Oh dat wil ik wel doen anders.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:26 schreef remlof het volgende:
Daarom, nogmaals, dram niet zo door, zeker niet als niemand je gelijk geeft.
Doe doen wat je moet doen. Topics op een dusdanige manier leiden zodat het niet telkens over 1 ding gaat.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Je eerdere bans waren ook niet om je mening hè? En nu loop je dit topic weer te gebruiken waar het niet voor bedoeld is.
Mijn geduld is niet eindeloos. Open een topic in FB desnoods om mij woorden in de mond te leggen, maar hou je rancune jegens mij hier in POL voor je en beperk je tot discussies die ontopic zijn.
Ik doe mijn best. Als jij dat nou ook doet.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Doe doen wat je moet doen. Topics op een dusdanige manier leiden zodat het niet telkens over 1 ding gaat.
De laatste weken doe ik dat ook, ik zoek de inhoud ook zeker op. Maar telkens wordt het weer een pvv bash strijd. Elk topic is daarmee bevuild. Misschien een idee om een centraal pvv bash topic te openen waar hij/zij zijn tirades kan afsteken. Op die manier kunnen wij andere topics weer postbaar maken.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik doe mijn best. Als jij dat nou ook doet.
Wat een onzin, lees je eigen posts hier in dit topic nog eens terug. Jij legt mij iets in de mond dat ik helemaal niet gezegd heb. Iets van meer dan een week geleden nota bene.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De laatste weken doe ik dat ook, ik zoek de inhoud ook zeker op. Maar telkens wordt het weer een pvv bash strijd. Elk topic is daarmee bevuild. Misschien een idee om een centraal pvv bash topic te openen waar hij/zij zijn tirades kan afsteken. Op die manier kunnen wij andere topics weer postbaar maken.
Ik deed een serieus voorstel en ik sprak in het algemeen. Ik doe een serieus voorstel om een centraap-pvv bash topic in het leven te roepen. Als we daarmee de normale topics kunnen vrijwaren van ellen lang scheld tirades. Want pol zakt momenteel in een razend tempo weg.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat een onzin, lees je eigen posts hier in dit topic nog eens terug. Jij legt mij iets in de mond dat ik helemaal niet gezegd heb. Iets van meer dan een week geleden nota bene.
Weet je wat? Mail mijn collega's gelijk op forum@fok.nl als je klachten over mij hebt, dan kunnen zij hun oordeel vellen en houden we het hier schoon.
Ach php, je kunt ook mijn posts bestuderen: over hoe je de PvdA en haar aanhang gelijkstelt aan het nazisme, en toch geen ban krijgt.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De laatste weken doe ik dat ook, ik zoek de inhoud ook zeker op. Maar telkens wordt het weer een pvv bash strijd. Elk topic is daarmee bevuild. Misschien een idee om een centraal pvv bash topic te openen waar hij/zij zijn tirades kan afsteken. Op die manier kunnen wij andere topics weer postbaar maken.
Maar die TT is mooier! Compromis dan, dat de TT van die andere mooier wordtquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
Slotje graag: [Live debat-topic] Stabiliteit kabinet: Lucassen- en Sharpe-gate #1
In overleg (met o.a. Duke en Remlof) afgesproken om het debat in de Lucassenreeks mee te nemen..
Is weggehaald. Dank!quote:Op woensdag 17 november 2010 09:40 schreef Reya het volgende:
Winkels op zondag open krijgen.
Misselijke reactie die niets bijdraagt.
Als ze opvallen melden we het en gaan ze de prullenbak in als het origineel ook verbannen is. Verder doen we er niet zoveel mee en gaan we ook geen heksenjacht opstarten.quote:Op woensdag 17 november 2010 18:18 schreef phpmystyle het volgende:
Misschien moet er eens wat beter opgelet worden wie hier allemaal komt, het valt mij op dat met name de laatste tijd er een stortvloed aan kloontjes is.
Hmmz, maar vaak komen ze als een kamikaze piloot op je af in discussies.quote:Op woensdag 17 november 2010 18:21 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als ze opvallen melden we het en gaan ze de prullenbak in als het origineel ook verbannen is. Verder doen we er niet zoveel mee en gaan we ook geen heksenjacht opstarten.
Dan zijn ze vaak ook snel zat weer verdwenenquote:Op woensdag 17 november 2010 18:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hmmz, maar vaak komen ze als een kamikaze piloot op je af in discussies.
Laatste vraag, waar is Klopkoek?quote:Op woensdag 17 november 2010 18:37 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dan zijn ze vaak ook snel zat weer verdwenen
Niet teruggekeerd na zijn laatste ban volgens mij.quote:Op woensdag 17 november 2010 18:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Laatste vraag, waar is Klopkoek?
Mag ie terug dan?quote:Op woensdag 17 november 2010 18:40 schreef du_ke het volgende:
[..]
Niet teruggekeerd na zijn laatste ban volgens mij.
Ok. Vind het alleen jammer dat ie niet meer terugkomt, moest altijd weer lachen als ik zijn reacties lees.quote:Op woensdag 17 november 2010 18:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, dan moet ie even mailen. Hij had een weekban in juli.
Is dicht.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:29 schreef Zolcon het volgende:
job het joodje
mag wel dicht lijkt me zo....
Toppertje! Als ik jou naam zie staan wordt ik altijd bang dat er een ban aan komtquote:
Ik moest lachenquote:Op woensdag 17 november 2010 20:29 schreef Zolcon het volgende:
job het joodje
mag wel dicht lijkt me zo....
Ja het is een beetje mislukt, mede door toedoen van ondergetekende. Het plan is om het binnenkort weer eens uit de kast te halen en op te starten. Voel je vrij in het Feedback topic ideeën achter te latenquote:Op woensdag 17 november 2010 23:32 schreef Fireblast het volgende:
Excusez moi als ik zo even tussendoor kom zeilen, maareh.. die geplande [STELLING]-reeks, is daar nog een topic over behalve het op pagina 1 genoemde topic?
Het lijkt me een leuk idee en kom het net tegen, iemand meer info over de plannen?
[POL Discussiereeks] Feedback Topic #1quote:Op woensdag 17 november 2010 23:32 schreef Fireblast het volgende:
Excusez moi als ik zo even tussendoor kom zeilen, maareh.. die geplande [STELLING]-reeks, is daar nog een topic over behalve het op pagina 1 genoemde topic?
Het lijkt me een leuk idee en kom het net tegen, iemand meer info over de plannen?
Gelukkig hebben we daarvoor een feedback-topic voor als je een reactie of meer ziet die je niet door de beugel vindt kunnen. Dan kun je die daar aandragen. Even het linkje zoeken.quote:Op donderdag 18 november 2010 08:57 schreef Dr.Nikita het volgende:
De moderatie laat nogal te wensen over in POL, is nogal gekleurd en eenzijdig zacht uitgedrukt, maarja, een gegeven paard moet je niet in de bek kijken is een aloude NL spreekwoord.
Flauw nikita. Jij gaat totaal off-topic in een topic met een hele specifieke inhoud. Dat ik daar dan wat van zeg en dat nogmaals herhaal en jij blijft on-topic gaan maakt dat dan moderatie die te wensen overlaat?quote:Op donderdag 18 november 2010 08:57 schreef Dr.Nikita het volgende:
De moderatie laat nogal te wensen over in POL, is nogal gekleurd en eenzijdig zacht uitgedrukt, maarja, een gegeven paard moet je niet in de bek kijken is een aloude NL spreekwoord.
Maak daar dan een serieus topic over met een goede en onderbouwde openingspost. Nu was het niet meer dan op GS-niveau Vogelaarbashen en dat moet toch beter kunnen?quote:Op donderdag 18 november 2010 22:10 schreef Sachertorte het volgende:
Oneens met sluiten topic.
Het gaat me niet specifiek om het verrijken middels zinloze van belasting geld betaald projecten, het gaat me specifiek om de vreemde disbalans tussen de aandacht voor scheve schaatsen van onbenullige PVV leden, en dit veel ernstiger misbruik door gevestigde namen binnen een gevestigde partij. Een totaal andere insteek dus. De journalistiek hoort de macht te controleren. Die macht zit niet bij de PVV, maar bij de PvdA. Waarom kom de PvdA er qua aandacht zo bekaaid vanaf? Daar is immers weinig reden voor.
Heb je het stuk wel gelezen, inclusief linkjes? Het is een prima stuk, en het is feitelijk een schande dat de 'serieuze' pers hier niet meer aandacht aan heeft besteed. Het legt genadeloos bloot wat er mis is met de PvdA.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
Maak daar dan een serieus topic over met een goede en onderbouwde openingspost. Nu was het niet meer dan op GS-niveau Vogelaarbashen en dat moet toch beter kunnen?
Je kan moeilijk ontkennen dat er momenteel veel meer macht bij de PVV ligt, en de actualiteit, en dus de media-aandacht nu hier opspringt.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:10 schreef Sachertorte het volgende:
Oneens met sluiten topic.
Het gaat me niet specifiek om het verrijken middels zinloze van belasting geld betaald projecten, het gaat me specifiek om de vreemde disbalans tussen de aandacht voor scheve schaatsen van onbenullige PVV leden, en dit veel ernstiger misbruik door gevestigde namen binnen een gevestigde partij. Een totaal andere insteek dus. De journalistiek hoort de macht te controleren. Die macht zit niet bij de PVV, maar bij de PvdA. Waarom kom de PvdA er qua aandacht zo bekaaid vanaf? Daar is immers weinig reden voor.
Oh werkelijk? De PVV heeft geen informeel netwerk, geen bestuursposities, ook precies de reden dat ze de opstartproblemen hebben die ze hebben. De PvdA heeft toch werkelijk nog veel meer macht dan de PVV.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:56 schreef JoaC het volgende:
[..]
Je kan moeilijk ontkennen dat er momenteel veel meer macht bij de PVV ligt,
Het lijkt me dat vooral de macht gecontroleerd moet worden, en misbruik aan de kaak gesteld, overal.quote:en de actualiteit, en dus de media-aandacht nu hier opspringt.
Wel ben ik het met je eens dat er meer in andere partijen(PvdA vooral, maar ook D66) gezocht mag worden dan nu gedaan word.
Wat off-topicquote:Op donderdag 18 november 2010 19:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
Flauw nikita. Jij gaat totaal off-topic in een topic met een hele specifieke inhoud. Dat ik daar dan wat van zeg en dat nogmaals herhaal en jij blijft on-topic gaan maakt dat dan moderatie die te wensen overlaat?
quote:
Omdat het van een linkse extremist komt?quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:53 schreef xandra47 het volgende:
[..]
![]()
Sorry moest even.
Heb weekend nu en dit vond ik erg leuk.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |