quote:Jij strijdt enkel tegen de rechtse Tsunami.Op woensdag 27 oktober 2010 23:55 schreef KoosVogels het volgende:
Er wordt hier regelmatig serieus gediscussieerd!Zit ik een beetje voor jan lul mn ziel en zaligheid in POL-discussies te steken!
quote:Hoe gaan we [stelling] opzetten?Op woensdag 27 oktober 2010 23:55 schreef remlof het volgende:
Even een apart topic voor de stelling reeks.
quote:Het is een goed plan Koos...Op woensdag 27 oktober 2010 23:55 schreef KoosVogels het volgende:
Er wordt hier regelmatig serieus gediscussieerd!Zit ik een beetje voor jan lul mn ziel en zaligheid in POL-discussies te steken!
quote:En terecht! Rechts ondermijnt met regelmaat mijn topics. Zo werd mijn 'wereld zonder geld'-thread verpest door rechtse kapitaaldenkersOp woensdag 27 oktober 2010 23:56 schreef du_ke het volgende:
[..]
Jij strijdt enkel tegen de rechtse Tsunami.
quote:Jaja, heb meegelezen. Ben er wel voor te porrenOp woensdag 27 oktober 2010 23:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het is een goed plan Koos...
quote:Een wereld zonder geld is dan ook wel heel naïef Koos.Op woensdag 27 oktober 2010 23:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En terecht! Rechts ondermijnt met regelmaat mijn topics. Zo werd mijn 'wereld zonder geld'-thread verpest door rechtse kapitaaldenkers
quote:Dat er strengere regels zijn waardoor een topic niet zomaar "verkracht" kan wordenOp woensdag 27 oktober 2010 23:58 schreef Picchia het volgende:
Maar over mijn laatste opmerking. In hoeverre onderscheid het deponeren van stellingen in een centraal topic zich van het behandelen van stellingen in afzonderlijke topics zoals nu gebeurt in NWS en POL in het specifiek?
quote:Ik was al aan het wachten op je steunOp woensdag 27 oktober 2010 23:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jaja, heb meegelezen. Ben er wel voor te porren
quote:Mwoah, gok dat jij niet hebt meegelezen. Het is haalbaar, maar niet binnen de huidige tijdsgeest. Maar op een gegeven moment werd er een beetje teveel outside of the box gedacht en dat trokken bepaalde users nietOp woensdag 27 oktober 2010 23:59 schreef du_ke het volgende:
[..]
Een wereld zonder geld is dan ook wel heel naïef Koos.
quote:Die heb je. Maar nu lezen en dan slapen. Morgen weer vroeg dagOp donderdag 28 oktober 2010 00:04 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ik was al aan het wachten op je steun
quote:Nee dat klopt wel, heb die reeks vrij bewust overgeslagenOp donderdag 28 oktober 2010 00:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mwoah, gok dat jij niet hebt meegelezen. Het is haalbaar, maar niet binnen de huidige tijdsgeest. Maar op een gegeven moment werd er een beetje teveel outside of the box gedacht en dat trokken bepaalde users niet
quote:Komt goed hoorOp donderdag 28 oktober 2010 00:12 schreef remlof het volgende:
Over het nieuwe project kan je terecht in Hoe gaan we [stelling] opzetten? en over de rest wat geen feedback is in [POL SC #1616] Waar CDAers te biecht gaan
quote:Ben nog wat jonger Remlof, ik kan nog multi-tasken
quote:remlof is zo'n FA die houden zich nergens aanOp donderdag 28 oktober 2010 00:23 schreef Zolcon het volgende:
Voor SC verwijs ik jullie beiden naar de SC!![]()
![]()
Modjes die gemod moeten worden
quote:Edit: dank voor het slotje!Op donderdag 28 oktober 2010 18:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dit Kut-marokkanen afschieten lijkt me niet de bedoeling..
Check.quote:Op maandag 1 november 2010 16:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Hoelang kan Cohen nog PvdA-leider blijven?
Ik hoopte dat een mod zonder erop gewezen te hoeven worden, de TT hiervan zou normaliseren, maar blijkbaar is dat iets teveel verwacht.
Noblesse oblige.quote:Op maandag 1 november 2010 18:38 schreef du_ke het volgende:
Je hebt helemaal gelijk, toevallig kwam er van de week ook een topic-report over binnen. Maar ik heb er weinig inspiratie voor om dat te doen
Tis wel nodigquote:Op maandag 1 november 2010 18:38 schreef du_ke het volgende:
Je hebt helemaal gelijk, toevallig kwam er van de week ook een topic-report over binnen. Maar ik heb er weinig inspiratie voor om dat te doen
Misschien moet je in het vervolg iets langer nadenken voordat je een topic opentquote:Op dinsdag 2 november 2010 00:35 schreef phpmystyle het volgende:
Van burgerrechten naar burgerplichten
Zwaar mislukt topic, ik drukte me nogal slecht uit. Mag slotteke op.
Fijn he, zoiets even melden op de FBquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:09 schreef MisterX1989 het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel gelijk, maar dit geldt voor meerdere users die rechts georienteerd zijn.
Nou links braakt anders ook meer dan genoeg op het forum hoorquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:09 schreef MisterX1989 het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel gelijk, maar dit geldt voor meerdere users die rechts georienteerd zijn.
Oh zeer zeker. Maar in de rechtse groep zitten een aantal figuren die nog nooit van het gebruik van argumenten gehoord hebben. Onder links vast ook maar die blijven hier dan minder hangen of ze zijn er überhaupt minder hier aangezien FOK toch een rechtse site is.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nou links braakt anders ook meer dan genoeg op het forum hoor
Vreemd, het is juist links dat geen enkele behoefte heeft aan argumenten. Als je gelijk hebt, heb je die natuurlijk ook niet nodig, ik snap het wel. Zie daar ook de verklaring waarom discussies in POL zo'n laag niveau hebben, gegeven dat Fok! vooral een linkse site is.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:46 schreef du_ke het volgende:
[..]
Oh zeer zeker. Maar in de rechtse groep zitten een aantal figuren die nog nooit van het gebruik van argumenten gehoord hebben. Onder links vast ook maar die blijven hier dan minder hangen of ze zijn er ÃŒberhaupt minder hier aangezien FOK toch een rechtse site is.
Afkomstig van de user die denkt dat niet onderbouwde beschuldigingen hetzelfde zijn als argumentenquote:Op donderdag 4 november 2010 00:24 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Vreemd, het is juist links dat geen enkele behoefte heeft aan argumenten. Als je gelijk hebt, heb je die natuurlijk ook niet nodig, ik snap het wel. Zie daar ook de verklaring waarom discussies in POL zo'n laag niveau hebben, gegeven dat Fok! vooral een linkse site is.
Echt, te dom om zelfstandig te poepen. FOK een linkse sitequote:Op donderdag 4 november 2010 00:24 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Vreemd, het is juist links dat geen enkele behoefte heeft aan argumenten. Als je gelijk hebt, heb je die natuurlijk ook niet nodig, ik snap het wel. Zie daar ook de verklaring waarom discussies in POL zo'n laag niveau hebben, gegeven dat Fok! vooral een linkse site is.
Toch gek dat alle rechtsen altijd vinden dat ik van die heldere goed onderbouwde posts maak. Alleen onderbuikende linksen zijn een andere mening toegedaan.quote:Op donderdag 4 november 2010 08:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Afkomstig van de user die denkt dat niet onderbouwde beschuldigingen hetzelfde zijn als argumenten
Topic dicht en TS weg.quote:Op donderdag 4 november 2010 16:26 schreef Peter het volgende:
Het Midden-Oosten conflict in een notendop wellicht iets schoonvegen..
Wees er maar trots op dat je geblaat wordt onderschreven door figuren als php en voice-over.quote:Op donderdag 4 november 2010 18:22 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Toch gek dat alle rechtsen altijd vinden dat ik van die heldere goed onderbouwde posts maak. Alleen onderbuikende linksen zijn een andere mening toegedaan.
Twee prima users, die ferm stelling nemen tegen de linkse leegte.quote:Op donderdag 4 november 2010 18:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wees er maar trots op dat je geblaat wordt onderschreven door figuren als php en voice-over.
Dan zou ik als ik jou was eens proberen te leren lezen.quote:Op donderdag 4 november 2010 18:39 schreef Sachertorte het volgende:
Maar zij niet alleen. Ik krijg feitelijk van alle rechtse users bijval.
Helaas ben jij negentig procent van de tijd in troll-mode, dus ik ga er verder maar niet op inquote:Op donderdag 4 november 2010 18:39 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Twee prima users, die ferm stelling nemen tegen de linkse leegte.
Maar zij niet alleen. Ik krijg feitelijk van alle rechtse users bijval.
Jij bent links hoor. Dat ik van jou geen bijval krijg, is ingecalculeerd.quote:Op donderdag 4 november 2010 18:40 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dan zou ik als ik jou was eens proberen te leren lezen.
Heel erg jammer....quote:Op donderdag 4 november 2010 19:28 schreef Zolcon het volgende:
Mijn discussie reeks blijkt overbodig en is weinig succes. (ik ben zelf ook afwezig geweest en heb het dus ook niet kunnen helpen) Laat deze maar rustig sterven. Blijkbaar zijn we in staat om gewoon zinnige discussies te voeren en is de hele reeks niet nodigtoch bedankt voor iedereen die heeft geholpen!
Gelukkig hebben we de banners nog
quote:Op donderdag 4 november 2010 21:24 schreef KoosVogels het volgende:
Gooi aub een slotje op dit topic: Een wereld zonder geld #3
Ik heb geen flauw idee waar de discussie inmiddels over gaat, maar niet over een wereld zonder geld in ieder geval. Dat er tegenstand is kan ik mij goed voorstellen, maar wat nu gebeurt gaat nergens over.
Wat is dit nou weer voor flauwekul?quote:
Niemand beweert dat het onderwerp niets heeft te maken met POL. Op mijn verzoek is de boel gesloten omdat het de discussie was afgedwaald naar gelul over of kapitalisme een ideologie is. De vorige twee topics hebben onder andere Wijze_Appel met enorm veel moeite de boel op de rails gehouden, maar toch blijven mensen vragen stellen die irrelevant waren omdat zij het onderwerp niet schijnen te snappen. Piet flikt dat al drie topics lang, daarom trapte ik op de rem.quote:Op donderdag 4 november 2010 21:46 schreef Igen het volgende:
[..]
[..]
Wat is dit nou weer voor flauwekul?
Bij een voorstel voor een alternatieve samenlevingsvorm is de vraag hoe die in stand moet worden gehouden toch een nogal essentiële vraag? En die wordt niet in de OP beantwoord, noch in de webpagina waar die naar linkt. Ik vind het een beetje raar om dan ineens te beweren dat het 'nergens over gaat' of zelfs 'niks te maken heeft met POL'.
*proest*quote:Op donderdag 4 november 2010 21:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Niemand beweert dat het onderwerp niets heeft te maken met POL. Op mijn verzoek is de boel gesloten omdat het de discussie was afgedwaald naar gelul over of kapitalisme een ideologie is. De vorige twee topics hebben onder andere Wijze_Appel met enorm veel moeite de boel op de rails gehouden, maar toch blijven mensen vragen stellen die irrelevant waren omdat zij het onderwerp niet schijnen te snappen. Piet flikt dat al drie topics lang, daarom trapte ik op de rem.
Je kan natuurlijk ook zelf een topic starten. Waarom de fuck open je anders een topic? Je lanceert een onderwerp om over te discussieren, maar het gaat compleet ergens anders over. Wat de fuck is dan het nut van het topic?quote:Op donderdag 4 november 2010 21:53 schreef Igen het volgende:
[..]
*proest*
Dus zo gaat het tegenwoordig in POL? Nou, ik heb POL al een flinke poos geleden uit m'n at-lijst gegooid, maar dat is dan nu dus terechter dan ooit.
Hebben we hem ook weer. Moeilijk he; meer dan drie zinnen uit je toetsenbord rammen? Word je moe van het denken?quote:Op donderdag 4 november 2010 21:50 schreef beeer het volgende:
KoosVogels is niet eens de starter van de reeks. Maar wat kun je anders verwachten van een 'liberaaltje' zoals du-ke
Ah, die had ik nog niet gezien.quote:Op donderdag 4 november 2010 23:10 schreef du_ke het volgende:
Als jij kan vertellen wat de toegevoegde waarde is ten opzichte van Hoelang kan Cohen nog PvdA-leider blijven? (behalve dat het een poll-topic van gtotep is)?
haha misschien maar een voorspelling heb ik in jouw topic nog niet echt gespotquote:Op donderdag 4 november 2010 23:32 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ah, die had ik nog niet gezien.
Dan laat maar idd, hoewel een voorspel-topic op zich er naast zou kunnen, zeker als ode aan VKZ.
Wie had er nou eigenlijk het meest gepost in VKZ?quote:Op donderdag 4 november 2010 23:32 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ah, die had ik nog niet gezien.
Dan laat maar idd, hoewel een voorspel-topic op zich er naast zou kunnen, zeker als ode aan VKZ.
Blijkbaar is de roep ernaar niet groot genoeg. Misschien als er nog een aantal interessante onderwerpen ter sprake komen kan het nog wat worden. Maar zoals het nu gaat voegt het weinig toe aan het huidige aanbod van topics.quote:
Klinkt goed. Waar kan ik ze vinden?quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:02 schreef betyar het volgende:
Misschien een idee om de stellingen te volgen van radio1 en radio2 deze hebben meestal een politiek tintje en kunnen makkelijk worden onderhouden.
www.stand.nl bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:47 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Klinkt goed. Waar kan ik ze vinden?
knooppunt kranenbarg op radio2 maar dat is wel meer nieuws en geen politiek.quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:47 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Klinkt goed. Waar kan ik ze vinden?
Ik vind het altijd vreselijk om dat standpunt NL te horen. Mensen moeten nou eenmaal niet overal een mening over uiten. Als je ergens weinig verstand van hebt dan moet je gewoon niks zeggen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:13 schreef betyar het volgende:
[..]
knooppunt kranenbarg op radio2 maar dat is wel meer nieuws en geen politiek.
Maar zoals hierboven stand.nl is een goede. Moet je maar eens luisteren soms is het commentaar van luisteraars tenenkrommend.
Ik verwacht die over de hoofdenquote:
Met je linkerbeentje uit bed gestapt? Het is inderdaad een wat afwijkend onderwerp, maar het is een serieuze observatie. Ik kan echt aan de hand van een hoofd heel goed inschatten of iemand links of rechts is. Dat is toch een interessant politiek onderwerp, en het zegt iets over de keuzevrijheid die je hebt bij het links of rechts zijn. Het is dus zelfs diep en filosofisch.quote:Op zaterdag 6 november 2010 16:13 schreef Bluesdude het volgende:
Linkse hoofden
sorry
misschien een leuk bashidee... rechtse koppentax invoeren ?
misschien werkt dit topic leuk uit in ONZ...
maar hier wordt het toch weer een linksrechtsbashgezeik....
je kunt de stelling in de OP niet serieus nemen... het is gewoon niet serieus bedoeld:
dit dus : .....er is een links gen gevonden... en dat kun je zien aan iemands gezicht..
wat blijft er dan over aan inhoudelijkheid ? niks toch ?
Haha, vind het een vermakelijk topic maar beweren dat er sprake is van een serieuse observatie....kom opquote:Op zaterdag 6 november 2010 16:27 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Met je linkerbeentje uit bed gestapt? Het is inderdaad een wat afwijkend onderwerp, maar het is een serieuze observatie. Ik kan echt aan de hand van een hoofd heel goed inschatten of iemand links of rechts is. Dat is toch een interessant politiek onderwerp, en het zegt iets over de keuzevrijheid die je hebt bij het links of rechts zijn. Het is dus zelfs diep en filosofisch.
quote:Op zaterdag 6 november 2010 16:27 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Met je linkerbeentje uit bed gestapt? Het is inderdaad een wat afwijkend onderwerp, maar het is een serieuze observatie. Ik kan echt aan de hand van een hoofd heel goed inschatten of iemand links of rechts is. Dat is toch een interessant politiek onderwerp, en het zegt iets over de keuzevrijheid die je hebt bij het links of rechts zijn. Het is dus zelfs diep en filosofisch.
Hoe kom je erbij om dit in dit topic te zetten? Zeker een die vraagt om serieuze discussies, alleen hiervoor moeten ze je een ban geven.quote:Op zaterdag 6 november 2010 16:27 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Nergens voor nodig. Ik neem Sacher met een vrachtwagen zout en dat weet hij ook.quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:34 schreef betyar het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij om dit in dit topic te zetten? Zeker een die vraagt om serieuze discussies, alleen hiervoor moeten ze je een ban geven.
Bluesdude zit altijd in feedback te zeiken om sluiting van mijn topics. Ik weet niet waar die censuurdrift vandaan komt. Hij vindt het niks, prima, dan leest hij die topics toch niet. Er zijn er genoeg die er wel van houden, en er is dus gewoon een markt voor.quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:34 schreef betyar het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij om dit in dit topic te zetten? Zeker een die vraagt om serieuze discussies, alleen hiervoor moeten ze je een ban geven.
quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:38 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nergens voor nodig. Ik neem Sacher met een vrachtwagen zout en dat weet hij ook.
Om jou serieus te nemen hebben we PietVerdriet en SCH ingehuurd.quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:44 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat je het heel serieus nam.
SCH, had die niet een banquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:45 schreef du_ke het volgende:
[..]
Om jou serieus te nemen hebben we PietVerdriet en SCH ingehuurd.
Een flauwekultopic moet je sluiten of verplaatsen, maar dat "altijd" van jou is weer zo'n overdreven statement...quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:40 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Bluesdude zit altijd in feedback te zeiken om sluiting van mijn topics. Ik weet niet waar die censuurdrift vandaan komt.
Yip er zal misschien in ONZ een markt zijn, maar als je de kwaliteit van POL wilt bewaken dan moet je dat soort ongein uit POL zetten ... en mensen die maar door blijven gaan met dit soort postings een trap onder de kont geven.. natuurlijk.quote:Hij vindt het niks, prima, dan leest hij die topics toch niet. Er zijn er genoeg die er wel van houden, en er is dus gewoon een markt voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |