Ja zoiets.quote:Op maandag 8 november 2010 19:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jaja. Ik zie het al voor meJij met twee vlechtjes en een fluit huppelend aan het dansen en dan kijken of ie omhoog gaat
Ik zal je iets verklappen:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op maandag 8 november 2010 19:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik zal je iets verklappen:NietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Nee. Is mij te kinkyquote:
Kinky is leuk joh.quote:
Ik laat alles op me afkomen, ben niet zo creatiefquote:
Da's saai.quote:Op maandag 8 november 2010 19:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik laat alles op me afkomen, ben niet zo creatief
Teach mequote:
quote:
Had deze post over het hoofd gezien. Ik heb dus weer wat gemist daarzo.quote:Op maandag 8 november 2010 17:28 schreef fairytalessuck het volgende:
Waarom zou je? Omdat het supervet was.
Dus ja, ik heb het echt naar m'n zin gehad.
Alleen na het concert was het wat minder, vechtpartij tussen een jongen die ik ken en een goede vriend van me. Politie bij geweest en alles, getuigenverklaring af moeten leggen, nog naar de spoedeisende hulp gemoeten om 1 uur 's nachts blablabla.
quote:
Was rond half 12 geloof ik, recht voor de ingang.quote:Op maandag 8 november 2010 19:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Had deze post over het hoofd gezien. Ik heb dus weer wat gemist daarzo.
Toen ik net 10 minuten DB uit was op de heenweg is er hier in de straat iemand gearresteerd. Ik mis ook altijd alles he pfffff
quote:
Toen was ik nog bij de garderobe denk ik. Zat er nog aan te denken een jas mee te nemen die ik bij kon houden, maar dan moest ik buiten kou lijden.quote:Op maandag 8 november 2010 20:06 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Was rond half 12 geloof ik, recht voor de ingang.
Was echt niet leuk.Had zelf ook nog bijna een klap gekregen, was helemaal overstuur.
Wat is er?quote:
Bij de garderobe was het drukkkk, niet normaal.quote:Op maandag 8 november 2010 20:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Toen was ik nog bij de garderobe denk ik. Zat er nog aan te denken een jas mee te nemen die ik bij kon houden, maar dan moest ik buiten kou lijden.![]()
Maar da's wel kut ja.
Haha ja dat heb je dan he die andere tijdsbeleving, maar ik was tegen 12 uur alweer op het station. Maar ik moet toch iig iets hebben gezien zou je zeggen dan want ik ging nog ff kijken aan de zijkant waar ze spullen aan het inladen waren en daarnaast stond nog een tourbus.quote:Op maandag 8 november 2010 20:19 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Bij de garderobe was het drukkkk, niet normaal.
Ja kan ook wat later zijn geweest trouwens, ik weet alleen dat mijn verklaring rond 10 voor 12 opgeschreven werd.
Voor mijn gevoel duurde die vechtpartij eeuwen, maar kan ook 2 minuten geweest zijn.
Nouja we zullen het nooit weten.quote:Op maandag 8 november 2010 20:25 schreef fairytalessuck het volgende:
Ja het was echt recht voor de ingang.
Maarja misschien dat je toen al weg was, zou ook nog kunnen.
Ik heb iig geen tourbus gezien en dat ze spullen in aan het laden waren?
Enige wat ik ingeladen heb zien worden was die jongen die die vriend van me aanviel.
Hm ja toen ik hem net teruglas kwam ie inderdaad nogal stom over, dus ik kan het je niet kwalijk nemen.quote:Op maandag 8 november 2010 20:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nouja we zullen het nooit weten.![]()
Ik moest lachen om je laatste zin.
Ik wil nog een keer, het was zo snel voorbij.quote:Op maandag 8 november 2010 20:36 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Hm ja toen ik hem net teruglas kwam ie inderdaad nogal stom over, dus ik kan het je niet kwalijk nemen.
Dat hoor ik vaker.quote:Op maandag 8 november 2010 20:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik wil nog een keer, het was zo snel voorbij.
Eind november zijn ze in Düsseldorf, daar ga ik misschien weer heen.quote:Op maandag 8 november 2010 20:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik wil nog een keer, het was zo snel voorbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |