En daar ga je fout. Sorry php, maar het kan aan je gebrek aan educatie liggen, maar door dit soort gezeur over dingen die jij niet of verkeerd begrijpt verziek je aardig de sfeer in POL.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij hebt in dat topic met geen woord gerept over ''aspect'', jij zei keihard: mensen die buitenlanders inferieure mensen vinden zijn fascisten of pvv'ers. Heel vrijelijk vertaald dan.
Ja, en nu nogmaals de vraag:quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Daarbij heeft een FA een voorbeeldfunctie.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:24 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Mijn punt zit hem in dat je tien dagen geleden remlof woorden in de mond legde en daar nu weer over begint. Ik wil wel even helpen zoeken hoor. Was het in hét of één PVV-topic?
Prima, Duke vroeg aan mij als ik daar een quote van had. Die gaf ik. En mijn gebrek aan educatie?quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:26 schreef remlof het volgende:
[..]
En daar ga je fout. Sorry php, maar het kan aan je gebrek aan educatie liggen, maar door dit soort gezeur over dingen die jij niet of verkeerd begrijpt verziek je aardig de sfeer in POL.
Daarom, nogmaals, dram niet zo door, zeker niet als niemand je gelijk geeft.
Geen idee, lijkt ook irrelevant. Het is gezegd of niet gezegd.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:27 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja, en nu nogmaals de vraag:
[..]
Je eerdere bans waren ook niet om je mening hè? En nu loop je dit topic weer te gebruiken waar het niet voor bedoeld is.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Prima, Duke vroeg aan mij als ik daar een quote van had. Die gaf ik. En mijn gebrek aan educatie?Hoezo trollen en op de man spelen
![]()
En ik verziek helemaal niet de sfeer hier, ik discussieer gewoon mee, ook als ik dat niet doe is de sfeer al verpest. En telkens de zwarte piet naar mij toe te spelen is gewoon unfair. Anyway, je zult het zoals gewoonlijk wel weer ''dikke onzin'' vinden.
Oh dat wil ik wel doen anders.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:26 schreef remlof het volgende:
Daarom, nogmaals, dram niet zo door, zeker niet als niemand je gelijk geeft.
Doe doen wat je moet doen. Topics op een dusdanige manier leiden zodat het niet telkens over 1 ding gaat.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Je eerdere bans waren ook niet om je mening hè? En nu loop je dit topic weer te gebruiken waar het niet voor bedoeld is.
Mijn geduld is niet eindeloos. Open een topic in FB desnoods om mij woorden in de mond te leggen, maar hou je rancune jegens mij hier in POL voor je en beperk je tot discussies die ontopic zijn.
Ik doe mijn best. Als jij dat nou ook doet.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Doe doen wat je moet doen. Topics op een dusdanige manier leiden zodat het niet telkens over 1 ding gaat.
De laatste weken doe ik dat ook, ik zoek de inhoud ook zeker op. Maar telkens wordt het weer een pvv bash strijd. Elk topic is daarmee bevuild. Misschien een idee om een centraal pvv bash topic te openen waar hij/zij zijn tirades kan afsteken. Op die manier kunnen wij andere topics weer postbaar maken.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik doe mijn best. Als jij dat nou ook doet.
Wat een onzin, lees je eigen posts hier in dit topic nog eens terug. Jij legt mij iets in de mond dat ik helemaal niet gezegd heb. Iets van meer dan een week geleden nota bene.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De laatste weken doe ik dat ook, ik zoek de inhoud ook zeker op. Maar telkens wordt het weer een pvv bash strijd. Elk topic is daarmee bevuild. Misschien een idee om een centraal pvv bash topic te openen waar hij/zij zijn tirades kan afsteken. Op die manier kunnen wij andere topics weer postbaar maken.
Ik deed een serieus voorstel en ik sprak in het algemeen. Ik doe een serieus voorstel om een centraap-pvv bash topic in het leven te roepen. Als we daarmee de normale topics kunnen vrijwaren van ellen lang scheld tirades. Want pol zakt momenteel in een razend tempo weg.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat een onzin, lees je eigen posts hier in dit topic nog eens terug. Jij legt mij iets in de mond dat ik helemaal niet gezegd heb. Iets van meer dan een week geleden nota bene.
Weet je wat? Mail mijn collega's gelijk op forum@fok.nl als je klachten over mij hebt, dan kunnen zij hun oordeel vellen en houden we het hier schoon.
Ach php, je kunt ook mijn posts bestuderen: over hoe je de PvdA en haar aanhang gelijkstelt aan het nazisme, en toch geen ban krijgt.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De laatste weken doe ik dat ook, ik zoek de inhoud ook zeker op. Maar telkens wordt het weer een pvv bash strijd. Elk topic is daarmee bevuild. Misschien een idee om een centraal pvv bash topic te openen waar hij/zij zijn tirades kan afsteken. Op die manier kunnen wij andere topics weer postbaar maken.
Maar die TT is mooier! Compromis dan, dat de TT van die andere mooier wordtquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
Slotje graag: [Live debat-topic] Stabiliteit kabinet: Lucassen- en Sharpe-gate #1
In overleg (met o.a. Duke en Remlof) afgesproken om het debat in de Lucassenreeks mee te nemen..
Is weggehaald. Dank!quote:Op woensdag 17 november 2010 09:40 schreef Reya het volgende:
Winkels op zondag open krijgen.
Misselijke reactie die niets bijdraagt.
Als ze opvallen melden we het en gaan ze de prullenbak in als het origineel ook verbannen is. Verder doen we er niet zoveel mee en gaan we ook geen heksenjacht opstarten.quote:Op woensdag 17 november 2010 18:18 schreef phpmystyle het volgende:
Misschien moet er eens wat beter opgelet worden wie hier allemaal komt, het valt mij op dat met name de laatste tijd er een stortvloed aan kloontjes is.
Hmmz, maar vaak komen ze als een kamikaze piloot op je af in discussies.quote:Op woensdag 17 november 2010 18:21 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als ze opvallen melden we het en gaan ze de prullenbak in als het origineel ook verbannen is. Verder doen we er niet zoveel mee en gaan we ook geen heksenjacht opstarten.
Dan zijn ze vaak ook snel zat weer verdwenenquote:Op woensdag 17 november 2010 18:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hmmz, maar vaak komen ze als een kamikaze piloot op je af in discussies.
Laatste vraag, waar is Klopkoek?quote:Op woensdag 17 november 2010 18:37 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dan zijn ze vaak ook snel zat weer verdwenen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |