Erkende linksmenschen als KoosVogels/du_ke/ethiraseth en remlof kunnen prima met mij door een deur. Wellicht ligt het een klein beetje aan jou?quote:Op maandag 15 november 2010 22:37 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Je doet inderdaad hard je best om ruzie te krijgen met de linksen.
Dag in dag uit zit je specifiek op linkse mensen af te geven.
Inhoud is bij jou ondergeschikt aan de jihad.
Zo vraag je zelf om agressie terug..
True. Dat stelt strafrechtelijk gezien wellicht niet zoveel voor - het is geen ernstig misdrijf - maar je leek de situatie nogal te vergoeilijken. Terwijl de consensus nu eenmaal stelt dat dit hem niet bepaald integer maakt, en de ophef ook niet verbazingwekkend is gezien zijn functie.quote:Op maandag 15 november 2010 22:32 schreef Sachertorte het volgende:
Ik heb letterlijk gesteld dat ik het idioot vind dat Lucassen niet is opgestapt, niet omwille van zijn 'ontucht' (want dat stelt niks voor - normaliter zou ik de linksen hier aan mijn zijde vinden, maar blijkbaar is de linkse 'nuance' afhankelijk van de politieke gezindheid van betrokkene), maar omdat hij dit feit verzwegen heeft - wetende dat het heel belangrijke politieke informatie was.
Dat zijn jouw woorden. Als je in e.o.a. topic redelijkerwijs gezien gelijk hebt, zal ik dat ook toegeven. Maar ik heb het niet op ad hominems. Of je links of rechts, paars danwel roze bent interesseert me geen f*ck.quote:Dat ik niet geliefd ben bij links weet ik. Ik weet ook waarom: omdat ik rechts ben, en de linksen niet naar de mond praat zoals een heleboel gedhimmificeerde rechtsen - te bang voor het WOII argument. Zo simpel zijn de dingen soms.
Ik kan ook prima dezelfde deur als jij gebruiken.... alleen niet tegelijk.quote:Op maandag 15 november 2010 22:40 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Erkende linksmenschen als KoosVogels/du_ke/ethiraseth en remlof kunnen prima met mij door een deur. Wellicht ligt het een klein beetje aan jou?
Waarom eigenlijk "dames" (jij en du_ke gebruiken dat)?quote:Op maandag 15 november 2010 22:44 schreef remlof het volgende:
Dames, zet deze discussie effe voort in [Deel 1622]RIP zorgpakket
Omdat normaal alleen dames zo beppenquote:Op maandag 15 november 2010 22:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk "dames" (jij en du_ke gebruiken dat)?
Omdat Sacher en Blues prima door kunnen voor een paar ouwe wijvenquote:Op maandag 15 november 2010 22:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk "dames" (jij en du_ke gebruiken dat)?
quote:Op maandag 15 november 2010 22:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat normaal alleen dames zo beppen
Nofi trouwens
quote:Op maandag 15 november 2010 22:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
Omdat Sacher en Blues prima door kunnen voor een paar ouwe wijven.
Jouw reeks is ZEKER een doorstart waardquote:Op maandag 15 november 2010 22:53 schreef Zolcon het volgende:
Misschien is mijn reeks dan toch een doorstart waard. Waar je zinnige inhoudelijke discussies kan houden en waar gebash en getroll gedelete wordt. Maar als ik dat nog een keer ga proberen zou ik ook graag wat steun willen van mensen als Sacher, PHP en anderen die hier heel vaak te vinden zijn. Dan kunnen we gewoon zinnige discussies houden.
Misschien is het verstandiger als gewoon de meeste PVV dingen in hun eigen topic gaan en dan zou dat topic als van Remlof dicht of een algemeen kamerleden check topic worden.
teveel jenever op... ouwe bes ?quote:Op maandag 15 november 2010 22:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dan ben ik wel Thatcher. Blues mag van mij Eveline Herfkens zijn.quote:Op maandag 15 november 2010 22:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
Rollenspelletjes doen jullie maar via PM lijkt me zoquote:Op maandag 15 november 2010 23:02 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Dan ben ik wel Thatcher. Blues mag van mij Eveline Herfkens zijn.
quote:Op maandag 15 november 2010 23:03 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dacht toch eerder aan Winny de Jong.
Arcee maakt overzichten.quote:Op maandag 15 november 2010 23:07 schreef phpmystyle het volgende:
Waar kan je zien wie hier het meeste gepost heeft?
quote:Op maandag 15 november 2010 23:07 schreef phpmystyle het volgende:
Waar kan je zien wie hier het meeste gepost heeft?
Ok,wanneer maakt ie de balans weer op?quote:
Geen flauw benul zal eens zien of ik iets kan vindenquote:Op maandag 15 november 2010 23:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ok,wanneer maakt ie de balans weer op?
Ach, in vergelijking met Eveline Herfkens is dat als compliment te beschouwen.quote:Op maandag 15 november 2010 23:03 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dacht toch eerder aan Winny de Jong.
Vertel eens waar ik dat deed, dan kan du_ke mij noten als hij je beschuldiging terecht vindt.quote:Op maandag 15 november 2010 23:30 schreef phpmystyle het volgende:
Duke, kun je vragen als remlof wat minder wil bashen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |