quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:05 schreef KoosVogels het volgende:
Met rechtsen heb je dat bijvoorbeeld ook. Die hebben een inhalige kop.
[ afbeelding ]
Sorry Koos, maar dit is een typisch links hoofd.quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:05 schreef KoosVogels het volgende:
Met rechtsen heb je dat bijvoorbeeld ook. Die hebben een inhalige kop.
[ afbeelding ]
Van Baalen is inderdaad het perfecte voorbeeldquote:
Madoff een links hoofd? Haha.quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:19 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Sorry Koos, maar dit is een typisch links hoofd.
Dat is ook bijna een karikatuur.quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Van Baalen is inderdaad het perfecte voorbeeld
Ton Elias is ook een schoolvoorbeeld.quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is ook bijna een karikatuur.
goed voorbeeld van: "je bent wat je eet"quote:
Je hebt gelijk man, rechtsen zijn mooie mensen. Van Baalen is bijvoorbeeld echt een hunk.quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:26 schreef mlg het volgende:
Het valt me op dat linkse mensen altijd wat nerdy hebben, vaak ook wat lelijker en wat komen niet echt over alsof ze een ruggengraat hebben. Ik kan net als de TS zien of iemand link is. No offense voor de linkse mensen onder ons, er zijn uitzonderingen.
Je merkt het altijd al als ze praten, ze lullen maar wat zonder het te beargumenteren.quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:26 schreef mlg het volgende:
Het valt me op dat linkse mensen altijd wat nerdy hebben, vaak ook wat lelijker en wat komen niet echt over alsof ze een ruggengraat hebben. Ik kan net als de TS zien of iemand link is. No offense voor de linkse mensen onder ons, er zijn uitzonderingen.
Ook daar zijn uitzonderingen, maar in rechtse mensen zit ongetwijfeld meer pit.quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je hebt gelijk man, rechtsen zijn mooie mensen. Van Baalen is bijvoorbeeld echt een hunk.
He, een mede twentenaarquote:Op zaterdag 6 november 2010 13:29 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Je merkt het altijd al als ze praten, ze lullen maar wat zonder het te beargumenteren.
Een ronduit domme generalisatie. Daarnaast vermoed ik dat jij weinig linkse mensen kent.quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:30 schreef mlg het volgende:
[..]
Ook daar zijn uitzonderingen, maar in rechtse mensen zit ongetwijfeld meer pit.
jij gelooft ook in craniologie vermoed ik??quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:30 schreef mlg het volgende:
[..]
Ook daar zijn uitzonderingen, maar in rechtse mensen zit ongetwijfeld meer pit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |