Ik heb hem niet persoonlijk ontmoet, maar neequote:Op vrijdag 19 november 2010 00:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wel sympathieke vent btw. Hij bracht vlak voor de verkiezingen een bezoek aan mijn woonplaats
Collega van mij is kerkvriendje van haar. Zo wist ik hetquote:Op vrijdag 19 november 2010 00:04 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Hmm, dat wist ik niet. Net even snel wat opgezocht op haar Wikipedia.
[..]
Bron
De vleescheters zijn onderdeel van de erfzonde!
Ik zeg ook niet dat je hem direct op moet zoeken, enkel dat het een vriendelijke Frans isquote:Op vrijdag 19 november 2010 00:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb hem niet persoonlijk ontmoet, maar nee
Ben moe, is laat, nu in jip en janneke NL..quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:07 schreef Lamon het volgende:
Het probleem blijft dat iedereen moeite heeft om praktisch te denken, en al had ik verwacht dat Roemer daar mee zou komen, is het niet minder waar omdat Cohen dit oproept...
Want hoe moeilijk en correct Nederlands je ook praat, het gaat inderdaad om mensen, en nu er een mislukte volkspartij, zoals ze zichzelf durven te noemen als de PVV daar zogenaamd voor staat, het zou zoveel beter zijn als de politici die niet van de straat geplukt zijn dat eens zouden beseffen.
De PVV is geen onderwerp van dit debat en dat is ook slim uitgekozen, het gaat puur om er voor te zorgen dat de hoofdlijnen van dit akkoord voor de PS verkiezingen naar buiten komen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:07 schreef Lamon het volgende:
Het probleem blijft dat iedereen moeite heeft om praktisch te denken, en al had ik verwacht dat Roemer daar mee zou komen, is het niet minder waar omdat Cohen dit oproept...
Want hoe moeilijk en correct Nederlands je ook praat, het gaat inderdaad om mensen, en nu er een mislukte volkspartij, zoals ze zichzelf durven te noemen als de PVV daar zogenaamd voor staat, het zou zoveel beter zijn als de politici die niet van de straat geplukt zijn dat eens zouden beseffen.
Vriendelijke mensen zijn er wel meer op de wereld (als ik het daar al mee eens zou zijn), toch:NEEquote:Op vrijdag 19 november 2010 00:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je hem direct op moet zoeken, enkel dat het een vriendelijke Frans is
Denk ik aan de VVD, dan denk ik direct aan Ton Elias. Zijn ballerigheid maakt mij misselijk.quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:08 schreef Zolcon het volgende:
Rutte schijnt inderdaad een zeer aardig en intelligent persoon te zijn. Speeches uit zijn hoofd. beschaafd. Ik mag hem ook wel. Jammer dat ik de rest van zijn partij een stel ballen vind.
Wat quote je nu?quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:10 schreef Lamon het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 19 november 2010 00:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Politici, doe wat minder moeilijk want je begrijpt je eigen economie toch niet, en kijk gewoon naar mensen en praktische gevolgen...
Ik denk: Teeven (of Wiegel).. BRRRRRRRRquote:Op vrijdag 19 november 2010 00:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Denk ik aan de VVD, dan denk ik direct aan Ton Elias. Zijn ballerigheid maakt mij misselijk.
Charlie Aptroot ( en dan nog eens springend als een bal na de overwinning ). Sowieso de hele ballentent bij de verkiezingsuitslag, Witte Rijke Mensen Bijeenkomstquote:Op vrijdag 19 november 2010 00:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Denk ik aan de VVD, dan denk ik direct aan Ton Elias. Zijn ballerigheid maakt mij misselijk.
Ik moet altijd aan dezequote:Op vrijdag 19 november 2010 00:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ok, ik moet gaan pittenquote:Op vrijdag 19 november 2010 00:11 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Charlie Aptroot ( en dan nog eens springend als een bal na de overwinning ). Sowieso de hele ballentent bij de verkiezingsuitslag, Witte Rijke Mensen BijeenkomstNiks volk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |