Toch gek dat alle rechtsen altijd vinden dat ik van die heldere goed onderbouwde posts maak. Alleen onderbuikende linksen zijn een andere mening toegedaan.quote:Op donderdag 4 november 2010 08:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Afkomstig van de user die denkt dat niet onderbouwde beschuldigingen hetzelfde zijn als argumenten
Topic dicht en TS weg.quote:Op donderdag 4 november 2010 16:26 schreef Peter het volgende:
Het Midden-Oosten conflict in een notendop wellicht iets schoonvegen..
Wees er maar trots op dat je geblaat wordt onderschreven door figuren als php en voice-over.quote:Op donderdag 4 november 2010 18:22 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Toch gek dat alle rechtsen altijd vinden dat ik van die heldere goed onderbouwde posts maak. Alleen onderbuikende linksen zijn een andere mening toegedaan.
Twee prima users, die ferm stelling nemen tegen de linkse leegte.quote:Op donderdag 4 november 2010 18:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wees er maar trots op dat je geblaat wordt onderschreven door figuren als php en voice-over.
Dan zou ik als ik jou was eens proberen te leren lezen.quote:Op donderdag 4 november 2010 18:39 schreef Sachertorte het volgende:
Maar zij niet alleen. Ik krijg feitelijk van alle rechtse users bijval.
Helaas ben jij negentig procent van de tijd in troll-mode, dus ik ga er verder maar niet op inquote:Op donderdag 4 november 2010 18:39 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Twee prima users, die ferm stelling nemen tegen de linkse leegte.
Maar zij niet alleen. Ik krijg feitelijk van alle rechtse users bijval.
Jij bent links hoor. Dat ik van jou geen bijval krijg, is ingecalculeerd.quote:Op donderdag 4 november 2010 18:40 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dan zou ik als ik jou was eens proberen te leren lezen.
Heel erg jammer....quote:Op donderdag 4 november 2010 19:28 schreef Zolcon het volgende:
Mijn discussie reeks blijkt overbodig en is weinig succes. (ik ben zelf ook afwezig geweest en heb het dus ook niet kunnen helpen) Laat deze maar rustig sterven. Blijkbaar zijn we in staat om gewoon zinnige discussies te voeren en is de hele reeks niet nodigtoch bedankt voor iedereen die heeft geholpen!
Gelukkig hebben we de banners nog
quote:Op donderdag 4 november 2010 21:24 schreef KoosVogels het volgende:
Gooi aub een slotje op dit topic: Een wereld zonder geld #3
Ik heb geen flauw idee waar de discussie inmiddels over gaat, maar niet over een wereld zonder geld in ieder geval. Dat er tegenstand is kan ik mij goed voorstellen, maar wat nu gebeurt gaat nergens over.
Wat is dit nou weer voor flauwekul?quote:
Niemand beweert dat het onderwerp niets heeft te maken met POL. Op mijn verzoek is de boel gesloten omdat het de discussie was afgedwaald naar gelul over of kapitalisme een ideologie is. De vorige twee topics hebben onder andere Wijze_Appel met enorm veel moeite de boel op de rails gehouden, maar toch blijven mensen vragen stellen die irrelevant waren omdat zij het onderwerp niet schijnen te snappen. Piet flikt dat al drie topics lang, daarom trapte ik op de rem.quote:Op donderdag 4 november 2010 21:46 schreef Igen het volgende:
[..]
[..]
Wat is dit nou weer voor flauwekul?
Bij een voorstel voor een alternatieve samenlevingsvorm is de vraag hoe die in stand moet worden gehouden toch een nogal essentiële vraag? En die wordt niet in de OP beantwoord, noch in de webpagina waar die naar linkt. Ik vind het een beetje raar om dan ineens te beweren dat het 'nergens over gaat' of zelfs 'niks te maken heeft met POL'.
*proest*quote:Op donderdag 4 november 2010 21:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Niemand beweert dat het onderwerp niets heeft te maken met POL. Op mijn verzoek is de boel gesloten omdat het de discussie was afgedwaald naar gelul over of kapitalisme een ideologie is. De vorige twee topics hebben onder andere Wijze_Appel met enorm veel moeite de boel op de rails gehouden, maar toch blijven mensen vragen stellen die irrelevant waren omdat zij het onderwerp niet schijnen te snappen. Piet flikt dat al drie topics lang, daarom trapte ik op de rem.
Je kan natuurlijk ook zelf een topic starten. Waarom de fuck open je anders een topic? Je lanceert een onderwerp om over te discussieren, maar het gaat compleet ergens anders over. Wat de fuck is dan het nut van het topic?quote:Op donderdag 4 november 2010 21:53 schreef Igen het volgende:
[..]
*proest*
Dus zo gaat het tegenwoordig in POL? Nou, ik heb POL al een flinke poos geleden uit m'n at-lijst gegooid, maar dat is dan nu dus terechter dan ooit.
Hebben we hem ook weer. Moeilijk he; meer dan drie zinnen uit je toetsenbord rammen? Word je moe van het denken?quote:Op donderdag 4 november 2010 21:50 schreef beeer het volgende:
KoosVogels is niet eens de starter van de reeks. Maar wat kun je anders verwachten van een 'liberaaltje' zoals du-ke
Ah, die had ik nog niet gezien.quote:Op donderdag 4 november 2010 23:10 schreef du_ke het volgende:
Als jij kan vertellen wat de toegevoegde waarde is ten opzichte van Hoelang kan Cohen nog PvdA-leider blijven? (behalve dat het een poll-topic van gtotep is)?
haha misschien maar een voorspelling heb ik in jouw topic nog niet echt gespotquote:Op donderdag 4 november 2010 23:32 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ah, die had ik nog niet gezien.
Dan laat maar idd, hoewel een voorspel-topic op zich er naast zou kunnen, zeker als ode aan VKZ.
Wie had er nou eigenlijk het meest gepost in VKZ?quote:Op donderdag 4 november 2010 23:32 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ah, die had ik nog niet gezien.
Dan laat maar idd, hoewel een voorspel-topic op zich er naast zou kunnen, zeker als ode aan VKZ.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |