is wel goed voor m'n Engels dit, die boeken kon ik in het Nederlands niet illegaal vinden.
Ah zo'n ding lijkt me echt drie keer niks.quote:Op maandag 8 november 2010 23:39 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Je hebt tegenwoordig van die apparaten waarmee je die Ebooks dus kan lezen.
Zoals dit:
http://www.google.nl/imag(...)=wi&biw=1680&bih=957
Is inderdaad goed voor je Engels dan, haha.
Ik ga ook maar eens slapen. Veel plezier nog met lezen en alvast welterusten
Veel plezier alvast haha.quote:Op maandag 8 november 2010 23:57 schreef DuTank het volgende:
Klopt, want woensdag loopt er wel het een en ander rond in de Sugar Factory te Damskoweetoch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |