quote:Jij strijdt enkel tegen de rechtse Tsunami.Op woensdag 27 oktober 2010 23:55 schreef KoosVogels het volgende:
Er wordt hier regelmatig serieus gediscussieerd!Zit ik een beetje voor jan lul mn ziel en zaligheid in POL-discussies te steken!
quote:Hoe gaan we [stelling] opzetten?Op woensdag 27 oktober 2010 23:55 schreef remlof het volgende:
Even een apart topic voor de stelling reeks.
quote:Het is een goed plan Koos...Op woensdag 27 oktober 2010 23:55 schreef KoosVogels het volgende:
Er wordt hier regelmatig serieus gediscussieerd!Zit ik een beetje voor jan lul mn ziel en zaligheid in POL-discussies te steken!
quote:En terecht! Rechts ondermijnt met regelmaat mijn topics. Zo werd mijn 'wereld zonder geld'-thread verpest door rechtse kapitaaldenkersOp woensdag 27 oktober 2010 23:56 schreef du_ke het volgende:
[..]
Jij strijdt enkel tegen de rechtse Tsunami.
quote:Jaja, heb meegelezen. Ben er wel voor te porrenOp woensdag 27 oktober 2010 23:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het is een goed plan Koos...
quote:Een wereld zonder geld is dan ook wel heel naïef Koos.Op woensdag 27 oktober 2010 23:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En terecht! Rechts ondermijnt met regelmaat mijn topics. Zo werd mijn 'wereld zonder geld'-thread verpest door rechtse kapitaaldenkers
quote:Dat er strengere regels zijn waardoor een topic niet zomaar "verkracht" kan wordenOp woensdag 27 oktober 2010 23:58 schreef Picchia het volgende:
Maar over mijn laatste opmerking. In hoeverre onderscheid het deponeren van stellingen in een centraal topic zich van het behandelen van stellingen in afzonderlijke topics zoals nu gebeurt in NWS en POL in het specifiek?
quote:Ik was al aan het wachten op je steunOp woensdag 27 oktober 2010 23:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jaja, heb meegelezen. Ben er wel voor te porren
quote:Mwoah, gok dat jij niet hebt meegelezen. Het is haalbaar, maar niet binnen de huidige tijdsgeest. Maar op een gegeven moment werd er een beetje teveel outside of the box gedacht en dat trokken bepaalde users nietOp woensdag 27 oktober 2010 23:59 schreef du_ke het volgende:
[..]
Een wereld zonder geld is dan ook wel heel naïef Koos.
quote:Die heb je. Maar nu lezen en dan slapen. Morgen weer vroeg dagOp donderdag 28 oktober 2010 00:04 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ik was al aan het wachten op je steun
quote:Nee dat klopt wel, heb die reeks vrij bewust overgeslagenOp donderdag 28 oktober 2010 00:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mwoah, gok dat jij niet hebt meegelezen. Het is haalbaar, maar niet binnen de huidige tijdsgeest. Maar op een gegeven moment werd er een beetje teveel outside of the box gedacht en dat trokken bepaalde users niet
quote:Komt goed hoorOp donderdag 28 oktober 2010 00:12 schreef remlof het volgende:
Over het nieuwe project kan je terecht in Hoe gaan we [stelling] opzetten? en over de rest wat geen feedback is in [POL SC #1616] Waar CDAers te biecht gaan
quote:Ben nog wat jonger Remlof, ik kan nog multi-tasken
quote:remlof is zo'n FA die houden zich nergens aanOp donderdag 28 oktober 2010 00:23 schreef Zolcon het volgende:
Voor SC verwijs ik jullie beiden naar de SC!![]()
![]()
Modjes die gemod moeten worden
quote:Edit: dank voor het slotje!Op donderdag 28 oktober 2010 18:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dit Kut-marokkanen afschieten lijkt me niet de bedoeling..
Check.quote:Op maandag 1 november 2010 16:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Hoelang kan Cohen nog PvdA-leider blijven?
Ik hoopte dat een mod zonder erop gewezen te hoeven worden, de TT hiervan zou normaliseren, maar blijkbaar is dat iets teveel verwacht.
Noblesse oblige.quote:Op maandag 1 november 2010 18:38 schreef du_ke het volgende:
Je hebt helemaal gelijk, toevallig kwam er van de week ook een topic-report over binnen. Maar ik heb er weinig inspiratie voor om dat te doen
Tis wel nodigquote:Op maandag 1 november 2010 18:38 schreef du_ke het volgende:
Je hebt helemaal gelijk, toevallig kwam er van de week ook een topic-report over binnen. Maar ik heb er weinig inspiratie voor om dat te doen
Misschien moet je in het vervolg iets langer nadenken voordat je een topic opentquote:Op dinsdag 2 november 2010 00:35 schreef phpmystyle het volgende:
Van burgerrechten naar burgerplichten
Zwaar mislukt topic, ik drukte me nogal slecht uit. Mag slotteke op.
Fijn he, zoiets even melden op de FBquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:09 schreef MisterX1989 het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel gelijk, maar dit geldt voor meerdere users die rechts georienteerd zijn.
Nou links braakt anders ook meer dan genoeg op het forum hoorquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:09 schreef MisterX1989 het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel gelijk, maar dit geldt voor meerdere users die rechts georienteerd zijn.
Oh zeer zeker. Maar in de rechtse groep zitten een aantal figuren die nog nooit van het gebruik van argumenten gehoord hebben. Onder links vast ook maar die blijven hier dan minder hangen of ze zijn er überhaupt minder hier aangezien FOK toch een rechtse site is.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nou links braakt anders ook meer dan genoeg op het forum hoor
Vreemd, het is juist links dat geen enkele behoefte heeft aan argumenten. Als je gelijk hebt, heb je die natuurlijk ook niet nodig, ik snap het wel. Zie daar ook de verklaring waarom discussies in POL zo'n laag niveau hebben, gegeven dat Fok! vooral een linkse site is.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:46 schreef du_ke het volgende:
[..]
Oh zeer zeker. Maar in de rechtse groep zitten een aantal figuren die nog nooit van het gebruik van argumenten gehoord hebben. Onder links vast ook maar die blijven hier dan minder hangen of ze zijn er ÃŒberhaupt minder hier aangezien FOK toch een rechtse site is.
Afkomstig van de user die denkt dat niet onderbouwde beschuldigingen hetzelfde zijn als argumentenquote:Op donderdag 4 november 2010 00:24 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Vreemd, het is juist links dat geen enkele behoefte heeft aan argumenten. Als je gelijk hebt, heb je die natuurlijk ook niet nodig, ik snap het wel. Zie daar ook de verklaring waarom discussies in POL zo'n laag niveau hebben, gegeven dat Fok! vooral een linkse site is.
Echt, te dom om zelfstandig te poepen. FOK een linkse sitequote:Op donderdag 4 november 2010 00:24 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Vreemd, het is juist links dat geen enkele behoefte heeft aan argumenten. Als je gelijk hebt, heb je die natuurlijk ook niet nodig, ik snap het wel. Zie daar ook de verklaring waarom discussies in POL zo'n laag niveau hebben, gegeven dat Fok! vooral een linkse site is.
Toch gek dat alle rechtsen altijd vinden dat ik van die heldere goed onderbouwde posts maak. Alleen onderbuikende linksen zijn een andere mening toegedaan.quote:Op donderdag 4 november 2010 08:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Afkomstig van de user die denkt dat niet onderbouwde beschuldigingen hetzelfde zijn als argumenten
Topic dicht en TS weg.quote:Op donderdag 4 november 2010 16:26 schreef Peter het volgende:
Het Midden-Oosten conflict in een notendop wellicht iets schoonvegen..
Wees er maar trots op dat je geblaat wordt onderschreven door figuren als php en voice-over.quote:Op donderdag 4 november 2010 18:22 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Toch gek dat alle rechtsen altijd vinden dat ik van die heldere goed onderbouwde posts maak. Alleen onderbuikende linksen zijn een andere mening toegedaan.
Twee prima users, die ferm stelling nemen tegen de linkse leegte.quote:Op donderdag 4 november 2010 18:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wees er maar trots op dat je geblaat wordt onderschreven door figuren als php en voice-over.
Dan zou ik als ik jou was eens proberen te leren lezen.quote:Op donderdag 4 november 2010 18:39 schreef Sachertorte het volgende:
Maar zij niet alleen. Ik krijg feitelijk van alle rechtse users bijval.
Helaas ben jij negentig procent van de tijd in troll-mode, dus ik ga er verder maar niet op inquote:Op donderdag 4 november 2010 18:39 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Twee prima users, die ferm stelling nemen tegen de linkse leegte.
Maar zij niet alleen. Ik krijg feitelijk van alle rechtse users bijval.
Jij bent links hoor. Dat ik van jou geen bijval krijg, is ingecalculeerd.quote:Op donderdag 4 november 2010 18:40 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dan zou ik als ik jou was eens proberen te leren lezen.
Heel erg jammer....quote:Op donderdag 4 november 2010 19:28 schreef Zolcon het volgende:
Mijn discussie reeks blijkt overbodig en is weinig succes. (ik ben zelf ook afwezig geweest en heb het dus ook niet kunnen helpen) Laat deze maar rustig sterven. Blijkbaar zijn we in staat om gewoon zinnige discussies te voeren en is de hele reeks niet nodigtoch bedankt voor iedereen die heeft geholpen!
Gelukkig hebben we de banners nog
quote:Op donderdag 4 november 2010 21:24 schreef KoosVogels het volgende:
Gooi aub een slotje op dit topic: Een wereld zonder geld #3
Ik heb geen flauw idee waar de discussie inmiddels over gaat, maar niet over een wereld zonder geld in ieder geval. Dat er tegenstand is kan ik mij goed voorstellen, maar wat nu gebeurt gaat nergens over.
Wat is dit nou weer voor flauwekul?quote:
Niemand beweert dat het onderwerp niets heeft te maken met POL. Op mijn verzoek is de boel gesloten omdat het de discussie was afgedwaald naar gelul over of kapitalisme een ideologie is. De vorige twee topics hebben onder andere Wijze_Appel met enorm veel moeite de boel op de rails gehouden, maar toch blijven mensen vragen stellen die irrelevant waren omdat zij het onderwerp niet schijnen te snappen. Piet flikt dat al drie topics lang, daarom trapte ik op de rem.quote:Op donderdag 4 november 2010 21:46 schreef Igen het volgende:
[..]
[..]
Wat is dit nou weer voor flauwekul?
Bij een voorstel voor een alternatieve samenlevingsvorm is de vraag hoe die in stand moet worden gehouden toch een nogal essentiële vraag? En die wordt niet in de OP beantwoord, noch in de webpagina waar die naar linkt. Ik vind het een beetje raar om dan ineens te beweren dat het 'nergens over gaat' of zelfs 'niks te maken heeft met POL'.
*proest*quote:Op donderdag 4 november 2010 21:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Niemand beweert dat het onderwerp niets heeft te maken met POL. Op mijn verzoek is de boel gesloten omdat het de discussie was afgedwaald naar gelul over of kapitalisme een ideologie is. De vorige twee topics hebben onder andere Wijze_Appel met enorm veel moeite de boel op de rails gehouden, maar toch blijven mensen vragen stellen die irrelevant waren omdat zij het onderwerp niet schijnen te snappen. Piet flikt dat al drie topics lang, daarom trapte ik op de rem.
Je kan natuurlijk ook zelf een topic starten. Waarom de fuck open je anders een topic? Je lanceert een onderwerp om over te discussieren, maar het gaat compleet ergens anders over. Wat de fuck is dan het nut van het topic?quote:Op donderdag 4 november 2010 21:53 schreef Igen het volgende:
[..]
*proest*
Dus zo gaat het tegenwoordig in POL? Nou, ik heb POL al een flinke poos geleden uit m'n at-lijst gegooid, maar dat is dan nu dus terechter dan ooit.
Hebben we hem ook weer. Moeilijk he; meer dan drie zinnen uit je toetsenbord rammen? Word je moe van het denken?quote:Op donderdag 4 november 2010 21:50 schreef beeer het volgende:
KoosVogels is niet eens de starter van de reeks. Maar wat kun je anders verwachten van een 'liberaaltje' zoals du-ke
Ah, die had ik nog niet gezien.quote:Op donderdag 4 november 2010 23:10 schreef du_ke het volgende:
Als jij kan vertellen wat de toegevoegde waarde is ten opzichte van Hoelang kan Cohen nog PvdA-leider blijven? (behalve dat het een poll-topic van gtotep is)?
haha misschien maar een voorspelling heb ik in jouw topic nog niet echt gespotquote:Op donderdag 4 november 2010 23:32 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ah, die had ik nog niet gezien.
Dan laat maar idd, hoewel een voorspel-topic op zich er naast zou kunnen, zeker als ode aan VKZ.
Wie had er nou eigenlijk het meest gepost in VKZ?quote:Op donderdag 4 november 2010 23:32 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ah, die had ik nog niet gezien.
Dan laat maar idd, hoewel een voorspel-topic op zich er naast zou kunnen, zeker als ode aan VKZ.
Blijkbaar is de roep ernaar niet groot genoeg. Misschien als er nog een aantal interessante onderwerpen ter sprake komen kan het nog wat worden. Maar zoals het nu gaat voegt het weinig toe aan het huidige aanbod van topics.quote:
Klinkt goed. Waar kan ik ze vinden?quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:02 schreef betyar het volgende:
Misschien een idee om de stellingen te volgen van radio1 en radio2 deze hebben meestal een politiek tintje en kunnen makkelijk worden onderhouden.
www.stand.nl bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:47 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Klinkt goed. Waar kan ik ze vinden?
knooppunt kranenbarg op radio2 maar dat is wel meer nieuws en geen politiek.quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:47 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Klinkt goed. Waar kan ik ze vinden?
Ik vind het altijd vreselijk om dat standpunt NL te horen. Mensen moeten nou eenmaal niet overal een mening over uiten. Als je ergens weinig verstand van hebt dan moet je gewoon niks zeggen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:13 schreef betyar het volgende:
[..]
knooppunt kranenbarg op radio2 maar dat is wel meer nieuws en geen politiek.
Maar zoals hierboven stand.nl is een goede. Moet je maar eens luisteren soms is het commentaar van luisteraars tenenkrommend.
Ik verwacht die over de hoofdenquote:
Met je linkerbeentje uit bed gestapt? Het is inderdaad een wat afwijkend onderwerp, maar het is een serieuze observatie. Ik kan echt aan de hand van een hoofd heel goed inschatten of iemand links of rechts is. Dat is toch een interessant politiek onderwerp, en het zegt iets over de keuzevrijheid die je hebt bij het links of rechts zijn. Het is dus zelfs diep en filosofisch.quote:Op zaterdag 6 november 2010 16:13 schreef Bluesdude het volgende:
Linkse hoofden
sorry
misschien een leuk bashidee... rechtse koppentax invoeren ?
misschien werkt dit topic leuk uit in ONZ...
maar hier wordt het toch weer een linksrechtsbashgezeik....
je kunt de stelling in de OP niet serieus nemen... het is gewoon niet serieus bedoeld:
dit dus : .....er is een links gen gevonden... en dat kun je zien aan iemands gezicht..
wat blijft er dan over aan inhoudelijkheid ? niks toch ?
Haha, vind het een vermakelijk topic maar beweren dat er sprake is van een serieuse observatie....kom opquote:Op zaterdag 6 november 2010 16:27 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Met je linkerbeentje uit bed gestapt? Het is inderdaad een wat afwijkend onderwerp, maar het is een serieuze observatie. Ik kan echt aan de hand van een hoofd heel goed inschatten of iemand links of rechts is. Dat is toch een interessant politiek onderwerp, en het zegt iets over de keuzevrijheid die je hebt bij het links of rechts zijn. Het is dus zelfs diep en filosofisch.
quote:Op zaterdag 6 november 2010 16:27 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Met je linkerbeentje uit bed gestapt? Het is inderdaad een wat afwijkend onderwerp, maar het is een serieuze observatie. Ik kan echt aan de hand van een hoofd heel goed inschatten of iemand links of rechts is. Dat is toch een interessant politiek onderwerp, en het zegt iets over de keuzevrijheid die je hebt bij het links of rechts zijn. Het is dus zelfs diep en filosofisch.
Hoe kom je erbij om dit in dit topic te zetten? Zeker een die vraagt om serieuze discussies, alleen hiervoor moeten ze je een ban geven.quote:Op zaterdag 6 november 2010 16:27 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Nergens voor nodig. Ik neem Sacher met een vrachtwagen zout en dat weet hij ook.quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:34 schreef betyar het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij om dit in dit topic te zetten? Zeker een die vraagt om serieuze discussies, alleen hiervoor moeten ze je een ban geven.
Bluesdude zit altijd in feedback te zeiken om sluiting van mijn topics. Ik weet niet waar die censuurdrift vandaan komt. Hij vindt het niks, prima, dan leest hij die topics toch niet. Er zijn er genoeg die er wel van houden, en er is dus gewoon een markt voor.quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:34 schreef betyar het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij om dit in dit topic te zetten? Zeker een die vraagt om serieuze discussies, alleen hiervoor moeten ze je een ban geven.
quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:38 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nergens voor nodig. Ik neem Sacher met een vrachtwagen zout en dat weet hij ook.
Om jou serieus te nemen hebben we PietVerdriet en SCH ingehuurd.quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:44 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat je het heel serieus nam.
SCH, had die niet een banquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:45 schreef du_ke het volgende:
[..]
Om jou serieus te nemen hebben we PietVerdriet en SCH ingehuurd.
Een flauwekultopic moet je sluiten of verplaatsen, maar dat "altijd" van jou is weer zo'n overdreven statement...quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:40 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Bluesdude zit altijd in feedback te zeiken om sluiting van mijn topics. Ik weet niet waar die censuurdrift vandaan komt.
Yip er zal misschien in ONZ een markt zijn, maar als je de kwaliteit van POL wilt bewaken dan moet je dat soort ongein uit POL zetten ... en mensen die maar door blijven gaan met dit soort postings een trap onder de kont geven.. natuurlijk.quote:Hij vindt het niks, prima, dan leest hij die topics toch niet. Er zijn er genoeg die er wel van houden, en er is dus gewoon een markt voor.
oproepen tot massamoordquote:Op zondag 7 november 2010 10:23 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Schaf de Pensioenen af ,Euthanasie voor de niet werkenden. --- ONZ --->
Als er een klacht is over een topic van mij, is het bijna altijd van jou.quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:39 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Een flauwekultopic moet je sluiten of verplaatsen, maar dat "altijd" van jou is weer zo'n overdreven statement...
Werkelijk? http://www.elsevier.nl/we(...)vinden-links-gen.htmquote:Met dit soort overdrijvingen en generalisaties lok je tegenreacties, topics ontsporen en dan ga je onschuldig doen.
Dat van een links gen en dat je aan iemands gezicht kunt zien of ie links is, is je fantasie
Het is gewoon een leuke discussie. Hoe iemand in het leven staat, kun je meestal heel snel zien (niet gek: de mens is tenslotte een sociaal wezen). Aan je gezicht kun je echter weinig wijzigen. Toch blijkt het zo dat je politieke voorkeur vaak wel af te lezen is aan het gezicht. Dat is echt geen onzinobservatie. Wellicht wel ongewenst in jouw wereldbeeld, maar dat is je eigen angst. Angst dat er een nieuwe Holocaust aankomt als dit soort dingen waar blijken te zijn. Feitelijk de Buikhuisen discussie revisited. Sommige mensen zijn daarin blijven hangen, blijkbaar. Anderen laten zich niet meer leiden door de onderbuik, maar door wat waar is...quote:Je weet het... maar je poneert het toch maar. Ff klooien , toch ?
[..]
Yip er zal misschien in ONZ een markt zijn, maar als je de kwaliteit van POL wilt bewaken dan moet je dat soort ongein uit POL zetten ... en mensen die maar door blijven gaan met dit soort postings een trap onder de kont geven.. natuurlijk.
*zucht* nu wel, bedankt!quote:
Ik heb een broertje dood aan links (kan echter wel gewoon met linkse mensen omgaan), het is (m.i.) een dwaalleer, die vooruitgang tegenhoudt. Dat is politiek, mijn beste. Als je daar niet tegen kunt, moet je niet in dit forum komen.quote:Op zondag 7 november 2010 13:10 schreef Bluesdude het volgende:
Kijk Sachertorte.... dat van linkse hoofden is jouw gefixeerdheid met je heilige oorlog tegen links.
Je denkt in hokjes van links en rechts... Je deelt de wereld en de mensen in ... en links is altijd slecht en rechts is het slachtoffer en de eeuwige goodguy.
Dat van dat "gen" had je moeten melden in de openingspost met bronverwijzing en zonder je fantasie van dat je dat kunt zien aan iemands hoofd. Daarmee maak je je stelling al ongeloofwaardig.
Dat gen op zich maakt iemand niet tot links.... maar er is een correlatie gevonden in samenhang met met veel vrienden en een verhoogde neiging to linkse voorkeuren.
Een correlatie is nog geen causaal verband.
Prima toch dat ik je onderschat... dat is in jouw voordeel in je trolloorlog tegen links..
Ik zat er al op te wachten...quote:Op zondag 7 november 2010 14:09 schreef Lord_Vetinari het volgende:
VVD = Eigen belang eerst
Liever in het Centrale VVD-topic
D'66 wil geldstromen politieke partijen inzichtelijk hebben
Liever in het centrale D66-topic
De politiek corrupte PvdA
Had ook wel in het centrale PvdA-topic gekund
Of geldt dat alleen voor PVV topics?
Dat is geen antwoord op mijn vraag. Als je onpartijdigheid wilt uitstralen, dan ben je consequent. Ik ben met je eens dat niet elke scheet van Wilders in een apart topic hoeft, maar er zijn best zaken die apart behandeld kunnen worden.quote:
Diep en filosofisch zegt-ie.quote:Op zaterdag 6 november 2010 16:27 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, hij is weg.quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:20 schreef phpmystyle het volgende:
TROL ALERT!!!
[linkse_proleet ]
Naar mijn idee is dat een trol, getuige zijn reacties.
EINDE DIENSTMEDEDELING.
In eerste instantie titel verbeterd, later gesloten en de OP gequote in Minister Donner en zijn dubbele paspoorten probleem want het bleek dubbel te lopen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:43 schreef Weltschmerz het volgende:
Mag de topictitel "Donner owned de kamers weer eens" gewijzigd worden in het enkelvoud, kamer?
Eigenlijk owned hij beide kamers wel, maar het ging even om die ene kamer, een typefoutje dus.
Ik wordt er zo onderhand wel een beetje moe van. Interesseert mij die paspoortenkwestie. Het gaat mij erom dat die kamerleden niet door hebben dat zij wetgever zijn. Daar ging mijn topic over, en dat Quirigaga dan een topic opent over de paspoortenkwestie waarin ze precies hetzelfde doet als de kamerleden, alles wat je boven de pet gaat aanzien voor onzin, maakt dat dat topic juist niet gaat over de kamerleden en hun verantwoordelijkheid voor de wetgeving.quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:37 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
In eerste instantie titel verbeterd, later gesloten en de OP gequote in Minister Donner en zijn dubbele paspoorten probleem want het bleek dubbel te lopen.
Ik had al een TR gestuurd. Gebeurt nog welquote:Op woensdag 10 november 2010 21:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
De PVV wil leraren bescahaving bijbrengen
Typefout in de TT. Kan iemand het even aanpassen voor Zolcon?
Graag gedaanquote:Op woensdag 10 november 2010 21:32 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ik had al een TR gestuurd. Gebeurt nog wel![]()
Maar dank je![]()
Tevens laatste topic (en eerste trouwens) dat ik open over de PVV. Verder gun ik ze de aandacht simpelweg niet.
Daar kom je wel erg makkelijk vanaf. Phpmystyle met zijn topic over burgerplichten laatst ook al.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:37 schreef Zolcon het volgende:
er mag een slotje op mijn topic, op zich kan het ook wel in het centrale PVV topic. Ik was gewoon zo geschockeerd dat ik het even een eigen topic wilde geven
Heb hem gemeld. Weet niet of het een kloon is maar daar hebben we mensen voorquote:Op vrijdag 12 november 2010 00:36 schreef Xa1pt het volgende:
Kan iemand de kutkloon of idioot die hier zit te trollen bannen, ofzo?
Zal mlg wel zijn.quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:38 schreef du_ke het volgende:
[..]
Heb hem gemeld. Weet niet of het een kloon is maar daar hebben we mensen voor.
quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:46 schreef kloothommel300 het volgende:
JA HE
VERTEL HET JE MOEDER
DIE DOOD IK EERST
VOORDAT IK JOU DOOD
HOERENKIND
quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:45 schreef kloothommel300 het volgende:
kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker kankerkanker
quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:46 schreef kloothommel300 het volgende:
neuk je kankeropa kankerjood i kill you
quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:40 schreef kloothommel300 het volgende:
Houd je kankerbek
kankernepbelg
Lijkt me duidelijk zo.quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:38 schreef kloothommel300 het volgende:
Ja wel, joden hebben geen ziel. En kunnen niet basketballen.
Je moet altijd oppassen met het vragen om een banquote:Op vrijdag 12 november 2010 00:36 schreef Xa1pt het volgende:
Kan iemand de kutkloon of idioot die hier zit te trollen bannen, ofzo?
Vraag je nu om een ban om het vragen om een ban?quote:Op maandag 15 november 2010 20:40 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Je moet altijd oppassen met het vragen om een ban
Neen, ik hint niet op een ban van Xa1pt maar wees hem op een risico. Gewoon omdat hij aardig is.quote:Op maandag 15 november 2010 21:57 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Vraag je nu om een ban om het vragen om een ban?
Wat is 't liefie?quote:Op maandag 15 november 2010 22:00 schreef phpmystyle het volgende:
Pol is definitief verziekt, zoek het allemaal maar uit. Daaag.
Dat risico liep ik zeker niet met die user.quote:Op maandag 15 november 2010 21:59 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Neen, ik hint niet op een ban van Xa1pt maar wees hem op een risico. Gewoon omdat hij aardig is.
We zien je wel weer terug als links het onderspit delft, I guess?quote:Op maandag 15 november 2010 22:00 schreef phpmystyle het volgende:
Pol is definitief verziekt, zoek het allemaal maar uit. Daaag.
Weet ikquote:Op maandag 15 november 2010 21:59 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Neen, ik hint niet op een ban van Xa1pt maar wees hem op een risico. Gewoon omdat hij aardig is.
De algemene sfeer, iedereen scheldt/kankert/vloekt/basht elkaar. Ik ben het serieus zat, elke afwijkende mening wordt afgedaan met een godwin. En remlof vindt alles prima, tenminste als je maar goed antipvv bent. Lekker homogeen forum is pol.quote:
Ik verwacht ook niet dat jullie alle posts doorlezen, maar ik zie zoveel users nu gewoon keihard trollen dat het geen hol meer aan is, Remlof keurt dat niet af maar loopt vooraan in het anti-pvv-gevoel. Enige neutraliteit mag er verwacht worden. Dus niet. Daarbij zijn er al zoveel rechtse users geband dat ik hier zowat alleen sta met hologrouph en die sachetorte.quote:Op maandag 15 november 2010 22:06 schreef du_ke het volgende:
php ik probeer waar mogelijk zo objectief mogelijk (en terughoudend vooral gescheld moet weg en dergelijke) te modden en als er posts zijn waar jij twijfels bij hebt laat dat dan weten zodat wij dat kunnen beoordelen (ik lees echt niet alles namelijk).
Links slaat op hol nu het niet meer het alleenrecht op de moraal heeft. Men is druk doende om iedereen met een andere mening aan ostrakisme te onderwerpen. Heel primitief kuddegedrag feitelijk. De (linkse?) mens is het primatenstadium nog niet ontstegen... Dodelijk vermoeiend voor de op dat vlak hoger begaafden.quote:
Ten dele met je eens. Ik begrijp wel dat het momenteel nogal hot is om de PVV te bashen, maar ik hoop ook dat je in ziet dat iemand als Sachetorte nauwelijks voor rede vatbaar is als het bijvoorbeeld gaat om het bagatelliseren van de kwestie Lucassen en ad hominem op ad hominem gebruikt om zijn punten kracht bij te zetten.quote:Op maandag 15 november 2010 22:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik verwacht ook niet dat jullie alle posts doorlezen, maar ik zie zoveel users nu gewoon keihard trollen dat het geen hol meer aan is, Remlof keurt dat niet af maar loopt vooraan in het anti-pvv-gevoel. Enige neutraliteit mag er verwacht worden. Dus niet. Daarbij zijn er al zoveel rechtse users geband dat ik hier zowat alleen sta met hologrouph en die sachetorte.
Grappenmakerquote:Op maandag 15 november 2010 22:10 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Links slaat op hol nu het niet meer het alleenrecht op de moraal heeft. Men is druk doende om iedereen met een andere mening aan ostrakisme te onderwerpen. Heel primitief kuddegedrag feitelijk. De (linkse?) mens is het primatenstadium nog niet ontstegen... Dodelijk vermoeiend voor de op dat vlak hoger begaafden.
Dat dus.quote:Op maandag 15 november 2010 22:10 schreef Sachertorte het volgende:
Dodelijk vermoeiend voor de op dat vlak hoger begaafden.
Mwah, je kan je standpunt geen eens meer kenbaar maken hier, het moet gewoon echt anti zijn want anders ben je een nazi ofzo. En iedereen blijft heel rigide zijn eigen partijtje verdedigen. De discussie hier in POL is duurzaam verneukt.quote:Op maandag 15 november 2010 22:11 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ten dele met je eens. Ik begrijp wel dat het momenteel nogal hot is om de PVV te bashen, maar ik hoop ook dat je in ziet dat iemand als Sachetorte nauwelijks voor rede vatbaar is als het bijvoorbeeld gaat om het bagatelliseren van de kwestie Lucassen en ad hominem op ad hominem gebruikt om zijn punten kracht bij te zetten.
Hier ben ik het wel mee eens. Het is een sfeer van vijandigheid zoals ik het op POL nog niet eerder heb meegemaakt.quote:Op maandag 15 november 2010 22:10 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Links slaat op hol nu het niet meer het alleenrecht op de moraal heeft. Men is druk doende om iedereen met een andere mening aan ostrakisme te onderwerpen. Heel primitief kuddegedrag feitelijk. De (linkse?) mens is het primatenstadium nog niet ontstegen... Dodelijk vermoeiend voor de op dat vlak hoger begaafden.
In het topic over Lucassen regent het posts, daar is ook geen normale discussie te voeren. Maar in de topics die niet zo'n issue zijn nog prima, denk ik.quote:Op maandag 15 november 2010 22:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mwah, je kan je standpunt geen eens meer kenbaar maken hier, het moet gewoon echt anti zijn want anders ben je een nazi ofzo. En iedereen blijft heel rigide zijn eigen partijtje verdedigen. De discussie hier in POL is duurzaam verneukt.
Ik vind het persoonlijk nogal meevallen.quote:Op maandag 15 november 2010 22:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel mee eens. Het is een sfeer van vijandigheid zoals ik het op POL nog niet eerder heb meegemaakt.
Erg jammer dat rechtse users niet meer durven of willen reageren. Want ze worden of uitgescholden voor troll, dom of tokkie en verder geridiculiseerd of hun posts worden verkeerd gequote of maar 1 regel uit een quote gebruikt.
Het lijkt mij dat dit toch niet de bedoeling is. Of wel?
Ik ben geen mod hier, gewoon user, maar het valt me op. Jammer.
Nee, de PVV wordt op alles gepakt waar ze op te pakken zijn. Niet NORMAAL! meer.quote:Op maandag 15 november 2010 22:17 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
In het topic over Lucassen regent het posts, daar is ook geen normale discussie te voeren. Maar in de topics die niet zo'n issue zijn nog prima, denk ik.
Ben je niet een heel klein beetje hypocriet nu PHP?? Gewetensvraagje, niet vervelend bedoeld?quote:Op maandag 15 november 2010 22:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, de PVV wordt op alles gepakt waar ze op te pakken zijn. Niet NORMAAL! meer.
Dat laatste is klinkklare onzin. Users worden geband omdat ze zich niet aan de policy houden, niet om de politieke kleur van hun uitspraken.quote:Op maandag 15 november 2010 22:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik verwacht ook niet dat jullie alle posts doorlezen, maar ik zie zoveel users nu gewoon keihard trollen dat het geen hol meer aan is, Remlof keurt dat niet af maar loopt vooraan in het anti-pvv-gevoel. Enige neutraliteit mag er verwacht worden. Dus niet. Daarbij zijn er al zoveel rechtse users geband dat ik hier zowat alleen sta met hologrouph en die sachetorte.
Met dit soort overdrijvingen lok je overdrijvingen en agressie uit... zoek de oorzaak ook bij jezelf.quote:Op maandag 15 november 2010 22:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mwah, je kan je standpunt geen eens meer kenbaar maken hier, het moet gewoon echt anti zijn want anders ben je een nazi ofzo. .
Dat valt ook nog wel mee volgens mij. Feit is natuurlijk wel dat we nu het meest rechtse kabinet sinds tijden hebben, dus het is niet zo gek als je dat ook in politieke discussies merkt.quote:Op maandag 15 november 2010 22:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel mee eens. Het is een sfeer van vijandigheid zoals ik het op POL nog niet eerder heb meegemaakt.
Erg jammer dat rechtse users niet meer durven of willen reageren. Want ze worden of uitgescholden voor troll, dom of tokkie en verder geridiculiseerd of hun posts worden verkeerd gequote of maar 1 regel uit een quote gebruikt.
Het lijkt mij dat dit toch niet de bedoeling is. Of wel?
Ik ben geen mod hier, gewoon user, maar het valt me op. Jammer.
Ik niet. Vind het langzamerhand veel te ver gaan. Wat een waardeloze sfeer.quote:Op maandag 15 november 2010 22:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk nogal meevallen.
X-ray had toch wel meer inhoud... Tikorev ook..quote:Op maandag 15 november 2010 22:19 schreef Ryan3 het volgende:
Nou du_ke, de vorige generatie extreemrechtsjes op POL vond ik toch wat doortastender dan deze generatie hoor..
Hele Grote Namen waren er idd.quote:Op maandag 15 november 2010 22:26 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
X-ray had toch wel meer inhoud... Tikorev ook..
Ook de meer fortuyn-achtigen die ten onder gingen met hun pedohetze had meer inhoud..
Hun zonen en dochter.quote:Op maandag 15 november 2010 22:26 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
grappig.... die zijn verdwenen ...hu n grote vijanden huppelen hier nog vrolijk rond
wij hebben gewonnen toch?quote:Op maandag 15 november 2010 22:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hele Grote Namen waren er idd.
Ik noem een speedfreak01, een lemmeb, een lucida, een sjun, een aahtje (rip)... zelfs een bendk was legendarisch.
Uiteindelijk toch een hele eer voor ons om daar de degens mee gekruist te hebben.
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar: misschien zijn de rollen ff een paar dagen omgedraaid???quote:Op maandag 15 november 2010 22:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik niet. Vind het langzamerhand veel te ver gaan. Wat een waardeloze sfeer.
Ik heb letterlijk gesteld dat ik het idioot vind dat Lucassen niet is opgestapt, niet omwille van zijn 'ontucht' (want dat stelt niks voor - normaliter zou ik de linksen hier aan mijn zijde vinden, maar blijkbaar is de linkse 'nuance' afhankelijk van de politieke gezindheid van betrokkene), maar omdat hij dit feit verzwegen heeft - wetende dat het heel belangrijke politieke informatie was.quote:Op maandag 15 november 2010 22:11 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ten dele met je eens. Ik begrijp wel dat het momenteel nogal hot is om de PVV te bashen, maar ik hoop ook dat je in ziet dat iemand als Sachetorte nauwelijks voor rede vatbaar is als het bijvoorbeeld gaat om het bagatelliseren van de kwestie Lucassen en ad hominem op ad hominem gebruikt om zijn punten kracht bij te zetten.
verraaiier!quote:Op maandag 15 november 2010 22:32 schreef du_ke het volgende:
Dames, lijkt me niet echt een goed plan om nu oude koeien uit de sloot te houden...
Gewonnen, ach, dat is betrekkelijk natuurlijk. Uiteindelijk hebben zij gewonnen, de PVV gedoogt nu de regering....quote:Op maandag 15 november 2010 22:31 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
wij hebben gewonnen toch?
het laatste woord hebben wij hier
PJquote:ps PJO niet vergeten... kwam die niet uit de kast later ?
Dat is zondermeer waar.quote:Op maandag 15 november 2010 22:32 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Ik heb letterlijk gesteld dat ik het idioot vind dat Lucassen niet is opgestapt, niet omwille van zijn 'ontucht' (want dat stelt niks voor - normaliter zou ik de linksen hier aan mijn zijde vinden, maar blijkbaar is de linkse 'nuance' afhankelijk van de politieke gezindheid van betrokkene), maar omdat hij dit feit verzwegen heeft - wetende dat het heel belangrijke politieke informatie was.
Nee, maar mijn punt is gewoon dat die jongens nu net kapstertjes lijken vergeleken bij de vorige generatie. Dat is toch niet leuk?quote:Op maandag 15 november 2010 22:32 schreef du_ke het volgende:
Dames, lijkt me niet echt een goed plan om nu oude koeien uit de sloot te houden...
Mooi. Nu hopen dat de rede ook op andere plaatsen vermag in te dalen. Dat discussieert toch wat prettiger.quote:
Je doet inderdaad hard je best om ruzie te krijgen met de linksen.quote:Op maandag 15 november 2010 22:32 schreef Sachertorte het volgende:
Dat ik niet geliefd ben bij links weet ik.
Erkende linksmenschen als KoosVogels/du_ke/ethiraseth en remlof kunnen prima met mij door een deur. Wellicht ligt het een klein beetje aan jou?quote:Op maandag 15 november 2010 22:37 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Je doet inderdaad hard je best om ruzie te krijgen met de linksen.
Dag in dag uit zit je specifiek op linkse mensen af te geven.
Inhoud is bij jou ondergeschikt aan de jihad.
Zo vraag je zelf om agressie terug..
True. Dat stelt strafrechtelijk gezien wellicht niet zoveel voor - het is geen ernstig misdrijf - maar je leek de situatie nogal te vergoeilijken. Terwijl de consensus nu eenmaal stelt dat dit hem niet bepaald integer maakt, en de ophef ook niet verbazingwekkend is gezien zijn functie.quote:Op maandag 15 november 2010 22:32 schreef Sachertorte het volgende:
Ik heb letterlijk gesteld dat ik het idioot vind dat Lucassen niet is opgestapt, niet omwille van zijn 'ontucht' (want dat stelt niks voor - normaliter zou ik de linksen hier aan mijn zijde vinden, maar blijkbaar is de linkse 'nuance' afhankelijk van de politieke gezindheid van betrokkene), maar omdat hij dit feit verzwegen heeft - wetende dat het heel belangrijke politieke informatie was.
Dat zijn jouw woorden. Als je in e.o.a. topic redelijkerwijs gezien gelijk hebt, zal ik dat ook toegeven. Maar ik heb het niet op ad hominems. Of je links of rechts, paars danwel roze bent interesseert me geen f*ck.quote:Dat ik niet geliefd ben bij links weet ik. Ik weet ook waarom: omdat ik rechts ben, en de linksen niet naar de mond praat zoals een heleboel gedhimmificeerde rechtsen - te bang voor het WOII argument. Zo simpel zijn de dingen soms.
Ik kan ook prima dezelfde deur als jij gebruiken.... alleen niet tegelijk.quote:Op maandag 15 november 2010 22:40 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Erkende linksmenschen als KoosVogels/du_ke/ethiraseth en remlof kunnen prima met mij door een deur. Wellicht ligt het een klein beetje aan jou?
Waarom eigenlijk "dames" (jij en du_ke gebruiken dat)?quote:Op maandag 15 november 2010 22:44 schreef remlof het volgende:
Dames, zet deze discussie effe voort in [Deel 1622]RIP zorgpakket
Omdat normaal alleen dames zo beppenquote:Op maandag 15 november 2010 22:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk "dames" (jij en du_ke gebruiken dat)?
Omdat Sacher en Blues prima door kunnen voor een paar ouwe wijvenquote:Op maandag 15 november 2010 22:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk "dames" (jij en du_ke gebruiken dat)?
quote:Op maandag 15 november 2010 22:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat normaal alleen dames zo beppen
Nofi trouwens
quote:Op maandag 15 november 2010 22:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
Omdat Sacher en Blues prima door kunnen voor een paar ouwe wijven.
Jouw reeks is ZEKER een doorstart waardquote:Op maandag 15 november 2010 22:53 schreef Zolcon het volgende:
Misschien is mijn reeks dan toch een doorstart waard. Waar je zinnige inhoudelijke discussies kan houden en waar gebash en getroll gedelete wordt. Maar als ik dat nog een keer ga proberen zou ik ook graag wat steun willen van mensen als Sacher, PHP en anderen die hier heel vaak te vinden zijn. Dan kunnen we gewoon zinnige discussies houden.
Misschien is het verstandiger als gewoon de meeste PVV dingen in hun eigen topic gaan en dan zou dat topic als van Remlof dicht of een algemeen kamerleden check topic worden.
teveel jenever op... ouwe bes ?quote:Op maandag 15 november 2010 22:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dan ben ik wel Thatcher. Blues mag van mij Eveline Herfkens zijn.quote:Op maandag 15 november 2010 22:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
Rollenspelletjes doen jullie maar via PM lijkt me zoquote:Op maandag 15 november 2010 23:02 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Dan ben ik wel Thatcher. Blues mag van mij Eveline Herfkens zijn.
quote:Op maandag 15 november 2010 23:03 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dacht toch eerder aan Winny de Jong.
Arcee maakt overzichten.quote:Op maandag 15 november 2010 23:07 schreef phpmystyle het volgende:
Waar kan je zien wie hier het meeste gepost heeft?
quote:Op maandag 15 november 2010 23:07 schreef phpmystyle het volgende:
Waar kan je zien wie hier het meeste gepost heeft?
Geen flauw benul zal eens zien of ik iets kan vindenquote:Op maandag 15 november 2010 23:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ok,wanneer maakt ie de balans weer op?
Ach, in vergelijking met Eveline Herfkens is dat als compliment te beschouwen.quote:Op maandag 15 november 2010 23:03 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dacht toch eerder aan Winny de Jong.
Vertel eens waar ik dat deed, dan kan du_ke mij noten als hij je beschuldiging terecht vindt.quote:Op maandag 15 november 2010 23:30 schreef phpmystyle het volgende:
Duke, kun je vragen als remlof wat minder wil bashen?
Wat moet du_ke vragen als remlof minder wil bashen?quote:Op maandag 15 november 2010 23:30 schreef phpmystyle het volgende:
-fuck it- Word toch niet erkend.quote:Op maandag 15 november 2010 22:25 schreef remlof het volgende: Feit is natuurlijk wel dat we nu het meest rechtse kabinet sinds tijden hebben, dus het is niet zo gek als je dat ook in politieke discussies merkt.
Je moet toch wat specifieker zijn. Kan je geen concrete posts aanwijzen?quote:Op maandag 15 november 2010 23:30 schreef phpmystyle het volgende:
Remlof zit constant het woord Henk en Ingrid te gebruiken, wetend dat hij daar mensen meer irriteert. Ook heeft hij mij voor fascist uitgescholden. Moet je daar quote's van?quote:Op dinsdag 16 november 2010 08:05 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je moet toch wat specifieker zijn. Kan je geen concrete posts aanwijzen?
Ja ik heb in dat topic 5 keer lopen waarschuwen dat mensen on topic moesten gaan of dat ik anders zou gaan snoeien.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:19 schreef phpmystyle het volgende:
Duke, loop jij posts van mij te verwijderen?
quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Remlof zit constant het woord Henk en Ingrid te gebruiken, wetend dat hij daar mensen meer irriteert.
Maar ik werd er van beticht dat ik iets niet zou onderbouwen, die naam wil ik niet en daarom wilde ik een aantal voorbeelden noemen waarin ik juist wel denken had onderbouwd.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:20 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja ik heb in dat topic 5 keer lopen waarschuwen dat mensen on topic moesten gaan of dat ik anders zou gaan snoeien.
Dat hij jou fascist noemt wel graag. Henk en Ingrid zijn de zelfverkozen mascottes van de PVV daar kan ik niet zoveel mee.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Remlof zit constant het woord Henk en Ingrid te gebruiken, wetend dat hij daar mensen meer irriteert. Ook heeft hij mij voor fascist uitgescholden. Moet je daar quote's van?
Leuk, matig geslaagd maar volstrekt off-topic in die reeks. En daarom weg.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar ik werd er van beticht dat ik iets niet zou onderbouwen, die naam wil ik niet en daarom wilde ik een aantal voorbeelden noemen waarin ik juist wel denken had onderbouwd.
Tsja, er is maar een sanctie mogelijk: remlof wegjorissen. Regels zijn nu eenmaal regels.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:21 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat hij jou fascist noemt wel graag. Henk en Ingrid zijn de zelfverkozen mascottes van de PVV daar kan ik niet zoveel mee.
Zolang het nog bij wat loze claims blijft van Php lijkt me dat niet de juiste oplossing. Dan zou er nog meer grond zijn om jou uit het ledenbestand te schrappenquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:26 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Tsja, er is maar een sanctie mogelijk: remlof wegjorissen. Regels zijn nu eenmaal regels.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat ik het nogal hypocriet vind dat jij PVV-standpunten hanteert terwijl jij die fascistisch vindt. Of ben jij ...
quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Het toont mijns inziens juist het fascistische van de PVV aan. Want hard straffen is dus kennelijk niet van toepassing op PVV-fractieleden maar wel op adolescenten van noordafrikaanse afkomst die zich misdragen.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat is door niemand beweert. Als hij hiervoor 6 jaar had gekregen was dat echt niet door de PVV tegengehouden. Die man heeft zijn straf al reeds uitgezeten, dus wat kan de PVV nog meer doen. Nogmaals jij hanteert dezelfde standpunten als de PVV. Dus, ben jij misschien fascistisch?
quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee. Ik ben democraat in hart en nieren,
quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:57 schreef maartena het volgende:
[..]
Hiermee geef je dus zelf toe dat de PVV fascistisch is?
quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, ik gebruik eerdere beweringen van Remlof en confronteer hem daarmee.
Nee, ik kreeg'n keer van remlof out of the blue te horen dat ik fascist ben. Ik was hier nog zeer genuanceerd.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:28 schreef Xa1pt het volgende:
PHP niet zo janken, je gaf zelf de voorzet.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Quote?quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, ik kreeg'n keer van remlof out of the blue te horen dat ik fascist ben. Ik was hier nog zeer genuanceerd.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:28 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zolang het nog bij wat loze claims blijft van Php lijkt me dat niet de juiste oplossing. Dan zou er nog meer grond zijn om jou uit het ledenbestand te schrappen
Met een sterke voorkeur voor Godwinnetjes.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:33 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
![]()
Ik ben de onschuld zelve. Een modeluser.
php, ik heb nog nooit van jou of van een andere user hier beweerd dat hij of zij fascist isquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, ik kreeg'n keer van remlof out of the blue te horen dat ik fascist ben. Ik was hier nog zeer genuanceerd.
Ik heb nu eenmaal een sterk rechtvaardigheidsgevoel, en ik herken het kwaad als de tekenen daar zijn.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:34 schreef du_ke het volgende:
[..]
Met een sterke voorkeur voor Godwinnetjes.
Nee, jij hebt een tijd geleden mij daarvoor wel uitgemaakt, of heb jij die reactie soms verwijderd?quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:36 schreef remlof het volgende:
[..]
php, ik heb nog nooit van jou of van een andere user hier beweerd dat hij of zij fascist is
Ik stel alleen dat de PVV vele fascistische trekjes heeft.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:37 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Ik heb nu eenmaal een sterk rechtvaardigheidsgevoel, en ik herken het kwaad als de tekenen daar zijn.
Zie voor een mooi voorbeeld: betoog gebiedsverbod
Nee, ik verwijder nooit reacties van mijzelf. Maar echt, als jij kan aantonen dat ik jou persoonlijk een fascist heb genoemd krijg je een kratje bier van mij.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, jij hebt een tijd geleden mij daarvoor wel uitgemaakt, of heb jij die reactie soms verwijderd?
Met dit soort claims kan ik natuurlijk niets.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, jij hebt een tijd geleden mij daarvoor wel uitgemaakt, of heb jij die reactie soms verwijderd?
De PVV trekt (helaas) proleten aan. Het fascisme was een uiterst elitaire beweging.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:36 schreef remlof het volgende:
[..]
php, ik heb nog nooit van jou of van een andere user hier beweerd dat hij of zij fascist is
Ik stel alleen dat de PVV vele fascistische trekjes heeft.
Met elitaire knokploegen zeker?quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:40 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
De PVV trekt (helaas) proleten aan. Het fascisme was een uiterst elitaire beweging.
Precies. Er was niets elitairders dan een bataljon eliteknokploegers volgens de fascisten.quote:
Dat is een constatering waar ik nog steeds achter sta. En ik noem PVVers zelfs apart van fascisten, hoe haal jij hier uit dat ik jou een fascist noem?quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:51 schreef phpmystyle het volgende:
Links rechts verhaal
Hoppakee, hier scheert remlof iedereen over 1 kam.
Ik heb meer posts weggeflikkerd in dat topic en niemand bestraft.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:59 schreef Zolcon het volgende:
Ik vind wel dat PHP hier een punt heeft. iedereen was offtopic bezig, ik oa ook. Dan is het wel raar als alleen PHP daarvoor bestraft wordt.
Ik zie niet hoe Remlof jou daar een fascist noem ?quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:51 schreef phpmystyle het volgende:
Links rechts verhaal
Hoppakee, hier scheert remlof iedereen over 1 kam.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is een constatering waar ik nog steeds achter sta. En ik noem PVVers zelfs apart van fascisten, hoe haal jij hier uit dat ik jou een fascist noem?
En toch is "mensen die buitenlanders inferieure mensen vinden, vinden dat ze anders behandeld moeten worden" van toepassing op zowel fascisten als PVVers.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is een constatering waar ik nog steeds achter sta. En ik noem PVVers zelfs apart van fascisten, hoe haal jij hier uit dat ik jou een fascist noem?
Oh ok, dan heb ik niks gezegd. Maar ik wil ook niet dat er gecensureerd gaat worden. Discussie is gezond.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:03 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik heb meer posts weggeflikkerd in dat topic en niemand bestraft.
De PVV wil buitenlanders voor de wet anders behandelen dan Nederlanders. Dat staat letterlijk in het PVV-programma. En voor het gemak scharen ze mensen met een dubbel paspoort dan ook nog eens onder buitenlanders.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
[..]
En toch is "mensen die buitenlanders inferieure mensen vinden, vinden dat ze anders behandeld moeten worden" van toepassing op zowel fascisten als PVVers.
Jij zegt dat mensen die buitenlanders haten van toepassing is op fascisten en pvv'ers daarmee stel je de kiezers (pvv stemmers) op 1 lijn met het fascisme. Dus Pvv'ers zijn fascisten in jouw optiek.
Ik liever ook niet maar soms worden topics wel heel erg gekaapt door de verkeerde discussies die elders al driedubbel lopenquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:05 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Oh ok, dan heb ik niks gezegd. Maar ik wil ook niet dat er gecensureerd gaat worden. Discussie is gezond.
Er is geen enkele post verwijderd uit Links rechts verhaal du_ke.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:03 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik heb meer posts weggeflikkerd in dat topic en niemand bestraft.
Dit is een nuancering wat je nu zegt.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:06 schreef remlof het volgende:
[..]
De PVV wil buitenlanders voor de wet anders behandelen dan Nederlanders. Dat staat letterlijk in het PVV-programma. En voor het gemak scharen ze mensen met een dubbel paspoort dan ook nog eens onder buitenlanders.
Dat deden de fascisten ook, dat was mijn constatering en die heeft helemaal niets met jou te maken.
Oh ik dacht aan het lucassentopic. in dat topic was ik nog geen mod :p en al helemaal niet in VKZquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Er is geen enkele post verwijderd uit Links rechts verhaal du_ke.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:08 schreef du_ke het volgende:
[..]
Oh ik dacht aan het lucassentopic. in dat topic was ik nog geen mod :p en al helemaal niet in VKZ
Nee php, dat zeg ik niet. Ik zeg alleen dat ze het buitenlanders als minderwaardig beschouwen als kenmerk hebben, net als fascisten. Een overlapping dus en geen gelijkstelling.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dit is een nuancering wat je nu zegt.
Jij zegt dat pvv'ers HETZELFDE zijn als fascisten. Dat poets je niet weg. Ook heb je gezegd dat ik maar weg kan gaan naar mijn whitepower forumpje.
Nou ja als jij als enige onderbouwing komt met een post die je verhaal niet echt ondersteunt en in april in een heel ander subforum is gedaan dan kan ik daar natuurlijk niets mee.quote:
Als ik Google op "phpmystyle remlof fascist"kom ik alleen op:quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik verwijder nooit reacties van mijzelf. Maar echt, als jij kan aantonen dat ik jou persoonlijk een fascist heb genoemd krijg je een kratje bier van mij.
quote:Op zondag 7 november 2010 19:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nogmaals jouw mening verhef jij tot superieur tov van andersdenkenden. Dat is ook een fascistisch aspect Remlof. [remlof] en op grond hiervan verklaar ik jou tot fascist[/remlof]
Om het maar even in jouw manier van denken te vertalen
Jij hebt in dat topic met geen woord gerept over ''aspect'', jij zei keihard: mensen die buitenlanders inferieure mensen vinden zijn fascisten of pvv'ers. Heel vrijelijk vertaald dan.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee php, dat zeg ik niet. Ik zeg alleen dat ze het buitenlanders als minderwaardig beschouwen als kenmerk hebben, net als fascisten. Een overlapping dus en geen gelijkstelling.
De nuance ligt'm in het feit dat ik mij in remlof verplaats. Mijn echte mening wordt daar niet genoemd, nergens trouwens.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:14 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Als ik Google op "phpmystyle remlof fascist"kom ik alleen op:
[..]
Mijn punt zit hem in dat je tien dagen geleden remlof woorden in de mond legde en daar nu weer over begint. Ik wil wel even helpen zoeken hoor. Was het in hét of één PVV-topic?quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De nuance ligt'm in het feit dat ik mij in remlof verplaats. Mijn echte mening wordt daar niet genoemd, nergens trouwens.
Daarbij heeft een FA een voorbeeldfunctie.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:24 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Mijn punt zit hem in dat je tien dagen geleden remlof woorden in de mond legde en daar nu weer over begint. Ik wil wel even helpen zoeken hoor. Was het in hét of één PVV-topic?
En daar ga je fout. Sorry php, maar het kan aan je gebrek aan educatie liggen, maar door dit soort gezeur over dingen die jij niet of verkeerd begrijpt verziek je aardig de sfeer in POL.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij hebt in dat topic met geen woord gerept over ''aspect'', jij zei keihard: mensen die buitenlanders inferieure mensen vinden zijn fascisten of pvv'ers. Heel vrijelijk vertaald dan.
Ja, en nu nogmaals de vraag:quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Daarbij heeft een FA een voorbeeldfunctie.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:24 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Mijn punt zit hem in dat je tien dagen geleden remlof woorden in de mond legde en daar nu weer over begint. Ik wil wel even helpen zoeken hoor. Was het in hét of één PVV-topic?
Prima, Duke vroeg aan mij als ik daar een quote van had. Die gaf ik. En mijn gebrek aan educatie?quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:26 schreef remlof het volgende:
[..]
En daar ga je fout. Sorry php, maar het kan aan je gebrek aan educatie liggen, maar door dit soort gezeur over dingen die jij niet of verkeerd begrijpt verziek je aardig de sfeer in POL.
Daarom, nogmaals, dram niet zo door, zeker niet als niemand je gelijk geeft.
Geen idee, lijkt ook irrelevant. Het is gezegd of niet gezegd.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:27 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja, en nu nogmaals de vraag:
[..]
Je eerdere bans waren ook niet om je mening hè? En nu loop je dit topic weer te gebruiken waar het niet voor bedoeld is.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Prima, Duke vroeg aan mij als ik daar een quote van had. Die gaf ik. En mijn gebrek aan educatie?Hoezo trollen en op de man spelen
![]()
En ik verziek helemaal niet de sfeer hier, ik discussieer gewoon mee, ook als ik dat niet doe is de sfeer al verpest. En telkens de zwarte piet naar mij toe te spelen is gewoon unfair. Anyway, je zult het zoals gewoonlijk wel weer ''dikke onzin'' vinden.
Oh dat wil ik wel doen anders.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:26 schreef remlof het volgende:
Daarom, nogmaals, dram niet zo door, zeker niet als niemand je gelijk geeft.
Doe doen wat je moet doen. Topics op een dusdanige manier leiden zodat het niet telkens over 1 ding gaat.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Je eerdere bans waren ook niet om je mening hè? En nu loop je dit topic weer te gebruiken waar het niet voor bedoeld is.
Mijn geduld is niet eindeloos. Open een topic in FB desnoods om mij woorden in de mond te leggen, maar hou je rancune jegens mij hier in POL voor je en beperk je tot discussies die ontopic zijn.
Ik doe mijn best. Als jij dat nou ook doet.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Doe doen wat je moet doen. Topics op een dusdanige manier leiden zodat het niet telkens over 1 ding gaat.
De laatste weken doe ik dat ook, ik zoek de inhoud ook zeker op. Maar telkens wordt het weer een pvv bash strijd. Elk topic is daarmee bevuild. Misschien een idee om een centraal pvv bash topic te openen waar hij/zij zijn tirades kan afsteken. Op die manier kunnen wij andere topics weer postbaar maken.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik doe mijn best. Als jij dat nou ook doet.
Wat een onzin, lees je eigen posts hier in dit topic nog eens terug. Jij legt mij iets in de mond dat ik helemaal niet gezegd heb. Iets van meer dan een week geleden nota bene.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De laatste weken doe ik dat ook, ik zoek de inhoud ook zeker op. Maar telkens wordt het weer een pvv bash strijd. Elk topic is daarmee bevuild. Misschien een idee om een centraal pvv bash topic te openen waar hij/zij zijn tirades kan afsteken. Op die manier kunnen wij andere topics weer postbaar maken.
Ik deed een serieus voorstel en ik sprak in het algemeen. Ik doe een serieus voorstel om een centraap-pvv bash topic in het leven te roepen. Als we daarmee de normale topics kunnen vrijwaren van ellen lang scheld tirades. Want pol zakt momenteel in een razend tempo weg.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat een onzin, lees je eigen posts hier in dit topic nog eens terug. Jij legt mij iets in de mond dat ik helemaal niet gezegd heb. Iets van meer dan een week geleden nota bene.
Weet je wat? Mail mijn collega's gelijk op forum@fok.nl als je klachten over mij hebt, dan kunnen zij hun oordeel vellen en houden we het hier schoon.
Ach php, je kunt ook mijn posts bestuderen: over hoe je de PvdA en haar aanhang gelijkstelt aan het nazisme, en toch geen ban krijgt.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De laatste weken doe ik dat ook, ik zoek de inhoud ook zeker op. Maar telkens wordt het weer een pvv bash strijd. Elk topic is daarmee bevuild. Misschien een idee om een centraal pvv bash topic te openen waar hij/zij zijn tirades kan afsteken. Op die manier kunnen wij andere topics weer postbaar maken.
Maar die TT is mooier! Compromis dan, dat de TT van die andere mooier wordtquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
Slotje graag: [Live debat-topic] Stabiliteit kabinet: Lucassen- en Sharpe-gate #1
In overleg (met o.a. Duke en Remlof) afgesproken om het debat in de Lucassenreeks mee te nemen..
Is weggehaald. Dank!quote:Op woensdag 17 november 2010 09:40 schreef Reya het volgende:
Winkels op zondag open krijgen.
Misselijke reactie die niets bijdraagt.
Als ze opvallen melden we het en gaan ze de prullenbak in als het origineel ook verbannen is. Verder doen we er niet zoveel mee en gaan we ook geen heksenjacht opstarten.quote:Op woensdag 17 november 2010 18:18 schreef phpmystyle het volgende:
Misschien moet er eens wat beter opgelet worden wie hier allemaal komt, het valt mij op dat met name de laatste tijd er een stortvloed aan kloontjes is.
Hmmz, maar vaak komen ze als een kamikaze piloot op je af in discussies.quote:Op woensdag 17 november 2010 18:21 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als ze opvallen melden we het en gaan ze de prullenbak in als het origineel ook verbannen is. Verder doen we er niet zoveel mee en gaan we ook geen heksenjacht opstarten.
Dan zijn ze vaak ook snel zat weer verdwenenquote:Op woensdag 17 november 2010 18:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hmmz, maar vaak komen ze als een kamikaze piloot op je af in discussies.
Laatste vraag, waar is Klopkoek?quote:Op woensdag 17 november 2010 18:37 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dan zijn ze vaak ook snel zat weer verdwenen
Niet teruggekeerd na zijn laatste ban volgens mij.quote:Op woensdag 17 november 2010 18:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Laatste vraag, waar is Klopkoek?
Mag ie terug dan?quote:Op woensdag 17 november 2010 18:40 schreef du_ke het volgende:
[..]
Niet teruggekeerd na zijn laatste ban volgens mij.
Ok. Vind het alleen jammer dat ie niet meer terugkomt, moest altijd weer lachen als ik zijn reacties lees.quote:Op woensdag 17 november 2010 18:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, dan moet ie even mailen. Hij had een weekban in juli.
Is dicht.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:29 schreef Zolcon het volgende:
job het joodje
mag wel dicht lijkt me zo....
Toppertje! Als ik jou naam zie staan wordt ik altijd bang dat er een ban aan komtquote:
Ik moest lachenquote:Op woensdag 17 november 2010 20:29 schreef Zolcon het volgende:
job het joodje
mag wel dicht lijkt me zo....
Ja het is een beetje mislukt, mede door toedoen van ondergetekende. Het plan is om het binnenkort weer eens uit de kast te halen en op te starten. Voel je vrij in het Feedback topic ideeën achter te latenquote:Op woensdag 17 november 2010 23:32 schreef Fireblast het volgende:
Excusez moi als ik zo even tussendoor kom zeilen, maareh.. die geplande [STELLING]-reeks, is daar nog een topic over behalve het op pagina 1 genoemde topic?
Het lijkt me een leuk idee en kom het net tegen, iemand meer info over de plannen?
[POL Discussiereeks] Feedback Topic #1quote:Op woensdag 17 november 2010 23:32 schreef Fireblast het volgende:
Excusez moi als ik zo even tussendoor kom zeilen, maareh.. die geplande [STELLING]-reeks, is daar nog een topic over behalve het op pagina 1 genoemde topic?
Het lijkt me een leuk idee en kom het net tegen, iemand meer info over de plannen?
Gelukkig hebben we daarvoor een feedback-topic voor als je een reactie of meer ziet die je niet door de beugel vindt kunnen. Dan kun je die daar aandragen. Even het linkje zoeken.quote:Op donderdag 18 november 2010 08:57 schreef Dr.Nikita het volgende:
De moderatie laat nogal te wensen over in POL, is nogal gekleurd en eenzijdig zacht uitgedrukt, maarja, een gegeven paard moet je niet in de bek kijken is een aloude NL spreekwoord.
Flauw nikita. Jij gaat totaal off-topic in een topic met een hele specifieke inhoud. Dat ik daar dan wat van zeg en dat nogmaals herhaal en jij blijft on-topic gaan maakt dat dan moderatie die te wensen overlaat?quote:Op donderdag 18 november 2010 08:57 schreef Dr.Nikita het volgende:
De moderatie laat nogal te wensen over in POL, is nogal gekleurd en eenzijdig zacht uitgedrukt, maarja, een gegeven paard moet je niet in de bek kijken is een aloude NL spreekwoord.
Maak daar dan een serieus topic over met een goede en onderbouwde openingspost. Nu was het niet meer dan op GS-niveau Vogelaarbashen en dat moet toch beter kunnen?quote:Op donderdag 18 november 2010 22:10 schreef Sachertorte het volgende:
Oneens met sluiten topic.
Het gaat me niet specifiek om het verrijken middels zinloze van belasting geld betaald projecten, het gaat me specifiek om de vreemde disbalans tussen de aandacht voor scheve schaatsen van onbenullige PVV leden, en dit veel ernstiger misbruik door gevestigde namen binnen een gevestigde partij. Een totaal andere insteek dus. De journalistiek hoort de macht te controleren. Die macht zit niet bij de PVV, maar bij de PvdA. Waarom kom de PvdA er qua aandacht zo bekaaid vanaf? Daar is immers weinig reden voor.
Heb je het stuk wel gelezen, inclusief linkjes? Het is een prima stuk, en het is feitelijk een schande dat de 'serieuze' pers hier niet meer aandacht aan heeft besteed. Het legt genadeloos bloot wat er mis is met de PvdA.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
Maak daar dan een serieus topic over met een goede en onderbouwde openingspost. Nu was het niet meer dan op GS-niveau Vogelaarbashen en dat moet toch beter kunnen?
Je kan moeilijk ontkennen dat er momenteel veel meer macht bij de PVV ligt, en de actualiteit, en dus de media-aandacht nu hier opspringt.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:10 schreef Sachertorte het volgende:
Oneens met sluiten topic.
Het gaat me niet specifiek om het verrijken middels zinloze van belasting geld betaald projecten, het gaat me specifiek om de vreemde disbalans tussen de aandacht voor scheve schaatsen van onbenullige PVV leden, en dit veel ernstiger misbruik door gevestigde namen binnen een gevestigde partij. Een totaal andere insteek dus. De journalistiek hoort de macht te controleren. Die macht zit niet bij de PVV, maar bij de PvdA. Waarom kom de PvdA er qua aandacht zo bekaaid vanaf? Daar is immers weinig reden voor.
Oh werkelijk? De PVV heeft geen informeel netwerk, geen bestuursposities, ook precies de reden dat ze de opstartproblemen hebben die ze hebben. De PvdA heeft toch werkelijk nog veel meer macht dan de PVV.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:56 schreef JoaC het volgende:
[..]
Je kan moeilijk ontkennen dat er momenteel veel meer macht bij de PVV ligt,
Het lijkt me dat vooral de macht gecontroleerd moet worden, en misbruik aan de kaak gesteld, overal.quote:en de actualiteit, en dus de media-aandacht nu hier opspringt.
Wel ben ik het met je eens dat er meer in andere partijen(PvdA vooral, maar ook D66) gezocht mag worden dan nu gedaan word.
Wat off-topicquote:Op donderdag 18 november 2010 19:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
Flauw nikita. Jij gaat totaal off-topic in een topic met een hele specifieke inhoud. Dat ik daar dan wat van zeg en dat nogmaals herhaal en jij blijft on-topic gaan maakt dat dan moderatie die te wensen overlaat?
quote:
Omdat het van een linkse extremist komt?quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:53 schreef xandra47 het volgende:
[..]
![]()
Sorry moest even.
Heb weekend nu en dit vond ik erg leuk.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |